Dodaj do ulubionych

Dzień Dziecka, rewelacyjna oferta!!!

13.05.07, 08:33
Dziewczyny, zerknijcie tutaj:
www.merlin.com.pl/frontend/browse/search/206.html?phrase=Cicciobello&x=11&y=15&offershock&category=&title=&firm=&sort=rank
Nie wiem na ile jest to pomyłka w Merlinie, ale zawsze można mailować, że
skoro złożyli taka ofertę na stronie to jest to wiążące. 52 cm lalka za dwa
złote!!! Do niej jeszcze inne akcesoria tez za 2 zł. Właśnie zamówiłam. Na
allegro lalka za 85 zl, wózek 38, ubranko 36 zł smile

Pozdrawiam
Aga
Edytor zaawansowany
  • drzazga69 13.05.07, 08:43
    dzięki, zobaczymy co z tego wyjdzie, też zamówiłamsmile za 8 zł!
  • monix123 13.05.07, 09:32
    Dzięki za namiarsmile
    Chociaż prezent na Dzień Dziecka już mam,ale też zamówiłamwinkTylko,że wydaje mi
    sie to nierealne..no ale poczekamy,zobaczymysmile
    Merlin już miał takie wpadki...
  • drzazga69 13.05.07, 09:55
    jest opcja, kliknij na zabawkę i pokaże się do koszykasmile
  • krasulas 13.05.07, 09:55
    no i ja też zamówiłamsmile
    tylko...
    robiłam to u Nich pierwszy raz i mam pytanko szybkie! O koszty przesyłki.
    Czy jest różnica w kosztach płacąc przy odbiorze a robiąc przelew? Wiadomo jak
    jest w cenniku Poczty, ale tutaj??
    Zaznaczyłam opcję płacąc przy odbiorze - dobry wybór?
    Głupiutka chyba jestemuncertain
    pzdr
    Ania
  • oliwe 13.05.07, 10:09
    Jakby przysłali to będę sobie pluła w broę, że więcej nie nabyłam wink W każdy
    razie niee będę zadowolona wink He he he
    --
    Majunia dziś ma
    ♥♥♥moje miłości♥♥♥
  • kuczynska78 13.05.07, 10:17
    ja zamówiłam więcej. Jak nie będą w stanie wysłać wszytskiego to poinformują
    Aga
  • kuczynska78 13.05.07, 10:23
    Juz zamówiłam. Ciekawe czy jest więcej takich kwiatków smile I jak to bedzie z
    realizacja smile Hihi
  • twarz2 13.05.07, 10:32
    też zamówiłam - zobaczymy..
  • drzazga69 13.05.07, 10:52
    przestała mi działać ich strona, nie zdążyłąm witch kupic
  • aniab28 13.05.07, 10:53
    Ja zdążyłam smile
    Nawet zapłaciłam już przelewem...ciekawe... wink
    --
    Dawidek ma już

    Nicole ma już
  • kuczynska78 13.05.07, 11:01
    Działa, sprawdz teraz
  • pade 13.05.07, 10:54
    piszesz, ze Merlin miał już takie wpadki, jak to się zakończyło, wiesz może?

    --
    Łobuziaki dwa-wiosenniesmile
  • kuczynska78 13.05.07, 11:02
    Wtedy napisali maila, ze przepraszaja, ale brak towaru. Nawet tu dziewczyny o
    tym pisały, jak była wyprzedaż i duże Zoo Lego było w bardzo atrakcyjnej cenie...

    Aga
  • kuczynska78 13.05.07, 11:07
    Nieźle, wzięłam smile Ciekawe jak to się skończy. Szkoda, że nie mozna wyszukiwac
    po cenie, wpisałybysmy 2 zł, to jeszcze może bysmy coś znalazły smile
    Aga
  • pade 13.05.07, 11:11
    no właśniesmile))
    szkoda, ze nic nie ma do tego placu zabawsad
    --
    Łobuziaki dwa-wiosenniesmile
  • maja285 13.05.07, 11:00
    też zamówiłam, ciekawe..........
  • monika78kr 13.05.07, 11:11
    Nie da sie dolozyc do poprzedniego zamowienia, prawda? A grzech nie skorzystac
    z kolejnych pojawiajacych sie okazjiwink Chociaz tez sadze, ze wysla
    sprostowania. W Empiku tez anuluja zamowienia (nie kazyjne, zwykle), piszac ze
    skonczyly sie zapasy itp.
  • kuczynska78 13.05.07, 11:12
    Ja robie, bo mam wysyłkę gratis.
    Aga
  • drzazga69 13.05.07, 11:16
    coś znalazłyście jeszcze

  • a.dka 13.05.07, 11:17
    Tez zamowilam, dwie!
  • leigh4 13.05.07, 11:40
    A dla chłopców coś wypatrzyłyście? Bo szukam, szukam, ale nic nie znalazłam..sad
  • magia 13.05.07, 12:04
    Powinni. Cytat z regulaminu:
    "Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena
    podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta
    zamówienia."
    --
    m.
    Kajetan (25.11.2004)
    Helena (06.09.2006)
  • agapk 13.05.07, 12:12
    ale w regulaminie jest równiez to sad(
    pkt4
    Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w
    magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności części towarów
    objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje
    decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu
    oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).

    --
    Julia 01.03.2001 i Ania 17.02.2005
  • hipopotamama 13.05.07, 12:04
    Czy za zapłatę przy odbiorze muszę dopłacić więcej?
    Co to znaczy, że "Koszty dostawy zostaną uwzględnione w cenach towarów
    proporcjonalnie do ich wartości."


    --
    Mam Saszę i nie zawaham się go użyć!
    Anielka
  • monix123 13.05.07, 12:08
    Ja jestem pesymistycznie nastawiona..z Lego było podobnie,cena super,sama
    polecałamwink, a potem okazałao się,że NAGLE zabrakło towaru i koniec.Od tego
    czasu jestem szczerze powiedziawszy sceptycznie nastawiona do merlina. No, ale
    obym się pomylila...wink
  • czarna_maruda 13.05.07, 12:19
    Też wydaje mi się, że nic z tego nie będzie sad
    No ale spróbować warto
    --
    Odnajdźmy się!
    www.nasza-klasa.pl
  • czarna_maruda 13.05.07, 12:15
    Też zamówiłam, ale nie dostałam jeszcze potwierdzenia złożenia zamówienia.
    Długo się czeka?
    --
    Odnajdźmy się!
    www.nasza-klasa.pl
  • pia_ 13.05.07, 12:26
    No, jeśli to wypali, to przez długi czas nie wydam ani złotówki na prezenty,
    jak będę szła gdzieś "w gości". Ja dostałam potwierdzenia złożonych zamówień
    gdzieś po 20 minutach.
  • czarna_maruda 13.05.07, 12:29
    ok, też dostałam smile
    Mam nadzieję, że wypali
    --
    Odnajdźmy się!
    www.nasza-klasa.pl
  • menadka 13.05.07, 12:32
    Jeśli te lalki zamówiłoby 30-40 osób po 1 komplecie, to możeby się udało, ale
    jeśli każda z was zamawiała niemal w hurtowych ilościach, to oczywistym jest że
    towaru braknie i będzie pretekst do anulowania zamówienia. Pazerność nie popłaca.
  • menadka 13.05.07, 12:40
    A skąd, Marlin wyśle wszystkim takiego samego maila, bo niby jak udowodnisz, że
    byłaś w pierwszej trzydziestce ?
  • pia_ 13.05.07, 13:02
    3 szt to nie ilość hurtowa, ale myślę, że na bank nic z tego nię będzie
    niestety.
  • kara13 13.05.07, 13:11
    dzieki i ja zmaowilam smile
    --
    Mama Natalki z maja'2005
  • agamama123 13.05.07, 15:09
    Zamówiłam. A prawa konsumenta gwarantuja kupujacemu zakup towaru w cenie
    wystawionej przez sprzedajacego. I nie ma co sie zasłaniac np brakiem - swoich
    praw można dochodzićsmile


    Chociaz i tak pewnie guzik z tego wyjdziesmile
    --
    1% DLA KACPERKA
    Cynamonowy Kubut
    Potrójnie szczęśliwa mamasmile
  • altyn 13.05.07, 15:37
    zamawiałam książki w merlinie (w nie promocyjnej cenie), no i zdarza im się nie
    zrealizowac zamówienia. Info ze sklepu brzmi: "Najmocniej przepraszamy,
    niestety nie możemy zrealizować zamówienia nr ******** w całości, ponieważ
    część zamówionych towarów nie jest już dostępna u naszych dostawców" sad(
  • romanticca 13.05.07, 15:58
    Przecież to oczywiste, że towar się kiedyś skończy i nie można mieć o to
    pretensji smile))

    --
    Szkółka Tarota
  • znaniec1 13.05.07, 17:54
    tak (mi tez nie zrealizowali zamowienia - informacja o braku towaru po 40
    dniach roboczych od zamowienia), szkoda tylko ze maja takie problemy ze zwrotem
    nadpłaconych pieniedzy, ja czekałam dodatkowo ponad 3 miesiące, śląc maila za
    mailem z żądaniem zwrotu a tu głucha cisza lub głupie odpowiedzi od coraz to
    nowych konsultantów. beznadzieja moim zdaniem od tamtej pory nie kupuję w
    merlinie.
    --
    Joanna
  • oliwe 13.05.07, 21:02
    A to nie łaska używac takiego oprogramowania, które uwzględnia stany
    magazynowe?

    Nie powinno sisę oferować czegoś czego się nie ma lub nie można uzupełnić. Ale
    to tylko merlin. Sukces zawdzięcza telewizyjnej reklamie ale osobiście też mam
    o nich jak najgorsze zdanie.
    --
    Majunia dziś ma
    ♥♥♥moje miłości♥♥♥
  • oliwia244 13.05.07, 21:34
    oczywscie kupiłam. ciekawe czy dotrze.
    --
    Martynka i
    Gabrysia
  • maczkama 13.05.07, 21:54

    Też kupiłam, ciągle ta oferta jest aktualna...
    --
    malgosia
  • monix123 13.05.07, 22:23
    Bo w niedziele nie pracująwink
  • domin19761 13.05.07, 22:49
    ja też zamówiłam po 3 szt.
    --
    Moja Juleczka
    Blog Juleczki
  • azzo-iki 14.05.07, 08:08
    Ja znalazłam maskotki Kubusia, Osiołka i Prosiaczka (na zabawkach Dysney'a) o
    wus. 28 cm też po dwa złote.
    Właśnie zamówiłam.
    Dzięki dziewczyny na was to można polegać wszystkie promocje wypatrzyciesmile
  • a.dka 14.05.07, 08:12
    Azzo-iki, podaj linki do tych maskotek, bo nie mam czasu ich szukac. A nie
    wiecie, czy jak juz zlozylam zamowienie czy moge cos jeszcze dozamowic zeby nie
    bylo po raz drugi kosztow przesylki?
  • kuczynska78 14.05.07, 08:25
    Napisz do nich maila z prośba o połaczenie obu przesyłek. Powinni się zgodzić.
    Aga
  • mama-smyka 14.05.07, 08:48
    Nie trzeba nic pisać. Jeśli masz złożone jedno zamówienie, które jeszcze nie
    jest wysłane i zamawiasz drugie, trzecie, dziesiąte, to za każdym razem przy
    wybieraniu płatności, potwierdzaniu adresu itd. wyskakuje pytanie, czy połączyć
    zamówienia w jedną przesyłkę, czy realizować oddzielnie. smile

    Ale tak całkiem poważnie - dziewczyny, nie cieszcie się za bardzo. Przecież to
    niemożliwe, by Merlin sprzedał Wam te zabawki po 2zł. Wiem, że miło by było,
    zwłaszcza że Dzień Dziecka za pasem, ale lepiej zastanówcie się, co kupicie a
    nie nastawiajcie się na te rzeczy z Merlina.
    To był ewidentnie jakiś błąd - systyemu lub człowieka.
    Oczywiście że się nei przynają, tylko napiszą do wszystkich, że brak na
    magazynie.
    --
    Dagmara
    Mama Antosia (13.07.2004)
  • a.dka 14.05.07, 09:32
    Rzeczywiscie, jak sie dozamawia produkty to automatycznie pyta czy dolaczyc do
    poprzedniego zamowienia, oczywiscie jesli poprzednie nie zostalo jeszcze
    wyslane, czyli spkojnie w ciagu 3 dni mozna dozamawiac. Dozamowilam maskotki.
    Ciekawa jestem co bedzie dalej z tym zamowieniem, tez nie wierze ze dostaniemy
    te przedmioty w tych cenach. Ale badzmy dobrej mysli smile
  • andzka24 14.05.07, 09:36
    czy ktos znalazł w regulaminie punkt o tym że Merlin może odwołać zamówielie?
    bo ja nie smile
  • azzo-iki 14.05.07, 09:42
    Widzę, że linki już są. Dopiero teraz to przeczytałam.
  • gandalf26 14.05.07, 09:43
    Zamowienia anulowac nie moga ale moga napisac ze wyczerpal sie stan magazynowy.
    Uwazam ze to blad czlowieka lub systemu.
    Zeby nie bylo tez zamowilam smile

    --
    Miśko ma dzisiaj:

    b5.lilypie.com/M0A-p1.png
  • pia_ 14.05.07, 11:12
    Może zabrakło im już towaru he, he.
    Ja także czekam na rozwój wydarzeń, ale w cuda nie wierzę sad
  • kingusik75 14.05.07, 17:43
    No, ale wszędzie już piszą, że towar niedostępny sad((((((
    Zarówo w lalkach Witch, jak i w Kubusiowych maskotkach sad(((
  • gdunia1 14.05.07, 11:10
    Już się obudzili w Merllinie jest informacja na przy tych produktach, ze towar
    niedostęny.Więc pewnie podniosą ceny i za chwilkę będzie można kupić po
    droższych cenach, a nam napiszą, że brak asortymentu.
  • kakuba 14.05.07, 11:18
    mi o 10.15 jeszcze potwierdzili że zamówienie jest w trakcie realizacji wink
    aczkolwiek tez nie mam zbyt wielu złudzeń wink

    jakbyście cos wiedziały (a moze dostały) to dajcie znać smile
  • andzka24 14.05.07, 11:28
    narazie cisza smile
    dajcie znać jak coś będziecie wiedzieć!
  • pia_ 14.05.07, 11:27
    napiszą, że nie mogą zrealizować, bo zabrakło w magazynie, to czy można im
    odpisać, ze poczeka się na uzupełnienie towaru (bez ograniczenia czasowego)?
    Jeśli towar pojawi się ponownie już w normalnej cenie, to czy nie są
    zobligowani do sprzedania mi go za te 2 zł?
    Jeśli tylko jest jakaś podstawa prawna, to dlaczego nie powalczyć?
  • kalina51 14.05.07, 11:32
    Dokładnie, tym bardziej, że mają zapis w regulaminie, że jeżeli wyczerpią stany
    magazynowe, to są zobowiązani sprawdzić zapasy u swoich dostawców. Nie sądzę,
    żeby był z tym problem. Zawalczymy, a cowink
  • czarna_maruda 14.05.07, 11:40
    że mają te produkty w magazynie, tylko sprzedają je po normalnej cenie.
    Może można coś z tym zrobić?
    --
    Odnajdźmy się!
    www.nasza-klasa.pl
  • ricky300 14.05.07, 12:09
    Ja tez kupilam smile

    I czekam na rozwój wypadków.

    Magda
  • honey25 14.05.07, 11:45
    Hehe chyba się połapali.Teraz tylko czekam na dalszy rozwój wydarzeń.Nie
    interesuje mnie ich tłumaczenie ze to blad czy cos w tym rodzaju.A jak mi
    napisza ze nie moga zrealizowac zamowienia bo nie ma towaru to ja im odpisze ze
    poczekam.A co w koncu sprzedawali za 2 zl to niech sie wywiazuja z umowy.
  • twarz2 14.05.07, 11:48
    A moze jakiś prawnik tu jest?
    Może zapytamy w biurze ochrony praw konsumentów, albo w czymś takim?
    W końcu sklep chyba ma jakieś obowiązki względem klientów?
  • mmu 14.05.07, 11:53
    ja wybrałam opcję zapłaty przelewem i nie wiem, robić ten przelew, czy nie? a
    Wy zapłaciłyście?
  • kuczynska78 14.05.07, 11:56
    Nie, spokojnie poczekaj. Mozna zapłacic po skompletowaniu zamówienia. Jak już
    będą mieli wszystko wysyłaja maila z prośba o zrobienie przelewu.
    Aga
  • annulak 14.05.07, 11:59
    A co jak zrobilam juz przelew wczoraj i sie wypna ze nie maja towaru?
  • kuczynska78 14.05.07, 12:00
    Zwrócą ci przelewem na konto.
    Aga
  • annulak 14.05.07, 12:19
    No juz niech lepiej wysla zabawki,w koncu jak zamawialam towar byl dostepny.
  • kingusik75 14.05.07, 17:47
    Płaci się, kiedy się chce. Zdecydowanie najlepiej zapłacić po potwierdzeniu, że
    zamówienie zostało zrealizowane, czyli po zadeklarowanym przez nich terminie
    gotowości do wysłania. Dzieki temu nie będzie problemu z odzyskiwaniem
    pieniędzy
  • gdunia1 14.05.07, 11:51
    Mam pytanie jak to teraz ma wyglądać bo pierwszy raz robiłam zakupy w
    merllinie. Jak zakupiłam, potwierdziłam zakup to teraz mam czekać na
    potwierdzenie od nich. Bo jak wchodziłam w swoje konto w merllinie to jest
    napisane że złożone 14.05.07. Zamówienie w trakcie realizacji.
  • agamamaani 14.05.07, 11:57
    i czekam co dalej... w sumie to ja tylko jedną lalkę zamówiłam dla córci wiec
    moze mi dadzą big_grin
    --
    Aga mamaAni i Franka
    - Mamusiu, kofam Ślanka, kofam mojego blaciszka..
    - mówi się kocham Aniu..- no kofam kofam ..
  • a.dka 14.05.07, 12:26
    Dziewczyny, ja mysle ze nie ma znaczenia ile ktora z nas zamowila tych
    przedmiotow. Trzeba wydrukowac regulamin sklepu, pojsc do biura rzecznika praw
    konsumenta lub zadzwonic i wszystko wypytac. Bo jesli oni teraz wykreca sie i
    napisza braki w magazynie a za tydzien zabawki beda w sprzedazy to wiadomo o co
    chodzi. Narazie czekamy na wiadomosci od nich, ale zawczasu jak ktos ma
    mozliowosc niech wypyta rzecznika co dalej robic - tak na wszelki wypadek.
  • andzka24 14.05.07, 12:35
    jak któraś będzie konsultowała regulamin z prawnikiem, to niech da znać co
    doradził smile
    --
  • a.dka 14.05.07, 12:35
    Dziewczyny, znalazlam punkty w regulaminie ktore nas interesuja, jesli dobrze
    rozmumiem to mozemy zastrzec ze bedziemy czekac na realizacje zamowienia jesli
    same go nie anulujemy. Jesli sa to produkty promocyjne to sa tylko do
    wyczerpania zapasow, ale na tych nie bylo informacji ze sa promocyjne, prawda?
    4.Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w
    magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności części towarów
    objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje
    decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu
    oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).
    5. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona
    liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania
    potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą
    formą sprzedaży.
    Tu link do calego regulaminu
    www.merlin.com.pl/frontend/info/help/regulation.html
  • kalina51 14.05.07, 12:57
    Dziewczyny, czy któraś z was zapisała może obraz z ich strony z oferta 2 zł. za
    zabawki? Bo tak się zastanawiam, czy nie zaczną się teraz tłumaczyć, że była to
    cena promocyjna, no a zgodnie z Regulaminem, cena promocyjna jest tylko na
    określona liczbę artykułów . Takim tłumaczeniem łatwiej byłoby im się wykpić.
    Oczywiście my wiemy, że nic o promocji nie było mowy, ale trzebaby im to jakoś
    udowodnić...
  • misia_75 14.05.07, 12:50
    Ja również złożyłam zamówieniesmile
    Myśle że powinnyśmy razem powalczyć o zakupiony towarsmile
    --
    Moja córeczka
    Mój synek

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka