Dodaj do ulubionych

lol suprise

09.01.19, 07:17
CZy ktos moze wie gdzie od reki kupie lol suprise w warszawie?
Edytor zaawansowany
  • okoani 09.01.19, 09:58
    W Rossmannie powinny być.
  • mamina_81 09.01.19, 10:09
    nie ma.
  • dwellajna 09.01.19, 10:21
    Np Kleks sklepkleks.com/p38910,l-o-l-surprise-under-wraps-eye-spy-lalka-niespodzianka-seria-4-mgae-lol-552048-552079.html
  • iberka 09.01.19, 16:01
    Smyk, ToysRUs, carrefour, fitom
  • beverlyja90210 09.01.19, 17:40
    Pepco tez ma
  • monia2506 10.01.19, 10:05
    A jaki zestaw l.o.l polecacie musze kupic na urodziny corce znajomej i nie mam pojecia co jest fajne czy wystarczy taka kule kupic?

    --
    Wychowanie dzieci jest jak walizka.Co włożymy,to wyjmiemy.
    Wojciech Eichelberger
  • iberka 10.01.19, 10:45
    Wszystko zależy od tego czy chcesz zapłacić 50 czy 350 PLN wink. Rozstrzał spory
  • beverlyja90210 10.01.19, 19:18
    Moja dostała LOL Bigger Surprise i zachwycona ale to 500 zł płaciłam myśle ze dla kolezanki córki jedna zwykła wystarczy
  • monia2506 11.01.19, 11:24
    Dzieki rozejrze sie za pojedyncza

    --
    Wychowanie dzieci jest jak walizka.Co włożymy,to wyjmiemy.
    Wojciech Eichelberger
  • iberka 11.01.19, 11:32
    500..... przepłaciłaś
  • gaja246 13.01.19, 07:17
    beverlyja90210 napisała:

    > Pepco tez ma

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.