Dodaj do ulubionych

Niesamowity film z porodu - pozytywnie :)

  • 31.07.08, 14:41
    świetny, nigdy nie chciałam oglądać filmu z porodu, ale ten jest
    super, dziewczyna urodziła praktycznie bez pomocy położnej,
  • 31.07.08, 14:43
    ja tam wolę poród nie we wodzie ale pewno taki mniej boli. Fajne są też filmiki
    te obok
  • 31.07.08, 14:48
    Takiego porodu to jeszcze nie widziałam smile
  • 31.07.08, 14:57
    kurrcze... na pewno lepiej to wygląda niż "na sucho", ale...dla
    kogoś "nie-w-temacie" to nadal nieco...makabryczne
  • 31.07.08, 15:13
    ...hm....fakt...niesamowite....ale te filmy obok też są interesujące..
  • 19.08.08, 18:30
    az sie lezka zakrecila na wspomnienie
  • 31.07.08, 15:25
    jakoś łzy same popłynęły po obejrzeniu innych filmów.......
  • 31.07.08, 16:02

    --
    Zapiski
  • 31.07.08, 20:33
    A mnie to zaczyna trochę przerażać...te dzieciaczki są takie duże.... ał...! Narazie jeszcze o tym tak nie myślę, ale za parę miesiecy zaczne sie stresowac chyba...
  • 31.07.08, 22:42
    Ten jest obrzydliwy, te maski, poród na leżąco, odsysanie dziecka -
    biedactwo na powitanie rurka aż chyba do płuc, nie mogłam dalej
    oglądać.
    --
    Karolina 38 tc (znowu chłop - Tymon)
    Obok Antoni 21.08.03 i Franciszek 28.05.06, a w niebie mój Aniołek
  • 01.08.08, 05:33
    karolcia86 napisała:

    > Ten jest obrzydliwy, te maski, poród na leżąco, odsysanie dziecka - biedactwo na powitanie rurka aż chyba do płuc, nie mogłam dalej
    > oglądać.

    obrzydliwy???????uncertain
    --
    Bywa, że sobą zdumiewam siebie.
  • 20.09.08, 13:29
    te filmiki wcale nie są obrzydliwe to rzecz naturalnawinki az miło
    popatrzec jak takie malenstwo wychodzi na świat Pozdrawiam
  • 01.08.08, 08:36
    a mnie takie filmy niestety skłaniaja do myślenia o ccsmile więc staram
    sie nie oglądacsmile choć czasem ciekawośc bierzegóresmilesmile a tak
    poważnie to tłumacze sobie tak 100000 kobiet to przezywają to i ja
    przezyjesmile
    --
    [*] 15.07.2006
  • 22.08.08, 10:19
    smile
  • 15.09.08, 17:56
    no yuyaj to widać co sie dzieje! jak mi maja tak pomagac a nie nacinac to jqa tam jade rodzićsmile
  • 31.07.08, 20:41
    jestem w 24tc. to moja pierwsza ciąża.
    obejrzałam film 717 - i jestem przerażona...
    tyle mam do powiedzenia crying
    --
    "u chłopa zucha pierwsza dziewucha" smile
  • 31.07.08, 20:43
    czemu? nie przerażaj się, to Cię czeka juz nie długo. I tak nie było źle bo ją
    nie nacinali...Wszystko jest do zniesienia.
  • 31.07.08, 21:04
    Ciekawe,że na tych wszystkich filmach kobiety nie są ogolone. A
    swoją drogą na tym filmie w wodzie jest b.mało krwi
  • 01.08.08, 10:43
    dobry, szczególnie ta babka gdzieś w połowie filmu w basenie nie wiadomo czy
    miała orgazm czy rodziła? A ta później sama sobie wyciągnęła dziecko, wyglądała
    jak by ją żadne skurcze nie łapały.
  • 22.09.08, 14:18
    No cóż podobno woda czyni cuda ... a co do orgazmu to podobno
    jedna na kilkaset rodzących go ma -więc moze tym razem ??
    chichi ...Pewnie każda by chciała ...zamiast bólu .
  • 06.08.08, 15:53
    wygląda na fim promocyjny nakręcony przez jakąś sektę...pranie
    mózgu...poród nie musi boleć, ale to nie wygląda aż tak
    pięknie...zamiast bólu i skurczów..śmiech...dobre, dobre...
    ale przynajmniej optymistyczne podejście do tego momentu...szkoda,
    że takie mało prawdziwe
  • 05.09.08, 14:06
    potwierdzam! - od razu widac, ze to sekciarski film
    teraz mamy cywilizacje i tylko w sektach rodzi sie w taki sposob -
    tak jak pokazali w morzu i pelno ''rodziny'' dookola - nie podobalo
    mi sie to!
  • 11.10.08, 08:44
    wow, no to ja chcę do takiej sekty! Czemu kurna, nikt mnie nie werbujewink.
    --
    white light from the mouth of infinity
  • 01.08.08, 09:19
    w większości polskich szpitali nie trzeba być ogoloną...
  • 01.08.08, 11:27
    i tutaj ladnie to wyglada a w rzeczywistosci... jakos mnie to nie
    fascynyje szczerze mowiac ten filmik.
    --
    Mikołaj 6.11.2007r
  • 01.08.08, 11:38
    Mnie te filmiki przerażają, ale ciekawość zwycięża.
  • 05.08.08, 06:24
    IMO każdy filmik będzie śliczny i wzruszający, jak się nie pokaże twarzy
    rodzącej, wytnie sapanie i odgłosy parcia, a zamiast tego puści słodką
    muzyczkę... Dla mnie pierwszy z filmów był znacznie b. odczłowieczony- żadnych
    twarzy, tylko najazd kamerą w samo krocze i błyski flesza w tle. Wszystko, co
    nieładne zostało po prostu wycięte... A gdzie w tym wszystkim kobieta? To już
    ten drugi- ten "obrzydliwy" jest prawdziwszy...
  • 01.08.08, 22:44
    Ja sama rodziłam w wodzie i uważam, ze jest to najlepszy sposób na
    poród.Ból o wiele, wiele mniejszy, wszystko miałam pod kontrolą-
    urodziłam dziecko praktycznie bez pomocy położenej, bez nacinania
    krocza.Po urodzeniu sama ją wyjełam z wody i położyłam na piersi,
    dopoki mąż nie odciął pępowiny.Naprawde myślałam ze poród bedzie
    gorzej wygladal.Muszę dadać, ze mimo iz to byl moj pierwszy porod
    od poczatku bylam nastawiona do niego pozytwnie, nie balam sie,nie
    panikowalam, wiedziełam ze bedzie dobrze i wszystkoko było Ok.
    Uważam ze pozytwne myślenie naprawde bardzo, bardzo pomaga.
    Ja poród wspominam jako wspaniale przeżycie.
  • 04.08.08, 10:47
    > video.google.com/videoplay?docid=-5804256295593045358&hl=en
    > coś niesamowitego, jestem pod wrażeniem!

    A ja jestem pod wrażeniem, że trwało to 4 minuty! Ja rodziłam
    1,5 godziny. Zaczynam brać pod uwagę poród w wodzie.
    --
    Marta
  • 05.08.08, 20:51
    Jakie 4 minutty?? KObieto, przecież to była tylko końcówka porodu...
  • 06.08.08, 13:11
    pozytywnie!!! pierwszy poród cc, drugi naturalny z supernacięciem i
    superpopękaniem dzidziuś 4560gram. Dojście do siebie to prawie 6mcy
    wraz z leczeniem krocza makabra. Myślę, że ten w wodzie extra.
  • 06.08.08, 15:40
    WOW...wreszcie jakiś pozytywny, po którym nie ma się myśli o cc..ja
    obejrzałam kilka filmów na youtube.com i niestety ni mogłam dojść do
    siebie..za pare miesięcy też mnie to czeka...mam nadzieję, że przy
    odpowiedniej pomocy, umiejętności relaksowania się, obecności męża
    nie będzie tak źle...no i jak tylko synuś będzie już z nami, to
    wszystko nie będzie już takie ważne..nawet ból po
    porodzie...pozdrawiam wszystkie mamy
  • 08.08.08, 14:56
    Wiesz, kiedy ja zbliżałam się do drugiego porodu, byłam przekonana
    że odbędzie się przez cc. Pierwszy był bardzo trudny, a przerwa
    pomiedzy porodami krótka. Kiedy przeżyłam poród sn, nie wyobrażam
    sobie innego. Być może niektóre dziewczyny twierdzą, że piszę
    głupoty, ale już nie pamiętam jak to wszystko bolało, zresztą
    skupiałam się na tym, żeby urodzić maluszka i nie myślałam o bólu. I
    wolę sn, a może i ten w wodzie byłby jeszcze lepszy. Jakoś przeżyłam
    wszystkie rzeczy, krocze itd, zresztą trzeba być tego świadomym, że
    to fizjologia i rzecz do przeżycia. Miałam super położną, z którą
    wcale się nie umawiałam, po prostu z przypadku. Poród był krótki...
    i wiedział o tym mój dr, że nie byłam zbyt gotowa psychicznie na sn,
    ale poszło łatwo. Najważniejsze, że rodząc, byłam tam sama, tzn. nie
    słyszałam innych rodzących i nie było u mnie wskutek tego żadnej
    blokady, a przy pierwszym porodzie były aż cztery dziewczyny (miałam
    dosyć).
  • 10.08.08, 20:08
    Rzeczywiście niesamowity, podświetlona plama zamiast buzi dziecka i miła
    muzyczka zamiast krzyków/oddechu kobiety. Bardzo realne!

    Łzy mi popłynęły na następnym zalinkowanym, poród to poród a nie balet wśród
    fal. Jesteśmy ludźmi a nie kosmitami, i to jest piękne.
    --
    We've all been raised on television to believe that one day we'd all be
    millionaires, and movie gods, and rock stars. But we won't. And we're slowly
    learning that fact. And we're very, very pissed off.
  • 16.08.08, 10:36
    dla mnie nic fajnego i sorki ale tego boberka mogłaby wydepilować
    --
    tiny.pl/9mlk
  • 26.08.08, 11:31
    Witajcie!

    zobaczcie tutaj, filmów jest mnóstwo, przeróżnych.

    www.ebrzuszek.pl/index.php?
    option=com_content&task=blogsection&id=27&Itemid=138 - 79k
  • 09.09.08, 04:51
    zdecydowanie ten pierwszy jest odczlowieczony, ta muzyczka....no i
    co te dziewczyny rodzace pierwszy raz maja za korzysc z obejrzenia
    tego filmu?

    Drugi znacznie bardziej naturalny, osoba odbierajaca porod
    wspolpracuje z rodzaca, On i kobieta (pielegniarka?) maja bardzo
    opanowany glos , mowia rodzacej co sie obecnie dzieje. Super porod.
    Rodzaca tez dosc opanowana i skupiona na porodzie.
    Przypomina mi sie moj trzeci porod coreczki Amelki, dwa pierwsze
    niestety byly wielkim rozczarowaniem, no moze pierwszy, drugi juz
    troche lepszy.

  • 17.09.08, 11:18
    Ja też urodziłam w wodzie, niepotrzebne było znieczulenie, cudowny poród
    (pierwszy zzo, tradycyjnie). Polecam smile

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.