Dodaj do ulubionych

Reklamacje na eobuwie , jaka efektywność ?

12.07.18, 10:40
Czy ktoś z Was składał reklamacje na eobuwie? Czy uznają reklamacje, czy raczej spędzają to na niewłaściwe użytkowanie etc? Zalando w tej kwestii jest niezrównane, bo rozpatrują w ekspresowym tempie bez problemów,
Kusi mnie obecna promocja na eobuwie, ale zastanawiam się czy warto dla 30 zł ryzykować pozostanie z zepsutym towarem...
Edytor zaawansowany
  • blondynkapoznan 12.07.18, 11:17
    Mi naprawili.
  • izaa777 12.07.18, 12:36
    Ja powiedziałam sobie, że choćby nie wiem jaka była promocja, to na eobuwie nic nie kupię. Miałam taką sytuację. Kupiłam buty. Odesłałam na drugi dzień. Zarzucili, że je używałam, bo ślady na podeszwach - A pochodziłam tylko parę minut po podłodze drewnianej w domu. Buty odesłali, bo nie zgodziła się na potrącenie 40 zł. Później buty staniały o 13 zł. Kupiłam drugie takie same i odesłałam z formularzem na te droższe, bo nie było 30 dni, więc czas ok. Cwaniacy, podmienili zamówienia i formularz zwrotu sami wypełnili i oddali kasę za te tańsze. W Zalando NIGDY tak by nie zrobili.
    Dlatego ja w życiu w eObuwie nie kupię nic. Nie chcę ryzykować straty pieniędzy.
  • szczesliwaczworka 12.07.18, 14:38
    Miałam taką samą sytuację - w kwietniu tego roku. Kupiłam 5 par w sumie, jedne miały zawyżoną rozmiarówkę (takie były też komentarze ale postanowiłam zaryzykować) i mi faktycznie nie podpasowały. Przymierzyłam w domu, faktycznie za długa wkładka i odesłałam. I to samo jak u Ciebie - zarzucili mi używanie, ślady na podeszwie (że są brudne). Przyznałam tylko rację że podeszw nie oglądałam bo mnie to nie interesowało. Zwrotu butów nie chciałam bo faktycznie za duże były więc żeby zamknąć temat skończyło się na mojej 40 zł stracie. Ale zakupy u nich zakończyłam - nigdy więcej, choćby nie wiem jaka promocja była ja nie skorzystam napewno.
  • mama.a.z 12.07.18, 20:55
    Mi sandały dobrej firmy rozkleiły się po niecałym miesiącu, złożyłam reklamację, rozpatrzyli po upływie 14 dni po moim telefonie, skleili ale to też długo trwało. Sytuacja z sierpnia 2017, również już u nich nie kupię.
  • ekade 04.08.18, 09:48
    Mi się odklejają wkładki skórzane w sandałach Hogl. Kosztowały w promocji ok 400 zł sad, kupione w czerwcu tego roku, noszone tylko do pracy. Buty oczywiście noszą inne ślady używania, ale jak myślicie, czy mimo tego warto złożyć reklamację? Wkładki się podwijają i niewygodnie się chodzi. Nie spodziewałam się takich historii w tak drogich butach (wcześniej miałam 2 pary balerinek z tej firmy i było wszystko ok).
  • araceli 12.07.18, 22:16
    izaa777 napisał(a):
    > Cwaniacy, podmienili zamówienia i formularz zwrotu sami wypełnili i oddali kasę za te tańsze.


    Cwaniacy bo nie dali się Tobie oszukać? big_grin




    --
    Bycie niewierzącym nie oznacza, że jest ci WSZYSTKO JEDNO.
  • izaa777 12.07.18, 22:35
    Nie oszukiwałam. Miałam prawo w ciągu 30 dni zwrócić buty. Tak robię na zalando. Mam tam 3 miesiące. I zwracają pieniądze za to zamówienie, które akurat JA chcę. A w eobuwie SAMI wypełnili formularz zwrotu! Ja nikogo nie oszukałam!
  • izaa777 12.07.18, 22:37
    Polityka sklepu eobuwie uderza w klienta. Być może araceli o tym się przekonasz. Czego ci nie życzę wink
  • olivetti1 12.07.18, 22:39
    Decyzję już podjęłam dziękuję bardzo 😊
  • joagraba 12.07.18, 22:52
    Nie kapuję, cała operacja po to żeby zyskać 13 złotych?
  • araceli 13.07.18, 16:48
    izaa777 napisał(a):
    > Nie oszukiwałam. Miałam prawo w ciągu 30 dni zwrócić buty.

    Chciałaś zwrócić buty z jednego zamówienia a dostać kasę z drugiego. Uważasz to za uczciwe?


    --
    Emigrancka troska o ojczyznę:
    araceli: Ty możesz sobie spalić Polskę - co Ci szkodzi! Ja tu mieszkam.
    black_halo: Na zlosc tobie spale.
  • izaa777 13.07.18, 20:32
    To były takie same buty.
  • araceli 13.07.18, 20:45
    izaa777 napisał(a):
    > To były takie same buty.

    Takie same nie TE same. Chciałaś oszukać - sklep się nie złapał.


    --
    Kryjąc się w fortecy sztywnej konsekwencji, schronić się możemy przed zakusami rozumu.
  • izaa777 13.07.18, 21:26
    Widzę araceli, że lubisz "dymić" na różnych forach. Jesteś konfliktowa, a hejt aż się z ciebie wylewa. Źle trafiłaś, ja się nie dam ściągnąć do twojego poziomu. Dlatego tymi słowami kończę "dyskusję" z tobą. Szukaj następnych ofiar.
  • araceli 13.07.18, 21:43
    Skoro moją winą jest brak obojętności na buractwo to cóż... niech będę winna big_grin

    --
    Bycie niewierzącym nie oznacza, że jest ci WSZYSTKO JEDNO.
  • smiechupara 04.08.18, 05:36
    Dobrze zrozumialam? Kupiłaś drugie i na formularzu tych drugich odesłałas te pierwsze?
  • joagraba 13.07.18, 08:27
    Ja reklamowałam klapki Gino Rossi, które kupiłam zimą z myślą o używaniu w domu.
    W zasadzie od razu zaczął ścierać się z wierzchów lakier ze skóry, ewidentnie felerny model.
    Ale, że akurat w domu była impreza to schowalam do pudełka i zapomniałam. Przypomniałam sobie trzy miesiące później i odesłałam klapki.
    Reklamacja została uznana tylko zamiast zwrotu pieniędzy, o który prosiłam, dostałam nowe klapki.
    Tych nawet nie wyjęłam z pudełka bo już po otworzeniu pudełka widać było, że lakier złazi ze skóry.
    Zrobiłam zdjęcie, wysłałam do eobuwie, natychmiast dostałam przeprosiny, prośbę o odesłanie i zaraz potem zwrot środków.
    Czyli nie jest tak źle, a szykowałam się na batalię.
  • monique_raul 03.08.18, 22:00
    Nie warto, sklep eobuwie strasznie się zeszmacił... Ja kupiłam buty Nessi za 199pln, po pierwszym spacerze rozkleiły się i w całym toku postępowania reklamacyjnego (trwa już 23 dni) sklep chciał zwrócić tylko 40 pln za to że tak bardzo zniszczyłam obuwie. Twierdzą, że moja reklamacja rękojmia jest bezzasadna-to wina mojej stopy, że but się rozkleił. Odradzam. Widocznie sprzedają jakieś podróby a nie oryginalne buty.
  • samawsnach 05.08.18, 14:07
    Też uważam, że nie warto. Właśnie odesłałam prawie nowe ( 2msc) buty. Nie wiem jeszcze jaki efekt reklamacji, ale są fakt nieuznania jej po wysłanych zdjęciach ( jednoznaczna wada) i rozpatrywanie tygodniami zniechececa mnie trwale do tego sklepu.
  • janka39 13.08.18, 22:03
    A ja nie rozumiem jednej rzeczy: skoro tak długo trwa rozpatrywanie reklamacji (ponad 14 dni), to sklep ma obowiązek zastosować się do Waszego żądania (wynika to z KC). To znaczy, że w formularzu reklamacyjnym nie domagacie się odstąpienia od umowy kupna? Nieznajomość prawa szkodzi. Jeśli zmieszczą się w 14 dniach, to mogą naprawiać, wymieniać, co tam chcą. Ale jeśli rozpatrywanie reklamacji trwa dłużej, wtedy muszą się przychylić do naszego żądania (ja tak wygrałam z Wittchenem)
  • agak2018 14.08.18, 12:56
    Ja miałam niestety przyjemność składać reklamację w E-obuwie . Nie Polecam, oczywiście reklamacja i odwołanie zosłatła odrzucona. Sprawa znalazła sie w sądzie i nie dość, że otrzymałam zwrot za buty, musieli pokryć wszytkie koszty sądowe i zapłacić odsetki. Dlatego też wolę zapłacić za buty 30 zł więcej i kupić na Zalando, które tak jak Pani pisze jest niezrównane jeżeli chodzi o rozpatrywanie reklamacji. W ostatnim czasie moja siostra zamówiła białe trampki na eobuwie. W dniu , kiedy je dostała zadzwoniła do nich, ze jeden jest żółty i chce zwrócić towar. Wprowadzili ją w błąd, poszło to jako reklamacja, którą odrzucili, bo niewłaściwie zaimpregnowała buty. To jest dopiero absurd,chyba kurier to musiał zrobić. Oczywiście sprawa ta jest u rzecznika.
  • itaj74 06.09.18, 20:45
    Nawet nie próbujcie niczego reklamować szkoda czasu ! i tak odrzucą reklamację argumentując bzdurną formułką że specjalista przeanalizował przyapadek i nie znajduje podstaw do jej uznania.
  • afroddytta 06.09.18, 21:22
    U mnie to samo, postanowiłam u nich noe kupować, obym wytrwała wink
  • pasmanteria0224 08.09.18, 08:41
    Odradzam stanowczo ! zakupilam kozaczki za kolano marki Carini , i w teminie mi przyslugujacym odeslalam bo nie spenialy moich oczekiwan .Zamiast zwrotu pieniedzy otrzymalam pouczenie ze botki zimowe byly noszone !!! w upaly i maja zbity obcas i ogolnie nie nadaja sie do dalszej sprzedazy . jestem oburzona taka postawa sklepu , bo jeszcze mi kaza doplacic 170 zl tytulem odszkodowania , po prostu nie moge spokojnie o tym mowic . bede walczyc o zwrot pieniedzy teraz bede kierowac sprawe do Rzecznika Praw Konsumenta a jak bedzie trzeba to naglosnie gdzie tylko bede mogla za to oszustwo
  • pasmanteria0224 08.09.18, 12:08
    Nawet sie nie zastanawiaj nad kupnem obuwia w e-obuwie , zdecydowanie odradzam !!!! gdy bedziesz chciala zwrocic towar to napisza ci ze odeslalas im brudne i zniszczone buty ze zbitym obcasem i jeszcze ci beda kazali zaplacic za zniszczone obuwie , a czyms takim jeszcze sie nie spotkalam
    Ja bede walczyc o swoje prawa w sadzie , bo mam dowody ze obuwie ktore kupilam na zime byly tylko w domu przymierzone do czego mam prawo kiedy kupuje cos na odleglosc . W lecie butow typu muszkieterki nosi sie w zimie a nie podczas upalnego lata a oni mi napisali ze teraz nosilam i podeszwa schodzona oraz obcas zbity !!!!! Jestem zniesmaczona ich postawa i odradzam wszystkim aby omijali ten sklep szerokim lukiem dopoki nie zmienia postawy

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.