Dodaj do ulubionych

sączenie wód plodowych? któraś miała?

20.07.05, 09:48
cześc smile

od 2 tygodni prawie leczę grzybicę tabletkami dopochwowymi. Od jakiegoś czasu
(którego jednak nie potrafię określic dokłądnie) rano po wstaniu z łóżka
wycieka z pochwy jakaś ciecz (nie jest jej b.dużo ale wyczuwalna ilośc).
Generalnie mam bardziej mokro niż normalnie, wkładka higieniczna jest
wilgotna. Ta ciecz ma taki dziwny zapach - nie taki jak normalne upławy, czy
normalna wydzielina z pochwy.

Czy to może byc sączenie się wód płodowych? Czy po prostu te leki tak
działają? Miała któraś z was taki problem?

Mój gin jest na urlopie więc jedyna moja możliwoś to jechac do szpitala (a
mam przed tym jakiś opór bo nie chcę wyjsc na panikarę...)
--
Mała Królewna???
Edytor zaawansowany
  • 20.07.05, 09:56
    hmmm, znalazłam w wyszukiwarce sposób sprawdzenia - papierkiem lakmusowym.
    Chyba sprawdzę...
    i chyba się pospieszyłam z moim pytaniem na forum wink ale najpierw nie działała
    mi wyszukiwarka (nie wiem dlaczego), więc stwierdziłam ze zapytam - tak sie
    tłumaczę bo mnie też denerwuje jak dziewczyny pytaja o rzeczy które były
    przewałkowane całkiem niedawno...

    pozdrawiam smile
    --
    Mała Królewna???
  • 20.07.05, 09:58
    Pojedz do szpiatal z mokra wkladka to stwierdza co to jest ja mialam podobne
    uplawy =podejrzenie o saczenie wod plodowych.
    W szpitalu nie stwierdzono saczenia jedynie obwita wydzieline i wody plodowe w
    normie-polecam to sie uspokoisz
    --
    pozdrowionka - malgoska i jej mala brzusiowa coreczkasmile
    tickers.TickerFactory.com/ezt/d/1;11;12/st/20050727/dt/6/k/acbe/preg.png[/img]
    [/url]
  • 20.07.05, 10:37
    j.w.- szczególnie rano. Globulki zakładasz na noc, prawda? A wydzielina jest
    rano, tak do południa, a potem wszystko w normie.
    Pozdrawiam
    --
    ________
    Nasz mały Mieszkaniec
    Czyżby Dziewczynka?
  • 20.07.05, 10:40
    tak, globulki na noc, wyciekająca wydzielina jest rano, ale w ciągu dnia
    wkładki są na serio mokre (i tak do wieczora). Czytałam ulotkę - nic o upławach
    nie pisze, jedynie ze moze swędziec (co akurat nie ma miejsca).
    --
    Mała Królewna???
  • 20.07.05, 11:48
    Spokojnie to nie wody. Miałam dokładnie to samo podczas brania tabl.
    dopochwowych. Jak rano pochodziłam to miałam wrażenie, że coś wypływa. Około
    południa przechodziło. Po skończeniu kuracji już tego nie ma
    Aga 39tc

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.