• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego

Co na uspokojenie w ciąży? Dodaj do ulubionych

  • 11.03.09, 13:34
    dziewczyny ostatnio strasznie jestem poddenerwowana... nie chce byc w takim
    stanie..sad Łatwo wyprowadzic mnie z rownowagi, denerwuje sie byle czym
    ..emocje mna rządząsad nie umiem nad tym zapanować.. co powoduje wyrzuty
    sumienia.. jestem w 3 mies ciązy...
    Coś na uspokojenie moze polecacie?

    Naprawde jest mi z tym źle..


    --
    www.humorpage.pl/obrazki2/zwierzeta/kartofel.jpg
    Zaawansowany formularz
    • 11.03.09, 13:49
      witaj
      ja również jestem w 3 miesiącu i mam okropnie huśtawki nastrojów -
      przechodzę ze śmiechu w płacz w niecałe pół godziny... lepiej nie
      bierz leków ani herbatek ziołowych bez konsultacji z lekarzem,trzeba
      przeczekać ten burzliwy okres smile
      pozdrawiam

      www.suwaczek.pl/cache/043c6e849e.png" border="0" alt="www.suwaczek.pl/cache/043c6e849e.png">
    • 11.03.09, 13:49
      pij melisę. trochę pomagasmile
      poza tym validol można. i też działa na uspokojenie - ja w pierwszym
      trymestrze miałam kłopoty ze snem i poddenerwowaniem. i tymi
      rzeczami się ratowałam.
      A, jeszce ciepłe mleko przed snem.
      --
      niczego nie żałować, z niczego się nie tłumaczyć!
      • 11.03.09, 13:51
        dodam, ze lekarz pozwolił na melisę validol.
        --
        niczego nie żałować, z niczego się nie tłumaczyć!
        • 11.03.09, 14:15
          wszystkiego spróbuję .. bo juz sama ze soba wytrzymać nie moge..
          --
          www.humorpage.pl/obrazki2/zwierzeta/kartofel.jpg
          • 11.03.09, 14:54
            Ja nie mam huśtawki nastroju, ale przed zabraniem się do konsumpcji
            leków radziłabym powiedzieć o tym lekarzowi. Jak leżałam w szpitalu
            na podtrzymaniu to tam były dziewczyny które miały mały poziom
            magnezu we krwi (magnez jest właśnie na układ nerwowy m.in.) i
            poprostu dostawały go w kroplówce. Też były bardzo zdenerwowane i
            poirytowane wszystkim co ich otacza.
            Nie chcę naprawdę cię denerwować, ale może spytaj lekarza bo może
            oprócz leków doraźnych będzie kazał brać magnez w jakiś
            rozpuszczalnych tabletkach.
            Pozdrawiam i życzę zdrówka smile

            --
            [url=http://zasuwaczki.bejbej.pl/]

            http://www.bejbej.nazwa.pl/zasuwaczki/5645.png
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.