Dodaj do ulubionych

Mojezakupy.net opinie?

07.09.16, 08:11
Robił ktoś tam Zakupy?
Czy rzeczy sprzedawane to oryginały?
Długo się czeka za dostawa?
Edytor zaawansowany
  • 07.09.16, 08:23
    z regulaminu:"Standardowy termin realizacji zamówienia wynosi do 8 tygodni od zaksięgowania wpłaty od kupującego. "
    wszystko fejki idace prosto z Chin....moim zdaniem of Kors tongue_out

    --
    "Policja jest już w drodze z kakałkiem i kocykiem" http://www.picgifs.com/smileys/smileys-and-emoticons/police/smileys-police-073856.gif
  • 07.09.16, 08:27
    oczywiscie jest tez opcja ze rzeczy ida z USA stad tak atrakcyjna cena jak 249 zł za buty UGG,jak dla mnie mało prawdopodobna. Wtedy musisz liczyc sie z dodatkowymi opłatami celnymi.

    --
    "Policja jest już w drodze z kakałkiem i kocykiem" http://www.picgifs.com/smileys/smileys-and-emoticons/police/smileys-police-073856.gif
  • 07.09.16, 08:56
    z ciekawostek to jest jeszcze u nich 12-mies "gwarancja" i zwrot-raz w regulaminie mowa o 14 dniach ,raz o 30...

    --
    "Policja jest już w drodze z kakałkiem i kocykiem" http://www.picgifs.com/smileys/smileys-and-emoticons/police/smileys-police-073856.gif
  • 11.12.16, 18:42
    To są złodzieje bez adresu bez danych z dobrze przygotowana stroną transakcyjna .Z tych rzeczy które realizują to przyjmują przelewy bez realizacji zamówień . Reklamacje uwzględniają ale nie realizują bo nie maja zamiaru zwrócić pieniędzy ani wysłać towaru .To są w prawdziwym wydaniu oszuści uwaga
  • 06.10.16, 10:01
    Sama często robię zakupy w USA i nawet w outletach z kodami rabatowymi nie ma takich cen!
  • 25.10.16, 16:29
    Zamówiłam towar na mojezakupy.net i patrzyłam sie na opinie wiec stwierdziłam ze nie chce być oszukana. Napisałam e.mail do nich z odstąpieniem od umowy i bez problemu zwrócili mi pieniądze po 8 dniach. Nie trzeba sie tak spinać.
  • 03.11.16, 16:43
    ja czekam dalej smile 04.11. 2016 minie 8 tydzień dziś dostałam odpowiedź
    "Zamówienie jest w trakcie realizacji, prosimy jeszcze o odrobinę cierpliwości maksymalnie do dwóch tygodni. Bardzo przepraszamy za opóźnienie"
    treść mojego e maila:
    "W dniu 3 listopada 2016 09:35 użytkownik Iwona Wasąg <iwona@dezder.pl> napisał:


    Zgodnie z Państwa regulaminem maksymalny czas realizacji zamówienia to 8 tygodni.
    W związku z powyższym termin realizacji mija 4 listopada 2016 r.
    Więc czekam do 04.11.2016 r. Jeżeli do tego czasu nie otrzymam potwierdzenia wysyłki proszę o zwrot pieniędzy które przelałam na Państwa konto.
    Pozdrawiam
    Iwona "

    więc albo ktoś tu ściemnia wink albo nie wiem co o tym myśleć
    Opinie faktycznie SUPER 3 osoby .... fikcyjne? smile



  • 08.11.16, 10:00
    Ja kupiła 16/09 do dziś nie mam towaru ani pieniędzy. Nikt też nie odpisuje na wiadomości. Postanowiłam zgłosić sprawę na Policję
  • 22.11.16, 14:26
    Czy policja zajęła się sprawą? Też niestety dokonałam zakupu i obawiam się, że nie otrzymam towaru
  • 28.12.16, 09:57
    Czy udało sie odzyskac pieniadze? Ja juz czekam 3 miesiace. Ani pieniędzy ani towaru.
  • 02.01.17, 19:23
    Ja czekam już 5 miesięcy ani kasy ani towaru!!!
  • 03.01.17, 11:27
    Ja też czekam od września, złożyłam reklamację i kasy też nie dostałam. Sprawę będę zgłaszać na Policję.
  • 05.01.17, 12:44
    Czy zgłosiła Pani sprawę na policję?
    Czekam już od października towar nie przyszedł poprosiłam o zwrot pieniędzy. Napisałam im, że zgłaszam sprawę na policję to po raz setny ta sama treść odpowiedzi ze sprawę wyjaśniają
  • 16.03.17, 22:30
    czy zgłosiła Pani sprawę na policję?
  • 15.11.16, 12:40
    DOStałam odpowiedź słowo w słowo taka samą. Zapewne kopiuj wklej.. jak dostaniesz przesylke albo zwrot kasy to napisz bo ja juz tracę nadzieję
  • 09.12.16, 07:37
    proszę o kontakt tez sotałam oszukana przez sklep maybell1@onet.pl
    www.vinted.pl/forum/ploteczki-na-dowolne-tematy/1171452-oszukana-przez-sklep-moje-zakupy-net
  • 09.12.16, 10:05
    Dostała taką sama wiadomość. Ale czekam dalej. Czy dostałaś już towar? jaka jakość?
  • 07.11.16, 13:15
    Wpisz swoją odpowiedźbujda też tak chciałam zrobić już po godzinie nie było mowy o zwrocie pieniędzy na bluzke czekam już osiem tygodni i nic chyba zgłosze sprawę na POLCJI odradzam hohsztaplerzy
  • 07.11.16, 18:21
    Moja żona w dniu dzisiejszym zawiadomiła policję. Sugeruję wszystkim innym poszkodowanym to samo.
  • 07.11.16, 18:24
    No niezła ściema 😁
  • 07.11.16, 20:08
    Czytałem że ktoś dostał zwrot kasy
    Również dałem się nabrać tyle dobrze, że tylko na 1 koszulkę
    A więc ma ktoś jakiś dobry wzór umowy po której ktoś dostał zwrot kasy ?
  • 07.11.16, 20:17
    Oh je, sposoby sa. Albo po dobroci albo .. Bez dobroci. Daj mi maila, to poradzę Ci, co powinieneś zrobić .. Ja dostałam, nie była to kolosalna cena bo całe 349 zł nie moje pieniądze ale odzyskane!wink
  • 07.11.16, 20:22
    dziomek21@gmali.com
  • 07.11.16, 20:34
    Ok. Wiadomość wysłana wink
  • 07.11.16, 20:41
    Nic nie dostałem ?
  • 07.11.16, 20:41
    Mogłabyś spróbować jeszcze raz bardzo proszę smile
  • 07.11.16, 21:35
    Wysłałam jeszcze raz, i dostaje wiadomość, ze mail nie doszedł .. A twojego maila skopiowałam i wkleiłam, wiec błędu nie powinnam popełnić. Może coś z mailem nie tak? Ja tez mam gmail.com
  • 07.11.16, 21:44
    może spróbuj na kontaktbuchal@gmail.com
  • 07.11.16, 21:31
    Hmmm ... Wysłałam ...
  • 08.11.16, 06:12
    Również dałem się nabrać sad czy mogę też dostać wzór jak dostać zwrot pieniędzy? rarato19@wp.pl
  • 31.12.16, 17:17
    chętnie skorzystam z waszych podpowiedzi ja zrobilam zakupy na 600zl nie otrzymałam w dalszym ciągu towaru.pomorzcie!!!!dora.l@wp.pl
  • 04.01.17, 22:21
    Nie dostałam towaru dostaję tylko lakoniczne odpowiedzi co robić. Proszę o radę mój adres:
    pelikan11@amorki.pl
  • 28.11.16, 11:25
    Proszę również o pomoc też towaru nie dostała "Moje zakupy" czekam od 9 września dziękuję
  • 28.11.16, 11:26
    moj mail magdaczuba1@op.pl
  • 12.12.16, 19:20
    Niestety nie ma tu możliwości pomocy na tym forum. Jak przypuszczam na żadnym forum. Możemy sobie ewentualnie popisać i wyżalić się. Ja ze swojej strony jutro udaję się na policję z zawiadomieniem o popełnieniu przestępstwa. mam bogatą teczkę z dokumentacją. Mam nadzieję, że to coś da.
  • 12.12.16, 19:24
    ufff,w koncu do kogoś to dotarło i to napisał....

    --
    http://yoursmiles.org/tsmile/kitten/t09044.gif
  • 13.12.16, 15:02
    No wreszcie jakas sie obudziła...
  • 15.12.16, 17:08
    No sorki...nie jakaś i nie obudziła się. Zbierałam dowody i odczekałam regulaminowy termin. Okazało się, że dla policji to jest też istotne przy spisywaniu protokołu, że chociaż z mojej strony regulaminowe sprawy zostały dotrzymane. Policjant dokładnie sprawdził kiedy napisałam wniosek o odstąpienie od umowy.
  • 28.12.16, 14:16
    ja też jak moge poprosze dobry wzór Karamba14@wp.pl
  • 08.12.16, 11:37
    Witam, jeśli to nie problem będzie to proszę Ciebie również o pomoc w podesłaniu pisemka o zwrot moich pieniędzy. Z góry dziękuję.
  • 08.12.16, 11:38
    Tylko jeszcze podam adres mail. smile patriclerat@gmail.com
    Jeszcze raz dziękuję.
  • 17.01.17, 17:48
    nie dostaniesz zadnej kasy ja złozyłem zamówienie 23.09 i nic to jest jebany złodziej
  • 24.01.17, 18:28
    co zrobiłeś? gdzie zgłosić? na policję? mnie też oszukano
  • 24.01.17, 18:32
    figura25 zgłaszaj na komende policji do warszawy i do prokuratury możesz mailem oraz do UOIOK
  • 25.01.17, 18:57
    nie ma takiej instytucji . jest UOKiK.

    --
    http://yoursmiles.org/tsmile/kitten/t09044.gif
  • 08.11.16, 12:46
    Hej a czy mi zechciałabyś pomóc wink
  • 08.11.16, 13:23
    Hey, ja nie nam żadnego skutecznego sposobu czy textu, który gwarantuje zwrot kasy. Musicie jedynie walczyć. Tu an forum ktoś raz wkleił pisma odnośne odstąpienia od umowy. Skopiujcie to, prześlijcie im. Dajcie ze 3 dni robocze czasu ja kasę, lub nawet skrócie ten termin, jeżeli juz długo walczycie o swoje pieniądze. Piszcie na czacie sklepu, a jak wam odpiszą, ze to nie w ich zakresie usług... Lub, ze nie posiadają takich kompetencji! Nie wierzcie w to. Napiszcie, co zrobicie jeżeli pieniędzy na koncie nie będzie. A najlepiej, ze sie z adwokatem skontakujecie .. A to dodatkowe koszta dla sklepu! Pokrycie honorarium adwokata. I nie czekajcie na żadne ustawowe dni zwrotu pieniędzy.. Tylko domagajcie sie natychmiast.
    Powodzenia
  • 08.11.16, 13:48
    piszcie im informacje na maila i do konsultantów. dzisiaj chyba mają już problem bo konsultanci pojawiają się raz na jakiś czas a do tego od razu mnie rozłączają....ciekawe dlaczego, już ich wku...am pisząc co 5 minut?
  • 16.11.16, 16:09
    Zwinąć to sie nie zwinęli bo strona istnieje i ma sie dobrze, podejrzewam ze ciężej wyszarpać swoje pieniądze. Gdyby znalazł sie ktos kto w ostatnich dniach odzyskał kase to fajnie by było jakby dał znac.
  • 12.11.16, 18:23
    ja też proszę o wzór
    dobrzewa@poczta.onet.pl
  • 08.11.16, 20:14
    Witam
    Niestety także nieopatrznie zrobiłam zakupy.
    Bardzo proszę o informację, jak mogę odzyskać pieniądze.
    Będę wdzięczna bardzo smile
    persefona3@vp.pl
  • 09.11.16, 18:41
    napisałem i dziś dostałem odpowiedz za potwierdzeniem zwracają na konto (zobaczymy?) ale informacje masz na 6axel3 08.11.16,09:19
  • 22.11.16, 15:20
    Witam . Czy dostales zwrot srodkow?
  • 06.12.16, 13:32
    hej, jak tam dostałeś zwrot pieniędzy?
    Wpisz swoją odpowiedź
  • 08.12.16, 18:05
    Mnie też oszukali....czekam od września, cały czas mnie zwodza...mam dosyć idę na policję, zbiorowy pozew? Chetnie, ile pieniędzy stracilyscie? Mój e-mail maybell1@onet.pl
  • 09.12.16, 10:00
    Kasa nie do odzyskania. Szkoda zachodu z pozwem zbiorowym. Na fakturze dotyczącej zamówienia, którą otrzymałam nie ma nawet nr NIP. Jeśli faktycznie istnieje to prezesem jest jakiś Arab, a kapitału ma 5.000 PLN. Raczej trzeba się zastanowić jak sprawę upublicznić, żeby inni tacy mądrzy jak my nie dali się oszukać. Mój mail dorotalabno@doradcyalfa.pl
  • 09.12.16, 22:27
    A ja odzyskałam pieniądze 3 dni temu . Dużo czasu i energii mnie to kosztowało ale pisałam do nich co kilka dni nieprzebierając w słowach i udało się .
  • 09.12.16, 23:01
    Witam mnie tez oszukali czekam od 04 września piszę codziennie wybieram się do rzecznika, każą czekać i obiecują upominek na przeprosiny, ale ja nie wierzę. pozdrawiam
  • 10.12.16, 20:11
    Nie wiem czy to ma znaczenie ale ja odstapiłam od umowy po 4 dniach . Nie musialam czekac az otrzymam zamówiony towar. Zgodnie z obowiązującym prawem maja 14 dni na zwrot kasy po przyjęciu odstąpienia . Co prawda dostałam pieniądze tydzien póżniej ale dostałam .
  • 14.12.16, 11:29
    Witam. ja też napisalam pismo o odstapieniu od umowy. zakupy zrobilam 4 dni temu, a dzis weszlam na to forum i wlosy mi deba stanely. sad Czy odpisali cos na informacje o odstapieniu?Czy mam po prostu grzecznie czekac? Czy straszylas sadem, prawnikami itd czy po prostu ladne grzeczne psmo i tyle? Nie wierze, dalam porobic sie jak dziecko sad Pozdrawiam
    Natalia
  • 06.12.16, 13:34
    Dostałeś już kaskę? Wpisz swoją odpowiedź
  • 15.12.16, 19:14
    Dostałeś zwrot?
  • 22.01.17, 16:09
    można wzór pisma na agnieszkastudnik@wp.pl
  • 22.01.17, 20:34
    możesz mi przesłać wzór na eugeniuszd@wp.pl
  • 12.11.16, 20:37
    Witam ja w tej samej kwestii . Rownież prosze o poradę co należ zrobic. Dokładnie taka sama kwota 349 zł. aajmg@wp.pl
  • 16.11.16, 16:35
    U mnie dokładnie też zakup dotyczy 349zl (przelano na ich konto 09.11.16r). Proszę również o poradę co z tym fantem zrobić bo chce rozwiązać natychmiast umowę i zwrot kasy.
    szymek626@wp.pl
  • 15.11.16, 08:55
    Witam czy mogę prosić o poradę w zakresie jak zwrócić się do nich o zwrot środków.
  • 15.11.16, 18:45
    Ja zrobilem zakup za 600 i mija 8 tygodni jak mozesz daj dobra rade
  • 20.11.16, 00:02
    witam serdecznie
    bardzo prosze o pomoc . dalam sie wrobic.
    aneczka.k2@wp.pl
  • 20.11.16, 12:29
    urszula.korabiowska@gmail.com
    Jeśli możesz to mi tez doradź w tej kwesti .
  • 22.11.16, 20:20
    proszę o wskazówki, jak mogę, bo niestety od 13.09 ani towaru ani kasy ani żadnych tłumaczeń....
  • 22.11.16, 20:25
    mÓJ E-MAIL: annie12@wp.pl
    Proszę o pomoc,bo od 13.09 ani tłumaczeń, ani towaru, ani zwrotu pieniędzy!
  • 23.11.16, 20:48
    czy mogę prosić o pomoc-w sensie co im napisać tak dosadnie,zeby oddali pieniądze? 329zł...dziekuję
  • 23.11.16, 21:16
    dosadnie to troche słów na k... i na p.... i na inne litery, wpleć to w formułke z prosba o zwrot wink

    --
    http://yoursmiles.org/tsmile/kitten/t09044.gif
  • 28.11.16, 13:41
    to napisz co zrobiłeś ...z chęcią odzyskam moją kasę
  • 29.11.16, 18:23
    mogę również prosić o info jak dostać zwrot kasy?agnieszka.popiela@gmail.com. Pozdrawiam
  • 01.12.16, 13:24
    Jaka jest możliwość odzyskania?
    Chcę iść na policję, ale to może być tylko przeciąganie.
    Dziękuję za informację.
    Mój mail agata_cz@tlen.pl
  • 03.12.16, 20:48
    Ja również dałam się nabrać i "kupiłam" kurtkę Tommy H. to znaczy zapłaciłam za nią ale towaru nie otrzymałam. Kilka dnia po dokonaniu przelewu sprawdziłam opinie o tej stronie i przeraziłam się !!! Żałowałam, że najpierw przesłałam im pieniądze a dopiero potem ich sprawdziłam. Chociaż muszę przyznać, że ta strona wyglądała bardzo obiecująco i znalazłam na niej tysiące serduszek ale po kliknięciu na takie serduszko nie pojawiały się opinie. To mnie trochę zdziwiło ale nie uchroniło przed zakupami. Miałam ochotę kupić coś jeszcze. Na szczęście stwierdziłam, że nie potrzebuję na razie nowej torebki i butów a jedynie tej kurtki. Kiedy się zorientowałam ,że to przekręt natychmiast wysłałam do nich maila z wnioskiem o rozwiązanie umowy i zwrot pieniędzy. Wysłałam to pismo także listem poleconym ze zwrotką (list do mnie wrócił z adnotacją: nie ma takiej firmy pod tym adresem). Ale odpisali mi na maila, że i tu UWAGA : zwrócą mi oczywiście pieniądze ale dopiero wtedy gdy otrzymam od nich towar. Wtedy będę mogła go im odesłać a oni mi zwrócą kasę. Tak jest napisane w Regulaminie. Ten REGULAMIN jest dobrze skonstruowany aby bezkarnie naciągać ludzi przez parę tygodni i następnie się zwinąć. Gdzie szukać pomocy ?! Jak do tej pory taka złodziejska strona może funkcjonować bez problemów?!
  • 05.12.16, 08:49
    izabella20000, możesz odstąpić od umowy zanim otrzymasz towar - nie musisz czekać aż towar do Ciebie dotrze.
  • 06.12.16, 11:08
    Firma powołuje się na regulamin. Myślę, że po upływie 8 tygodni od daty zakupu trzeba zgłosić to policji. Myślę, że wszyscy oszukani powinni tak postąpić. Można pomyśleć o zbiorowym pozwie do sądu dot. ZAWIADOMIENIA O PRAWDOPODOBIEŃSTWIE POPEŁNIENIA PRZESTĘPSTWA.
  • 08.12.16, 18:17
    Iza zostalad również oszukana? Czekam od września stanowczo za długo,mój e-mail maybell1@onet.pl
  • 15.12.16, 17:11
    No raczej...przecież towar i tak nie dotrze to nie ma co czekać
  • 01.01.17, 17:00
    Witam,
    odstąpiłam od umowy, ale czas mija i żadnych pieniędzy na koncie nie ma? co robić dalej?
  • 08.12.16, 18:15
    Ja też jestem oszukana, mój email maybell1@onet.pl
  • 05.12.16, 14:31
    Zgłoś sprawę na policję - ja tak zrobiłem
  • 09.12.16, 07:34
    zeb_75 odezwij się do mnie na email tez została oszukana maybell1@onet.pl
  • 05.12.16, 22:07
    Czy mogę również prosić o info jak odzyskać pieniądze? Jeśli mogę prosić o info na mmi0914@gmail.com
  • 09.12.16, 09:57
    Kasa nie do odzyskania. Szkoda zachodu. Na fakturze dotyczącej zamówienia, którą otrzymałam nie ma nawet nr NIP. Jeśli faktycznie istnieje to prezesem jest jakiś Arab, a kapitału ma 5.000 PLN. Raczej trzeba się zastanowić jak sprawę upublicznić, żeby inni tacy mądrzy jak my nie dali się oszukać. Mój mail dorotalabno@doradcyalfa.pl
  • 09.12.16, 10:01
    Czyli wychodzi na to że odpuszczasz? Napisz do mnie maybell1@Onet.pl
  • 11.01.17, 11:10
    Witam, jeżeli jest jakaś możliwość odzyskania pieniędzy to proszę o inf. na e-mail a-sucha@wp.pl. Z góry dziękuję.
  • 07.12.16, 10:48
    Hej ja tez poproszę o pomoc zamówiłam w październiku nike i do tej pory tylko odpowiedzi na zasadzie kopiuj wklej. justyna.filak@onet.eu
  • 08.12.16, 18:06
    Mnie też oszukali od września próbuje odzyskać kase
  • 09.12.16, 10:23
    ta też czekam na zamówione rzeczy od 14.10 proszę o kontakt w zbiorowym
  • 11.12.16, 18:51
    To są złodzieje bez adresu bez danych z dobrze przygotowana stroną transakcyjna .Z tych rzeczy które realizują to przyjmują przelewy bez realizacji zamówień . Reklamacje uwzględniają ale nie realizują bo nie maja zamiaru zwrócić pieniędzy ani wysłać towaru .To są w prawdziwym wydaniu oszuści uwaga
  • 12.12.16, 16:48
    Nie wiem jak sprawa wygląda obecnie, ale są tacy, wśród nich ja, którym udało się odstąpić od umowy i otrzymać zwrot pieniędzy. Próbujcie, bo macie takie prawo. Życzę powodzenia.
  • 15.12.16, 22:58
    Jak to zrobiłaś prosze o wiadomość justyna.filak@onet.eu
  • 21.02.17, 11:23
    Proszę o pomoc, w jaki sposób udało się odzyskać kaskę, ja już 5 miesięcy czekam i nic się nie dzieje. mail studio.odnowy.iwona47@gmail.com
  • 14.12.16, 09:59
    Proszę o info jak odzyskać kasę, mój mail to natalia_swiderska83@wp.pl Cholera, ciagle daję sie tak porobić. za ufna jestem..jak dziecko..
  • 16.12.16, 08:49
    Witam, niestety jestem wśród poszkodowanych, powiedz co zrobic aby odzyskać pieniądze, dziekuję. Mój adres: kuba.p59@wp.pl
  • 21.12.16, 11:47
    Wpisz swoją odpowiedź
    Witam!
    Napisała Pani, że odzyskała pieniądze za zakupy jakim cudem ja już czekam od 19.09.2016 i nie mogę doprosić się pieniędzy, chyba została mi tylko policja. Proszę o kontakt mój mail agula80@wp.pl
  • 19.01.17, 17:10
    Również poproszę o pomoc w tej sprawie :roksi73@o2.pl Bardzo bardzo prosze
  • 27.12.16, 22:00
    hej, może mi też prześlesz poradę co należy w tej kwestii zrobić żeby odzyskać pieniądze? Dałam się wkręcić z tymi zakupami.
    luzyk.i@wp.pl
  • 28.12.16, 12:13
    możesz coś poradzić ja też nie mogę odzyskać pieniędzy
    sylwia.bartnicka@godanserwis.pl
  • 02.01.17, 12:57
    czy moge poprosic o podeslanie mi rowniez tych wskazowek, z gory dzieki sylwiam_r@wp.pl
  • 19.01.17, 17:11
    poproszę o pomoc w tej sprawie :roksi73@o2.pl Bardzo bardzo prosze
  • 02.01.17, 18:56
    A jakie to sposoby, bo ja czekam już kilka tygodni na zwrot pieniędzy 650 pln.
  • 02.01.17, 18:58
    Ja zrobiłam zakupy na 650 pln i do tej pory czekam na zwrot, bo towaru oczywoscie nie ma. Mogłabyś poradzić jakimi sposobami udało Ci się odzyskać pieniądze
  • 02.01.17, 19:28
    Jeżli ktos jakimś cudem odzyskal pieniądze, prosze o pomoc, też dałam się nabrać na tych oszustów. Czekam już od września. Proszę o pomoc.
  • 03.01.17, 11:30
    Ja też się dałam nabrać i pewnie nie odzyskam pieniędzy. Zgłaszam sprawę na Policję. Nie mam siły pisać kolejnego emaila. Zgłosiłam też reklamję i ciągle piszą że muszę zaczekać. Czekam od września i nic.
  • 04.01.17, 11:59
    Ja również miałem do czynienia z tym sklepem. We wrześniu zamówiłem 2 kurtki Lacoste. Oczywiście też w swojej naiwności nie zwróciłem uwagi, że brak jest innych form płatności poza przelewem, no i 8 tygodniowy czas oczekiwania na towar. To powinno dać już do myślenia. Po kilku tygodniach od zamówienia poszukałem na forach opinii o sklepie i wtedy zorientowałem się, że to oszustwo. 1 grudnia napisałem do nich maila o odstąpieniu od umowy (powołałem się na dyrektywę UE podaną przez jednego z forumowiczów). O dziwo, dostałem w tym samym dniu maila z informacją, aby wysłać wypełniony formularz reklamacyjny znajdujący się na ich stronie. Natychmiast to uczyniłem. I znów szybka odpowiedź, że wniosek został zaakceptowany i pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni. Oczywiście 14 dni minęło, więc znów wysłałem maila z żądaniem natychmiastowego zwrotu moich pieniędzy. Odpisali,że pieniądze zostaną zwrócone, że przepraszają za zwłokę i proszą o cierpliwość. W kolejnym mailu zagroziłem zgłoszeniem na policję. I znów grzeczne zapewnienie, że zwrot nastąpi, przeprosiny, w kolejnym mailu jakieś bredzenie, że reklamują przesyłkę (z której wcześniej zrezygnowałem)u producenta. W końcu 21 grudnia, informując ich o tym, zgłosiłem sprawę na policji. 30 grudnia otrzymałem ze sklepu maila,z potwierdzeniem przelewu !!!! Wczoraj cała kwota wpłynęła na moje konto. Nie wiem, czy to za sprawą działania naszych stróżów prawa, faktem jest, że sprawa zakończyła się dla mnie dobrze, czego wszystkim takim jak ja, serdecznie życzęsmileOpisałem sprawę ze szczegółami, abyście może skorzystali z moich doświadczeń. W razie pytań, chętnie służę pomocą.
  • 23.01.17, 11:32
    Również poproszę o pomoc w tej sprawie (wzór dyrektywę UE) onipa9999@gmail.com Bardzo prosze.
  • 23.01.17, 11:45
    Witam
    Ja również dałam się oszukać Bardzo proszę o przesłanie wzoru odstąpienia od umowy gdyż strona jest niedostępna Proszę tez o podanie na czym polegało powołanie się na dyrektywę UE Bardzo dziękuję za pomoc i podaję emaila: roksi073@o2.pl
    Pozdrawiam W
  • 02.01.17, 21:50
    blackmustang@vp.pl
  • 04.01.17, 22:35
    pelikan11@amorki.pl
  • 05.01.17, 08:43
    No ja jestem kolejną ofiarą. W ogóle na maile nie odpisują... Termin realizacji minął i będę musiała na policję pójść. A ty jak odzyskałaś pieniądze? Moj mail asiakopaszewska@poczta.onet.pl
  • 05.01.17, 11:23
    Ja również jestem jedną z osób oszukanych przez sklep, na maile wysyłane do nich otrzymuje te same odpowiedzi co osoby wyżej. Proszę powiedzieć co mam zrobić żeby otrzymać zwrot kasy , mój mail cuperek@wp.pl
  • 05.01.17, 12:05
    Jak już wczoraj pisałem, chyba jedynym wyjściem jest zgłoszenie na policji popełnienie oszustwa przez Moje Zakupy. W moim przypadku to zadziałało w krótkim czasie (21 - 30 grudnia). Wydrukujcie sobie zamówienie, potwierdzenie przelewu, ewentualne odstąpienie od umowy, wszystkie maile do i ze sklepu i z tym idźcie do najbliższej komendy policji. Próbowałem też odzyskać pieniądz przez bank, z którego płaciłem, ale odpisali mi, że sam muszę kontaktować się z beneficjentem przelewu. Policja natomiast pomogła skutecznie. Życzę wszystkim odzyskania pieniędzy smile
  • 06.01.17, 08:43
    Na którym posterunku zgłaszałeś? W moim rejonie policja mnie olała.
  • 07.01.17, 20:32
    Witam

    W jakiej miejscowości robiłaś zgłoszenie na Policję?
  • 14.01.17, 22:11
    Czy mogłabym prosić o radę jak postępować . Ja utopiłam kasę od września 2016 r. Kontaktowałam się też z bankiem...nie chcę o tym pisać na forum. Obawiam się, że część odpowiedzi które tutaj są mogą byc również fikcją jak ten sklep internetowy. Myślę, że policja może nie zając się sprawą gdy jest niskiej szkodliwości. Szkoda, że nie można sie jakoś zebrać w grupę poszkodowanych.
  • 17.01.17, 18:26
    ja byłam dzisiaj na policji w Białej Podlaskiej. zgłosiłam sprawę.powiedzieli że mają już bardzo dużo zgłoszeń i że zajmą się sprawą ale dobrze by było złożyć pozew zbiorowy.
  • 17.01.17, 19:38
    Drobne pytanie jakiego rzędu to była kwota, bo mnie policja spuszcza do wody
  • 07.01.17, 19:29
    Witam. Mogę prosić o radę. Też zostałam oszukana i nie wiem co zrobić . Mój mail bprokopowicz@poczta.fm
  • 09.01.17, 09:07
    Mogę prosić o pomoc. Mój meil bprokopowicz@poczta.fm. Też chciałabym odzyskać kasę
  • 12.01.17, 08:41
    Jakie są te sposoby, bo jestem w tej samej sytuacji sad i nie odzyskałam. Masakra. Cały czas te same informacje otrzymuję
  • 16.01.17, 10:30
    Bardzo proszę o kontakt. Tez zostałam oszukana przez nich. Izabela Chlebda mój mail: izabelachlebda@gmail.com. Pozdrawiam serdecznie
  • 16.01.17, 11:28
    partnerkatanczy@gmail.com moge rowniez poprosic o maila z rada?
  • 18.01.17, 21:02
    Niestety też zostałam oszukana, proszę napisz na maila madalena_c@poczta.onet.pl co zrobic aby odzyskać kasę. Dzięki
  • 19.01.17, 20:43
    Bardzo proszę o podpowiedź, mój e-mail kinga_kuzma@wp.pl. Też dałam się wciągnąć w tą kabałę.... 3 tydzień czekam , 250 zł do odzyskania. Dzięki z góry
  • 19.01.17, 20:48
    Witam, też dałam się nabrać... prosże daj mi instrukcję jak odzyskać kasę. pozdrawiam! e-mail kinga_kuzma@wp.pl
  • 25.01.17, 12:41
    hej! podaj mi również tę radę. Proszę marcinkowsk@amorki.pl. POzdrawiam i dziękuje!
  • 01.02.17, 22:38
    hej tez zostalam oszukana czy podeslesz mi ? a wogole mozesz sie zalogowac na stronce mojezakupy.net
  • 08.02.17, 21:56
    Jeśli wiecie jak odzyskać od nich kasę to proszę o radę. Też niestety "popłynęliśmy" na 5 stówek. Od października czekamy, ani kasy ani towaru. Oczywiście jak przedmówcy również dostaliśmy maile z identycznymi odpowiedziami. Sprawę też chcę zgłosić na Policję. tomtraks@gmail.com
  • 17.02.17, 15:15
    Też mnie nacięli.Może zbiorowy pozew?
  • 17.02.17, 15:31
    zbiona rowy to może być wiecie co na s tu każdyży ma iść sam do policji i prokuratury a nie robić z siebie leszcza i dumać,po drugie nikt z was kasy nie wyrwie od tych przestępców i tyle.
  • 07.02.17, 23:19
    Cześć, czy ze mną także mogłabyś się podzielić informacją jak można odzyskać pieniądze?
  • 24.02.17, 13:37
    Ja też zostałam oszukana na 350 zł. Mail nie istnieje i strony również już nie ma
  • 08.11.16, 09:19
    też się nabrałem na jeden zegarek i wysłałem im takie pisemko i czekam na razie, ale w koncu podejmę kroki te które napisałem:
    ……….., dn. 07 listopada 2016r.

    Niniejszym oświadczam, iż odstępuję od umowy sprzedaży zawartej w dniu …….. października 2016 r. za numerem zamówienia ……….. oraz umowy sprzedaży zawartej w dniu ……….października 2016 za numerem zamówienia IDT ………….. faktura ………….
    Wskazuję tym samym, iż wskutek odstąpienia od umowy, ta jest uważana za niezawartą, a strony są obowiązane do wzajemnego zwrotu świadczeń, w stanie niezmienionym. Wobec powyższego wnoszę o niezwłoczny zwrot ceny, zapłaconej przeze mnie za zamówiony przedmiot o łącznej wysokości …………..zł na rachunek bankowy…………………………………………...
    ., potwierdzenie przelewu proszę przysłać na @ .
    Jako konsument mam prawo do odstąpienia od umowy w każdym momencie i niezwłoczny zwrot wpłaconej należności.
    Powołując się na obowiązujące prawo polskie dotyczące zawierania umowy zakupu na odległość, a mówiące, iż konsument, który zawarł umowę na odległość lub umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni (Jest to tzw. prawo do namysłu, umożliwiające kupującemu zapoznanie się z towarem i rozważenie racjonalności zakupu)
    Wobec tego rezygnuję z zamówienia i proszę o zlikwidowanie mojego konta @ w waszym sklepie oraz ŻĄDAM NATYCHMIASTOWEJ WPŁATY na moje konto !!!!!!!
    Jeśli nie otrzymam zwrotu lub będzie celowo przedłużania w postaci kolejnej (kolejnych) korespondencji e-milowej to w najbliższych dniach podejmę następujące kroki:
    a) składam wniosek do prokuratury o możliwości popełnienia przestępstwa oraz do UOKIK i na Policję.
    b) sprawą zajmie się mój adwokat do pożądanego skutku
    W załączeniu przesyłam:

    a) POTWIERDZENIE ZŁOŻENIA ZAMÓWIENIA NA MOJEZAKUPY.NET.
    b) przelewu, przesłanych w dniu ……...2016r:
  • 08.11.16, 13:33
    Najlepiej to chyba zawiadomić TVN Uwaga - zrobią o nich program to nie naciągną więcej ludzi przed świętami. A pewnie na to liczą. Ludzie kupią prezenty a potem się dowiedzą, że mają czekać 8 tygodni. Ja czekam już kilka dni na zwrot kasy. Nie odpisują na maile, telefon nie działa. Konsultantów gdzieś wcięło. Zwykłe oszustwo i tyle.
  • 08.11.16, 14:15
    Wystawiajcie oceny na stronach: ale-opinie.pl i obserwujfirmę.pl ich pracownicy co jakiś czas wypisują pozytywne opinie zmieniają tylko nicki a treść zostawiają taką samą smile w ten sposób sztucznie podwyższają oceny sklepu
  • 08.11.16, 14:29
    łał smile konsultant się uruchomił i odpowiada na pytania smile
  • 19.11.16, 11:28
    Niestety ja tego nie mogę poświadczyć ,od tygodnia nie odpowiadająca zapytania.Wyglada na to,ze daliśmy się wpuścić w maliny..,Po 20 listopada pójdę do prokuratury zgłosić nadużycia firmy chyba fikcyjnej jak widać. Dobrze byłoby aby wszyscy z tego forum to samo zrobiło.Prosze Was o wiadomosci jeżeli ktoś otrzymał zamówiony towar ,albo już zgłosił do prokuratury o nadużyciu. Weronika 19 .11.2016
  • 09.12.16, 07:36
    weronika napisz do mnie maybell1@onet.pl tez jestem oszukana, ide na policję, napisz proszę
  • 14.01.17, 22:03
    Ja zrobilam zakupy we wrześniu i oczywiście nie dostałam niczego oraz zwrotu kasy. Ja wybieram sie z tym na policję bo oszukują okrutnie zwykłych ludzi.
  • 15.12.16, 14:34
    Nie odpowiada tylko kopiuje i wkleja kazdemu to samo..smile
  • 24.11.16, 15:09
    Działają też pod inna nazwą właśnie dzisiaj zwróciłam uwagę. Nowy sklep to enbutique.com
  • 12.12.16, 15:46
    Czy list byl wayslany poczata ( polecony ) czy email ?
  • 13.12.16, 15:06
    A co to za roznica?? Ani tych maili nikt nie czyta (na poważnie) ani listów tam nikt nie odbiera przecież. Na co liczysz?
  • 16.12.16, 08:51
    I jak udało sie odzyskac pieniądzę?
  • 03.01.17, 11:32
    I co?dało to pismo coś? Bo ja też pisałam i nic nie załatwiłam.
  • 28.12.16, 10:00
    Witam
    Ja poproszę o pomoc.
    Mój mail ula.zygmanowska@gmail.com
  • 15.11.16, 08:59
    Witam czy odstąpienie od umowy nastąpiło w okresie podanym w regulaminie?
  • 19.01.17, 17:17
    proszę o wskazówki jak odzyskać pieniądze : roksi73@o2.pl
  • 19.01.17, 17:28
    proszę wzór odstąpienia od umowy na który dostała Pani zwrot pieniędzy: roksi73@o2.pl
  • 15.12.16, 18:46
    Ludzie nie kupujcie niczego w tym sklepie. To oszuści i złodzieje. Ja zamówiłam kurtkę i czekałam te 8 tygodni, zażądałam zwrotu pieniędzy i tak czekam już 2 tygodnie. Oszukanych jest dużo, a oni uruchomili już 2-gi sklep enbutiqe.com. Sklep do złudzenia przypominający mojezakupy.net. Zgłaszajcie oszustwo na Policję i do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta - tam nie rozpatrują pojedynczych przypadków, ale przy dużej liczbie zgłoszeń poprowadzą sprawę z urzędu z kodeksu karnego. Możecie pisać też do mojego Rzecznika Praw Konsumenta w powiecie ełckim, najlepiej listem poleconym. Czy ktoś już próbował nagłośnić sprawę w mediach?
  • 16.12.16, 18:28
    Tez zostałam oszukana na 450 zł i zastanawiam sie czy zgłosić to na policję czy do prokuratury i czy zostanie to potraktowane jako przestępstwo i czy bedzie ścigane.czy ktoś zgłosił gdziekolwiek tych złodziei ?
  • 19.12.16, 09:43
    Ja też tam zamawiałem, a potem poczytałem opinie. Nikt nie napisał, że coś mu przysłali. Poszedłem do mojego banku i złożyłem polecenie wycofania przelanej kwoty ( 264 zł ). Po ok. tygodniu dostałem zwrot. Jedyny minus to bank bierze za to 25 zł ( BZWBK ).
  • 19.12.16, 16:15
    A jak to zalatwiles w Banku?
  • 19.12.16, 09:48
    Ja też tam zamawiałem, a potem poczytałem opinie. Nikt nie napisał, że coś mu przysłali. Poszedłem do mojego banku i złożyłem polecenie wycofania przelanej kwoty ( 264 zł ). Po ok. tygodniu dostałem zwrot. Jedyny minus to bank bierze za to 25 zł ( BZWBK ).
  • 19.12.16, 16:18
    Jak to zalatwiles w banku? Pracuje w banku i nie znam takiej procedury
  • 23.01.17, 12:51
    WITAM wszystkich pieniądze są nie do odzyskania ,towar nie dojdzie mają nowe dwa sklepy inbutgue oraz womenn ,działają nadal ,to co piszą tu co niektórzy że dostali towar albo zwrot kasy to blew oni sami piszą te teksty , Oszukanych jest tysiące ludzi na parę setek milionów .
  • 13.02.17, 20:42
    niestety to prawda, też należę do tych oszukanych osób. Czy nic z tym nie można zrobić?
  • 07.09.16, 20:25
    Też mnie to interesuje. Ceny jak z kosmosu - podejrzanie niskie.
  • 08.09.16, 09:00
    Ceny podejrzanie niskie, brak dokładnych zdjęć i opisów... Śmierdzi mi tu oszustwem. Ktoś musiałby zaryzykować i coś kupić - jedynie wtedy można się dowiedzieć czy warto.
  • 12.10.16, 09:38
    Oszustwo !!!!, wysłałam oświadczenie o odstąpieniu od umowy ( 10 dni od zawarcia), odpowiedzieli, że dopiero mogę odstąpić po otrzymaniu towaru, czyli za jakies 8 tyg. Trzeba się za to zabrać z innej strony. Przekazujcie na wszystkich forach, bo takich jak ja jest więcej.
  • 24.10.16, 17:55
    Ja tez napisałam odstąpienie od umowy i też otrzymałam taką odpowiedź. Czekam już 48 dni za osiem dni ich regulaminowe 8 tygodni. Czy jest ktoś kto otrzymał od tych ludzi zamówione i zapłacone produkty?
  • 28.11.16, 15:00
    tez tak miałam ,tez chciałam odstapic od umowy po jednym dniu,czekam od wrzesnia!!!tez zgłosze na policję
  • 08.09.16, 10:06
    Warto spojrzeć na nazwisko prezesa spółki - Gangu Mohsin Noor Mohd. Moim zdaniem przekręt. Livechat też dziwnie nie działa, tylko kontakt mejlowy. Raczej nikt z kupujących nie dostanie zakupionego towaru ani nie zobaczy kasy...
  • 15.09.16, 17:22
    Mi się dziś udało skontaktować przez Live Chat. Rozmawiałam z Panem Piotrem. Odpowiadał na wszystkie moje pytania... nie był to robot, bo i literówki się u niego zdarzały
  • 15.09.16, 19:36
    o co go pytałaś?
    te literówki mnie przekonały, chyba zaryzykuję zakupy....

    --
    "Policja jest już w drodze z kakałkiem i kocykiem" http://www.picgifs.com/smileys/smileys-and-emoticons/police/smileys-police-073856.gif
  • 16.09.16, 11:44
    smileWpisz swoją odpowiedź
  • 18.09.16, 15:19
    pytałam dosłownie o wszystko. o czas dostawy (dlaczego taki długi), o niskie ceny, o brak sygnału gdy wybieram ich numer, o to czy produkty są oryginalne... później napisałam w imieniu innej osoby, odpowiedzi byly takie same ale innymi slowami... szczerze? i tak mam obawy, ale jak juz lupila, to co mi pozostało? big_grin
  • 18.09.16, 15:20
    *kupiłam
  • 18.09.16, 18:27
    czesć. za ile kaski kupiłas???
    jestem przekonana że utopiłam 5 stówek...
    to jednak zbyt pieknie wygląda...
    ale nie mam wyjscia, poczekam
  • 18.09.16, 19:34
    350 za korsa big_grin chciwość mnie do tego ryzyka pociągnęła tongue_out ja również czekam
  • 22.09.16, 09:20
    Bezpośrednio z Aliexpress miałabyś za 150zł. Też podróbkę.
  • 25.10.16, 17:39
    Witam, jak szukać podróbek na aliexpress?
  • 19.10.16, 17:59
    ile juz czekasz?
  • 09.10.16, 16:56
    ja chyba utopiłem 600 mija 3 tydzien napisali ze do 3 /4 tygodni wysla ale mysle ze nic nie dojdzie
  • 19.10.16, 16:11
    wezcie ludzie rzadajcie swoich pieniedzy z powrotem, to jakas sciema.. za 3,4,8,.. tyg towaru nie dostaniecie. ja poprosilam o zwrot pienedzy i anulowania zamowienia, odpowiedz byla taka: ze mialam na to tylko 2 tyg! od daty zamowienia!!! parodia jakas. 2 tyg mam prawo zwrocic towar po otryzmaniu go, bez podania jakiegokolwiek powodu. ja im napisalam, ze jak do jutra nie bedzie moich poieniedzy na koncie ide do adwotaka, sadu, gdziekowieniek bede musiala.
  • 23.10.16, 00:30
    Czy dostałaś zwrot? ja się zastanawiam czy czekać czy też odstąpić?
  • 07.11.16, 13:18
    nie kupować oszuści jestem ewidentnym przykładem chciałam zrezygnować po godzinie od zakupu nie ma mowy czekam już osiem tygodni bluzki nie ma
  • 08.09.16, 11:30
    Ciekawe ja tez zwróciłam na to uwagę....chodzi o to żźe oprócz niskich cen produktów jest tez pełna rozmiarówka...hmmmm ciekawe kusi ale strata kilku stówek otrzeźwia, ciekawe gdyby ktoś zaryzykował wiadomo by było czy jest ok, zgodnie z regulaminem czas oczekiwania do 8 tygodniu, sporo zwłaszcza ,że brak opcji wysyłki za pobraniem...sama nie wiem... nic więcej na temat firmy w necie cicho
  • 08.09.16, 11:42
    Wymieniasz to wszystko i sama dalej nie wiesz?? No ludzie otrzeźwijcie.....proponuje żebyś byla forumowym kozlem ofiarnym i dala znac za jakis czas jak poszly zakupy big_grin

    --
    "Policja jest już w drodze z kakałkiem i kocykiem" http://www.picgifs.com/smileys/smileys-and-emoticons/police/smileys-police-073856.gif
  • 08.09.16, 14:56
    taaaaa heheh masz racje człowiek czasem naprawdę jest ogupiały i tępy czekać aż ktoś zaryzykuje i straci bądź nie..fakt to z mojej strony było żenujące smile) ale tak czy inaczej ciekawa jestem czy dalej będzie coś więcej słychać o tym sklepiesmile
  • 08.09.16, 16:32
    Przejrzyjcie na oczy... zegarek korsa za 219zł? serio? widać od razu że to fake. Po pierwsze ceny - nikt kto mógłby zarobić kilkaset zł więcej na produkcie, nie sprzedawałby go kilkukrotnie taniej. Po drugie - czas dostawy - albo Chiny albo dają sobie 8tyg czasu żeby nabić jak najwięcej klientów w butelkę tak jak było z tego typu stronami typu retrobut (analogicznie brak możliwości odbioru osobistego, brak możliwości zakupu za pobraniem, kilkutygodniowy czas dostawy). Po trzecie zero opinii w internecie na temat firmy, komentarzy itp . Działalność rozpoczęta w tym roku
  • 06.10.16, 10:04
    Potwierdzam najtańszy zegarek Korsa jaki widzialam w USA (w tjmaxx) koekcja 2-3 w stecz kosztował 99$ to jest 385zł, nie ma szans żeby były to oryginały. Może "dobre" podróbki i nic poza tym.
  • 08.09.16, 19:54
    Ludzie, nie dajcie się oszukać! Nie kupujcie na tej stronie!!! To FAKE, podobnie jak kiedyś strona oryginalneobuwie.com, na analogicznych przekrętach ktoś zarabia setki tysięcy złotych! Nazwisko prezesa spółki (Gangu Mohsin Noor Mohd) mówi samo za siebie... Nie dajcie się oszukać myślami: "trudno, kupię, a jak przyjdzie podróba, to zwrócę" - produktu nigdy nie otrzymacie! Termin w regulaminie celowo podany jest taki długi, by postępowanie mogło zostać późno wszczęte, a później i tak wszystko jest umarzane. Jeszcze raz powtarzam - NIE DAJCIE SIĘ OSZUKAĆ !!!!!
  • 08.09.16, 22:04
    Dodam, ze prezes tej firmy zalozyl na poczatku maja TRZY identyczne spolki: jedna w Warszawie i dwie w Poznaniu, wszystkie z takim samym kapitalem poczatkowym ( dosc malym ) Teraz dziala tylko ta Loras, dwie ... no nie wiem, uspione, czekaja az ta sie spali i ruszy nastepna ??? Jak dla mnie to jakis przekret ten Pan robi. A strona internetowa jest tak perfekcyjna, ze az dziwi jak mozna ja tak przez miesiac dopiescic. Miejsce na serwerze kupili miesiac temu. Ale ja sie nie znam moze tak sie da. Na tym czacie oczywiscie zapewniaja, ze towar od producenta, oryginalny nie ponosza kosztow magazynowania stad takie ceny. Ale producent sprzedaje 5 -10 razy drozej ... dziwne. Jeszcze cos mi przyszlo do glowy, ze moze faktycznie Prezes Gangu Mohsin Noor Mohd ma jakies wtyki w Bangladeszu i ma legalny towar, bo wiadomo, ze wiekszosc producentow tam szyje za grosze a my placimy krocie. Moze Producent zleca podwykonawcy uszyc 10.000 torebek a tam w szwalni w nocy Hinduski trzasna 50 wiecej ... kto ich tam wie. Ale bylo by to mozliwe z jednym producentem a nie z wszystkimi z kazdej dziedziny od paska, zegarka po buty, spodnie i torebki ....
  • 08.09.16, 22:56
    agalight123 napisała:

    >Jeszcze cos mi przyszlo do glowy, ze moze faktycznie Prezes Gangu Mohsin Noor Mohd ma jakies wtyki w Bangladeszu i ma legalny towar, bo wiadomo, ze wiekszosc producentow tam szyje za grosze a my placimy krocie. Moze Producent zleca podwykonawcy uszyc 10.000 torebek a tam w szwalni w nocy Hinduski trzasna 50 wiecej ... kto ich tam wie. >
    czy ty wiesz co piszesz? legalny towar "trzaskany po nocy" ???
    http://emotikona.pl/emotikony/pic/0recourse.gif


    --
    "Policja jest już w drodze z kakałkiem i kocykiem" http://www.picgifs.com/smileys/smileys-and-emoticons/police/smileys-police-073856.gif
  • 09.09.16, 10:04
    Mialam na mysli, ze te same rece szyja towar ten dla producenta i ten na przekret. Te same rece na tych samych maszynach i w tej samej fabryce z tego samego materialu. Zle sie wyrazilam piszac legalny, bo bynajmniej legalny nie jest. Ale gdyby Kowalski robil takiego wala no to bym nie uwierzyla, ze szyje dalej niz w Lodzi. Ale to nazwisko daje do myslenia. Przepraszam, zle ujelam, bo nie o slowo legalny mi chodzilo...
  • 09.09.16, 00:10
    Błagam Cię... Z oryginalneobuwie.com było to samo, "prezeską" była obywatelka Filipin... Oszukali tysiące ludzi, strona podobnie jak ta, była bardzo profesjonalna i na pierwszy rzut oka nie wyglądała jak fake.

    To jest na 100% wał i nawet nie ma co gdybać albo się zastanawiać. No chyba że chcecie stracić swoje pieniądze. Gdyby rzeczywiście miał ten towar po tak "okazyjnie niskich cenach", to sprzedawałby to detalicznie, na miejscu, a nie tylko wysyłkowo.
  • 09.09.16, 09:13
    Weszlam na tę strone i najpierw pomyslalam ze toć to zalandosmile
  • 09.09.16, 09:16
    okulary słoneczne diora z 3264zł na 249zł.MEGA okazja! MAsa ludzi straci pieniądze a oni i tak bedą bezkarni.Babcia ukradnie batonika w sklepie to ja od razu wyspowiadają, a tacy to smieja sie ..
  • 09.09.16, 09:58
    Zalando to najuczciwsza firma na świecie. Zrobiłam tam ze 400 zamówień, wiem wiem co mówię smile
  • 09.09.16, 18:30
    nie mowie o zalando.
    Tylko strona mojezakupy,net jest b.podobnie zbudowana do zalando.( z ktorego tez korzystam).
  • 10.09.16, 19:23
    Prawdopodobnie jestem pierwszą naiwną która dała się nabrać na ten przekręt. 7.09 kupiłam jedną rzecz po czym "zachwycona" atrakcyjną oferta i cenami zamówiłam jes.cze kolejną, za którą również zapłaciłam i to zwykłym przelewem. Po dwóch dniach tj.09.09 dostała dopiero potwierdzenie zakupu. Wczoraj coś mnie tknęło weszłam sprawdziłam co tu piszecie i napisałam do nich żeby nie wysyłali towaru tylko zwrócili pieniądze, biorąc pod uwagę że to i tak nic nie da. ale tzymałam e-mail zwrotny że zamówienie już jest w realizacji i nie można sie wycofac, ewentulanie zwrócić zakupione rzeczy po ich otrzymaniu. zaznaczono w wiadomości że czas realizacji to ok 3 tyg. Myśle że to tylko zwykła ściema żeby uśpić całą sytuacje i rzeczy jak i pieniędzy nie otrzymam spowrotem
  • 10.09.16, 20:39
    moze jednak otrzymasz. tylko podróbki. chetnie zobacze zdjecia katalogowe i realne tego co zamawiałaś. odezwij sie za kilka tegodni.

    --
    "Policja jest już w drodze z kakałkiem i kocykiem" http://www.picgifs.com/smileys/smileys-and-emoticons/police/smileys-police-073856.gif
  • 10.09.16, 21:55
    oszustwa internetowe maja sens bo zawsze sie znajda tacy jak luciana9.
  • 11.09.16, 11:50
    Dzięki wszystkim!!!! coś mi tak śmierdziało i sprawdziłam opinie, jedna ofiara mniej smile
  • 11.09.16, 18:26
    Daj znać smile
  • 12.09.16, 15:43
    Witam luciana9, też jestem ofiarą, podobnie jak ty dokonałam dwóch zamówień jednego dnia za niemałą kwotę. Teraz się zastanawiam jak ich ukarać.
  • 12.09.16, 22:02
    Mnie odpisuja na emaile ale czuję że to tylko na przetrzymanie Zapewniają ze bede mogla zwrócić jak tylko otrzymam przesylke Patrzeć tylko jak zamkną ten szajs
  • 12.09.16, 22:12
    ja bym ukarała siebie....tak zeby miec nauczke na przyszłość wink

    --
    "Policja jest już w drodze z kakałkiem i kocykiem" http://www.picgifs.com/smileys/smileys-and-emoticons/police/smileys-police-073856.gif
  • 13.09.16, 12:07
    Ludzie nie zamawiajcie nic z tej strony
  • 15.09.16, 17:27
    moja przyjaciółka zamówiła torebkę... co Ci odpisali w mailu?
  • 22.09.16, 17:14
    trzeba skontaktowac sie z Bankiem BGZ w Krakowie i podac ich konto i adres i ze swoim bankiem i poinformowac o oszustwie ja tak zrobiłam...beda sprawdzac ich konto i jest szansa na zablokowanie i wyjasnienie www.wykop.pl/link/3365091/mojezakupy-net-uwaga-na-oszustwo/
  • 13.09.16, 15:05
    Ja bym jak najszybciej udała się do rzecznika praw konsumenta z regulaminem firmy wszystkimi mailami i zorientowała się czy może Pani odstąpią od umowy wcześniej i liczyć na natychmiastowy zwrot gotówki. Chodzi o to że puki co teoretycznie firma istnieje i jakies dane tej firmy są dostępne, później gdyby firma się zawinęła może być już problem z roszczeniem. Zaznaczę że konsultacja z rzecznikiem jest bezpłatna . Proponuję zrobić to natychmiast, może jest jakaś szansa
  • 13.09.16, 15:26
    tak, mozna odstąpić od umowy przed dostarczeniem towaru. jednak jesli oni twierdzą ze zamówienie jest juz realizowane lub własnie płynie/leci z Chin to niestety nic z tego...musi poczekac, odebrac paczke,odesłac i czekac na zwrot kasy.
    a oni sie raczej tak szybko nie zwiną, jak widac tylko na tym forum klientów mają sporo, dopiero zaczęli wiec pewnie chca zarobic jak najwiecej....

    --
    "Policja jest już w drodze z kakałkiem i kocykiem" http://www.picgifs.com/smileys/smileys-and-emoticons/police/smileys-police-073856.gif
  • 14.09.16, 14:55
    a co jak ja jeszcze mam że zamówienie nie jest w ralizacji?
  • 16.09.16, 21:41
    nie jesteś pierwsza i nie ostatnia ,ja też coś dziś kupiłam ,nie podoba mi się to,dziś rozmawiałam z nijakim Piotrem na live czacie,pitolił ze niskie ceny spowodowane są długim oczekiwaniem bo towar idzie z italy,francji usa ,poczekamy 3 tyg.infolainia nie działa za tydzien ma działać ,no szok.ale same jesteśmy sobie winne ,zobaczymy jak się rozwinie sytuacja ,na pocieszenie powiem że nie ujdzie im to na sucho kiedyś miałąm podobną na sytuację na alleagro ,po dwóch latach dostałam zwrot pieniędzy i sprawa była w sądzie policja z Opola przysłała list czy stawię się na sprawie podobno 50 osób oszukał sprzedawca nie byłam w sądzie bo nie mogłam i poolicjant mówił ze im więcej świadków tym lepiej ,mimo tego że nie było napewno sporo poszkodowanych policji udało się namierzyć oszusta ,trzeba zbierać emaile i ja np. mam zdjęcia z czata zobaczymy co będzie myslę że nie ujdzie im to ,policją jest na to wyczulona
  • 18.09.16, 15:22
    ja to może jestem naiwna, ale mam 1% nadziei, że jednak mi przyjdzie ta torebka, którą zamówiłam wink
  • 09.12.16, 10:16
    czy otrzymałaś coś?
  • 20.09.16, 21:07
    Hej! Niestety ja chyba też zrobiłam " przekręt życia" kupiłam rzeczy dziś za nie małą sumę myśląc , że strona jest znana typu zalando, answer. Potem poczytałam komentarze na FB i tutaj. Raczej nie mam co oczekiwać na towar pytanie tylko co można teraz z tym zrobić, zgłosić ten fakt na policję ? Jest jakaś instytucja , która zajmuje się sprawdzaniem takich "firm widomo" ? Za głupotę się płaci niestety sad Będę wdzięczna za wszelką info w tej sprawie sad
  • 07.10.16, 22:50
    zakupiłam ,nagle coś mnie tknęło ,ja pierd.....przekr,et na maxa ..zgłosiłam wyłudzenie na policję...przyjęli zgłoszenie ,podpisałam mnóswo papierów..obiecali pozytywne zkonczenie..wstyd mi za naiwność.....do banku swojego i BGŻ dzwonilam na info.linie i też polecali policę..j ateż polecam,bo chyba towary raczej sięnie doczekam i ponad ttrzy stówkin utopiłam....
  • 04.10.16, 19:30
    Ja też zaczynam żałować '' zakupu" w tej firmie. u Mnie dopiero tydzień mija ale czytają te opinie nie sądzę ,że dostanę zamówiony towar. Znajomi doradzają żeby to zgłosić jeśli towar nie dojdzie
  • 12.10.16, 18:04
    też kupilam 10 dni temu i żałuję, chciałam odstapić od umowy ale dostałam odpowiedź , że po otrzymaniu towaru mogę zwrócić, szwindel jak nic, myślę o zgłoszeniu do prokuratury, ale najlepiej zrobić to zbiorowo, no niestety trzeba odczekać te 8 tygodni , tak jak jest w regulaminie. Spróbuję jeszcze inną drogą. Dobrze, że jest ta stronka , trzeba mieć kontakt
  • 29.10.16, 10:36
    ela12
    Hej, jeśli chciałaś odstąpić od umowy przed upływem 14 dni od jej zawarcia (a tak prawdopodobnie było, bo piszesz, że kupiłaś 10 dni temu), to w myśl obowiązujacych przepisów, musieli się na to zgodzić. Ja tak zrobiłam. Napisałam maila, z informacją o rezygnacji, którą przyjęli i po 10 dniach przelali mi pieniądze na konto (wczoraj 28.10)
  • 18.09.16, 18:42
    czyli co????
    wtopiłam 5 stówek???
  • 18.09.16, 19:36
    hej, spokojnie... myślę, że będziesz mogła się martwić za 8 tyg jak nie dojdzie. ja mam wszystkie maile od nich i screeny rozmów z na live chacie - polecam zrobić to samo na wszelki wypadek. dowód to dowód
  • 27.10.16, 09:48
    hej jak twoje zakupy ? czy już je masz ?wątpię .....myślę ze musimy zacząć działać pomyśl jak to zarobić czekam na info.na malia bozena319@vp.pl
  • 20.09.16, 21:08
    Witaj w clubie "naiwnych" sad
  • 11.09.16, 20:51
    Sprawdziłam adres !!! Pod tym adresem jest Allianz Warszawa
    tel. 225924640
    ul. Tarczyńska 20/5
    Warszawa
  • 11.09.16, 20:58
    Wybrałam już kilka rzeczy do zakupu ale zobaczyłam, że nie ma opcji zapłać przy odbiorze !! Napisałam na czacie firmy Mojezakupy.net, że chcę zapłacić przy odbiorze. Dowiedziałam się, że nie ma takiej możliwości !!! Czy uczciwa firma tak funkcjonuje ??? Myślę,że to przekręt !!!! Poza tym sprawdziłam adres !!! Pod tym adresem jest Allianz Warszawa
    tel. 225924640
    ul. Tarczyńska 20/5
    Warszawa
  • 11.09.16, 21:01
    tak, uczciwe firmy moga nie dawać opcji zapłaty "za pobraniem"....

    --
    "Policja jest już w drodze z kakałkiem i kocykiem" http://www.picgifs.com/smileys/smileys-and-emoticons/police/smileys-police-073856.gif
  • 11.09.16, 22:40
    Jesli adres jest lipny to już jestem pewna że moje pieniądze przypadły
  • 12.09.16, 09:00
    Kurcze, dopóki nie otrzymasz rzeczy, możesz mieć nadzieję że wszystko będzie ok. Życzę Ci żeby jednak to było wszystko ok i pieniądze nie przepadną.
  • 15.09.16, 18:53
    oooołłłłł szit sad
    Wyobraźcie sobie że Ja cielepka zamówiłam - moim błędem jest że nigdy szczegółów nie czytam opisów i wcześniej się nie sugeruję cena mnie zmyliła bo mysłałam ze to miejsce skąd taki zaprzyjaźniony butik bierze szmatki TH itd w cenach podobnych - mają outletowe bez opakowań ale z metkami czasem lekko przybrudzone ale ORYGINALNE mają Tommiego głównie
    Zainteresowałam się jak nie przyjechał kurier po 2 dniach i dostaje odp ze TOWAR SPROWADZAJĄ OD PRODUCENTA I TERMIN REALIZACJI TO OK 3 TY już wiem wsio Tommy made in CHINA Łeeee coś mam preczucie że 300 pln poszło sie ...
  • 13.09.16, 14:47
    Nie wiem, czy ktoś jeszcze zwrócił uwagę, ale pod każdym ze zdjęć na tej stronie jest liczba "niby" polubień (serduszka). Nigdzie nie ma ikony, aby kliknąć, że lubi się dany produkt, a każdy ma ich co najmniej 12000. Przy każdym jest inna liczba po kolei rosnąca lub malejąca o 1 jakby były oznaczone.
    Kolejny dowód na PRZEKRĘT!! a już miałam ochotę się skusić...
  • 13.09.16, 22:56
    Hej Dziewczynysmile otwiera mi się to badziewie upierdliwie na fejsie więc zajrzałam i zdębiałam...zaczęłam szukać opinii o owym cudzie i trafiłam tutaj smile
    Zdarza mi się kupować dodatki z tzw. górnej półki, zwykle przeglądam oferty sklepów internetowych (sprawdzonych), dzwonię do znajomych mających lepszy dostęp do sklepów firmowych i zdarza się szarpnąć parę stów...
    Ten sklep to po prostu jakaś masakra, ceny z kosmosu- NIEREALNE I NIEMOŻLIWE, część funkcji na stronie tylko na obrazku, brak jakichkolwiek opisów towarów, itp.
    Nie wspomnę o dostępności produktów marek, które nie sprzedają się poza salonami firmowymi (np. LV)...
    TRZYMAJCIE SIĘ Z DALEKA

  • 14.09.16, 11:10
    Ja bym radził trochę się zrelaksować wszystkim tym, którzy są przerażeni, że im jeszcze rzeczy z mojezakupy.net nie dotarły. Przecież oni tam zaznaczali, że wysyłka może do 21 dni nawet potrwać. I to jest po polsku napisane nawet, a nie po chińsku...Easy ludzie, easy. Ja czekam.
  • 14.09.16, 11:42
    podoba mi się twoja postawa smile co ciekawego kupiłeś ?
    "Standardowy termin realizacji zamówienia wynosi do 8 tygodni od zaksięgowania wpłaty od kupującego. Jest to maksymalny czas potrzebny na dostawę towarów do magazynu od dostawcy oraz późniejszą wysyłkę do klienta."
    --
    "Policja jest już w drodze z kakałkiem i kocykiem" http://www.picgifs.com/smileys/smileys-and-emoticons/police/smileys-police-073856.gif
  • 14.09.16, 11:51
    weszłam sobie na ich strone...u dołu pojawiają sie opinie juz 3 bardzo zadowolonuch klientów wink
    po wyszukiwaniu ich zdjec w guglach pojawiaja nam sie stronki:
    hakoo.eu/pl/
    bsjewellery.pl/
    widac rozwijaja interes bo strony jeszcze w budowie....

    --
    "Policja jest już w drodze z kakałkiem i kocykiem" http://www.picgifs.com/smileys/smileys-and-emoticons/police/smileys-police-073856.gif
  • 14.09.16, 12:20
    To pewnie stockowe fotki. Szczerze mówiąc bez zaglądania w regulaminy etc. to właśnie te fotki jako pierwsze krzyczą na tej stronie FEJK. W żadnym tego typu sklepie ludzie nie lecą masowo wrzucać swoich fotek. A jeśli już, to są to domowe fotki z obrazem i kanapą w tle albo latarnią morską w Jastarni, a nie studyjne foto, których nie ma 99% społeczeństwa.
  • 14.09.16, 12:23
    no własnie, na pewno stockowe a dzieki wyszukaniu znalazłam kolejne ich stronki w produkcji smile

    --
    "Policja jest już w drodze z kakałkiem i kocykiem" http://www.picgifs.com/smileys/smileys-and-emoticons/police/smileys-police-073856.gif
  • 20.09.16, 08:29
    A ja dopiero teraz zauważyłam, że przy tych zdjęciach z opiniami są daty. Na przykład 10 sierpnia, a sam sklep pojawił się w szczątkowej formie w internecie 19-go sierpnia smile Dopiero kilka dni później pojawiły się pełne opisy towarów.

    --
    "Wypowiadaj swoją prawdę jasno i spokojnie, wysłuchaj innych, nawet tępych i nieświadomych, oni też mają swoją opowieść."
  • 20.09.16, 08:49
    bo moze wtajemniczeni zamawiali juz wczesniej i byli tak zadowoleni ze wysyłali podziękowania przed oficjalnym startem sklepu? big_grin
    zaraz pojawi się nick "attle" i napisze że za bardzo ludzie węszą wink

    --
    http://yoursmiles.org/tsmile/kitten/t09038.gif
  • 20.09.16, 10:53
    zapomniałaś napisać, że to ci "głupi ludzie" za bardzo węszą..

    swoją drogę to bardzo miłe, że "attle" wszedł specjalnie na nasze forum, żeby się pochwalić jaki super towar kupił..
  • 20.09.16, 12:09
    dominikaslowik = attle
  • 20.09.16, 12:09
    hahaha, good one smile
  • 30.09.16, 21:06
    kurde ale jesteś bystra
    mało brakowało a bym wtopiła 2000 uff
  • 15.09.16, 17:32
    no proszę - bohater big_grin
  • 07.10.16, 22:57
    NO kolego to pozdro 600....czekaj i sie luzuj ...zapewniwm Ciebie,że to ściema na maksa..ja już














    KOlego toTY się luzuj ,a ja Tobie mówię,że to ścciema na maksa..ja już na policję zgłosiłam wyłudznie...przyjęli,obiiecali szybką akcję...


  • 09.10.16, 16:59
    ja tez ale mysle ze nic nie przyjdzie
  • 10.10.16, 03:25
    Slowo w slowo to samo co na "allekicz.pl" tyle ze jako "doki" ze Ci nie wstyd maly karaluchu ludzi w blad wprowadzac!
    Osobiscie, przejrzalam kilka ofert i jak zobaczylam ceny to od razu mi sie zapalila lampka, te ubrania nie wazne czy z outletow czy nie po prostu nie sa takie tanie, juz nie wspominaja o nowej kolekcji jesiennej Hilfigera z Gigi Hadid, jej zdjecia w tych ubraniach sa warte wiecej niz oferta tego sklepu......
  • 11.10.16, 13:49
    witam
    radzę tylko wejść na Google map i wpisać adres, następnie przejść na widok ulicy smile zobaczysz stary mieszkalny blok po remoncie... pod nr 5, najprawdopodobniej jest Alianz smile chociaż widok ul. może być nieaktualny a lokal wynajęty komuś innemu, nie mniej jednak widok budynku daje do myślenia smile
  • 11.10.16, 14:42
    No właśnie.widok tego budynku na starcie ich pogrążył.....

    --
    http://yoursmiles.org/tsmile/kitten/t09044.gif
  • 11.10.16, 15:31
    Patatajowa, daj spokoj. Szkoda Twojego czasu. Wykorzystaj go ku naszemu pozytkowi😜. Nie przekonasz "mundrych". Cóż, jaki sklep tacy klienci.
  • 24.10.16, 18:04
    Zaznaczyli a klienci zaakceptowali w zapytaniu o regulamin - 8 tygodni. Nie spodziewałam się takiego długiego oczekiwania zadowolona, ze są moje rozmiary
  • 27.10.16, 09:52
    dostałeś zakupy ? ba ja kupiłam 16.09 i ani widu ani słychu musimy zacząc działąc czekam na kontakt
    bozena318@vp.pl
  • 27.10.16, 09:52
    sorry bozena319@vp.pl
  • 11.12.16, 21:02
    Nie ma żadnego opisu towaru np. z czego zrobiony. Strona niby fajnie zrobiona ale powiekszenia towaru to masakra. Sklep któty sprzedaje takie markowe rzeczy. Już miałem kupować ale te rzeczy bardzo mnie zaniepokoiły. Nie ma zapłaty przy odbiorze.To mi wyjasnia wszystko.
  • 15.09.16, 12:08
    Chyba to jedno wielkie oszustwo.Podejrzanie niskie ceny,np zegarki,torebki Korsa za śmiesznie niską kasę.Brak opisu produktu np.zegarka jest bardzo podejrzany.Po pierwszym wow,wyleczyłam się z zakupów.
  • 07.10.16, 23:01
    Zgadzam się ściema na maksa ....sama padłam ofiarą tych oszustów i tandeciarzy...nawt przed rodzinką mi wstyd......a przed samą sobą totalny obciach...brrrr
  • 15.09.16, 14:35
    Co do marki Moje Zakupy -mojezakupy.net, to powiem, że sama regulaminu nie doczytałam i jak sukienka od Zimmermanna nie dochodziła to zadzwoniłam do sklepu i mnie do regulaminu odesłali. Faktycznie jest tam info, że wysyłka zajmuje 2-3 tygodnie. No to sobie poczekam, ale powiem szczerze, że jeśli mam tak mało płacić za tę markę, to mogę poczekać nawet i 4 tygodnie...
  • 15.09.16, 14:39
    dominikaslowik napisała:

    > No to sobie poczekam, ale powiem szczerze, że jeśli mam tak mało płacić za tę markę, to mogę poczekać nawet i 4 tygodnie...>
    http://emotikona.pl/emotikony/pic/oklaski.gif


    --
    "Policja jest już w drodze z kakałkiem i kocykiem" http://www.picgifs.com/smileys/smileys-and-emoticons/police/smileys-police-073856.gif
  • 15.09.16, 15:18
    Ciekawe, że w innym wątku, gdzie "polecasz" ten sklep już dostałaś towary, a w tym dopiero się dowiedziałaś, że trzeba tyle czekać.
  • 27.10.16, 09:57
    taaaaaaaaaaak? i dostałaś swoją ulubioną sukienkę ? bo ja kupiłam coś 16.09 2016 i ani widu słychu ....czekam na kontakt na mailu bozena319@vp.pl trzeba działać live chat działa nieraz ktos siedzi od 8.00 dziś od 10.00 nie ma nikogo zaczynajcie mysleć jak to zrobić aby udupić oszustów
  • 06.11.16, 22:18
    doczekałas się wątpię !ja czekam od 16.09 i się nie doczekam ,nikt nie odp. na maile w tej chwili na tym całym live chacie to chyba zdjęcia są podstawione i wogóle piszą zeby pyta nia kierowac na maila a na maila nie odpisuja .takze wykorzytuja ludzi gnojki napisz prosze do mnie trzeba zgładzac na policje moj mail bozena319@vp.pl na live chacie przez pierwsze kilka dni to od 8.00 byli a teraz ich nie goscinnie nijaki karol był wczoraj ale jak go zapytałam o przesyłke to odpisal zeby kierowac pytania na maila..obsługa tecgniczna portalu i obsługa szczególowa zamówien wykracza poza jego kompetencje.live chat zajmuje sie obsługa klienta do momentu złozenia zamówienia CWANACY !!!
  • 15.09.16, 21:09
    hej zapytałam w emailu : Bardzo proszę o informację czy produkty są sprowadzane z Azji czy są to oryginalne produkty pochodzące od faktycznych projektantów mody?
    otrzymałam odpowiedź: Wszystkie produkty w naszym sklepie są oryginalne, proszę tylko mieć na uwadze że wielu projektantów swoje produkcje ma w Azji

    Hmmmm zastanawiająco wymijająca odpowiedź big_grin
  • 18.09.16, 15:27
    Mi z kolei na Live Chacie niejaki Piotr powiedzial ze produkty sa sciagane z Włoch, Francji USA i jeszcze jakiegos panstwa big_grin Powiem tak, nieważne skąd - ja chcę wiedzieć, że to oryginały!!!
  • 15.09.16, 21:55
    Zamówiłam, doszły, ale odrazu widać fake. Mam białe Converse, teraz zamówiłam czarne i od razu widać różnicę w jakości. W pudełku były chińskie papierki, a kiedy chciałam oddać wyświetlalo mi się, żr taki adres nie istnieje. Straciłam 200 zł!!!!!!!!
  • 15.09.16, 22:25
    jak to nie istnieje taki adres? gugle pokazują nawet jak wygląda budynek smile
    www.google.pl/maps/place/Tarczy%C5%84ska+20%2F5+02-023+Warszawa/@52.221943,20.9876433,3a,75y,302.59h,95.13t/data=!3m6!1e1!3m4!1svIwntOo2wnjFU0rdvlAboQ!2e0!7i13312!8i6656!4m2!3m1!1s0x0:0xbf18c47607d9cc6!6m1!1e1


    zgłosiłas im chec zwrotu? co odpisali?

    --
    "Policja jest już w drodze z kakałkiem i kocykiem" http://www.picgifs.com/smileys/smileys-and-emoticons/police/smileys-police-073856.gif
  • 18.09.16, 15:24
    A możesz nam powiedzieć jak długo oczekiwałaś na przesyłkę?
  • 18.09.16, 21:19
    Ja czekałem 3 tyg. Koszulka dobrze skrojona, dobrze wygląda, materiał tez wygląda na solidny. A czy to oryginał czy podróbka? Nie zastanawiam sie nad tym, nawet gdy to podróbka to i tak warta swojej ceny.Wole dać 100 za podróbke jeśli to jest, i jestem zadowolony niż kupić w jakieś sieciówce typu H&M gdzie produkcja również odbywa sie w chinach czy Bangladeszu. Zreszta nawet gdy sie kupuje buty adidas w stacjonarnym oryginalnym sklepie to również masz na butach napis made in china.
  • 18.09.16, 21:38
    daj zdjecie tej koszulki tutaj.

    --
    http://yoursmiles.org/tsmile/kitten/t09038.gif
  • 20.09.16, 11:18
    Na prawdę nie widzicie, że attle to ktoś "od nich" ?
  • 20.09.16, 21:14
    Hej ! Naprawdę otrzymałeś towar? Kiedy złożyłeś zamówienie? Kiedy je dostałeś? Będę wdzięczna za odpowiedż sad
  • 07.10.16, 23:08
    kurde...ale w sumie otrzymałaś towar waw to szok imszow zarazem ...ja nie mogei.....wymiękam........
  • 08.10.16, 09:03
    po jakim czasie odesłałaś ? Ja jeszcze nie dostałam śmiem przypuszczać że nie dostanę ale może akurat mam zamiar odesłać ....jeśli nie zwróca kasy idę na policję i powinna tak zrobić każda oszukana osoba
  • 08.10.16, 09:26
    Jest jeszcze Urząd Skarbowy, dla Loras jest to III US W-wa Śródmieście. Oszustów trzeba tępić.
  • 27.10.16, 10:04
    ile czasu czekałaś na tą przesyłkę ?czekam na kontakt na mailu bozena319@vp.pl
    myslę że trzeba działać
  • 27.10.16, 10:07
    ja tez mysle ze trzeba działć. i to na własna reke.

    --
    http://yoursmiles.org/tsmile/kitten/t09044.gif
  • 17.01.17, 17:50
    ja 600
  • 16.09.16, 11:31
    Czy ktoś wie jak się usuwa konto z mojezakupy.net? Nigdzie nie mogę znaleźć takiej opcji.
  • 16.09.16, 12:45
    napisz maila lub na czacie i zapytaj.
    ja mam tylko nadzieje ze zamawiajac te oryginalne Korsy,konwersy,Najki,Hilfigery zdajecie sobie sprawe z ewentualnych konsekwencji jesli urzad celny zatrzyma paczkę a tam bedzie podróbka? warto zapoznac sie z aktualnym stanem prawnym w temacie bo mozna sobie narobic kłopotów....
    www.bankier.pl/wiadomosc/Podrobki-z-Chin-jak-nie-dac-sie-naciac-7345257.html

    --
    http://yoursmiles.org/tsmile/kitten/t09038.gif
  • 16.09.16, 16:38
    Jak ktoś uważa ,że ceny są za niskie, lub towary podrabiane, to niech idzie do sklepu i zamiast 2 lub 3 stówek za bluzke, koszule itp. to ta tysiaka albo więcej wtedy będzie zadowolony i nie będzie narzekać. Polacy to taki durny naród,że lubia tylko narzekać a to za niska cena a to za wysoka,zawsze coś. Nikt nikogo nie zmusza do kupowania w tym sklepie.
  • 16.09.16, 16:50
    no, ja myśle że nikt nie zmusza!
    warto jednak ludziom uswiadomić co kupują. a jeśli ktoś tutaj trafił przez gugle to znaczy ze chce wiedziec co kupuje. a jak juz wie, to sam podejmie decyzje czy woli markowe fejki czy "niemarkowe" z sieciówek. i sam zdecyduje czy chce byc robiony w balona albo decyzja o zakupie podróbki będzie przemyślana wink

    --
    http://yoursmiles.org/tsmile/kitten/t09038.gif
  • 17.09.16, 22:14
    Napisałam maila. Zaczęłam od "Witam", w treści zamieściłam, że chciała bym usunąć konto, nigdzie nie mogę znaleźć takiej opcji i czy jest taka opcja, z góry dziękuję itd. Wszystko ładnie, kulturalnie. Po dwóch dniach otrzymałam wiadomość zwrotną o treści "konto ***@gmil.com zostało usunięte". Ani słowa wytłumaczenia, nic. Czyli sam nikt nie może usunąć konta z owej strony. Dodatkowy DZIWNY aspekt, prawda? Odradzam jakiekolwiek korzystanie z tej witryny i nawiązywanie współpracy z firmą. Pic!
  • 17.09.16, 22:16
    Poza tym w mailu nie prosiłam o usunięcie konta tylko wskazanie w jaki sposób mogła bym to zrobić. A zostało ono po prostu usunięte z mojezakupy.net przez administratorów.
  • 18.09.16, 15:26
    przynajmniej wiesz, ze ktos tam jeszcze pracuje tongue_out
  • 18.09.16, 21:01
    Na stronie mojezakupy.net wypatrzylam torebke Korsa za 300 czy 400 zl .... i sie w niej zakochalam smile I wiecie co, po kilku dniach namyslu kupilam na Zalando za 1300. Wiem pezynajniej, ze jest oryginalna. A wiec plusem tej strony jest niewatpliwie darmowa reklama dla producentow.
  • 18.09.16, 21:25
    Jest małe blogowe śledztwo: jestpieknie.pl/sklep-mojezakupy-net-sprzedaje-podrobki/

    --
    "Wypowiadaj swoją prawdę jasno i spokojnie, wysłuchaj innych, nawet tępych i nieświadomych, oni też mają swoją opowieść."
  • 19.09.16, 17:14
    strona już nie istnieje Także 400 zł poszło sie,,,,
  • 19.09.16, 17:32
    nie strasz.....zadzialala....ja tez zmowilam za 600..
  • 19.09.16, 17:42
    Nie słuchajcie sie głupich ludzi. Ja kupiłem koszule, i doszła. Wszystko było wporządku. Czy to oryginał na 100 % nie wiem. Jeśli to podróba to bardzo dobrze podrobiona. Nawet jeśli to podróba to warta swoich pieniędzy.
  • 19.09.16, 17:43
    ile czekales na dostawe?
  • 19.09.16, 18:01
    3 tygodnie
  • 19.09.16, 18:08
    dziekismile
  • 20.09.16, 11:20
    nie dziwi Was, ze attle pojawił się na forum tylko i wyłącznie w tym wątku ? ...
  • 20.09.16, 11:27
    widzimy, widzimy wink
  • 20.09.16, 11:36
    little-15 napisała:

    > widzimy, widzimy wink

    ale co my "głupi ludzie" tam wiemy... doświadczenie nic nas nie uczy... to nic, ze to już kolejny taki sklep... dalej będziemy kupować...

  • 19.09.16, 18:10
    daj tu na forum zdjecie tej koszuli jesli jest sie czym chwalic.

    --
    http://yoursmiles.org/tsmile/kitten/t09038.gif
  • 20.09.16, 21:17
    Ile czekałaś na towar? Kiedy zamówiłaś? Będę wdzięczna za info , lekko się uspokoję sad
  • 20.09.16, 12:03
    forum.allekicz.pl/odradzamy-f45/mojezakupy-t9669.html
  • 20.09.16, 12:12
    śmierdzi to wszystko ściemą... a jest o tym już tak głośno, że nie zdziwię się jak zaraz zrobią reportaż o tym sklepie w TVNie wink może wtedy się czegoś dowiemy
  • 21.09.16, 11:17
    już jeden reportaż zrobili.. tylko zmienią nazwę sklepu i gotowe wink

    www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/markowe-w-niskiej-cenie-i-wirtualne-dziesiatki-tysiecy-polakow-nabitych-w-buty,369453.html
  • 21.09.16, 13:19
    O kurcze, dobrze, że chociaż tu nagłaśniacie sprawy tych cwaniaczków.

    Swoją drogą przy akcji z zalando też szukałam drugiego dna i oszustwa a tu przyszły paczuszki smile



    --
    www.piotrusiek.pl/
    charytatywni.allegro.pl/listing?sellerId=26528032
  • 21.09.16, 23:50
    ale zalando to ma reklamy w TV takze jest roznica tongue_out
  • 22.09.16, 08:17
    Amber Gold też miał, to tyle jeśli chodzi o reklamy w TV.
  • 22.09.16, 09:25
    dobra, poddaje sie tongue_out
  • 22.09.16, 16:50
    Czytam i czytam wpisy na tym forum, i dochodze do jednego wniosku. Dla właścicieli sklepu mojezakupy.net i dla potencjalnych chętnych otworzyć takie internetowe sklepy,że wystarczy towar podrabiany podwyższyć trzy lub czterokrotnie,może jakieś 20 procent taniej od oryginału , wtedy ludzie nie będą sie czepiali że za tanio i towar podrabiany będzie schodził jak cieplutkie bułeczki po wysokiej cenie. Jak ktoś chce torebke korsa oryginalą to musi sie udać do sklepu Korsa w Londynie, jak ktoś chce lacoste to proponuje sie udać do sklepu w Paryżu, bo w Polsce to nawet na zalando nie ma pewności że to oryginał. Dzisiaj ciuchy są tak podrabiane,że trudno stwierdzić co jest oryginałem a co podróbką.
  • 22.09.16, 17:07
    wrzuc zdjęcie swojej koszuli. chcemy zobaczyc jaka fajna jest.

    --
    http://yoursmiles.org/tsmile/kitten/t09038.gif
  • 22.09.16, 17:15
    To nie facebook tylko forum, chcesz fotki to wejdź na facebooka.
  • 22.09.16, 17:34
    na forum tez sie zdjecia wstawia. na fjesbuku gdzie jest oficjalna strona tego sklepu?
    czy na twoją? daj linka do fejsbuka tutaj w wątku.

    --
    http://yoursmiles.org/tsmile/kitten/t09038.gif
  • 22.09.16, 21:04
    A ja czytając twoje komentarze dochodzę do wniosku że policja powinna cie po IP namierzyć i zamknąć aż do procesu. Bo albo ty jesteś tym januszem biznesu, albo ci płaci za wypisywanie tych bzdur więc masz do niego kontakt.
  • 22.09.16, 21:14
    Zawsze możesz pójść sama na policje żeby mnie namierzyła i zamkneła aż do procesu ( buhaha), większej głupoty to jeszcze nie słyszałem.I to prawda to ja jestem tym Januszem biznesu. A Ty pewnie dałaś sie naciągnąc na torebke korsa czy inne ,,oryginalne ciuchy,,. Proponuje ci wyjście na zakupy do Tesco tam też możesz sobie kupić torebke i to całkiem oryginalną smile
  • 22.09.16, 21:35
    Pudło, ja się nie nabralam jeszcze na takie "biznesy" big_grin zostane przy swoim np. Zalando gdzie wdg ciebie podroby sprzedają buhaha. w Tesco owszem kupiłam kilka toreb na zakupy, bo zapomniałam swoich z domu, dzięki za cenny namiar i jak sądzę jakość lepsza niż kors z mojezakupy big_grin
  • 22.09.16, 21:40
    Nie napisałem ,że na zalando sprzedają podróby, tylko napisałem ,że nie ma pewności ani żadnej gwarancji oprócz wiary w to że towary sa oryginalne. Czytaj ze zrozumieniem.
  • 22.09.16, 21:54
    na pewno trzeba miec bardzo wielką wiare żeby kupowac na stronie mojezakupy.net wink

    --
    http://yoursmiles.org/tsmile/kitten/t09038.gif
  • 22.09.16, 22:03
    Jak widać po wpisach na forum grono ludzi taka wielką wiara posiada, narazie na forum jest 131 wpisów, a ile tysięcy albo setek tysięcy ludzi w 38 milionowym kraju już zrobiło zakupy na stronie mojezakupy.net i wpłaciło ładnych kilka stówek, tego nie wiemy, ale skoro wiara w naszym kraju jest tak wielka to napewno sporo.
  • 22.09.16, 22:06
    http://iqkartka.pl/cards/6569.png
    --
    "Wypowiadaj swoją prawdę jasno i spokojnie, wysłuchaj innych, nawet tępych i nieświadomych, oni też mają swoją opowieść."
  • 22.09.16, 22:06
    to nie wiara. to naiwność.
    wiarę to mogą miec ci którzy przeczytają ten wątek a mimo wszystko zdecydują sie zrobic tam zakupy.

    --
    http://yoursmiles.org/tsmile/kitten/t09038.gif
  • 23.09.16, 13:14
    patatajowa napisała:
    > to nie wiara. to naiwność.
    > wiarę to mogą miec ci którzy przeczytają ten wątek a mimo wszystko zdecydują sie zrobic tam zakupy.

    mysle ze obrazasz troche tych, co kupili... to nie zawsze naiwnosc, mysle ze bardziej chciwosc posiadania dobra bardzo ekskuzywnego za bardzo niska cene. ja kupilam torebke za w miare mala cene i czekam wink nie wrzucaj wszystkich do jednego wora, bez sensu. lepiej sie wspierac niz mowic ze ludzie sa naiwni (bo wiadomo, ze wiekszosc z nas w cos naiwnie wierzy) lepiej walczyc ze wspolnym wrogiem, haha
  • 23.09.16, 13:40
    ladymajeczka napisał(a):


    > mysle ze obrazasz troche tych, co kupili... to nie zawsze naiwnosc, mysle ze bardziej chciwosc posiadania dobra bardzo ekskuzywnego za bardzo niska cene. >

    ok, cofam naiwność. z chciwości kupowali w tym sklepie. teraz lepiej? "chciwość" mniej cię obraża???????

    >lepiej sie wspierac niz mowic ze ludzie sa naiwni (bo wiadomo, ze wiekszosc z nas w cos naiwnie wierzy) lepiej walczyc ze wspolnym wrogiem , haha>

    no sorki, ale ze wsparciem to źle trafiłaś, tym indywidualnym ode mnie...
    ja wierze w świetego Mikołaja i dobrze mi z tym i nic na tym nie trace na szczeście. hahaha.


    --
    http://yoursmiles.org/tsmile/kitten/t09038.gif
  • 23.09.16, 14:27
    Lubię to!

    Jak powstał pierwszy taki "sklep" i ktoś się dał nabrać to jeszcze współczułam, ale teraz? Litości!

    >ja wierze w świetego Mikołaja i dobrze mi z tym i nic na tym nie trace na szczeście. hahaha.

    ja nawet zyskuję... wszyscy w domu mamy 6 grudnia czyste buty wink
  • 23.09.16, 17:46
    powodzenia wink
  • 27.09.16, 08:40
    big_grin chciwość, to komplement

    --
    A co to za demokracja, gdzie każdy może mieć swoje zdanie?
  • 22.09.16, 21:04
    Chciałam zauważyć, że na niską wiarygodność tego sklepu wpływają nie tylko zbyt niskie ceny, ale:
    - brak płatności za pobraniem
    - brak współpracy z firmami oferującymi płatności internetowe (payu, dotpay itp.)
    - niecodzienny - jak na firmę - adres siedziby, milcząca infolinia
    - minimalny/żaden opis produktów i zdjęcia "pożyczone" z różnych sklepów internetowych
    - oferowanie produktów, które dostępne są WYŁĄCZNIE w sieci dystrybucyjnej producenta (firmowe butiki i sklepy internetowe)
    - błędy stylistyczne i sporo niefortunnych - jak na firmę - sformułowań, np.: "Wpisz kod kuponu rabatowego, jeżeli masz jakiś."
    - brak informacji o tym jak wygląda ten "darmowy zwrot"
    - na stronie ciągle wisi informacja, że do 10 września jest promocja na darmową dostawę (informatyk już się wycofał?)
    - weszłam w kategorię "dzieci" i przejrzałam pierwszą stronę: wszystkie produkty zostały polubione przez 20 osób (cóż za zbieg okoliczności!)
    - sklep został założony na serwerze nazwa.pl wydzierżawionym od nich (na rok!) za pośrednictwem amerykańskiej firmy
    - dodajmy do tego niewielki kapitał poczatkowy, nazwisko prezesa i całą resztę.

    --
    "Wypowiadaj swoją prawdę jasno i spokojnie, wysłuchaj innych, nawet tępych i nieświadomych, oni też mają swoją opowieść."