Dodaj do ulubionych

długie cykle,a zajscie w ciążę

04.03.05, 11:16
mam 44 dniowe cykle.czy ktorejs z was udalo sie zajsc w ciaze przy tak
dlugich cyklach,bez stosowania żadnych lekow?
--
don't worry be happy
Edytor zaawansowany
  • ellap 04.03.05, 11:24
    Owszem w dwiesmile Cykle 35-60 dniowe, nieregularne. Z pierwsza było troche
    problemów, ale udało sie gdy zaczełam monitorować cykle (temperatura, śluz).
    Okazało sie że mam owulacje późno, zawsze na 13 dni przed miesiączka. Trudno
    było przewidzieć jedynie termin miesiączki.
  • pimpek_sadelko 04.03.05, 11:53
    powinnas zrobic jakies badania. bo cykle tej dlugosci nie sa objawem zdrowego
    organizmu.
    sprawdz czy masz owulacje, bo moze sie okazac, ze aby ona byla potrzebne bedzie
    leczenie.
    --
    moje szczescie
  • erkal 04.03.05, 11:57
    Dodam jeszcze ze po usunieciu torbieli przez 2 lata przyjnmowalam Cilest,3 cykl
    po odstawieniu pigulek zakonczyl sie ciazasmileprzebiegajaca bez zadnych problemow.
    Zycze powodzenia!!
  • erkal 04.03.05, 11:54
    Mi sie udalo,jestem mama 2 chlopcowsmilecykle 44dniowe,owulacja 30/31 dzien
    cyklu,to ze masz tak dlugie cykle nie oznacza ze masz cykle bezowulacjyjne(ja
    tak myslalam),dodam ze przed ciazami mialam usunieta torbiel jajnika.U mnie
    sprawdzila sie metoda obserwacji sluzu i testy owulacyjnesmile
    Pozdrawiam

  • niedzwiedzica_sousie 04.03.05, 11:59
    ja miałam cykle na maksa nieregularne, od 28-56 dni. poszłam na badanie
    owulacji, akurat w tym cyklu była książkowo i jestem w ciąży! smile)
    jakie to proste! smile))))
    --
    niedźwiedziątko w drodze smile
  • elgosia 04.03.05, 13:42
    Długie cykle lub nieregularne nie oznaczają żadnych nieprawidłowości. Dopiero
    nieregularna odległość od owulacji do miesiączki jest niepokojąca. Powinna być
    stała - między 10 a 16 dni. Ja miałam np. 12 - zawsze, choć cykle od 26 do 46
    dni.Przesunąć owulację mogą stresy, zmiana klimatu itd. Najlepiej mierzyć
    temperaturę (po owulacji wyraźny wzrost, w dzień miesiączki spadek)i badać śluz
    (przy owulacji występuje charakterystyczny śluz płodny).
    --
    Pozdrawiam...
    Gosia z Tomusiem (08.10.2003) i Majową Niespodzianką
    (09.05.2005)
  • pimpek_sadelko 04.03.05, 13:52
    zanim sie zacznie wszystko zwalac na stresy i inne cuda ( ktore faktycznie sa
    mozliwe, ale nie CIAGLE) warto zrobic podstawowe badania. jedno pobranie krwi.
    to nie boli, a moze dac swiety spokoj.
    strzezonego pan bog strzeze.

    co do prawidlowych "dlugich" cykli to nie do konca jest prawda, ze sa one
    dobre. nie wierze, zeby normalna zdrowa hormonalnie kobieta miala cykle co c44
    dni. naprawde, nie sciemniajmy dziewczyny, bo nie jestesmy lekarzami. porade
    czy sie martowc , czy badac czy leczyc powinna uzyskac od ginekologa lub
    endokrynologa a nie z naszych subiektywnych widzimisie.
    moje cykle byly tylko troszke dluzesz, owulacja byla, sluz piekniuski, druga
    faza cyklu dobra a prolaktyna juz fajna nie byla.
    maly szczegol a moze wiele zawazyc na przyszlej ciazy. nadmiar prolaktyny
    zwieksza ryzyko poronien, bo utrudnia sie zagniezdzic prawidlowo zarodkowi,
    nadmiar prolaktyny moze rozniwz swiadczyc, ze moze cos dziac sie a tsh ( hormon
    odpowiadajacy za prace tarczycy), bo prlaktyna i tsh dzialaja na zasadzie
    sprzezenia zwrotnego.
    jest duza szansa, ze u autorki watku wszystko bedzie ok, ale nie piszczcie z
    gory, ze na pewno tak jest, bo wy jestescie w ciazy a tak mialyscie. to nie
    fair. niech lekarz jej to powie po zbadaniu.
    ps. co do drugiehj dobrej fazy cyklu.... nawet jesli wykres jest ksiazkowy, to
    moze owulacji nie byc, wystarczy, ze bedzie LUF ( zespol niepeknietego
    pecherzyka, ktory ulega lutenizacji- czyli po ludzku mowiac: wydziela
    progesteron mimo, ze wcale nie bylo owulacji). nie mialam zamiaru nikogo
    straszyc, ale jesli juz udzielacie takich waznych porad odnosnie plodnosci, to
    moze trzeba powiedziec cala prawde. lekarz krzywdy nie zrobi.
    --
    moje szczescie
  • ellap 04.03.05, 14:58
    Ale nie widzę aby ktos radził aby do lekarza nie chodzić. Nikt też nie wyrokuje
    co do płodnosci autorki watku, bo niby na jakiej podstawie? Pytanie
    brzmiało "mam 44 dniowe cykle. czy ktorejs z was udalo sie zajsc w ciaze przy
    tak dlugich cyklach,bez stosowania żadnych lekow?
    Odpowiedz brzmi tak, i koniec, nic wiecej.

  • paris4 04.03.05, 16:05
    Mi też się udało. Cykle bardzo nieregularne 37-60dni. Zajęło nam to 8 miesięcy -
    podjęlismy próby leczenia, ale z różnych względów się z tego wycofaliśmy i
    wielka niespodzianka - zaszłam w ciążę ok. 30dc. Życzę powodzenia
    pozdrawiam Agata 20tc
  • izzunia 04.03.05, 16:25
    ja mialm cyklle 33-45 - pomoglo najprawdopodobniej mierzenie temperatury i
    seksik, kiedy wydawalo sie najprawdopodobniej ze wlasnie jest owulacja.
    staralismy sie jakies pol roku.

    Iza
    --
    iza
    www.amiz.pl
  • mifka 04.03.05, 21:35
    tak, dwa razy. Za pierwszym razem przy pierwszym podejciu, za drugim ze
    szczesliwego przypadku .
  • anaj75 05.03.05, 08:44
    W pierwszą ciążę zaszłam w 40 dc, po ok. 7 miesiącach starań (w tym 4 cykle), w
    drugą od razu w 23 dc. Ale faktycznie, warto sprawdzić poziom hormonów. Mimo,
    że przed się nie leczyłam, to przy pierwszej ciąży musiałam na początku brać
    leki na podtrzymanie. Możliwe, że jedno z drugim ma związek.
    Jana
    --
    Wiem, synku, że już jesteś pilotem ale pamiętaj: lataj nisko i powoli! wink))
  • karolcia-jm 05.03.05, 12:45
    To jeszcze nic!!! Ja mialam i takie cykle co trwaly ponad pol roku. Wlasnie
    ostatnio zaszlam w ciaze w 90 dc. - to byl tylko raz bez gumki i co? Ta mala
    niespodzianka urodzi sie w czerwcu.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.