• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego

Kolor kału i żelazo? Dodaj do ulubionych

  • 09.07.04, 11:20
    Od jakiegoś czasu mam kał koloru ciemnego, prawie czarnego. Kojarzę fakt
    rozpoczęcia tego z braniem żelaza w tabletkach.

    Czy to moze być ta przyczyna, czy może inna? Miałyście coś takiego?
    Edytor zaawansowany
    • 09.07.04, 11:22
      Tak, to typowe przy braniu zelaza, podobnie jak lekkie dolegliwosci (luzniejsze stolce). Ja bym co prawda kolor okreslila na ciemnozielono-czarny wink)).
      --
      src="lilypie.com/days/040909/1/23/0/+1" alt="Lilypie Baby Days" border="0" /></a>
      • 09.07.04, 11:24
        To typowy objaw, potwierdzam. Nie uprzedzili cie, ze tak sie stanie? Nie
        przeczytalas ulotki zalaczonej? Nie martw sie, to calkiem normalne!
    • 09.07.04, 11:25
      Na ulotce dołączonej do Materny, która zawiera pewnie mniej żelaza niż to twoje napisane jest że może występować ciemne zabarwienie kału- właśnie od żelaza. Więc to napewno dlatego.
    • 09.07.04, 11:33
      Ufff... Kobitki dzięki!!!!!
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.