Dodaj do ulubionych

Zalando lounge zwrot

12.12.17, 21:50
Dziewczyny chciałam zwrócić część zamówienia i na rachunku wyczytałam aby na paczce nakleic etykiete zwrotu. Skąd ja mam ją wziąć? W paczce miałam tylko rachunek i nic więcej. W zwykłym Zalando etykiety były w paczkach a tu nie ma sad
Edytor zaawansowany
  • corrina_f1 12.12.17, 21:59
    www.zalando-lounge.pl/help?path=/Zwrot/
  • nstepnik 12.12.17, 22:05
    Dzięki kiss zamiast wejść na zalando skupilam się na rachunku i na tym co jest na nim napisane wink
  • nstepnik 12.12.17, 22:57
    Mam jeszcze pytanie do tych co robiły zwroty. Tam jest tak po głupiemu wszystko, ze nie wiem o co chodzi. Niby zrobiłam zwrot i dostałam formularz i etykiete, ale jak wchodzę na konto to wcale tego nie widać tj. moich ruchów w kieruku zwrotu, numeru konta, ktory wpisalam itd. Zamówiłam kuriera na czwartek ale nigdzie nie mam potwierdzenia, ze przyjdzie. I dlatego mam pytanie do tych co zwracały towar - czy kurier przyszedł w wyznaczonym terminie i jak długo czekalyscie na zwrot pieniędzy?
  • novanovna 13.12.17, 08:51
    Ja póki co, odpukać, robiąc zwrot nie miałam problemu z kurierem- tj. zawsze był w wyznaczonym dniu (nie w określonych godzinach rzecz jasna, ale był- co w przypadku zwykłego zalando już takie oczywiste nie było wink Na zwrot czekałam kilka dni (dają 7 dni roboczych, zawsze szybciej), potwierdzenie że paczka ze zwrotem dotarła miałam dwa dni później (odebrana przez kuriera w poniedziałek wieczorem, inf że dotarła w środę).
  • agnieszka_mmm 13.12.17, 12:41
    Niestety w zalando lounge jest beznadziejna sprawa ze zwrotami. Tam nawet nie ma możliwości wydrukować ponownie listów przewozowych. Ja miałam raz tak, że puściłam drukowanie tych dokumentów i poszłam coś zrobić. Okazało się, że drukarka się zawiesiła a mąz wyłączył stronę z zalando i już nie miałam jak drugi raz tego puścićsad
    Musiałam do nich zadzwonić i pani mi wysłała maila z listami
  • kobieta_jakubowa 13.12.17, 14:29
    Etykietę wystarczy wrzucić sobie na maila, żaden problem.

    Przyznam, że zwroty w LOUNGE są realizowane dużo szybciej niż w zwykłym. Kurier odbiera paczkę, na nast dzień info, że paczka przyjęta, a zwrot kasy na kolejny dzień. W sumie robiłam trzy zwroty i za każdym razem tak szybko.


    --
    Pilnuj, żeby Twój wykrywacz bzdur był zawsze na chodzie.
  • nstepnik 13.12.17, 17:21
    A dostałyście informacje na maila, ze kurier zgłosi się po paczkę czy nie?
  • indra2 13.12.17, 17:36
    Ja dostaje info na maila. Z kurierem tez nie mam problemu zawsze jest wtedy kiedy wyznacze termin. Etykiete zawsze sciagam na komputer wiec nie ma problemu z drukowaniem, ale mozna tez jeszcze raz przejsc cala droge zwrotu i znowu generuje sie etykieta. Wszystko odbywa sie b. szybko, po kilku dniach mam juz pieniadze na koncie. Na kilkanascie zwrotow mam problem tylko z 1, chyba zgubii gdzies moja paczke po odebraniu.
  • nstepnik 13.12.17, 17:52
    No to ja żadnej informacji na maila nie dostałam a kurier zamówiony na jutro, oby przyjechał
  • indra2 13.12.17, 18:46
    To pewnie zalezy od kuriera. U mnie fedex i dhl dziala super, zawsze jest z paczka czy po paczke, dzwoni itp. Natomiast masakra jest z DPD (czyli zwroty do H&M). Nie przyjezdzaja po zwroty, paczki zostawiaja na portierni (osiedle strzezone) mimo ze jestem w domu to nie chce sie im podejsc i nawet nie informuja, ze zostawili.
  • nstepnik 13.12.17, 23:29
    Poczytałam wpisy na ich stronie na Facebooku ( szkoda, ze dopiero teraz a nie przed zamówieniem uncertain ) i jestem zaniepokojona. Nigdy nie miałam problemu z Zalando więc myślałam, ze tu będzie tak samo. Najgorsze jest to, ze jest taki krótki czas na zwrot i jak kurier nie przyjdzie tak jak go zamówiłam to już mi ucieknie tydzień sad Na wiadomości oczywiscie nie odpowiadają, maila co do potwierdzenia kuriera nadal nie dostałam, ta dezinformacja jest wkurzajaca uncertain
  • agnieszka_mmm 13.12.17, 23:36
    Akurat o to pytalam raz na infolinii i najwazniejsze, ze zglosisz chec zwrotu na swoim koncie w ciagu tych 2 tyg.
  • nstepnik 13.12.17, 23:56
    Uff, dzięki kiss
  • indra2 14.12.17, 17:32
    Mi sie wlasnie udalo dodzwonic na infolinie w sprawie tego zaginionego zamowienia i Pan stwierdzil, ze tak paczka do nich dotarla ponad 2 tyg. temu wiec juz zleca przelew. Takze pozytywnie, mam nadzieje, ze faktycznie dostane pieniadze.
  • indra2 14.12.17, 17:32
    Zaginionego zwrotu mialo byc.
  • agaf123456 27.12.17, 20:52
    Pokrzywdzona przez Zalando Lounge! Nie wiem czy jestem odosobnionym przypadkiem, ale proszę uważać! Dokonałam zwrotu towaru 05.12.2017 r., na co posiadam potwierdzenie kuriera FEDEX i do dnia 27.12.2017 r. nie otrzymałam zwrotu pieniędzy! 3 razy korzystając z formularza kontaktowego zalando lounge informowałam o braku zwrotu środków, do chwili obecnej żadnej odpowiedzi. Pomimo wielokrotnych prób kontakt telefoniczny mocno utrudniony!
  • indra2 27.12.17, 21:00
    Tez mialam problem z 1 zwrotem, minelo ponad 14 dni od odbioru towaru przez zalando i nic. Zadzwoniam (troche trzeba czekac na lini), konsultant od razu powiedzial, ze mineo 14 dni wiec juz zleca przelew i pieniadze mialam nastepnego dnia na koncie. Takze radze dzwonic i wyjasnic sprawe.
  • agaf123456 29.12.17, 16:13
    Udało się wreszcie dodzwonić, obiecano, że środki wysłane zostaną natychmiastowo, niestety tylko obiecano, pieniędzy dalej nie ma, Zalando Lounge to totalna porażka! 24 dni próbuję odzyskać bezskutecznie pieniądze sad
  • indra2 29.12.17, 16:47
    A kiedy się dodzwonilas może to potrwa dzień dwa zanim pieniądze dojdą?
  • agaf123456 30.12.17, 16:29
    4 dni temu, więc ich mailowe potwierdzenie, że sprawę skierowano do księgowości nic nie znaczy, normalnie przelew dochodzi najpóźniej następnego dnia roboczego, będę dalej próbować się z nimi kontaktować po nowym roku, podobnie jak mwys77 wyleczyłam się z zakupów na zalando lounge, w przypadku zalando nigdy nie miałam podobnych trudności
  • mwys77 27.12.17, 21:49
    Też miałam problem ze zwrotem, zwrócone 4 artykuły a zwrócili za 2, po 2 tyg. udało mi się w końcu dodzwonić i kasę zwrócili. Infolinia ma wciąż problemy techniczne, szlag człowieka idzie trafić. Później kolejny problem ze zwrotem... Efekt taki, że ostatniego zamówienia, które było za pobraniem nie odebrałam, wyleczyłam się z zakupów u nich sad
  • ika333 03.10.18, 15:05
    dodaję Swoje:
    Zwrot produktu dokonany 5.09., w dniu 7.09. mail od Z-L o otrzymaniu przesyłki. W dniu 24.09. po moich kilku wcześniejszych interwencjach telefonicznych i zapewnieniach konsultantów, że zwrot zostanie dokonany mail o tym że dane bankowe (które musiałam ekstra raz jeszcze wysyłać mailem ! ) zostały przekazane do księgowości i zwrot będzie w czasie najbliższym - nic takiego nie nastąpiło. Kolejny mój mail - bez odpowiedzi, sprawa zgłoszona do UOKiK oraz kolejny mój telefon o informacje (1.10. ), w trakcie kt. konsultantka rozłączyła się gdy usłyszała, że nagrywam rozmowę - zasłaniała się bzdurnie i bez pojęcia RODO (oni mogą nagrywać, ja nie - choć to klient legitymuje się wrażliwymi danymi !!), "na odczepnego" znów dostałam maila z info, że zwrot jak najszybciej będzie dokonany. Kolejne 2 dni robocze - zwrotu brak - za 2 dni mija miesiąc ... sprawa zgłoszona na Policję o doprowadzenie do niekorzystnego rozporządzania mieniem.
    Dodam, że to nie pierwszy przypadek, kiedy przetrzymują mi pieniądze ze zwrotów, każąc sobie przesyłać wrażliwe dane (wszystko udokumentowane i przekazane Policji). Firma o zagranicznym rodowodzie nie oferuje wcale mega przecen - wiele towarów można znaleźć nowych (oczywiście oryginały) w lepszych cenach w sieci - za to obraca pieniędzmi klientów działając poza prawem polskim. Ostrzegam !!!!
  • san_vito 02.01.18, 11:35
    Ja akurat jestem zadowolona ze zwrotu w zalando lounge. Zwrot zrobilam 17 grudnia. Pieniazki mialam na koncie 22 grudnia. Dodatkowo poniewaz zrocilam cale zamowienie. Dostalam rowniez zwrot kosztow wysylki.
  • dixi 02.01.18, 13:00
    u mnie tak samo, obsługa zwrotu od początku do końca wzorowa. W poniedziałek odebrał kurier, w czwartek kasa na koncie.
  • agaf123456 02.01.18, 13:41
    U mnie niestety nie, od 05.12.2017 r. czekam na zwrot pieniędzy, jedyny komentarz ze strony zalandolounge "dziękujemy za Pani telefon do Zalando Lounge.
    Uprzejmie informujemy, że podane dane bankowe zostały przekazane do działu księgowości w celu dokonania zwrotu płatności"!
  • patatajowa 02.01.18, 21:14
    jesli do zalando ciezko sie dodzwonic to nie wiem co sadzic na temat kontaktu z hm. zalegaja mi z kasa od 11.12 ....za kazdym razem jak chce zadzwonic słysze ze czas oczekiwania powyzej 20 minut...

    --
    http://yoursmiles.org/tsmile/forum/t1229.gif
  • ciabah 17.01.18, 09:31
    Witam mam to samo zamówienie zrobiłem wszystko ok ale jednak musiałem zwrócić zamówienie bo to miał być prezent odesłałem zamówienie poprzez całą procedurę zwrotu 20.12.2017 zwrot został dostarczony poprzez śledzenie przesyłki i od 20.12.2017 do dnia dzisiejszego nie otrzymałem pieniędzy próbowałem się kontaktować z nimi ale bez skutku ciabah@wp.pl mój email
  • agnieszka_mmm 17.01.18, 09:44
    ustaw głośnik i czekaj na infolinii, ja wczoraj czekałam w kolejce 20 minut. Ale warto jednak załatwiać sprawy z konsultantami a nie przez maila
  • janka39 17.01.18, 18:53
    Niestety, przy zwrocie towaru kupowanego z kodem rabatowym, kod rabatowy nie wraca na nasze konto sad
  • indra2 17.01.18, 21:12
    Ale jesli kupuje sie kilka sztuk i zwraca 1 zwracają pełna cenę bez potrącenia rabatusmile
  • adriannaadriannaadrianna 06.02.18, 16:09
    Czy ktoś orientuje się czy mogę zmienić miejsce odbioru paczki, którą chcę zwrócić? Zamawiałam do jednej miejscowości, a teraz jestem w drugiej, czy przy wypełnianiu formularza przy zamawianiu kuriera, podaje się nowy adres, czy automatycznie wybierany jest ten, na który zawoził paczkę na samym początku? smile
  • agnieszka_mmm 06.02.18, 17:08
    Trzeba podać nowy adres odbioru i chociaż na etykiecie będzie "stary" adres to kurier przyjedzie pod ten nowy
  • adriannaadriannaadrianna 06.02.18, 20:44
    Super, Dziękuję za odpowiedź! Mogę spokojnie zamawiać! wink
  • cyprysiowa 07.03.18, 18:47
    Hey
    Powiedzcie mi o Ci chodzi z tym odstąpienie od umowy ?
    Taki formularz tam na stronie jest
    Chce zrobić normalny zwrot zamówiłam kuriera mam formularz zwrotu wydrukowany A co tam pisze w regulaminie o formularzu odstąpienia od umowy??,,
  • atena12345 08.03.18, 08:09
    ?

    --
    A co to za demokracja, gdzie każdy może mieć swoje zdanie?
  • veronica.vip 13.09.18, 09:41
    www.opineo.pl/opinie/zalando-pl/2,negatywne#opinie
  • olesia301 12.10.18, 09:50
    Ja mam problem ze zwrotem pieniędzy z zalando lounge. Miesiąc temu zrobiłam zakup, od razu zapłaciłam, w tym momencie wystąpił na zal błąd. Zakupu nie ma w historii, przedmiotu nie mam kasy też.
    Pisałam 2 x maila, raz dzwoniłam.
    Cóż czynić?

    --
    www.piotrusiek.pl/
    charytatywni.allegro.pl/listing?sellerId=26528032

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.