Dodaj do ulubionych

przestrzegam przed placeniem BLIKiem

17.01.17, 23:00
Może to ja mam takiego pecha, nie wiem.
Na początku grudniu zapłaciłam Blikiem za 2 zamówienia z zalando.
Cześć z tych rzeczy odesłałam i czekałam na zwrot pieniędzy.
Po 2 tygodniach przypomniałam się zalando, a oni na to, że od razu po otrzymaniu towaru pieniądze wysłali na konto Przelewy24 (to chyba jakiś operator obsługujący Blika) i nie są już stroną w tej sprawie.
Zadzwoniłam do Przelewy24, a oni na to, że wysłali mi maila z pytaniem na jakie konto odesłać kasę (tak jakby nie mogli na to samo z którego wysłałam) i od prawie 2 tygodni czekają na ten numer.
Ja maila oczywiście nie dostałam. Poprosiłam o ponowne przesłanie co zrobili natychmiast, a ja natychmiast odesłałam nr konta.
Rozliczenie pierwszej transakcji przyszło po 4 dniach od podania konta (czyli 2.5 tygodnia od czasu odesłania im kasy przez zalando), rozliczenia drugiej transakcji nie mam do dziś, a minął już ponad miesiąc.
Interweniowałam telefonicznie pod koniec roku - zapewnili mnie, że przepraszają, bo koniec roku i bleble i kasa będzie w ciągu 2 tygodni. Dziś mamy 17.01, a pieniędzy nie ma. Przed chwilą na infolinii znów mnie przepraszali, że na 100% dostanę ją w ciągu 2 dni.. ciekawa jestem ile jeszcze będę czekać.

Ktoś też tak miał, czy to ja mam wyjątkowego pecha?
W każdym razie wyleczyłam się z płacenia blikiem za transakcje, w których jest cień ryzyka, że będę towar zwracała.
Edytor zaawansowany
  • 18.01.17, 08:06
    Ja miałam nieprzyjemności z przelewy 24.
    Kopiuje swój post z innego wątku.
    Ja bym winila głównie przelewy24, tam się jakieś cyrki dzieją. Jakiś czas temu płaciłem blikiem za pośrednictwem przelewy24 za rachunek tel. Potwierdzenia na mail nie dostałam, za to kasę odbiorca dostał i z konta też mi zeszła. Wymieniłam kilkanaście maili z przelewy 24 a oni jak zdarta płyta że nie ma transakcji w ich systemie, nie było takiej transakcji i mam pisać do banku. Do debili nic nie docieralo jak im udowadnialam potwierdzeniem z banku że transakcja była, odbiorca ja dostał i zaksiegowal też. Dlatego ja im nie ufam. Skoro nie potrafią znaleźć transakcji która istnieje, to równie dobrze przy większych zakupach może się okazać że moja kasę gdzieś wcielo i jej nie odzyskam.
  • 18.01.17, 09:46
    Blik nigdy nie pokazuje operatorom numeru konta, z którego się płaci. Dlatego zwroty zawsze robione są dopiero po zapytaniu o nr konta. Jak się sprawa skończyła?
  • 18.01.17, 11:17
    Przelewy24 stały nadal twardo przy swoim. Kasa z mojego konta zeszła, odbiorca ja otrzymał, nie ściga mnie ze coś jestem winna. Jedyne to że nie mam na mailu potwierdzenia transakcji od przelewy24, a lubię takie coś zbierać i archiwizowac. (przy transakcji która przeszła zawsze dostaje się mail od przelewy 24 potwierdzający transakcję)
  • 19.01.17, 08:33
    Najważniejsze, że przeszło smile Może spróbuj wysłać im @ z potwierdzeniem przelewu z banku? Z Blikiem jest troche zamieszania, nie działa to jak zwykły, standardowy przelew, też to ogarniałam jakis czas temu.
  • 18.01.17, 08:47
    U mnie w takiej sytuacji to sklep internetowy bezpośrednio wysłał mi zapytanie o numer konta. Ale faktycznie zwroty przy BLIKU wydają się być bardziej problemowe, trzeba pilnować podwójnie kwestii zwrotu pieniędzy.
  • 18.01.17, 10:06
    Zgadza się, tylko przy płatności blikiem operator przesyła prośbę o numer konta do przelewu. Ale z drugiej strony zdarzyło mi się, że nie odpisywałam na ten @, bo chodziło o zwrot 5 zł (więc mi się nie chciało) i przelewy pisały do mnie przez kilka miesięcy dopytując się o ten numer rachunku.

    --
    "Wypowiadaj swoją prawdę jasno i spokojnie, wysłuchaj innych, nawet tępych i nieświadomych, oni też mają swoją opowieść."
  • 12.03.17, 17:25
    Potwierdzam że nader często się zdarzaja im pomyłki, mam nadzieję że poprawia ten system blik.
    Na promocjach w Zarze dużo kupiłam ale też i sporo zwracałam w styczniu tego roku. 4zwroty kasy bez problemu, a 5ty zwrot nie przeszedł nie wiadomo czemu i zara prosiła o mój numer konta: zrobili mi przelew bezpośrednio na konto z ominieciem przelewy24. Ja sama braku zwrotu nie zauważyłam, zara się zorientowala po miesiącu od wykonania dyspozycji zwrotu, i czekanie na przelew kolejny miesiąc. Jak zwykle pilnuje swojej kasy to tu tego nie zrobiłam smile
  • 12.03.17, 21:20
    No to rzeczywiscie masz powód do chwały...
  • 06.10.17, 18:28
    Ja ogólnie nigdy nie miałam problemów z Blikiem, korzystam chętnie od jakiegoś czasu i jest to dla mnie spore ułatwienie.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.