Bardzo bolesny ból brzucha.

• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
        • 31.01.06, 10:26 Odpowiedz
          Jestem w 5 tygodniu ciazy. Mam 30 lat. Jestem najszczesliwsza osoba na
          swiecie. Bedac na pierwszym roku studiow w wieku 21 lat zaszlam w ciaze ,która
          usunelam.
          Ja i mój maz jestesmy w niezgodnosci serologicznej. W pierwsza ciaze zaszlam
          tez z nim.
          Ja ma A RH- a mój maz O RH+.

Co w tej sytuacji robic? Nie jestem w stanie powiedziec lekarzowi ,ze 10 lat
          temu usunelam ciaze. Nie dostalam wtedy zadnego zastrzyku odnoscie konfliktu
          serologicznego. To mi nie przechodzi przez usta i chyba nie przejdzie. To zbyt
          bolesne, przykre i wstydliwe.

Zatem czy mogę ta ciaze traktowac jako pierwsza i nie bac się konfliktu
          serologicznego?
          Co mam zrobic? Może jakies badania, jeśli tak to proszę o dokladna nazwe-zrobie
          je prywatnie.
          Bardzo proszę o pomoc i z gory dziekuje za kazda wskazowke!
          Monika
          • 24.02.06, 20:52 Odpowiedz
            Podstawowym badaniem jakie trzeba wykonac jest stwierdzenie przeciwciał antyRh,
            tzw. odczyn Coombsa. Jeżeli będzie ujemny, to o sprawie można zapomnieć i
            powtórzyć badanie w połowie ciąży i przed porodem. Jeżeli okazałby się dodatni,
            to trzeba zgłosić się do lekarza i taką ciążę odpowiednio prowadzić.
        • 31.01.06, 12:38 Odpowiedz
          Dzień dobry, mam pytanie zwiazane z ruchami dziecka: Jestem w 23 tc i od około
          2 tygodni dziecko rusza sie co drugi dzień tzn. w jeden dzień jeest spokojny i
          nie rusza sie prawie wcale , a następnego dnia jest aktywny(czasem nawet
          bardzo). Nie wiem czy mam powody do zmartwień... Bardzo bym była wdzięczna za
          odpowiedż. Z góry dziekuję .
        • 23.02.06, 20:26 Odpowiedz