Dodaj do ulubionych

Reklamacje na eobuwie , jaka efektywność ?

12.07.18, 10:40
Czy ktoś z Was składał reklamacje na eobuwie? Czy uznają reklamacje, czy raczej spędzają to na niewłaściwe użytkowanie etc? Zalando w tej kwestii jest niezrównane, bo rozpatrują w ekspresowym tempie bez problemów,
Kusi mnie obecna promocja na eobuwie, ale zastanawiam się czy warto dla 30 zł ryzykować pozostanie z zepsutym towarem...
Edytor zaawansowany
  • blondynkapoznan 12.07.18, 11:17
    Mi naprawili.
  • izaa777 12.07.18, 12:36
    Ja powiedziałam sobie, że choćby nie wiem jaka była promocja, to na eobuwie nic nie kupię. Miałam taką sytuację. Kupiłam buty. Odesłałam na drugi dzień. Zarzucili, że je używałam, bo ślady na podeszwach - A pochodziłam tylko parę minut po podłodze drewnianej w domu. Buty odesłali, bo nie zgodziła się na potrącenie 40 zł. Później buty staniały o 13 zł. Kupiłam drugie takie same i odesłałam z formularzem na te droższe, bo nie było 30 dni, więc czas ok. Cwaniacy, podmienili zamówienia i formularz zwrotu sami wypełnili i oddali kasę za te tańsze. W Zalando NIGDY tak by nie zrobili.
    Dlatego ja w życiu w eObuwie nie kupię nic. Nie chcę ryzykować straty pieniędzy.
  • szczesliwaczworka 12.07.18, 14:38
    Miałam taką samą sytuację - w kwietniu tego roku. Kupiłam 5 par w sumie, jedne miały zawyżoną rozmiarówkę (takie były też komentarze ale postanowiłam zaryzykować) i mi faktycznie nie podpasowały. Przymierzyłam w domu, faktycznie za długa wkładka i odesłałam. I to samo jak u Ciebie - zarzucili mi używanie, ślady na podeszwie (że są brudne). Przyznałam tylko rację że podeszw nie oglądałam bo mnie to nie interesowało. Zwrotu butów nie chciałam bo faktycznie za duże były więc żeby zamknąć temat skończyło się na mojej 40 zł stracie. Ale zakupy u nich zakończyłam - nigdy więcej, choćby nie wiem jaka promocja była ja nie skorzystam napewno.
  • mama.a.z 12.07.18, 20:55
    Mi sandały dobrej firmy rozkleiły się po niecałym miesiącu, złożyłam reklamację, rozpatrzyli po upływie 14 dni po moim telefonie, skleili ale to też długo trwało. Sytuacja z sierpnia 2017, również już u nich nie kupię.
  • araceli 12.07.18, 22:16
    izaa777 napisał(a):
    > Cwaniacy, podmienili zamówienia i formularz zwrotu sami wypełnili i oddali kasę za te tańsze.


    Cwaniacy bo nie dali się Tobie oszukać? big_grin




    --
    Bycie niewierzącym nie oznacza, że jest ci WSZYSTKO JEDNO.
  • izaa777 12.07.18, 22:35
    Nie oszukiwałam. Miałam prawo w ciągu 30 dni zwrócić buty. Tak robię na zalando. Mam tam 3 miesiące. I zwracają pieniądze za to zamówienie, które akurat JA chcę. A w eobuwie SAMI wypełnili formularz zwrotu! Ja nikogo nie oszukałam!
  • izaa777 12.07.18, 22:37
    Polityka sklepu eobuwie uderza w klienta. Być może araceli o tym się przekonasz. Czego ci nie życzę wink
  • olivetti1 12.07.18, 22:39
    Decyzję już podjęłam dziękuję bardzo 😊
  • joagraba 12.07.18, 22:52
    Nie kapuję, cała operacja po to żeby zyskać 13 złotych?
  • araceli 13.07.18, 16:48
    izaa777 napisał(a):
    > Nie oszukiwałam. Miałam prawo w ciągu 30 dni zwrócić buty.

    Chciałaś zwrócić buty z jednego zamówienia a dostać kasę z drugiego. Uważasz to za uczciwe?


    --
    Emigrancka troska o ojczyznę:
    araceli: Ty możesz sobie spalić Polskę - co Ci szkodzi! Ja tu mieszkam.
    black_halo: Na zlosc tobie spale.
  • izaa777 13.07.18, 20:32
    To były takie same buty.
  • araceli 13.07.18, 20:45
    izaa777 napisał(a):
    > To były takie same buty.

    Takie same nie TE same. Chciałaś oszukać - sklep się nie złapał.


    --
    Kryjąc się w fortecy sztywnej konsekwencji, schronić się możemy przed zakusami rozumu.
  • izaa777 13.07.18, 21:26
    Widzę araceli, że lubisz "dymić" na różnych forach. Jesteś konfliktowa, a hejt aż się z ciebie wylewa. Źle trafiłaś, ja się nie dam ściągnąć do twojego poziomu. Dlatego tymi słowami kończę "dyskusję" z tobą. Szukaj następnych ofiar.
  • araceli 13.07.18, 21:43
    Skoro moją winą jest brak obojętności na buractwo to cóż... niech będę winna big_grin

    --
    Bycie niewierzącym nie oznacza, że jest ci WSZYSTKO JEDNO.
  • joagraba 13.07.18, 08:27
    Ja reklamowałam klapki Gino Rossi, które kupiłam zimą z myślą o używaniu w domu.
    W zasadzie od razu zaczął ścierać się z wierzchów lakier ze skóry, ewidentnie felerny model.
    Ale, że akurat w domu była impreza to schowalam do pudełka i zapomniałam. Przypomniałam sobie trzy miesiące później i odesłałam klapki.
    Reklamacja została uznana tylko zamiast zwrotu pieniędzy, o który prosiłam, dostałam nowe klapki.
    Tych nawet nie wyjęłam z pudełka bo już po otworzeniu pudełka widać było, że lakier złazi ze skóry.
    Zrobiłam zdjęcie, wysłałam do eobuwie, natychmiast dostałam przeprosiny, prośbę o odesłanie i zaraz potem zwrot środków.
    Czyli nie jest tak źle, a szykowałam się na batalię.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.