ph moczu w ciazy Dodaj do ulubionych

• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • Witam
    Jestem w 12 tyg ciązy
    Mam pytanie odnośnie ph moczu . Wynik moj to 7. Boję się że jest
    zły. Mam dzisiaj wizytę u ginekologa. Może któraś z was też miała
    tak w ciązy? sad
    • też miałam taki i bakterie. Ważniejsze jest to czy są bakterie albo
      białko.
      • bakteri nie ma ( w opisie "nieliczne") i białak też nie ma. Są za to
        liczne forsforany bezpostaciowe i nabłonki wielokątne.
      • Ja mam pH &, ślad białka w moczu, bakterie nieliczne-jestem w 12 tc i lekarz
        powiedzial, ze jest ok...nastepne badanie moczu za 4 tygodnie.
        • mialo byc-pH7 smile
          • Mi na ostatnich wynikach też wyszło ph 7 i bakterie, ale bez białka. Lekarz
            przepisał mi 3 razy dziennie Femisept URO i powiedział, że po tym przejdzie.
            Więc biorę i czekam na kolejne badanie. Pozdrawiam smile
            • Bo tak naprawde to najwazniejsze jest kontrolowanie moczu...pH fizjologicznie
              robi sie w ciazy zasadowe,slad białka rowniez...ale jak juz pojawiaja sie
              bakterie-wiecej niz pojedyncze nalezy zaregowac...dlatego tez jesli nie ma
              objawów to i tak bada sie profilaktycznie mocz przed kazda wizyta u lekarza.A na
              zakwaszenie moczu i wogole przeciwbakteryjnie fenomenalna jest herbata z żurawiny...
              • Nie amrtw się smile
                Ja na początku ciązy miałam pH7, od 12tc mam pH8. I co? Żyję smile
                Bakterii brak, wszystko w porządku smile W ciązy pH zmienia się na
                bardziej zasadowe i jeśli stale jest w normie i nie wynosi np.10 to
                jest ok. I jesli dodatkowo nie ma żadnych bakterii to nie ma powodów
                do niepokoju.
                Jem żurawinę, dużo cytryny i nic smile Ciągle pH8.

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail: