Dodaj do ulubionych

Zalando reklamacje, jak wyglądają ???

09.10.18, 15:46
Jak wygląda temat reklamacji u nich ? Kupiłam buty gdzie przetarł się od wewnątrz materiał, buty markowe, z zewnątrz praktycznie w ogóle nie zużyte, dostałam taką odpowiedź, że nadziwić się nie mogę........
"Po rozpatrzeniu zgłoszenia reklamacyjnego uznajemy, że powstała wada nie jest wynikiem błędu materiałowo-produkcyjnego. Stan produktu w momencie zakupu był bez zarzutu, jednakże nie zakładał nieograniczonej trwałości oraz odporności na wady wynikające z jego użytkowania"

No tak faktycznie buty gdy kupowałam nie miały przetarcia..... Jaja?????
Edytor zaawansowany
  • argentea 09.10.18, 16:09
    Ja kiedyś reklamowałam odrywający się zamek błyskawiczny w kozakach. Zalando zaproponowało mi albo zwrot pieniędzy albo voucher na 50 zł i naprawę we własnym zakresie. Skorzystałam z vouchera, szewc naprawił mi buty za 10 zł. Nie mogę więc narzekać.
  • natbar 10.10.18, 14:50
    Zawsze bezproblemowo, zwrot kasy, nawet nie chcą żeby buty odsyłać.
  • daria.roz 10.10.18, 20:00
    Dziwne uncertain ja reklamowałam tam conversy po pół roku i przeszło bez problemu, zwrócili mi połowę kasy za buty.
  • natalek79 11.10.18, 22:57
    Hmmm. adidasy syna reklamowałam myśląc, że może odrzucą. Dołączyłam fotki. Zwrócili kasę w ciągu tygodnia i butów odsyłać nie kazali.
  • kamire12 12.10.18, 08:20
    również bezproblemowo. wysłałam opis mailem, bez zdjęć. przelalali połowę ceny, ale mogłam odesłać. zdecydowałam się odesłać mimo to. zwrócili całość.
  • mini_em 12.10.18, 10:30
    ja podobnie- nawet zdjęć nie wysyłałam- dostałam 100% zwrotu za zepsuty suwak z butach..
  • vierzieg40 12.10.18, 10:24
    Hej,
    Mam rózne doświadczenia:
    1. adidasy Nike, które rozpruły się 3 miesiące po zakupie- nie zgłaszałam reklamacji, zrobiłam zwykły zwrot i oddali kasę.
    2. Buty trekkingowe, które pęk po ok 10 miesiącach użytkowania- reklamacja a potem zwrot pieniędzy po odesłaniu butów do Zalando
    3. Adidasy dziecięce- reklamowane ok 15 miesięcy po zakupie- rozklejone czubki- dostałam zwrot ok 30% wartości butów, nie chcięli przyjąć zwrotu i oddać całości ceny, nie walczyłam dalej
    4. skórzane sztyblety, dość drogie, reklamowane po 15 miesiącach od zakupu na pokękaną skórę- odpowiedź taka jak u Ciebie, chyba będę musiała powalczyć, w/g mnie materiał był jednak wadliwy.

    Wygląda na to, że jeśli chcesz reklamować coś, co można oddać w ramach 100 dni na zwrot- nie warto zgłaszać reklamacji, tylko zwrócić. Natomiast jest problem z reklamacjami rzeczy kupionych ponad rok temu.
    Może trzeba zadzwonić do powiatowego rzecznika konsumenta i dowiedzieć się jakie są możliwości?

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.