FENOTEROL + MATERNA ??? Dodaj do ulubionych

  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • Witam!
    Czy przyjmując Fenoterol brałyście jednocześnie jakieś witaminy? W ulotce
    napisali: "Preparatu nie wolno stosować razem ze środkami zawierającymi wapń
    i witaminę D (...)". Ja do tej pory brałam Maternę, ale tam w składzie jest
    zarówno wapń, jak i wit. D. Co robić? Odstawić witaminy (jak ich nie biorę,
    to mam silne skurcze łydek). Proszę, odpowiedzcie.
    Pozdrawiam. Gioja.
    • czesc,ja brałam, fenoterol,isoptin i prenatal i było ok.
      • Witam, ja biorę od 3 tygodni Fenoterol, Isoptin i Elevit (zestaw witaminek) i
        lekarz nic nie wspomniał o ich odtsawianiu. A w te ulotki to nie ma co się teak
        wczytywać, bo można zawału dostać. W końcu producenci leków też muszą się
        zabezpieczyć przed ewentualnymi oskarżeniami ze strony pacjentów i dlatego tak
        w nich straszą! Pozdrawiamy - Monika&Emilka
    • Ja już od dwóch miesiecy biorę Fenoterol i Maternę i mam piekne wyniki. Czuję
      się równiez doskonale.
      --
      "Być może dla świata jesteś tylko człowiekiem, ale dla niektórych ludzi jesteś
      całym światem"
      • Dzięki za odpowiedzi.
        I jeszcze jedno: isopitin ma zapobiegać kołataniu serca. Czy zawsze to
        kołatanie występuje i trzeba go przyjmować? Prawdę mówiąc wolałabym brać jak
        najmniej leków.
        A, i do zestawu fenoterol + isoptin dostałam jeszcze no-spę. Czy to nie za dużo?
        • Nie za duzo ja tez tak biore. Jezeli lekarz kazal to bierz. Jezeli nie masz
          kolatania serca powiedz o tym lekarzowi i pewnie wtedy powie Ci zeby odstawic
          Isoptin ale nie rob nic na wlasna reke.

          Ja biore Fenoterol + Isopting + Feminatal.

          Magda
        • hej, po wyjsciu ze szpitala (przedwczesne skurcze, a szpital to Akademia
          Medyczna) powiedziano mi, ze witamina D i wapno - niestety oslabiaja dzialanie
          przeciwskurczowe Fenofterolu, wiec najlepiej nie brac na czas stosowania
          fenofterolu witaminek, poza tym wspomagany fenofterol jest No-spa (ja dostalam
          no-spa forte). Co do isoptinu - to ma on za zadanie obnizyc twoje tetno -
          fenofterol je znacznie podnosi. Co do skurczu lydek - jedz duzo pomidorkow -
          maja potas - nie beda Ci tak bolec lydki. A najlepsze pomidorki - to te
          polskie, ale pachnace, jak pomidorki - wtedy wiesz, ze nie sa sztuczne smile
    • Hejka,
      ja bym na twoim miejscu odstawiła No-spę.
      Skoro bierzesz już Fenoterol-steryd rozkurczowy,to nie ma sensu dublowć
      leków.Poza tym z własnego doświadczenia wiem,że No-spa nic a nic nie działa na
      skrurcze.Miałam miesiąc temu b.częste skurcze brzuszka(stawianie się macicy) i
      trzykrotnie wzięłam No-spę i nawet po godzinie nie było żadnej poprawy!
      No-spa przechodzi przez łożysko i zmniejsza napięcie męśniowe u twojego
      Maleństwa....Fenoterol niestety też,więc z dwojga złego,jeśli już musisz brać
      farmaceutyki,to ja na twoim miejscu poprzestałbym na Fenoterolu.
      I duuuużo leżała na boczku.
      Ale co ty zrobisz,to twój wybór.
      Życzę zdrowia i miękkiego brzuszka smile))
      • Też bym zrezygnowła z No-spy, ale nie z Isoptinu. Ten Fenoterol obciąża serce,
        wywołując kołatanie serca, drganie rąk, nadpobudliwość, a nawet drganie kącików
        ust. W jakiś sposób przenika też do dziecka, Isoptin ma łagodzić te skutki. Mi
        lekarz zabronił odstawiać Isoptin, ale w razie braku silnych skutków ubocznych
        zredukować dawkę z 3x1 do 2x1 dziennie. Samemu lepiej nie eksperymentować.Ja
        nieprzyjemne skutki zażywania Fenoterolu odczuwałam tylko przez pierwsze dwa
        dni, ale jak mierzę sobie tętno to mam ok.90, a nie wiem, jak byłoby wysokie
        gdybym nie zażywała osłonowo Isoptinu. Pozdrawiamy-Monika&Emilka
    • Dokladnie miałam ten sam dylemat: fenoterol a witaminy (wit. D i wapń).
      Odstawiłam witaminy. Podczas najblizszej wizyty u gina zapytam czy mozna to
      łaczyć.
      • ja tam od razu pytalam-odpowiedz: po prostu nielykac razem rfenoterolu i
        witamin, bo mniejszaja wchlanianie
        • Ja też mam zestaw fenoterol+isoptin + no-spa. Pytałam lekarza, witaminy brać,
          tylko w godzinnej odstępie czasu. Też mi się wydaje, że z tą no-spą to juz za
          dużo, ale lekarz kazał mi się stosować do jego zaleceń, więc się stosuję, w
          końcu to on (akurat ona) studije przez wiele lat + ma wieloletnia praktykę, a
          nie ja.
    • Miałam
    • Miałam TEN SAM PROBLEM I ODSTAWIŁAM WITAMINY NA KILKA dNI aż do wizyty u sojej
      lekarki.
      Powiedziała, że można łaczyć oba leki.To dobra lekarka i mam do niej zaufanie,
      więc wróciłąm do witamin.

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Oferty

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Zadaj pytanie na Forum

Za darmo

Na każdy temat

Tysiącom użytkowników

Zapytaj

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.