Dodaj do ulubionych

Zalando przez DHL. Porażka!

26.06.18, 14:58
Jakie macie doświadczenia z DHL i z ich sposobem dostawy/ zwrotów do Zalando? Mi brak Fedexa, bardzo. Z Fedexem przenigdy problemu nie było, a DHL problem cały czas. Nie odbiera w ogóle telefonu, nie przychodzi po zwrot, choć siedzę w domu cały dzień i na niego czekam. Zwariować idzie z tym kurierem.
A jak jest u Was?
Po mi po tych akcjach już nie chce się w Zalando zamawiać sad
Edytor zaawansowany
  • smoczy_plomien 26.06.18, 15:11
    Ja mam beznadziejnego kuriera DHL na mój rejon, więc uczucia miałam mocno ambiwalentne jak się dowiedziałam, ale po fakcie jestem zadowolona. Teraz nie muszę czekać pół dnia na kuriera, który pojawi się albo się nie pojawi, tylko zanoszę do Fresha po drugiej stronie ulicy kiedy mi pasuje i mam z głowy.
  • joanna_poz 26.06.18, 15:27
    ostatnio dostarczał mi paczkę faktycznie DHL (bez problemu)
    ale odbieral Fedex (z problemem - bo po raz pierwszy, jak robię zakupy w Zalandod lat nie przyjechał w umowionym terminie).
  • krasulas 26.06.18, 16:37
    Ja znowu Fedexem jestem zawiedziona. Bywa na drugi dzień wieczorem. Porażka. Jeśli dzwoni to stojąc przy drzwiach. Kontaktu oczywiście do niego brak.
  • natbar 26.06.18, 17:04
    U mnie generalnie bez zmian bo obaj kurierzy kumaci, dzwonią rano o której będę w domu albo odbierają spod drzwi i podpisują odbior. Miałam tylko zonka z generowaniem listu, wyskoczyło mi przy zwrocie, a list tradycyjnie był w paczce.
  • majkusia08 26.06.18, 17:08
    Z Fedex byłam baaardzo zadowolona.Paczka była zazwyczaj do godz. 11.
    DHL był dramat do czasu ale jest inny kurier i jest rewelacja! A już zaniesienie zwrotu do Żabki to sama przyjemność.
    W zeszłą środę zaniosłam zwrot,w czwartek kurier odebrał a dzisiaj pieniądze rano miałam na koncie.


    --
    smile
    Monika
  • ewolajda88 26.06.18, 20:41
    U mnie odwrotnie. Z ulga przyjelam zmiane. Fedex w moim miescie TRAGEDIA. Dzwonil spod domofonu, nigdy nie bylo wiadomo czy bedzie rano, po poludniu czy na drugi dzien.
    Z DHLem zawsze moge sie dogadac. Dzwoni odpowiednio wczesniej, nie ma problemu z przelozeniem terminu.
  • juvian 26.06.18, 21:10
    U mnie też porażka z DHL, pierwszy raz od kilku lat jak zamawiam paczki nie docierają, bo dhl po nieobecności domowników zwraca paczkę do Zalando (w przypadku Fedexa nigdy się to nie miało miejsca, bo kurierowi chciało się wyciągnąć telefon i zadzwonić, gdzie ewentualnie może zostawić paczkę, albo kiedy podjechać.) W przypadku zwrotów też zawsze był na czas. Z dhl, pan nie przyjechał w jeden dzień, drugi, nie przyjechał wcale... po kolejny zwrot także. Muszę dzwonić do Zalando i wtedy na kolejny dzień przysyłają kuriera z UPS. Całkowita porażka z dhl ! A najgorsze jest to, że przy dziwnych promocjach Zalando, trwających czasami pół godziny nie ma juz szans zamówić danego produktu w tak fajnej cenie, kiedy kurier po jednej nie udanej próbie doręczenia zwraca przesyłkę, ostatnio uciekło mi tak duże zamówienie sad
  • makoja 26.06.18, 21:54
    U mnie tak właśnie dostarczał fedex, teraz jest super.
    Swoją drogą jak masz taki problem z dhl dlaczego nie przekierujesz paczki do punktu odbioru ( przychodzi sms a kodem do przekierowania) tam przecież muszą dostarczyć, a ty masz tydzień na odbiór.
  • joan-nako 28.06.18, 09:33
    U mnie tak samo- fedex- tragedia, nigdy nie dzwonili, paczki do mnie nie docierały, DHL- nigdy nie miałam problemów, chociaż kurierzy różni. Ja jestem zadowolona ze zmiany
  • izaa777 28.06.18, 13:18
    Tak robić zaczęłam. Zwroty przez Żabkę. Przynajmniej nie muszę stresować się kurierem i marnować czasu na czekanie na niego.
  • mini_em 27.06.18, 22:46
    a podpowiedzcie mi proszę jeszcze jak to jest ze zwrotem w punkcie?
    zaniosłam dziś paczkę do inmedio z naklejoną naklejką, która przyszła z fakturą (jak zawsze do tej pory), miałam też ze sobą tę część, którą do tej pory podpisywał kurier przy odbiorze..
    a pan w inmedio stwierdził, że muszę mieć wydrukowany list przewozowy.. próbowałam tłumaczyć, że to jest to co mam, ale on stwierdził, że nie- że muszę wydrukować pdf. uncertain wróciłam i zamówiłam kuriera.. jak do tej pory.

    ale wytłumaczcie na przyszłość- muszę jednak coś drukować? do żabki czy inmedio?
  • smoczy_plomien 28.06.18, 00:35
    Nic nie drukowałam.
  • makoja 28.06.18, 08:48
    w żabce nic nie drukowałam, naklejasz nalepkę - skanują ją i dostajesz potwierdzenie nadania - taki wydruk jak paragon
  • mini_em 29.06.18, 12:14
    dzięki
  • iberka 12.09.18, 06:23
    Ja musiałam wydrukować
  • verika 29.06.18, 19:40
    Porażka totalna ! Dostaję od dhl smsy, że paczka będzie dostarczona na kolejny dzień po czym ani widu ani słychu kuriera, na infolini dhl nie ma paczek w rejestrze, a Zalando dopiero je przekazało do wysyłki i nie ma ich jeszcze w Polsce, ale nadgorliwy dhl już je dostarczy..., a głupi klient czeka ! MASAKRA ! Strach zamawiać, po zwroty nie przyjeżdżają, zaczęłam korzystać z punktów nadawczych, (co przy Fedexie nie miało miejsca od kiedy Zaladno istnieje), no i paczki nie docierają, kurier dhl woli odesłać paczkę do Zalando niż wyciągnąć telefon z kieszeni i zapytać się co ma zrobić jeśli domowników nie ma. Pojechali po bandzie z tym dhl, pewnie tańszy od fedexa stąd ta zmiana.....
  • agnieszka_mmm 30.06.18, 17:46
    nie, zmiana jest dlatego, że było wiele skarg na Fedex..
    Teraz są skargi na dhl.
  • verika 01.07.18, 11:22
    A z tego co wiem tych skarg jest teraz 2x więcej niż było na Fedex, strzelili sobie w kolano.....
  • patatajowa 01.07.18, 15:01
    no ale klient ma zawsze racje, skoro były skargi na fedex to zmienili. za jakis czas zmienia na inna firme...wink

    --
    http://yoursmiles.org/hsmile/starwars/h15020.gif
  • tres09 03.07.18, 07:13
    Fedex - doręczają paczki między 10 a 17, bez wykupionej usługi powiadomiena telefonicznego i klient ma poświęcić dniówkę i czekać jak pies na kuriera albo zdać się na jego łaskę. Brak punktów odbioru, może 1 na duże miasto. Dhl - pełno punktów odbioru, można sobie też bezproblemowo przekierować na inny adres. Zwroty - jak fedex nie przyjechał, jedyne rozwiązanie jakie firma proponowała - dzwonić ponownie i poświęcić kolejną dniówkę na czekania jak pies czy tym razem jaśnie pan kurier łaskawie przyjedzie. Dhl - można odnieść do żabki, Fresha itp.
    Fedex zdecydowanie oferuje usługi substandardowe jak na dzisiejsze czasy, doręczają paczki tylko wtedy kiedy ludzi nie ma w domu bo są w pracy i co im zrobisz? Jak sie komuś trafi uprzejmy kurier, który robi więcej niż musi to to maskuje. Dhl - UFF, wreszcie jest normalnie.
  • tres09 03.07.18, 07:15
    W Fedexie jeszcze odbiorca nie może zmienić adresu doręczenia, to chyba najgorsza firma kurierska w Polsce.
  • verika 03.07.18, 10:10
    A dhl dostarcza paczki pomiędzy 10-16, czyli wtedy kiedy jest się w pracy, punkty odbioru - owszem, jak jest się w dużym mieście, nie po to zamawiam kuriera żebym jeździła po punktach odbioru oddalonych 0 10-15 km.
    Z kurierem Fedex szło się dogadać, bo czas pracy miał zdecydowanie dłuższy.
    Jak widać dla jednych gorzej dla drugich lepiej, wiem tylko tyle, że przez tyle lat co zamawiam nie miałam tylu problemów z fedexem (a właściwie żadnych problemów) co z dhl, a te są na każdej lini, z dostarczeniem przesyłek, z bezsensownymi smsami, z odbiorem, a raczej brakiem odbioru w umówionych dniach. Dokładnie - odechciewa się zakupów na Zalando teraz przez ten beznadziejny dhl. Szkoda,że nie ma opcji wyboru kuriera czy dhl czy fedex.
  • verika 03.07.18, 10:18
    A dhl to z pewnością świetna firma kurierska, tylko biedni kurierzy nawet nie mają służbowych telefonów, dlatego wolą odesłać paczkę niż zadzwonić pod nieobecność odbiorcy i dopytać się czy mogą gdzieś indziej zostawić paczkę czy umówić się na kolejny dzień, ale tego nie robią, bo musieliby dzwonić na swój koszt, więc na dostarczeniu paczki im nie zależy i paczkę odysłają. Niestety z Zalando tak zwrócili mi dwie przesyłki, a jak wiadomo po polityce cenowej Zalando niektóre okazyjne ceny trafiają się tylko chwilowo i później już nie da się kupić w tak dobrej cenie.
  • kobieta_jakubowa 03.07.18, 10:59
    Zamawiajcie do miejsc, w których jesteście w godzinach dostarczenia. Chyba łatwo to ustalić.
    Ale i tak zawsze będzie narzekanie.
    Przesyłka darmowa a traktowana jak najdroższa, lotnicza czy priorytetowa smile

    --
    Pilnuj, żeby Twój wykrywacz bzdur był zawsze na chodzie.
  • verika 03.07.18, 17:25
    Niestety, nie w każdym miejscu pracy możliwe jest odbieranie paczek prywatnych.
  • patatajowa 03.07.18, 19:25
    Jak rowniez nie każdy ma sąsiada. Albo sąsiada miłego który mu paczke odbierze.A w mojej miejscowości ano fresza ani zabki ani inmedio.wszystko w najbliższym miescie wojewódzkim 😉 a szkoda bo w rejonu kuriera fedexu miałam przesympatycznego który zawsze dzwonil i ustalal termin i miejsce dostarczenia.

    --
    http://yoursmiles.org/hsmile/starwars/h15020.gif
  • tres09 03.07.18, 20:45
    Jakie zawsze narzekanie? Ja tam nie narzekam na dhl, super procedury, odbieram sobie w żabce czy freshu kiedy chce. Jak zamawiam na zalando to nie wiem którego dnia paczka będzie doręczana, a fedex zmiany adresu nie umożliwia. Mają procedury nie z tej epoki. I są chyba jedyną firmą kurierską która nie ma w miarę rozbudowanej sieci punktów odbioru. Każda inna firma lepsza niż Fedex. W Fedexie mi powiedzieli że zalando nie zamawia powiadomienia telefonicznego, więc to że kurier dzwoni to tylko jego dobra wola. To czy pracownik na dobrą wolę i robi więcej niż od niego wymagają nie zależy od tego czy jest zatrudniony w Fedex czy Dhl - tak wam sie trafiło. Procesy i procedury w firmie zależą jednak od samej firmy - Fedex wypada tu najgorzej.
  • tres09 03.07.18, 20:47
    Srót myślowy: nie wiem którego dnia paczka będzie doręczna, więc skąd mam wiedzieć gdzie wtedy będę i to jeszcze od 10 do 17 w tym samym miejscu??? A nawet gdybym wiedziała, to wolę sobie odebrać w punkcie koło domu niż wozić przez pół miasta.
  • tres09 03.07.18, 07:25
    Bez sensu wysyłają mylące smsy po przygotowaniu paczki a nie po nadaniu, ale to problem tylko za pierwszym razem, potem już wiesz. Na szybko rozwiązali poprzez wysyłanie rano maila, że paczka jednak nie została nadana.
  • krasulas 03.07.18, 08:24
    Dokładnie.... system nawala. U mnie kurier i o 20tej się pojawia. Następnego dnia... po otrzymaniu smsa o paczce u kuriera (czyli nie wyrabia się w ciągi dniówki?). Za każdym razem młody i inny. Zdarza mi się dzwonić na centralę i tylko raz konsultantka skutecznie zainterweniowała.
    Niestety taka forma dostarczania paczek zniechęca do zakupu na Zalando.
  • verika 03.07.18, 10:40
    U mnie też za każdym razem inny, za każdym razem zdezorientowany, nawet nie idzie się dogadać, że np. pod nieobecność może paczkę zostawić u sąsiada, który zawsze w domu.
  • apaka 03.07.18, 23:27
    Naprawdę zmienili Fedex na DHL? HURA !!!! To ile sie na użerałam z beznadziejna firmą Fedex to pisać mi się nie chce. Ta firma to dno dna. Jesli ktoś z Was ma jakiekolwiek dobre zdanie o nich, niech spróbuje dodzwonić sie tam na infolinię albo porozmawiać na czacie- życzę powodzenia. Ja w kazdym razie znów zacznę robić zakupy na Zalando smile
  • dolmadakia 03.09.18, 14:30
    Fedex to jakieś dno, czekam i czekam. Dodzwonic się nie mozna, w Zalando nic zrobić nie mogą. Kłamstwa o rzekomo "nieudanej próbie doręczenia" -dno-cały czas byłam w domu. Powinna zniknąć z powierzchni ziemi!!!
  • pakipsi 03.09.18, 15:30
    potwierdzam, jak chciałam zwrócić paczkę Fedexem, to po 4-5 razy zamawiałam kuriera, bo nigdy nie mógł dojechać; teraz oddaję zwrot do "żabki", którą mam pod blokiem i za 3 dni pieniądze mam na kocie; bezstresowo, bezboleśnie
  • pakipsi 03.09.18, 15:34
    tylko DHL, Fedex musiałam po 4-5 razy umawiać kuriera na zwrot, masakra jakaś, a DHL kurier przyjeżdża do pracy, jak coś nie pasuje, to od razu pakuję, tego samego dnia oddaję na Serwis point do żabki i po temacie
  • magdalenca78 03.09.18, 17:50
    Fedex był ok, a teraz DHL też jest w porządku. Jedynie zwroty zanoszę do Żabki, bo mam pod blokiem, więc jest to najmniej skomplikowana opcja smile

    --
    Tygrysek - VII 2009
    Króliczek - V 2014
  • mimi_kuba 04.09.18, 12:25
    To naprawdę zależy od samego kuriera, a nie od firmy kurierskiej. Nigdy nie miałam problemu ani z Fedexem, ani z DHL-em. DHL cenię sobie za to, że można przekierować np. do Żabki. Ale jak podczas urlopu Zalando szybciej niż się spodziewałam wysłało przesyłkę i na dodatek Fedex-em, kurier bez żadnego problemu przetrzymał przesyłkę 4 dni do mojego powrotu.

    ---------------------------
    www.zdziecmi.eu
  • apaka 06.09.18, 22:32
    nie zgodzę się z Tobą. W normalnych firmach kurierskich, jesli kurier nawalił /Ty nie możesz być cały dzień w domu a) kontaktujesz się z kurierem b) przekierowujesz paczkę pod inny adres lub do wyznaczonego punktu c) kontaktujesz sie z firmą która stara się Ci pomóc. W firmie Fedex NIGDZIE sie nie dodzwonisz i nic nie możesz zrobić- jeśli jakims cudem uda Ci sie dodzwonić, to dostaniesz poradę by (dotyczy Warszawy) pojechać do ich magazynu w Łomiankach i tam po godzinie oczekiwania dostaniesz przesyłkę. Dodatkowo warszawscy kurierzy Fedex słabo mówią po polsku i z zasady nie czytaja zadnych wskazówek dotyczących miejsca dostarczenia paczki
  • mail-na-gazecie 07.09.18, 10:24
    Co Ty mówisz? Ja najchętniej o Fedexie bym zapomniała. Odbiór lub nadanie w Żabce, to super opcja przynajmniej nie jest się uwiązanym.
  • natalek79 11.09.18, 21:01
    Podpowiedzcie mi proszę, bo pierwszy raz mam z DHL i Zalando problem... Nie chciało mi się szukać żabki i taszczyć do zwrotu, więc wzięłam kuriera... Nie przyjechał po zwrot. Teraz już nie jestem w stanie zwrotu ponownie ustawić. Na Zalando pokazuje, że oczywiście zwrot nie dotarł i nic nie idzie ruszyć. Co robiłyście, żeby skutecznie zwrócić w takiej sytuacji, gdy kurier "olał" sprawę? Nigdy takiego problemu nie miałam z nimi...ech
  • makoja 11.09.18, 21:29
    Paczkę należy zanieść do żabki i nadać....... albo jak ci się chce czekać zadzwonić na infolinię dhl wezwać ponownie kuriera...i ponownie aż do skutku
  • iberka 12.09.18, 06:24
    Dokładnie tak....niestety
  • natalek79 12.09.18, 23:52
    Czyli do żabki nie drukując żadnego nowego nadania itd? No cóż..mus to mus...chyba i tak wygodniej w tym momencie niż marnować czas na infolinię i nerwy na kuriera...
  • jola321 18.09.18, 21:21
    No a nie możesz sama nadać przesyłki innym kurierem? Na sendit masz spory wybór :0 Ja zazwyczaj wybieram DPD i nigdy nie miałam żadnych problemów.
  • patatajowa 18.09.18, 21:47
    oh, cudna rada, jeszcze jakby sendit zasponsorowało zwrot... ;P

    --
    http://yoursmiles.org/tsmile/forum/t1229.gif
  • jola321 20.09.18, 14:30
    Taka ze mnie guła, że nie wiedziałam, że zalando oferuje darmowe zwroty, sorry big_grin
  • barbie09.07 19.09.18, 10:35
    U mnie kurierzy jakiś koszmar. Fedex był ok. DPD DHL porażka. Z DPD potrafią mi napisać,że dwa dni nikogo nie było , kto by odebrał paczkę,a kuriera w ogóle nie było. Paczki przychodzą do firmy, pracuje w księgowości kilka osób, nie ma możliwość,żeby nikogo nie zastał. Z DHL nie lepiej no ale jak paczka wysłana to przynajmniej w 3 dni jest u mnie. FEDEX był niezawodny. Zwroty Koszmar. Nie mogę sama nadać,bo najbliższa żabka 15 km ode mnie sad
  • patatajowa 20.09.18, 17:15
    porazka to est w tym momencie UPS sad własnie dostałam info ze paczka bedzie jutro, w domu nie bedzie nikogo do poznego wieczora. dzwonie od razu na infolinie zeby przekierowali mi paczke do punktu odbioru to sobie to zrobie na spokojnie w sobote. nie da sie przekierować przed pierwszym doręczeniem. nie dają telefonu do kuriera.mozna przekierowac po pierwszej nieudanej próbie doreczenia gdzie paczke najwczesniej odbiore w poniedziałek. moge sama sobie przekierowac paczke przez strone internetowa. ale zeby to zrobic trzeba załozyc konto. do konta dostaje sie kod je aktywujący który- uwaga uwaga -przychodzi pocztą listem poleconym..... ręce mi opadły poniżej poziomu podłogi....
    a kurier Fedex był u mnie super.

    --
    http://yoursmiles.org/tsmile/forum/t1229.gif
  • iberka 20.09.18, 19:27
    Ja robiłam Avanti w UPS, to mi Pani poleciła konto u nich dzięki czemu jak mam mieć przesyłkę, to zanim będzie pierwsze doręczenie mogę ustawić gdzie ma być
  • tres09 22.09.18, 17:15
    Patatajowa, jak tak narzekasz na UPS to wiedz, że w Fedex odbiorca nie może przekierować - NIGDY - a nie tylko przed pierwszym doręczeniem. I nie mają wcale punktów odbioru. Jak kurier trafił ci się fajny i szedł ci na rękę to nawet nie wiesz jakie mają średniowieczne procedury, ale sama firma i procesy jakie mają nie staje się się od tego lepsza. Ot miałaś szczęście do pracownika, który obsługuje twój rejon.
  • agnieszka_mmm 22.09.18, 18:25
    a ja dostawałam z fedexu maile z możliwością przekierowania, przed pierwszą próba doręczenia. Nie zawsze i nie wiem od czego to zależy, ale czasami takie maile przychodziły, z zalando oczywiście
  • szpulakasia1 23.09.18, 17:04
    u mnie to samo,dopóki byli inna firam było ok,od kiedy nastał dhl jest koszmar,ostatnio paczka 3 tygodnie leżała w firmie na recepcji nikt nie odbierał,ja piszę skargi na dhl com,i dzwonię ,po 3 tygodnaich przyjechał kurier,rozmawialam z nim on twierdzi ze nie dostaje zleceń ,nie wiem kto mówi prawdę ale to fakt że prawie wcale nie kupuje na zalando....z powodu kureira
  • tres09 06.10.18, 17:07
    No to chyba jesteś wyjątkowo traktowana, jeśli FEDEX proponował ci przekierowanie. Do mnie NIGDY Fedex nie przysłał takiego maila ani z Zalando ani z żadnych innych zakupów. Telefonicznie też nie zgadzają się na żadną zmianę adresu doręczenia a punktów odbioru nie mają. Jedynie DHL - przekierowanie do punktu a DPD proponuję zmianę terminu.
  • agnieszka_mmm 08.10.18, 09:39
    Może to kwestia miasta, nie wiem. W fedexie można było przekierować paczkę do jakiegoś boxu, ala paczkomaty, albo ewentualnie dawali możliwość przesunięcia dostawy o 2-3 dni. Ale podkreślam, że nie zawsze, nie wiem od czego to zależało.
  • tres09 10.10.18, 17:42
    Do mnie takie maile przychodzą ale z DHL, jesteś pewna ze do ciebie cos takiego przysłał Fedex?
  • agnieszka_mmm 10.10.18, 17:51
    tak wysłać Ci kopię, żebyś uwierzyła?
  • ekade 01.10.18, 22:10
    Jak mnie wkurzył DHL!!! Zamówiłam buty z niezłej obniżki na Zalando + dodatkowy rabat 15%. Paczka za pobraniem, nie mogłam odebrać, chciałam ustawić inny termin, a tu komunikat o błędzie (nie można przekierować paczki) - kurier sam z siebie ją zwrócił! Teraz buty są już dużo droższe sad
  • verika 01.10.18, 22:36
    A to standard, już dwa razy miałam taką sytuację. Przy Fedexie NIGDY.....
  • lot_w_kosmos 17.10.18, 17:14
    Ale u mnie nadal jeździ Fedex.....
    Może nie wszędzie zmienili na dhl?

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.