Dodaj do ulubionych

Co na prezent dla pań na zakończenie przedszkola?

07.06.18, 11:51
Pewnie był wątek, przepraszam.
Tak na szybko
Mamy po 250 zł dla każdej z pań

mamy propozycje:
- bon do sklepu jubilerskiego - jeśli już - który najtańszy, nie znam się
- serwis kawowy
- jakiś obraz w drewnie (propozycja jednej z mam - odrzucona raczejsmile )

--
www.piotrusiek.pl/
charytatywni.allegro.pl/listing?sellerId=26528032
Edytor zaawansowany
  • makoja 07.06.18, 12:23
    A nie lepiej bon do lokalnego centrum handlowego, gdzie może pieniądze wydać w wybranym przez siebie sklepie.
  • mamakarolla 07.06.18, 12:31
    Dla pan z przedszkola kupujemy bransoletki Lilou, ale tylko 7 dzieci kończy w tym roku, reszta kontynuuje zerówkę.

Natomiast u córki która kończy 3 klasę padła propozycja bonu do jubilera ale ja jestem za kupnem biżuterii jednak. Wydaje mi sue że to bardziej elegancko.
  • kate0109 09.06.18, 00:19
    personalizujecie jakoś? też chcemy lilou ale też chcemy coś wygrawerować - wiadomo to kilkanaście liter - nie mamy pomysu
  • emma6666 09.06.18, 12:31
    A Ty sama wolałabyś dostać bon za który kupisz to co Ci się podoba, czy biżuterię która nie jest w Twoim guście za podobną kwotę?
  • els.ol 07.06.18, 13:30
    Byle nie obraz w drewnie... uncertain
    ani żaden podobny prezent, który wyląduje pod szafą, bo trafić w czyjś gust (zwłaszcza w kwestii aranżacji wnętrz) to jak wygrać milion w totka... O ile można kupić biżuterię w "klimacie", bo można podpatrzeć jaki styl lubi to wszelkie przedmioty do mieszkania już nie... (włącznie z serwisem do kawy, bo jeden lubi nowoczesne wzornictwo, a inny babcine różyczki)...

--
    www.podwozka24.pl
  • iciako 07.06.18, 13:49
    też kończymy przedszkole
    antyrama z rysunkami dzieci, zestaw herbatek, tort dla całej kadry przedszkolnej
    w szkole na zakończenie klasy 3 wychowawca otrzyma kronikę klasy -w której dużo robią dzieci