Dodaj do ulubionych

Odrzucona reklamacja. Co dalej?

18.05.18, 18:05
Dzis dostałam smsa od new balance że odrzucili mi reklamację butów. Jestem delikatnie mówiąc wściekła. Czekam aż buty dojdą do salonu i uderzam do rzecznika. Buty kupione w styczniu, noszone mniej więcej od marca. Rozklejona podeszwa w obu butach. Twierdzą że to uszkodzenie mechaniczne, że były źle użytkowane i jakieś kłamstwa o zaciekach. Reszty kłamstw nie pamiętam, wezmę opinię razem z butami. W salonie są zdziwieni że nie uznali.
Jak wspomniałam uderzam do rzecznika, ale chciałam zapytać o wasze doświadczenia w takiej sytuacji
Edytor zaawansowany
  • karolcia2005 18.05.18, 18:40
    Nie odbieraj butów, zrób zdjęcie opinii i z tym zdjęciem udaj się do rzecznika. Jak odbierzesz buty to tak jakbyś zgodziła się z opinią.
  • emma6666 18.05.18, 18:45
    Dzięki, nie miałam pojęcia że tak jest.
  • silje78 18.05.18, 18:48
    Zanim zrezygnuje z odbioru niech sprawdzi ile czasu przechowuja towar i czy nie pobieraja kasy za przechowanie. Nieodebranie reklamacji nie ma wplywu na jej dalszy przebieg. Reklamacja jest odrzucona. Czy klient sie godzi z tym czy nie nie ma znaczenia.
  • samawsnach 18.05.18, 19:09
    Reklamowałam wózek w dużym sklepie . Odrzucili, mino że wada ujawniła się juz w ciagu kilku mscy. Odwołałam się, znów odrzucili. Wściekłam się pewnie tak mocno jak ty, poczytałam co nieco i wniosłam sprawę do sadu- przeczytałam, ze to postepowanie uproszczone i zrobiłam krok po kroku jak bylo na stronie wyjaśnione. Trwało wszystko ze trzy msce. Wygrałam bez żadnego problemu, a sklep kilka dni po wyroku przelał pieniadze, nawet nie czekali do uprawomocnienia. Myślę, ze świetnie wiedzieli, że reklamacja była zasadna. Nie wiem, czy to droga dla ciebie- ja walczyłam o 1000 zl.ale może warto?
  • emma6666 18.05.18, 19:43
    Buty za 150. Chodzi o traktowanie klienta, o zasadę, o to że nie dam się tak traktować.
    We łbie mi się nie mieści że zamiast dbać o renomę i dbać o klienta robią co robią i jeszcze (w moim przypadku) bezczelnie kłamią w opinii. Jak rzecznik nie pomoże szukam pomocy w mediach i się skończy jak kilka lat temu z ecco
  • bohdan222 22.05.18, 09:51
    Rzecznik będzie proponował skierowanie sprawy do sądu.
  • gajmal 22.05.18, 13:40
    Zadzwoń na infolinię do uokik. Tam Ci powiedzą co zrobić. Koleżanka miała taką akcję z butami jak Ty, po telefonie Pani jej powiedziała co robić i tak jej pomogła, że za chwilę pieniądze miała na koncie. Nie pamiętam szczegółów, ale chyba miała nie odbierać tych butów. Zadzwoń, bo nie wiem czy nie powinnaś złożyć informacji do sklepu o niezgodności towaru z umową, a na to jest jakiś krótki czas.
  • gajmal 22.05.18, 13:44
    My tak mieliśmy z kuchenką. Odrzucili nam reklamację, ale w sklepie złożyliśmy pismo o niezgodności towaru z umową. Sprzedawca zadzwonił i powiedział, że jak przyjdzie pocztą (bo takie mieli procedury) informacja o nieuznaniu reklamacji to mamy się do nich z tym pismem zgłosić i oni mi dadzą nową kuchenkę (tzn. uznają niezgodność towaru z umową). I tak też było.
  • silje78 22.05.18, 20:13
    Tyle, ze przepis mowiacy o niezgodnosci towaru z umowa dotyczyl umow (kupna) zawartych do 24.12.2014. Towar kupiony po tej dacie mozna reklamowac z tyt. rekojmi (ustawa-korzystniejsze dla konsumenta) lub gwarancji (zapisy producenta, ktory moze wpisac wszystko-mniej korzystne). Tak naprawde jak sprzedawca sie uprze przy swoim to poza sprawa cywilna niewiele mozesz. Wszystkie pozostale rozwiazania (sad polubowny, mediacja) sa uzaleznione od checi sprzedawcy, ew. producenta. Nie oznacza to, ze nie warto probowac. Czesto sam fakt wlaczenia Federacji Konsumentow wplywa trzezwiaco na sprzedajacego i uznaje on reklamacje dla swietego spokoju.
  • patatajowa 22.05.18, 20:24
    Wstrzymaj sie moze z udzielaniem informacji jesli nie masz pojecia o czym piszesz i gdzies ci dzwonili ale nie pamiętasz w ktorym kościele....

    --
    http://yoursmiles.org/hsmile/starwars/h15020.gif
  • silje78 22.05.18, 22:56
    Serio? W ktorym miejscu mijam sie z obowiazujacym prawem?
  • patatajowa 23.05.18, 12:32
    Drzewko.Odpowiadam na post gajmal i do jej rad się odnoszę.

    --
    http://yoursmiles.org/hsmile/starwars/h15020.gif
  • emma6666 22.05.18, 21:09
    Wczoraj byłam u rzecznika, kazali odebrać buty i im przynieść. Dziś to zrobiłam, więc sprawą dalej zajmuje się rzecznik a ja mam czekać na pismo.
  • emma6666 12.07.18, 18:14
    Firma new balance po piśmie od rzecznika łaskawie zgodziła się naprawić tzn skleić buty. Podtrzymują swoją decyzję o odrzuceniu reklamacji. Nigdy więcej butów tej firmy, ani dla siebie ani dla dzieci. Będąc w salonie patrzyłam jak sprzedawca szuka wśród innych mojej reklamacji. Wszystkie były odrzucone. To też daje do myślenia. W głowie mi się nie mieści takie traktowanie klienta.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.