Dodaj do ulubionych

Problem z DHL i reklamacją

19.02.19, 13:37
Zamówiliśmy kuwetę dla kotów. Kuweta przyszła cała strzaskana, jednak opakowanie nie było uszkodzone. Prawdopodobnie była po prostu zbyt ciasno spakowana, ktoś postawił na niej cięższą paczkę i się połamała. Kurier zostawił paczkę w punkcie, o "dramacie" dowiedzieliśmy się dopiero w domu po otwarciu paczki.

Sklep skontaktował się z DHLem, miał przyjechać kurier spisać protokół szkody, potem przyjedzie kolejny kurier i zabierze paczkę. Problem w tym, że od ponad tygodnia kurier DHL nie przyjeżdża spisać protokołu szkody. Z infolinii info, że był już 2x, ale nikogo nie zastał. Akurat pracuję z domu, więc to raczej mało prawdopodobne. Nie dzwonił na telefon - infolinia twierdzi, że nie ma takiego obowiązku! Wczoraj seria telefonów do DHLa i do sklepu, dziś już na 100% kurier miał być do 13tej. Nie przyszedł. Co możemy zrobić? Kurier chyba nie chce spisać protokołu, bo pewnie coś mu potrącą za uszkodzenie. Czy możemy odstąpić od umowy i odesłać zniszczoną kuwetę i czy dostaniemy zwrot pieniędzy? Sklep pomocny średnio - niby umawiają kolejnych kurierów, ale nie dociskają DHLa, wręcz zachęcają, żebyśmy sami z nimi dyskutowali.

Za 2-3 dni kończy nam się czas na odstąpienie od umowy.
Edytor zaawansowany

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka