• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego

Tydzień dwudziesty Dodaj do ulubionych

  • 08.06.05, 17:11
    bardzo podobają mi się te opisy ciąży, wiem teraz co się dzieje z naszą
    Fasolką w brzuszku mojej żony
    Edytor zaawansowany
    • 22.06.05, 15:51
      to zapraszam jeszcze na www.noworodek.pl pooglądasz sobie fajne zdjęcia
      dzieciaków w łonie. Pozdrawiam
      aga
    • 09.08.05, 09:54
      a moje ma już 18 cm długoścismile))
      • 09.08.05, 13:13
        [center][font=Verdana]nasza dzidzia[/font]
        [url=lilypie.com]http://lilypie.com/days/051212/4/11/1/+3/.png
        [/url][/center]
      • 16.03.06, 21:52
        moje ma juz ponad 20 w 17 tygodniu mial 18
      • 20.03.06, 11:20
        a moja Natalia w 20 tygodniu ma juz 20 cm!!!!!!!! Corka mojej siostry przy
        porodzie wazyla 4.5kg (bez cukrzycy), mysle ze moja mala tez nie moze sie
        rozmiarow powstydzic wink))
    • 09.08.05, 13:43
      Wpadnij do nas na forum grudzien2005. Ta jest duzo mamus w takim samym momencie
      jak Twja żonka smile
      forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=28826
      Pozdrawiam
      --
      Gosia oraz:
      Nasze Malenstwo
      i
      forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=621&w=23998289
    • 21.09.05, 16:00
      moje malenstwo ma juz 20tygodni i coraz czesciej daje mi o sobie znac
      kopniakamismilena badaniu USG widzialam jak rusza sie w brzuszku i "macha"
      raczka! to jest naprawde milesmile
      • 02.11.05, 16:08
        Ja zaczynam 20-ty tydzien , maluch kopie juz od jakiegos tygodnia na usg ide za
        tydzien i nei moge sie doczekac surprised)

        --
        Moje szczescie które nosze pod sercem .....
        15 listopada dowiem sie kto mnie tak kopie?
        • 02.11.05, 16:26
          A ja ide pod koniec listopada, na polowkowe.Czuje cos, jakby kopania, zreszta
          pisalam o tym wczesniej.I czuje sie bardzo dobrze, gdybym tak sie nie zasapywala
          jeszcze smile)).Pozdrawiam
    • 02.11.05, 21:23
      Doświadczone Mamusie, proszę, napiszcie mi jak sie odczuwa ruchy
      dziecka...Czekam i czekam a tu nicsad Denerwuję się bardzo i stresuję Dzidzię
      niepotrzebniesad Czuję w brzuchu jakby stukanie (?), nie umiem tego nawet
      dokładnie opisać, a tym bardziej nie wiem...czy to już to? Jeśli to są ruchy,
      to są bardzo delikatne, zazwyczaj późnym wieczorem lub w nocy, a to już 20tc.
      Proszę napiszcie mi, jak Wy to odczuwacie, bo naprawdę się niepokoję.
      • 03.11.05, 07:23
      • 03.11.05, 07:25
        Droga Konvalio!Wlasnie koncze 20 tc, a tydzien temu w piatek, pozna noca, lezac
        na wznak wyczulam cos jakby pukanie w brzuch.Tak jakby byly to male skurcze
        macicy, ktora unosi sie i opada zaraz potem, wyczuwalne reka.Tez nie wiem czy to
        to.Powtarza sie to wieczorem w tej wlasnie pozycji, czasem intensywnej, zcasem
        bardzo lekko, zazwyczaj po prawej stronie lub nisko przy spojeniu.Odczuwasz w
        ten sposob tez?Pozdrawiam
        • 03.11.05, 09:13
          HI,
          Ja tez koncze 20 tc i mniej wiecej od tygodnia odczuwam delikatne kopniaczki.
          Tak te delikatne pukania to to, a jestem taka pewna poniewaz moj znajomy lekarz
          byl przy tym i potwierdzil. Na poczatku tez czulam tylko wieczorem, ale pozniej
          jak sie Maluch rozbrykal.... A tak a'propos: dzis prawdopodobnie bede znala
          plec!!!
        • 03.11.05, 09:13
          HI,
          Ja tez koncze 20 tc i mniej wiecej od tygodnia odczuwam delikatne kopniaczki.
          Tak te delikatne pukania to to, a jestem taka pewna poniewaz moj znajomy lekarz
          byl przy tym i potwierdzil. Na poczatku tez czulam tylko wieczorem, ale pozniej
          jak sie Maluch rozbrykal.... A tak a'propos: dzis prawdopodobnie bede znala
          plec!!!
        • 03.11.05, 09:48
          Ja czuję "to" smile raczej jak leżę na boku, bardziej lub mniej intensywnie i
          nieregularnie. Mam nadzieję,że wkrótce Maleństwo zafunduje mi prawdziwe
          kopniaki, wtedy się uspokoję. Dzięki dziewczyny za wszystkie odpowiedzi na moje
          wątpliwości, pozdrówka. Aha, mam naprawdę pokaźny brzuszek jak na 20tc, może po
          prostu mam dużo wód płodowych i one tłumią ruchy Dzidzi?...
          • 28.02.06, 12:54
            Aby sie uspokoić można poprosić lekarza o badanie KTG, wtedy nie zobaczysz
            dziecka ale za to usłyszych jedo serduszko i ruchy. POlecam
      • 01.12.05, 17:51
        Ja też mam dwudziesty tydzień i czekam na ruchy mojego maluszka a ono nic sad
        Zawsze późno wieczorem też mi sie wydaje, że czuję delikatne ruchy, ale tak jak
        Ty nie jestem pewna czy to na pewno to. Choć z drugiej strony to niby
        co..Lekarz kazał oczekiwać jakiegoś bulgotania czy przelewania, ale czegoś
        takiego nie czuję. Ale po zbadaniu takim śmiesznym urządzeniem okazało się, że
        kopie i wszystko jest ok. tylko dlaczego ja tego nie czuje???
      • 28.02.06, 12:51
        Ruchy dziecka są bardzo delikatne, raczek odczuwane jaki plumkanie w wodzie
        albo burczenie w brzuchu,najlepiej odczuwalne sa jak sie leży na wznak bo
        dzieci nie lubią tej pozycji i wtedy sie buntują, prosze pamiętać,że ta pozycja
        nie jest tez najlepsza bo dzieci sa wtedy żle dotleniane.
    • 16.11.05, 17:21
      Tydzień dwudziesty jest cudowny czuje już jakby kopnięcia lecz one nie są
      bolesne. Waże 67.600 przytyłam 7.600, już słyszałam bicie serca dziecka i
      widziałam je dokładnie na usg. Jest to moje drugie usg. Nie mam rozstępow ale
      myśle,że kupię koncentrat antycelulitowy ELaNCYL Pierre Fabre.
      • 21.11.05, 12:17
        Ja jestem w 19.t3dn.ale przytyłam dopiero 2,40kg. Brzuch nie jest za duży ale
        Mikruska rowija się książkowo. Sprawdziłam ją testem potrójnym i nie ma Zespołu
        Downa ani Edwordsa. Kopie już od 18 tygodnia to sątakie drobne delikatne
        stuknięcia najczęściej w prawym bodbrzuszu. Miłe bo wiem że z Mikruską wszysko
        ok.Pozdowienia.
    • 28.11.05, 14:36
      Witajciesmile Jestem właśnie w 20 tcsmile Maleństwo kopie, fiu fiu aż mnie wpół
      zginasmile Wyobraźcie sobie że pierwsze ruchy poczułam wieczorem 1 listopada,czyli
      w 16 tc, delikatne muśnięcia na samym dole podbrzusza. Nie czułam ich
      codzienniesad lecz co drugi trzeci dzień jak się wieczorem wyciszyłam i
      wsłuchałamsmilepóźniej czułam je coraz wyżejsmile a teraz moi mili smile gdzieś tak od
      tygodnia daje mi ładnie popalićsmile Mój mąż też już czuł ruchy, chyba w dniu
      zaręczyn i ślubu był tak przejęty jak teraz!!!! Jutro idę na 4Dsmile i zobaczymy
      cóż to za dzidziuś nas kopiesmile Ale prawdę mówiąc myślę że chłopak....
      Pozdrawiamsmile
      • 28.11.05, 16:37
        Ja też jestem już 20 tygodniu.Takie wyraźne ruchy czuję od dwóch tygodni.Jestem
        kuż po połówkowym USG i wszystko jet w porządku.To dziewczynka.Mam nadzieję że
        lekarz się nie pomylił.Na wadze 3 kg.Pozdrawiam kwietniowe mamusie
    • 12.12.05, 13:03
      Cześć! Ja też w 20 tc. To moja druga dziecina i mama nadzieję, że tym razem to
      będzie dziewczynka. Kopniaki czuję od 17 listopada. Najpierw delikatne jakby
      pękały babelki ale teraz to juz kopie na całego przeważnie rano, po posiłkach i
      wieczorem jak odpoczywam. Pojutrze idę na USG połówkowe i mam nadzieję, ze się
      dowiem kto zacz. Tylko, że w pierwszej ciąży po USG mówił lekarz, że to
      dziewuszka a urodził się Mikołajek (16.01.2000r), dlatego nie będę
      przywiązywała zbyt dużej wagi do słów lekarza.
      • 17.12.05, 08:25
        A u mnie to końcówka 18 tygodnia, byłam na usg i wyszła dziewczynka! W
        poprzedniej ciąży wychodził chłopak i sie urodził. Ale oprócz USG miałam coś
        takiego jak przeczucia i przed każdym USG zakladałam się z meżem o płeć.
        Poprzednio czułam że chłopak, lekarz to potwierdził na usg i faktycznie jest
        chłopak smile. Teraz mam nadzieję moja intuicja i usg się sprawdzą i będzie
        dziewczynka smile A kopniaki czuję od 2 grudnia.
    • 29.12.05, 15:13
      Drogie Mamy połowa drogi za nami smile Ja czuje sie rewelacyjnie , brzuszek juz
      jest widoczny , Dzidziuś kopie - napeszcie go czuje , wszystkie dolegliwości
      przeszły . Jestem szczęsliwa i nie moge sie doczekać już mojego maleństwa.
      Czasami tylko jak obejrze sie tak porządnie w lustrze to mam małą depresje
      <blada , nic nie pasuje , wszystko ciasne, itd> ale zaraz potem wszystko mija
      jak tylko moja Dzidzia da o sobie znać . Pozdrawiam wszystkie mamy . DOSIEGO
      ROKU !
      • 12.01.06, 13:14
        Witam przyszłe mamy smile Ja również jestem w 20-tym tygodniu ale jeszcze nie
        odczuwam kopnięć dzieciątka. Martwi mnie tylko to że brzuszek urósł mi nie za
        duży a i wogóle nie przytyłam od zajścia w ciąże...Czy to normalne?
        • 12.01.06, 13:32
          Moniczkamimi nie martw się, że nie kopie. Mój dzidzio zaczął kopiać na poczatku
          20 tygodnia. Obecnie jestem na przełomie 21/22tc a brzuszka też prawie nie
          widać, no chyba, że ktoś wie o ciąży. A od początku ciąży przytyłam ok.3 kg,
          chyba najwięcej to piersi mi urosłysmilePozdrawiamsmile
    • 13.01.06, 14:31
      Dzis byłam u lekarza i myślałam że jestem w 19 tygodniu a sie okazało ze to juz
      20 leci,moja dzidzia rosnie prawidłowo(będzie drobniutka)kopie juz o 17
      tygodnia,u lekaeza słuchalismy dzidzi serduszka ale jak sie okazało dzidzi tak
      dokazywało ze było słychac jak sie przemieszcza i jak ciagnie za pepowine ale
      zagluszało serduszko.We wtorek 17.01 mam usg połówkowe mam nadzieje ze sie
      dowiem czy to on czy ona.Pozatym mam cala dluga liste badan łącznie z
      glukozą.Pozatym czuje sie dobrze ,i licze po cichu na dziewczynkesmileale
      zobaczymy.pozdrawiam mamusie.ps:termin porodu mam na 06.06.2006r
      • 18.01.06, 09:59
        Cześć dziewczyny!
        Tak jak większość z Was jestem w 20 tyg.ciąży, moje maleństwo zaczęło kopać
        równo w 18 tyg.Przed zajściem w ciąże ważyłam 47 kg a teraz 53,ogólnie to nie
        przytyłam,tylko brzuszek sie zaokrągla.W ten piątek (to juz za 2 dni smile )
        wybieram sie do lekarza i zapewne poznam płeć dziecka.Dodam też ze mam termin
        porodu na 13 czerwca 2006. Pozdrawiam wszystkie czerwcowe mamusie!
        • 18.01.06, 13:16
          Witam i dziękuje za pozdrowieniasmile ja mam termin na 6 czerwca i wczoraj tzn
          17.01 byłam na usg, mooja dzidzia jest zdrowa no i jak sie okazało nosze pod
          serduszkiem swojego ukochanego synka.Do mam ktore jeszcze nie poznały płci
          swojich pociech -to chyba najcudowniejsze uczucie dowiedzieć sie co sie nosi
          pod serduszkiem, a jeszcze mnostwo cudownych chwil przed nami.pozdrawiam
          wszystkie mamusiesmile
    • 18.01.06, 13:38
      to i ja sie dopisze. tez mam 20 TC, usg za 9 dni, moze sie wtedy dowiem, kogo
      nosze pod serduchem. przytylam dopiero 1.5 kg, ale wszystkie wyniki ok. w
      pierwszej ciazy za to 18 kg. termin mam na 9.06.pozdrawiam serdeczniesmile.
      • 20.01.06, 18:25
        Cześć dziewczyny!
        Tak jak pisałam wczesniej dzisiaj mialam wizyte u lekarza. Dowiedzialam sie ze
        dziecko jest zdrowe, lecz połozenie jest miednicowe sad ,wiec w takim wypadku
        określenie płci było niemożliwe. Mysle ze do czasu porodu zdoła sie ułożyc
        prawidłowo. Nagrałam też płytę z badań i wydrukowano mi takze klika zdjeć
        malucha smile) POZDRAWIAM
    • 08.02.06, 12:35
      Witam.ja też kończe 20tydzień wczoraj się dowiedziałam że będe miała synka
      ciesze się bardzo, juz wiem kto dawał mi takie kopniaki.troche się matrwie bo
      lekarz powiedział mi że to jeszcze za wcześnie żeby stwierdzić czy wszystko
      rozwija się prawidłowo, ale ja to wiem! pozdrawiam
    • 15.02.06, 09:57
      Witam!Ja kończe już 20 tydzień,a czwartek zaczynam 21.Czuję już ruchy
      maleństwa,narazie takie delikatne ale to chyba jest już to.Szczególnie gdy
      usiądę to małe wtedy zaczyna się wiercićwinkTeraz wybieram się na usd3d,już nie
      moge się doczekać ale bardzo się boję.Czy ktos ma termin na koniec czerwca?
      pozdrawiam
      • 15.02.06, 23:27
        ale super kasiiu ja tez w czwartek zaczynam 21 tydzien smile co za zbieg
        okolicznosci. pozdrawiam cie mocno i zycze slicznego dzidziusia oraz szybkiego
        porodu smile tez troche sie boje ale bedzie dobrze !!! trzymaj sie
        • 16.02.06, 08:59
          Witam!!Również pozdrawiam Cię serdecznie.Na kiedy masz termin porodu? Jak
          samopoczucie?Czy czujesz już ruchy swojego maleństwa i znasz płeć?Pozdrawiam i
          zycze wszystekigo dobrego Tobie i dzidziusiowiwink
          • 16.02.06, 11:38
            termin mam na 6.07, czuje sie dobrze i z dnia na dzien coraz bardziej moja
            dzidzia kopie!! szczegolnie wieczorem i w nocy smile
            ciekawa jestem gdzie mieszkasz i gdzie bedziesz rodzila. pozdrawiam smile
            • 16.02.06, 12:13
              Hej!Mi jeszcze lekaerz nie podal dokładnego terminu porodu, najpierw mówil ze
              poczatek lipca a potem po ostatnim usg, że koniec czerwca.Jestem z Tomaszowa
              Mazowieckiego i rodzić bedę w Tomaszowie. Teraz wybieram sie do Łodzi na usg
              3d.A znasz już płec?bo my już nie możemy się doczekać!pozdrawiam
              • 16.02.06, 12:54
                Usg mam 9 marca i mam nadzieje ze poznamy wtedy plec dzidziusia. Ja mieszkam w
                okolicy Katowic a rodzic bede prawdopodobnie w Katowicach.
                Termin na 6.07 wynika z daty ostatniej miesiaczki, mozesz to sama obliczyc,
                jesli znacz pierwszy dzien ostatniej miesiaczki to po ptostu dodaj do niego
                40tygodni i masz termin porodu. u mnie - ostatnia miesiaczka:29.09-termin
                porodu 6.07.
                Jesli dzisiaj wg lekarza zaczyna ci sie 21 tydzien to termin powinnas miec taki
                sam jak ja. caluski dla dzidzi smile
                • 16.02.06, 16:39
                  hej! Moj pierwszy dzień ostatniej miesiączki to 6 września wink pozdrawiam
          • 16.02.06, 11:45
            Witam Was.
            Ja zaczynam 21 tydz jutro. Ruchy czuję od 18 tygodnia. Byłam na USG połówkowym,
            dzidzia rośnie zdrowo i jest trochę większa niż powinna. Miałam termin na 7
            lipca, a po tym USG wychodzi na 1 lipca. Płci dzidziusia jeszcze nie znamy,
            lekarz nie chciał powiedzieć, bo podobno do 24 tyg to często są pomyłki.
            Pozdrawiam gorąco
            Magda
      • 16.02.06, 15:12
        Ja dokladnie tak jak Ty - dzis zaczynam 21 tydz. Tylko ze ja ma termin na 6.07...?

        --
        Katia
        Marta i Płetwonurek
        • 16.02.06, 16:38
          Witaj!Ja jeszcze nie mam dokladnego terminu porodu,mysle że teraz mi lekarz
          powie.Mam nieregularne cykle i lekarz patrzy na usg.Wg ostatniej miesiączki
          byłabym juz w 24 tygodniu.Pozdrawiam
    • 24.04.06, 13:36
      Właśnie jestem po USG na którym widzieliśmy jak nasze maleństwo połyka płyny.
      Wzruszające zwłaszcza dla taty, który po raz pierwszy widział maleństwo.
      Maluszek trzymał się za główkę, ale płci nie chciał jeszcze pokazać
    • 10.05.06, 12:01
      No i ja teraz dołączamsmile maluszek wierci się i kopie, stuka i pukasmile nawet
      babci i cioci powiedział "cześć" smile))
      --
      Maluszek Okruszek: tiny.pl/gtvr
    • 03.08.06, 13:41
      Witam, u mnie w poniedziałek zacznie się 20 tydz. Ruchy czuję już od 16 tygodnia i to dosyć wyrażne. Płci jeszcze nie znam, ale czuję, że to będzie znowu chłopak.
    • 03.08.06, 17:42
      Jestem właśnie w 20 tc. Jeszcze nie czuję ruchów, tylko takie plumkanie w
      brzuchu, więc może to własnie ty, mój robaczku. Zobaczę cię za 2 tygodnie, nie
      mogę się już doczekać.
      • 19.10.06, 21:26
        czesc
        ja jestem w 20 tygodniu, przytylam 4 kilo. mam miec chlopca, na 80%. moj maz
        przeczytal juz wszystkie dostepne ksiazki o ciazy i porodzie, i jest ekspertem
        w karmieniu piersia. ciekawe jak to bedzie przy porodzie
        • 23.10.06, 14:31
          witam ja jestem dopiero w 18 tygodniu i juz czuje delikatne ruchy mojego
          malenstwa niestety przytylam juz 6 kg ale za bardzi sie tym nie przejmuje moje
          malenstwo ma juz 17 cm ale niestety niewiem ile wazy ja czuje siue dobrze
          pozdrawiam wszystkie mamusie
    • 06.11.06, 20:32
      ja właśnie rozpoczęłam 20 tydzien ruchy malenstwa czuje od 17 tygodnia.Termin
      mam na 2 kwietnia juz nie moge sie doczekac jak zobacze swoje
      malenstwo.Wszelkie dolegliwosci minely juz dawno tylko zaczynaj sie obrzeki nog
      ale jest to do zniesienia.POjutrze mam usg moze poznam plec mojego malenstwa i
      mam nadzieje ze wszustko jest ok. Pozdrawiam!!!
      • 28.11.06, 23:04
        Nie mogłam podobnie jak wy znaleźć zdjęć płodu na internecie.
        Wkońcu znalazłam!!! Podaje linka do strony:
        www.woczekiwaniunadziecko.strona.pl >> Przebieg ciąży
        • 29.11.06, 11:51
          Ja jestem w polowie 20 tygodnia, nasz maly chlopiec (znam plec, bo mialam
          amnio) jest bardzo ruchliwy, szczegolnie wtedy, gdy ja sie poloze. W tej ciazy
          (to bedzie nasze 3 dziecko) ruchy malenstwa odczuwalam juz od 16 tygodnia,
          teraz ruchy sa juz bardzo intensywne. Mam termin na 16 kwietnia, ale poniewaz
          bede miala cc, wiec dzidzia urodzi sie prawdopodobnie tuz przed Wielkanoca.
          Przytylam juz 5.5 kg
          • 30.11.06, 15:59
            Lizzy9 widzę że mamy ten sam termin , ja też mam na 15-16 kwietnia, skąd jesteś bo ja z Wawy
            • 30.11.06, 16:19
              Czesc, jestem z Wwy. Termin wedlgu OM mam na 17 kwietnia, ale poniewaz porod
              bedzie przez cc, wiec pewnie moj chlopak urodzi sie okolo dwa tygodnie
              wczesniej. To jest moja 3 ciaza, to bedzie 1 cc.
    • 29.11.06, 23:30
      To cudowne sledzic rozwoj malenstwa, jeszcze przed jego narodzinami. Jestem w
      20 tygodniu ciazy i dowiedzialam sie wczoraj, ze nosze pod sercem SYNKA!!!!!
      • 04.03.07, 14:12
        Witam wszystkie dwudziestki
        Do tej pory tylko czytalam wasze opinie ale postanowilam napisac bo bardzo sie
        niecierpliwie dzis jest juz drudi dzien 20 tygodniaa ja wciaz nie czuje ruchow.
        Wprawdzie cos jakby sie przelewalo ale ja nie wiem czy to jest to.
        Jak czytam wasze opinie to wiekszosc z was juz w 18 lub 19 czula wyrazne ruchy.
        Czy jest tam ktos kto tak jak ja w 20 jeszcze nic nie czuje
        • 05.03.07, 09:02
          Witam!!!Ja podobnie jak ty jestem w 20 tyg.i też nie jestem pewna czy to co
          dzieje sie w moim brzuchu to ruchy mojego dziecka.Odczuwam tylko delikatne
          muśnięcia raz lub dwa razy w ciągu dnia. Poerwszą ciąże poroniłam więc jestem
          troche przewrażliwiona. 8 marca mam usg połówkowe mam nadzieję,że wszystko jest
          ok i że pozna m płeć dziecka.Marzę o dziewczynce. Pozdrawaim.
          • 06.03.07, 16:24
            Witam ponownie
            Wszyscy mi mowia ze to normalne wiec staram sie nie panikowac i ty sie nie i ty
            tez sie nie denerwuj.Ja ide na usg 12 marca wiec tez niedlugo i mam nadzieje ze
            wszystko bedzie ok.
            Za ciebie tez trzymam kciuki pa
            • 12.03.07, 07:55
              Witam!!!
              Ja już po połówkowym usg. Pani dokor powiedziała że maleństwo ma sie dobrze i
              najprawdopodobniej jest dziewczynką. Pozdrawiam. Napisz co u ciebie.
    • 19.06.08, 16:17
      Jestem w 20 tygodniusmile za 4 dni ide do lekarza mam nadzieje ze bede
      juz wiedziec czy to bedzie synus czy coreczka,jest to
      najszczesliwszy okres w moim zyciu smile
    • 24.06.08, 19:26
      witam wszystkie przyszle mamusiesmile Ja juz jestem w 20-tym tyg. czuje
      ruchy od jakies dwoch tygodni i to coraz mocniej! fajne uczucie....
      moja mala dzidzia we mnie w srodku bryka sobiesmile pozdrawiam
      wszystkie mamysmile
    • 01.12.08, 15:26
      WitamsmileU mnie zaczął sie 21tydz.ruchy czuje od 3 tyg.
    • 11.01.10, 13:39
      Witam wszystkie pszyszłe i obecne mamusiesmilejestem w 20tc i od
      19czuję ruchy,nieda się tego opisać,jest to cudowne wrażenie,jakby
      pod skórą latał motyl,a czasami skacze mała żabka,umnie reaguje na
      głośne otoczenie,wtedy się "odzywa",jestem pełna obaw,mam na maja na
      dzień matki termin super,to moje 1dziecko,więc tym bardziej czekam z
      niecierpliwością,pozdrawiam was wszystkich
      rodziców,powodzeniasmile)))))))
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.