Dodaj do ulubionych

rower na I komunie ?górski i do tego filetowy?

06.04.15, 16:57
no i już otrzymałam zaproszenie na 3 maja na komunie. Jestem chcrzestną. Dziewczynka lat 10.
Na pytanie co by chciała dostać lub na co zbiera odpowiedziała,że chce rower. W sumie to nawet ucieszyłam sie bo to nawet "mądry " prezent. Choć chyba już powoli wypierany przez tablety, laptopy, psp itp...
Gdy zapytałam o wymogi usłyszłam ,że fajnie aby był GÓRSKI I FIOLETOWY wink No oki.
I teraz poprosze o rady odnośnie jaki by tu kupic?
raczej chyba odpadają rowery marketowe. szczerze chce aby miała fajny rower, który nie bedzie jej flustrował ciągłymi awariami, a ponieważ mieszka na wsi wiem,że jej będzie słuzył częto i długo, chocby na dojazdy do babci smile
Kwota jaką planuję przeznaczyć to raczej max 1000 zł.
Czy w takiej kwocie kupie jakiegoś fajnego " górala" i do tego z fioletowym ??????????
--
-----
Mama
CUDOWNEJ CÓRECZKI i CUDOWNEGO SYNKA
Julia 27.08.2009 i Bartosz 07.03.2013
Edytor zaawansowany
  • edyta_32 06.04.15, 16:59
    acha i kurcze nie mam pojecia czy 24, czy 26 cali? zupełnie nie znam sie na rowerach.
    --
    -----
    Mama
    CUDOWNEJ CÓRECZKI i CUDOWNEGO SYNKA
    Julia 27.08.2009 i Bartosz 07.03.2013
  • olga727 06.04.15, 17:06
    O TO,zapytaj rodziców chrześniaczki. smile
  • edyta_32 06.04.15, 17:15

    ale konkretnie o co mam zapytac rodziców? jakiej marki ma byc rower?
    -----
    Mama
    CUDOWNEJ CÓRECZKI i CUDOWNEGO SYNKA
    Julia 27.08.2009 i Bartosz 07.03.2013
  • olga727 06.04.15, 17:31
    Nie o markę roweru,a o wielkość kół. smile To zależy jaki wzrost ma dziewczynka. smile
  • iberka 22.04.15, 12:02
    rozmiar kół jest drugorzędny, znaczenie ma wielkość ramy. Koła 26" mogą mieć ramę 14" ( to dla wzrostu ok 130 cm) albo 17 " ( a to już dla 170 cm jak np. w moim rowerze).

    --
    http://www.suwaczki.com/tickers/l22ndf9h6w1vt6qz.png
  • verika 06.04.15, 17:28
    Na pewno nie kupowałabym 24", bo pojeżdzi tylko chwilę, kup 26" ale na niskiej ramie, tu masz coś w tym stylu:
    allegro.pl/rower-gorski-dunlop-nowy-fioletowy-26-i5240840936.html
    allegro.pl/polski-rower-gorski-tander-mission-6-0-26-gratis-i5229047836.html
  • edyta_32 06.04.15, 17:52
    Acha no tak , nie chciałabym,żeby to był rower na chwile, bo rodzice napewno drugiego już dłuuuugo jej nie kupia. Mają kilkoro dzieci i ledwo wiążą koniec z końcem- dlatego chce żeby ten rower jej posłużył jak najdłużej nie tylko wielkościowo, ale i wytrzymałościowo . No to tylko upewnie sie co jej wysoksci, ale cos mi sie obiło o uszy,że czasami jeździ na rowerze 14-to letniego brata , no to pewnie na kołach 26 cali.
    --
    -----
    Mama
    CUDOWNEJ CÓRECZKI i CUDOWNEGO SYNKA
    Julia 27.08.2009 i Bartosz 07.03.2013
  • patatajowa 06.04.15, 18:46
    to pozna jakas komunia jesli 10-latki przystepują..
    w tej sytuacji która opisujesz kupiłabym normalny dorosły rower czyli 26''. i raczej nie fioletowy ale w jakims ponadczasowym kolorze,chociaz jak znajdziesz fiolet to tez bedzie ok byle bez kwiatków i innych dziecinnych wzorków.
    --

    http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/4;10739;419/st/20150626/e/ta+dam+%21/k/a05b/event.png
  • olga727 06.04.15, 18:53
    patatajowa napisała:
    to pozna jakas komunia jesli 10-latki przystepują..
    Nie późna,tylko normalna - po III kl.SP jak to było kiedyś,przed tymi reformami.
  • edyta_32 06.04.15, 19:03
    rany ale ze mnie chrzestna smile w sumie to juz sama nie wiem , czy ma 9, czy 10 lat smile nawet dałam jej prezent wczoraj na urodziny jak przyjechała bo wiem ,że ma urodziny 10 kwietnia , ale taka byłam zapędzona ,że kurcze nawet niewiem dokładnie które. wstyd sad, ale generalnie nie mam głowy do dat.
    --
    -----
    Mama
    CUDOWNEJ CÓRECZKI i CUDOWNEGO SYNKA
    Julia 27.08.2009 i Bartosz 07.03.2013
  • olga727 06.04.15, 19:17
    www.activsport.eu/product-pol-21265-Limber-Rosallia-13-.html
    Ten fiolet,trochę komplikuje wybór. wink
  • olga727 06.04.15, 19:27
    www.activsport.eu/product-pol-19021-Romet-Panda-24-bialo-niebieska-14-2014.html
    www.activsport.eu/product-pol-22262-Rower-trekkingowy-Kross-Grand-Autan-DM-17-fioletowy-polysk.html
  • patatajowa 06.04.15, 19:27
    olga727 napisała:
    > Nie późna,tylko normalna - po III kl.SP jak to było kiedyś,przed tymi reformami. >

    faktycznie nie wiem jak jest w innych rejonach Polski, w podkarpackim od wiek wieków dzieci przystępowały do komuni po I klasie SP czyli konkretnie w drugiej smile i pewnie ponad 90% tych dzieci miało wtedy 8 lat. moj syn poszedł wczesniej do szkoły i komunie zaliczył jeszcze jako 7 latek w II klasie. wiec tak,-10 lat to pozno wink
    --

    http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/4;10739;419/st/20150626/e/ta+dam+%21/k/a05b/event.png
  • patatajowa 06.04.15, 19:33
    ten linkowany przez olga Kross fajny-duzy,koła 26'' no i fiolet zgodnie z zyczeniem smile
    --

    http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/4;10739;419/st/20150626/e/ta+dam+%21/k/a05b/event.png
  • olga727 06.04.15, 19:34
    Po prostu twój syn,poszedł do tzw. wczesnej komunii. U nas (północna Polska) komunia była od zawsze po III kl.SP.Potem (jakoś od 1999 r.) komunię zrobili po II kl.SP Moja córka (rocznik 2004) szła jako ostatni rocznik po II kl).Był rok BEZ komunii,a w tym roku jest jak dawniej po III kl. Cały ten bajzel z komuniami,jest przez reformę sześciolatków.
  • patatajowa 06.04.15, 19:38
    czyli nic sie nie zmieni bo komunia bedzie w 3 klasie kiedy dzieci beda miec 8 lat smile
    --

    http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/4;10739;419/st/20150626/e/ta+dam+%21/k/a05b/event.png
  • olga727 06.04.15, 19:43
    patatajowa napisała:

    > czyli nic sie nie zmieni bo komunia bedzie w 3 klasie kiedy dzieci beda
    > miec 8 lat smile
    Policz dokładniej:8 lat,będzie miało na początku III kl.(jeśli zacznie edukację w szkole,jako sześciolatek). Jeśli zacznie rok później,to będzie miało odpowiednio więcej. smile
  • czarna.perla 06.04.15, 20:35
    patatajowa napisała:

    > czyli nic sie nie zmieni bo komunia bedzie w 3 klasie kiedy dzieci beda
    > miec 8 lat smile

    te urodzone do maja będą miały 9 lat a te urodzone po maju niby 8 ale rocznikowo też 9. tak jak piszesz będzie dopiero za 4 lata kiedy w 3 klasach będą wyłącznie dzieci, które zaczęły sp jako 6 latki.


    --
    Pierożek 20.07.2005
    Truskaweczka 09.04.2008
  • rzodkiewka7 07.04.15, 22:02
    oj szybko tak nie będzie i nie 8, ale 9 lat rocznikowo mają dzieci pod koniec trzeciej klasy, a z racji tego że panuje szaleństwo odroczeń (szykuje się że w tym roczniku w naszym rejonie 1/3 sześciolatków będzie odroczona) to do tej komunii będą szły dzieci, które mają 9 i 10 lat

    --
    Janek 09.03.12r.
  • kanna 06.04.15, 20:07
    U nas - środkowa Polska - komunia zawsze była w II klasie.
    --
    Takimi, jakimi wydają się być, rzeczy są rzadko. A kobiety nigdy.
    Pół wieku poezji
  • iberka 22.04.15, 12:04
    u nas ( Kraków) od zawsze komunia w II klasie sp. U rodziny ( Wrocław) też w II klasie. Ale teraz po reformie dzieci u nas w szkole ( Krk) idą jako 10 latki w klasie 3
    --
    http://www.suwaczki.com/tickers/l22ndf9h6w1vt6qz.png
  • szmytka1 07.04.15, 09:22
    Dziwne, u mnie, też północna PL komunia była w 2 klasie. Ja szłam tak do komunii, a 20 lat później moja siostrzenica. Dopiero od teraz komunia będzie w 3 klasie, w tym roku pierwszy raz albo w ubiegłbym było 1 raz.
  • bbkk 06.04.15, 19:38
    Poniewaz w 1 klasie sa 6 latki to komunie zosyaly przeniesione do klasy 3. Jesli ktos puscil dziecko pozniej (czytaj - po staremu) i dziecko jest urodzone do maja to ma 10 lat.
    --
    http://www.cosgan.de/images/midi/teufel/f020.gif
  • czarna.perla 06.04.15, 20:31
    Przed reformą dzieciaki szły do komunii jako 9 latki, patatajowa Ty pewnie też miałaś rocznikowo 9 lat
    W zeszłym roku jeszcze w niektórych parafiach w kraju dzieci szły do komunii w drugiej klasie czyli rocznikowo miały 9 lat, jesli poszły do szkoły podstawowej jako 6 latki to miały lat 8 (żeby mieć 7 lat musiałyby pójść do pierwszej klasy jako 5 latki). W innych parafiach była przerwa. W tym roku przerwa jest w tych parafiach w których z zeszłym roku były komunie (wszytko przez reformę) a w innych dzieci idą już do komunii na nowych zasadach czyli w 3 klasie szkoły podstawowej. dzieciaki, które zaczęły szkołę jako 7 latki idą do komunii w wieku lat 10(rocznikowo!!!), dzieci, które zaczęły sp jako 6 latki odą do komunii w wieku lat 9. Mój syn poszedł do pierwszej klasy mając lat 7, jest w 3 klasie, idzie do komunii jako prawie 10 latek. W przyszłym roku do 1 klas pójdą wyłacznie 6 latki więc za 4 lata do komunii będa przystępowały dzieci 9 letnie czyli będzie dokładnie tak jak kiedyś, tyle że komunia będzie w 3 a nie 2 klasie.
    --
    Pierożek 20.07.2005
    Truskaweczka 09.04.2008
  • doris7701 07.04.15, 09:12
    Tu jest fioletowy www.unibike.pl/princess6.php ale koła 24
  • verika 07.04.15, 09:25
    Ale przecież to nie góral !
  • edyta_32 07.04.15, 09:58
    Tak miałyście racje. Rozmawiałam z rodzicami i też mówią,że 26 cali bedzie jak najbardziej oki, tylko wiadomo z troche obniżoną ramą. wrost dziewczynki to 134 cm. I tak jak przeglądam na necie te rowery to widze,że mają różne długosci ram i jakies oznakowania xs,s itd. czyli ja pewnie musze kupic koła 26, ale pewnie ten xs, albo s?
    NO GÓRAL, KONIECZNIE GÓRAL. ŻADNE MIEJSKIE NIE WCHODZĄ W GRĘ wink co do tego fioletu to myślę,że będzie ciężko, może dobrze ,żeby cokolwiek tam fioletu było smile to bracia nie będą jej podbierac smile
    --
    -----
    Mama
    CUDOWNEJ CÓRECZKI i CUDOWNEGO SYNKA
    Julia 27.08.2009 i Bartosz 07.03.2013
  • verika 07.04.15, 10:26
    Zobacz na tego decatlonowskiego, jest 26", ma coś z fioletem smile , ma obniżoną ramę:
    www.decathlon.pl/rower-gorski-rockrider-300-woman-id_8284494.html
    tu co prawda nie filotet, ale kolor też fajny jak dla dziewczęcia, można wziąć ramę Skę
    www.decathlon.pl/rower-gorski-rockrider-340-black-blue-id_8302231.html
  • agni71 07.04.15, 11:17
    hmmm, mnie się wydaje, że przy tym wzroście 26" damski może byc jednak za duzy. Moje corki jeżdżą na tych zalinkowanych przez verikę Rockriderach, starsza na L-ce, młodsza na S-ce. Młodsza ma grubo powyżej 140 cm wzrostu, a rower jest akurat. Obstawiam, ze w tym roku rower będzie jednak trochę za duży. Może warto przed zakupem (jesli rower będzie kupowany bez dziecka) zmierzyć odleglość siodełka w najniższym położeniu od ziemi? W tych rowerach pozycja jest dośc pochylona podczas jazdy, problemem moze byc też pewny uchwyt kierownicy, jesli dziecko będzie do niej ledwo sięgało... Z drugiej strony 24" faktycznie nie ma sensu kupowac, jesli rower ma być na dłużej....
  • matyldamoja 07.04.15, 10:05
    allegro.pl/rowerek-24-13-dzieciecy-medano-artist-cocco-rower-i5176828702.html ja kupiłam taki córce i jest lekki , ładny smile i dobrze się jej jeździ, warto wejść na stronę sklepu - mają wybór i bardzo dobrą obsługę , kupowałam jeszcze rower dla synka i obydwa to strzał w 10, zwróć uwagę ile rower waży bo to bardzo ważne

    --
    http://www.suwaczki.com/tickers/82dox1hpr8htc0es.png
  • verika 07.04.15, 10:21
    matyldamoja czytaj ze zrozumieniem, twoja propozycja ma się nijak do potrzeb autorki wątku, to ma być GÓRAL, do 1000 zł i nie 24" !
  • matyldamoja 07.04.15, 11:09
    ale przecież napisałam że sklep ma duży wybór modeli rowerów, kół i kolorów , przeczytałam ze zrozumieniem , pozdrawiam
    --
  • jagodasoft2 07.04.15, 10:56
    www.decathlon.pl/rower-dla-dzieci-24-nature-id_8279613.html
    Moim zdaniem 26 przy wzroście 134 będzie za duża, za toporna, za ciężka.
    --
    Asia mama Sandry (10.03.2005) i Emilki (12.08.2007)
  • agni71 07.04.15, 11:20
    tez mi się tak wydaje, z drugiej strony ta 24" wystarczy na rok, za rok, powyżej 140 cm, już ten rower będzie za mały. Moja córka mierzyła ten zalinkowany i miała do niego za długie nogi, zahaczała niemalże o kierownicę.

    Jesli rodzina niezamożna, a rower ma byc na lata, to chyba jednak trzeba szukac jak najzgrabniejszej, w miarę lekkiej 26", o krótkiej ramie (xs lub s). Najwyżej w tym roku rower będzie za duży, ale od przyszłego - dziewczyna będzie miała sprzęt na kilka lat.
  • edyta_32 07.04.15, 11:32
    Własnie rozmawiałam z mamą i mówi,że naprawde 26, bo " MAŁA" da rade smile, a zaraz i tak raz dwa szybko urośnie i bedzie miała -prezent na dłużej z kótrego naprawde skorzysta smile tak wiec temat rozmiaru jest pewny smile
    przyglądam sie temu z decathlona zalinkowany wyżej
    www.decathlon.pl/rower-gorski-rockrider-300-woman-id_8284494.html
    nawet jest fajny wizualnie smile tylko czytam opinie,że siodełko dla dziewczynki niewygodne. ale skoro kosztuje 600 zł to moge wtedy dokupić i podpórkę i błotniki i pełne oświetlenie przód i tył smile
    mam u siebie decathlona , chyba podjade i obejrze smile
    --
    -----
    Mama
    CUDOWNEJ CÓRECZKI i CUDOWNEGO SYNKA
    Julia 27.08.2009 i Bartosz 07.03.2013
  • edyta_32 07.04.15, 11:36
    mysle,że skoro prezezentem ma byc rower, który nie jest żadną tajemnicą i jak już upatrze , gdzies coś konkretnego to pojade po młodą, niech wsiądzie przymierzy, a dostanie dopiero w komunie. No chyba też mozna tak zrobic? czy to tak ma byc niespodzankowo wink?
    --
    -----
    Mama
    CUDOWNEJ CÓRECZKI i CUDOWNEGO SYNKA
    Julia 27.08.2009 i Bartosz 07.03.2013
  • matyldamoja 07.04.15, 11:37
    pewnie że można wink
    --
    [
  • agni71 07.04.15, 11:47
    tak, siodełko faktycznie niewygodne, no i trzeba co nieco dokupić, choćby błotniki, ale i tak cenowo ten rower wypada korzystnie
  • edyta_32 07.04.15, 11:52
    to może i siodełko też bym jej inne dokupiła w rozsądnej cenie smile można w takim rowerze wymienic siodełko na dziewczece?
    --
    -----
    Mama
    CUDOWNEJ CÓRECZKI i CUDOWNEGO SYNKA
    Julia 27.08.2009 i Bartosz 07.03.2013
  • agni71 07.04.15, 12:18
    mysle, ze mozna, w swoim innej firmy kiedyś wymienialam, teraz planuje córkom wymienić

    Ostatnio były chocby w Lidlu, ale w rowerowych sklepach też są, mozesz też zapytac od razu w Decathlonie, to by ci moze od ręki wymienili (jak dokupowałam błotniki, dzwonki, to mi od razu montowali), ale nie wiem, czy mają tam same siodełka.
  • olga727 07.04.15, 12:29
    To na prawdę MUSI yć Góral,nie można iść na kompromis i kupić trekkingowy (z błotnikami,oświetleniem i Bagażnikiem ) ? Jeśli to ma być na kilka lat,to ten z bagażnikiem może się bardziej sprawdzić,a też MA PRZERZUTKI ! smile
  • afro.ninja 07.04.15, 12:55
    A nie lepiej kupic trekking? I siodelko wygodniejsze, sa blotniki, bagaznik.
  • ridibunda 07.04.15, 12:57
    www.rowerymerida.pl/produkt56/juliet-5-v-rower-merida.html
    Taki polecam, ten ma osprzęt nie najwyższej klasy, ale i tak lepiej pojeździ niż marketowy góral. I fioletowysmile
    Patrz na rozmiar ramy, dla takiej dziewczynki rozmiar 14,5 cala najlepiej, są takie na kołach 26, w tym ta merida też występuje w takim rozmiarze.
  • jagodasoft2 07.04.15, 13:18
    Moja ma 146 cm i śmialo jeszcze ten i nastepny sezon pojeździ na 24. Upieram sie tak bo w zeszłum roku po komuni jak dziewczyny wyszły na nowe rowery (4 koleżanki) to te trzy co miały 24 jeździły po okolicy, a jedna wysoka (miała wtedy 142cm) dostała na wyrost 26 i niestety nie panowała nad rowerem, krawężniki to dla niej byla mordęga, każda dziura powodowała brak równowagi. Ogromna flustracja i rower poszedł w kąt, a prezent komunijny okazał sie niewypałem.
    --
    Asia mama Sandry (10.03.2005) i Emilki (12.08.2007)
  • agni71 07.04.15, 14:49
    jagoda, tu baaardzo dużo zalezy od wielkości ramy. Jak pisalam, moje starsze córki maja te Rockridery z Decathlonu, obie mają 26", ale starsza L, a młodsza S (nie ma M). L-ka była dla młodszej duzo za duza, nie dawała rady na nim jeździć. S-ka jest dobra.
    Ja z kolei też mam rower 26", ale innej marki, i na L-ce starszej źle mi się jechało, jakis za mały mi się wydawał. 26 cali 26 calom nierówne. Rowery to generalnie warto przymierzać.
    Córka, która dostała S-kę miala powyżej 140 cm, może ok. 145-146 cm w zeszłym roku, kiedy ten rower kupiliśmy. Na 24" z Decathlonu (tez linkowanym w tym wątku) czuła się źle, kolanami trącała kierownicę.
  • anicaf 11.04.15, 21:33
    agni71 napisała:

    > jagoda, tu baaardzo dużo zalezy od wielkości ramy. Jak pisalam, moje starsze có
    > rki maja te Rockridery z Decathlonu, obie mają 26", ale starsza L, a młodsza S
    > (nie ma M). L-ka była dla młodszej duzo za duza, nie dawała rady na nim jeździć
    > . S-ka jest dobra.

    Agni71 - jaki model Rockidera mają córki, bo te co widze na stronie to mają ramę M na wzrost 167, ile córka ma wzrostu?

    > Ja z kolei też mam rower 26", ale innej marki, i na L-ce starszej źle mi się je
    > chało, jakis za mały mi się wydawał. 26 cali 26 calom nierówne. Rowery to gener
    > alnie warto przymierzać.
    A Ty ile masz wzrostu i który model masz?

    > Córka, która dostała S-kę miala powyżej 140 cm, może ok. 145-146 cm w zeszłym r
    > oku, kiedy ten rower kupiliśmy. Na 24" z Decathlonu (tez linkowanym w tym wątku
    > ) czuła się źle, kolanami trącała kierownicę.
  • agni71 11.04.15, 22:47
    > Agni71 - jaki model Rockidera mają córki, bo te co widze na stronie to mają ram
    > ę M na wzrost 167, ile córka ma wzrostu?

    Takie mają, nie ma tu rozmiaru M, jest tylko S i L.

    Rockrider górski

    w sumie trochę mnie dziwi proponowany na stronie wzrost do tych rowerów, kupione były w zeszłym roku, młodsza miała pewnie ze 146 cm, starsza jakies 154 cm.

    Na pewno najlepiej podjechac do sklepu i przymierzyć. Rower 24" z Decathlonu był zdecydowanie za mały dla młodszej córki.

    Ja mam Giant Sedona z kołami 26", ale nie pamietam juz jaki rozmiar ramy, na pewno nie najmniejszy możliwy. Dla córek mój rower jest za duży, choć może to też kwestia przyzwyczajenia, bo sylwetka jest zupełnie inna na tych dwóch rodzajach rowerów.
  • agni71 11.04.15, 22:48
    dodam jeszcze 24" córka mierzyła inny model, nie rockrider
  • erty02 12.04.15, 14:05
    agni71 napisała:

    > > Agni71 - jaki model Rockidera mają córki, bo te co widze na stronie to ma
    > ją ram
    > > ę M na wzrost 167, ile córka ma wzrostu?
    >
    > Takie mają, nie ma tu rozmiaru M, jest tylko S i L.
    >
    > Rockrider górski
    >
    > w sumie trochę mnie dziwi proponowany na stronie wzrost do tych rowerów, kupion
    > e były w zeszłym roku, młodsza miała pewnie ze 146 cm, starsza jakies 154 cm.

    Dziś mierzyłam linkowany wyżej rower Rockrider 300, potwierdzam że biała S-ka jest malutka. Przy moim wzroście 160cm miałam wrażenie, że jest sporo za mały. Jakoś za blisko kierownica i wrażenie, że puknę w nią kolanami. Rama niziutko, siodełko musiałam sporo podnieść. Na pewno rower idealny dla dziewczynek o wzroście od 140cm. Zakres wzrostu podany na stronie sklepu jest bez sensu. Niestety L-ki nie było.

    Dla porównania wsiadłam na Rockrider 340. Tu zaskoczenie, w rozmiarze S był wg mnie ciut za duży, wiec nawet nie próbowałam na nim jechać. Nie miałam żadnego luzu między krokiem a ramą a powinnam mieć prześwit 2-3cm. Niestety nie było już żadnej XS-ki z tego modelu dla porównania.

    Pasowały mi trekkingowe w rozm M, siodełko podnosiłam dla siebie na ok 8-9cm (wzrost 160cm):
    Taki tańszy i DRUGI droższy z wygodniejszym siodełkiem
    To oczywiście rowery z węższymi oponami, nie górale, bardziej pionowa pozycja do jazdy.
  • jagodasoft2 07.04.15, 13:19
    No po to rower ma regulacje do 155cm aby ją ustawiać
    --
    Asia mama Sandry (10.03.2005) i Emilki (12.08.2007)
  • agni71 07.04.15, 14:51
    jak wyregulujesz odległośc siedzenia od kierownicy? Możesz co najwyżej podnosić siodełko i kierownicę. Dla tej dziewczynki, założę się, taki rower byłby na rok. I tak byłoby najlepiej, tylko, jak rozumiem, nikt dziecku nowego roweru za rok nie kupi... Dlatego lepiej pójśc na kompromis i kupic teraz jak najmniejszą 26"
  • edyta_32 07.04.15, 14:58
    tak agni71, dokładnie tak jest jak "mówisz".
    --
    -----
    Mama
    CUDOWNEJ CÓRECZKI i CUDOWNEGO SYNKA
    Julia 27.08.2009 i Bartosz 07.03.2013
  • edyta_32 07.04.15, 21:23
    Dziewczyny oprócz tego 26 z decathlonu to znalazłam jeszcze takiego Rometa Jolene. Cen jest też fajna. Ten biały. Nie wiem, czy gdzies uda mi sie go obejrzec na zywo, ale Romet to chyba z dawien dawna też niezła marka?
    allegro.pl/polski-rower-gorski-romet-jolene-1-0-ltd-i5229047843.html
    --
    -----
    Mama
    CUDOWNEJ CÓRECZKI i CUDOWNEGO SYNKA
    Julia 27.08.2009 i Bartosz 07.03.2013
  • verika 07.04.15, 21:42
    A ten Ci się nie podoba :
    allegro.pl/polski-rower-gorski-tander-mission-6-0-26-gratis-i5229047836.html
    Nam się podoba bardzo, no i na pewno siodełko wygodne wink
  • beakarp 07.04.15, 22:05
    ale rama wielka - 17"
  • olga727 08.04.15, 10:18
    edyta_32 napisała:

    > Dziewczyny oprócz tego 26 z decathlonu to znalazłam jeszcze takiego Rometa Jole
    > ne. Cen jest też fajna. Ten biały. Nie wiem, czy gdzies uda mi sie go obejrzec
    > na zywo, ale Romet to chyba z dawien dawna też niezła marka?
    > allegro.pl/polski-rower-gorski-romet-jolene-1-0-ltd-i5229047843.html
    W tym linku,nie chodzi o rower,lecz o Tabelkę(która znajduje się POD powiększonym zdjęciem roweru) z rozmiarami ram i kół rowerowych.
    allegro.pl/ShowItem2.php?item=5176828702&ars_source=ars&ars_socket_id=16&ars_rule_id=91
  • baz12 08.04.15, 13:39
    Mój syn ma 135 cm wzrostu i planuję mu kupic rower 24 cale mimo, że bardzo dobrze jeździ i na 26 na pewno poradziłby sobie, ale uważam, że trochę śmiesznie wyglądałbywink. Obecnie jeździ na 20 ( 3 lata).. Nie lubię kupowac na wyrost. Na 24 też pojezdzic kilka lat.
  • gosjana 12.04.15, 17:40
    Moja 10-latka rok temu dostała górski Romet Jolene
    imagizer.imageshack.us/a/img901/5316/Msb831.jpg

    bardzo dobrej jakości rower, młoda zadowolona, polecam
  • edyta_32 13.04.15, 21:12

    Dziewczyny po ogledzianach zdecydowałam sie (prawie) na ten z decathlonu-zgrabny, ładna kolorystyka, serwis na miejscu. Tani to dokupiłabym pełne oświetlenie, błotniki, wymieniła na decathlonowskie siodełko dla dziewczynki, podpórka i np: uchwyt na bidon. Wszystko byłoby zamontowane i wyregulowane i gotowe do odbiory.
    www.decathlon.pl/rower-gorski-rockrider-300-woman-id_8284494.html
    No właśnie BYŁOBY, bo był dzisiaj inny Pan i nagle zdaje mi pytanie, ..." ale to Pani chce taki na twardym widelcu :-@ rany nie wiedziłałam o co mu chodzi wink no i sie dowiedziałam,że są tez takie na amrtyzatorach. szzerze to nawet na to nie zwróciłam uwagi.
    powiedzcie, czy to naprawde takie ważne?? wcześniej była jakas Pani która naprawde wydaje sie że miała dużą wiedzę i jakos tam mnie nie straszyłam tym sztywnym widelcem.
    -----
    Mama
    CUDOWNEJ CÓRECZKI i CUDOWNEGO SYNKA
    Julia 27.08.2009 i Bartosz 07.03.2013
  • erty02 14.04.15, 00:36
    poczytaj o sztywnym widelcu i amortyzatorach, są wady i zalety:
    roweroweporady.pl/jaki-rower-kupic-do-1000-zl/
    porady.bikeboard.pl/artykuly,pokaz,sztywny-widelec-mtb-w-xxi-wieku
    mój mąż uważa, że dla dzieciaków i osób o niskiej wadze widelec niepotrzebny a wręcz przeszkadza
  • edyta_32 22.04.15, 09:16
    ROWER KUPIONY smile
    Chyba idealny-spełniający wymogi mojej chrześniaczki.
    Jest górki i do tego piekny fioletowo-biały. Koła 26 cali i mała niska rama.
    TO KROSS LEA F1 FIOLETOWY O RAMIE XXS tj 13"

    autobike.com.pl/shoper/pl/p/ROWER-KROSS-LEA-F1-XS-ciemny-fiolet/5700

    Kupiłam stacjonarnie , bo prawie wszedzie tam sama cena, czy net, czy sklep.1
    Cena 1099 zł.
    Dopłaciłam jeszcze 50 zł za podpórkę Kross i 30 zł za oświetlenie ledowe przód , tył.
    Odpuściłam sobie już błotniki, bo już troche kasowo musze sie ograniczyc sad
    Aby być pewną rozmiaru jednak zabrałam młodą do sklepu ( oczywiscie ten upatrzony dla niej Pan schował w tym czasie) i zrobiła przymiarke do tego modelu. Jest super. Daje rade i napewno pobryka na nim ze 4 lata na bank.
    Zdecydowałam sie niego, bo fakt osprzet ma bardzo podobny do decathlonowskiego, jest jest deugie tyle droższy, ale szczerze jest duuuużo ładniejszy. A niech dziecko "ma" i niech jej sie dobrze jeździ i niech o ciotce "miło myśli " smile))) sama już sie ciesze,że ona sie ucieszy smile
    dzieki za wszystkie rady
    -----
    Mama
    CUDOWNEJ CÓRECZKI i CUDOWNEGO SYNKA
    Julia 27.08.2009 i Bartosz 07.03.2013
  • bbkk 22.04.15, 09:28
    To cudnie że Ci się udało.
    Komunistce życzę miłej jazdy.
    --
    http://www.cosgan.de/images/midi/teufel/f020.gif
  • agni71 22.04.15, 11:00
    Bardzo ładny, na pewno się spodoba smile

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka