Dodaj do ulubionych

co to są mdłości??

13.11.08, 18:26
wynioty? czy ogólne poczucie rozbitości i że ejst "niedobrze"??
Edytor zaawansowany
  • 13.11.08, 18:29
    A ty z choinki sie urwałas???? mdłosci to są mdłosci uczucie ze jest
    ci niedobrze a wymioty to sa wymioty lecisz do wc i oddajesz to co
    wczesniej zjadłas smilesmile
  • 13.11.08, 18:36
    ok, ale co to sa te mldosci? tongue_out skoro to nei wymioty? nigdy nie mialam.... chce
    wiedziec, ze to to jak juz beda wink
  • 13.11.08, 18:40
    nigdy nie miałaś zatrucia pokarmowego? kaca? uczucia, że śniadanko stoi Ci w gardle?
    --

    http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/1;20722;104/st/20081208/dt/6/k/bb09/preg.png
  • 13.11.08, 18:42
    miałam kaca - bolała mnie głowa. zatrucie pokarmowe nie, ale grype zoladkowa -
    wymiotowalam po szklance wody... ale co to mdłości??? z jedzeniem nigdy nie
    mialam problemow big_grin nawet podczas grypy ;P
  • 13.11.08, 19:02
    mam nadzieję, że nie jesteś trollem i pytasz całkiem serio.
    czuję się absurdalnie. nie wyobrażam sobie po prostu, jak można nie wiedzieć co
    to są mdłości i nie bardzo wiem, jak Ci to wytłumaczyć. to jest ten stan, który
    czujesz, zanim zwymiotujesz... czyli wtedy, gdy jedzenie podchodzi Ci do gardła.

    --

    http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/1;20722;104/st/20081208/dt/6/k/bb09/preg.png
  • 13.11.08, 19:04
    nie zartuje - nie jestem trolem. NA PRAWDĘ nie wiem. Ale mialam nie raz tak
    istan, ze troche mi sie... "ulalo"? tongue_out "lekko zwymiotowalo" p owiekszym
    obrzarstwie - to to? nie wiem sad
  • 13.11.08, 19:15
    hm, zaczyna mi się to podobać. dobra, ostatnie podejście - jak się długo kręcisz
    na karuzeli albo wokół własnej osi to błędnik świruje i wtedy też odczuwa się
    mdłości. nie mam więcej pomysłów.
    --

    http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/1;20722;104/st/20081208/dt/6/k/bb09/preg.png
  • 13.11.08, 20:25
    Nie, nie mieszaj pojęć. Jak Ci się ulało, to jest bełcik big_grin
    A mdłości to są wtedy, jak decydujesz, że lecisz rzygać, ale jeszcze
    nie rzygasz wink
  • 13.11.08, 19:15
    Dzięki dziewczyny! Już dawno nie popłakałam się ze śmiechu a już zdecydowanie
    nigdy na tym właśnie forumsmile))))) Naprawdę świetnie się ubawiłamsmile
  • 13.11.08, 19:18
    no widzisz, teraz rozumiesz, dlaczego absurdalnie się czuję. chociaż można to
    traktować jako swoistą rozrywkę intelektualną smile)))
    --

    http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/1;20722;104/st/20081208/dt/6/k/bb09/preg.png
  • 13.11.08, 20:04
    ja to odczuwałam jako mozna powiedziec lekki ból ciagnący sie od
    żołądka do gardła. Jest ci poprostu niedobrze, jakbys miała ochote
    zwymiotowac.
  • 13.11.08, 20:08
    Mdlosci to uczucie kiedy myslisz ,ze zaraz bedziesz rzygac ,ale nie
    rzygasz. Paskudny stan.
  • 13.11.08, 20:07
    Mdłości to jest to, co zazwyczaj poprzedza wymioty - uczucie, ze
    jest ci "niedobrze" ze strony ukladu pokarmowego.
    Ze jest ci niedobrze na widok jakiegos jedzenia, na zapach, na jakis
    widok.
    Mdłości mogą prowadzic do wymiotow, ale nie musza.
    Ja w ciazy mialam przez jakies 3 tygodnie mdlosci, ale ani razu nie
    wymiotowalam.
  • 13.11.08, 20:34
    Mdłości to paw w połowie drogi, który nie może sie zdecydować, czy wchodzi czy
    wychodzi. smile
  • 13.11.08, 20:54
    Naprawdę czytanie tych postów poprawiło mi humor. Dzięki smile)))))))
  • 14.11.08, 07:04
    ok, dzieki tongue_out wiec ja na serio nei wiem co to jest. ostatni raz wymiotowalam
    bedac w podstawowce - jakos w 5 klasie, jak mialam grype zoladkowa. do tej pory
    zero zyganka tongue_out PRZYSIEGAM! smile
  • 14.11.08, 11:18
    To się po prostu ciesz, że nie wiesz co to są mdłości...
    Mnie męczą już od 8 tygodni koszmarne mdłości i wymioty. Wszystko mi śmierdzi,
    ograniczam wchodzenie do kuchni i otwieranie lodówki... wymiotuje 2 razy
    dziennie, jestem rozbita psychicznie i nie wiem ile jeszcze zdołam wytrzymać..
    Niech to się już skończy!!!!

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.