• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
Dodaj do ulubionych

zabawki wadera nie klocki.

  • 06.11.03, 16:59
    Mam pytanko ( w perspektywie gwiazdka i inne ) wiec czas chyba myśleć po
    prezentach. Czy wasze dzieciczaki ( małe poniżej 4 lat) mają zabawki Wadera i
    nie mam tu na myśli klocków i samochodów. Widzialam kasę sklepową ich
    produkcji (zaledwie 30 zł) wagę też 30 zł! oraz masę sprzętu kuchennego dla
    malej panny. Nie wiem tylko czy warto to kupić jak się ma cena do jakośći?
    Dotychczasu widywałam rzeczy albo drogie lae za to odporne na zniszczenie,
    albo takie których nie odważyłam się kupić moje małej bo rozwalilaby po
    tygodniu. Dzięki za pomoc.
    Edytor zaawansowany
    • 06.11.03, 20:50
      Witam - mamy trochę spychaczy, samochodów , ciuchcię , statek - według mnie
      ładny plastik, odporne, działające ( z tego co mi wiadomo ( od strony biznesu
      mają wszystkie wymagane certyfikaty przez UE - ich zabawki są masowo
      eksportowane do Belgii i Niemiec - tylko nie wiem czy takie same jak te
      dostępne na rynku polskim )
      Ponieważ pozostałe nasze zabaweczki to w dużej części LEGO CHICCO ( i trochę
      badziewia ) - WADER przy nich prezentuje się bardzo dobrze ( zwłaszca pociąg ),
      poz, Iza
      • 07.11.03, 09:00
        Oprócz klocków dla mojej córci ostatnio zakupiłam całkiem ładnie wyglądającą
        wage sklepową dla mojej chrześniaczki. Wprawdzie byłam przekonana, że
        zakupiłam kasę (nimo dużego napisu na opakiwaniu - jakoś nie zwróciłam uwagi).
        Waga sie przyjęła i bardzo spodobała nie tylko dziecku. Kolejnym plusem jest
        to, że nie była droga 15 zł i chyba to jest jeden z atutów tej firmy. Zabawki
        całkiem, całkiem fajne i bardzo atrakcyjne ceny - musze bardziej sie
        rozglądnąć za innymi egzemplarzami.
        --
        Pozdrawiam
        Ania

        forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=621&w=5666865
        forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=621&w=5579813
      • 08.11.03, 00:11
        A gdzie można kupić ten pociąg?
        • 08.11.03, 23:29
          Dzięki dziewczyny idę kupić w poniedziłek małej wagę. JeSli chodzi o kolejki to
          w Realu mają promcje. Niestety dla mnie wadą jest`to,że nie można podłaczyć
          zasiania i kolejka sama nie jeżdzi.
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.