Dodaj do ulubionych

34 tydzien i kłucie w dole brzucha;/

29.07.09, 09:51
dziewczyny czy wy tez na etapie 34tyg ciazy mialyscie ten objaw jak kłucie w
dole brzucha i jakby gdzies w okolicach drog rodnych?
czeggo to moze byc powodem powinnam pedzic do lekarza czy to juz tak bedzie
sie robilo,nieraz mam trudnosci przejsc z pokoju do pokoju bo czuje taki
dyskomfort w dole brzucha
Edytor zaawansowany
  • 29.07.09, 09:57
    Też zaczelam 34 tydzien ciazy i mam to samo, klucie w dole, ciezko
    mi wstawac, chodzic nie mowiac o przekreceniu sie z boku na bok w
    nocy, tak juz chyba bedzie oby nie bylo gorzejsad
  • 29.07.09, 09:59
    ja tez nieumiem sie przekrecic wlasnie nawet w lozku masakra,a tez masz
    trudnosci w chodzeniu?????/?
  • 29.07.09, 10:00
    ups sory widze ze piszesz tez o chodzeniu,ja juz mam w domu 7latka i nieumiem
    lezec calymi dniami mam obowiazki niewiem jak dotrwam do konca a porod na 10
    wrzesien
  • 18.02.10, 11:51
    dzidzia ulozyla sie glowa do dolu i napiera?
  • 29.07.09, 17:00
    witam... mam podobny problem, u lekarza bylam szyjka w porzadku
    rozwarcia nie ma... po prostu tak juz niektore z nas maja.... ale na
    poczatku bylam przerazona bo przy pierwszej ciazy nic nie bolalo, a
    teraz czasami kroku dac nie mozna, kluje w roznych mometach przy
    lezeniu siedzeniu staniu chodzeniu-nie ma regoly.... termin mam na
    8.09... pozdrawiam
    --
    http://www.bejbej.nazwa.pl/zasuwaczki/9339.png

    [/url]
    http://www.bejbej.nazwa.pl/zasuwaczki/9342.png
  • 29.07.09, 17:58
    i przy chodzeniu tez masz tudnosci ja mam w dole takie pobolewania jakby mi sie
    pchalo dziecko czy cos niewiem jak to nazwac ale okropnie mnie to meczy niewiem
    jak donosze jeszcze caly sierpien,a brzuch tez ci twardnieje?bo ja biore
    fenoterol wogole
  • 29.07.09, 18:05
    obecnie jestem w 36tc, ale takie nieprzyjemne i bolesne kłucia mam od około 3
    tygodni, łącznie z twardnieniem brzucha. Mam wrażenie, że maluszek wchodzi mi w
    kanał rodny, czy tak jest faktycznie, dowiem się w pt. na wizycie u gina.
    W pierwszej ciąży nie odczuwałam nic podobnego.
    Pozdrawiam
  • 29.07.09, 18:17
    ja dopiero w 31 tc ale właśnie się zaczęło. Kłucia są głównie jak
    leżę, w nocy nie mogę wstać ani się przękrecić, sprawia mi to ogromn
    ból.
    A teraz jeszcze doszło w dzień, jak się troche poruszam to taki
    ucisk w dole brzucha, jakby ból kości łonowej, wrażenie jakby
    dzidzia główką napierała... Czy to możliwe?


    --
    [url=http://zasuwaczki.bejbej.pl/]

    http://www.bejbej.nazwa.pl/zasuwaczki/11159.png
  • 29.07.09, 18:38
    nietymi nogami bym chodzilano mi wlasnie w 29 tyg na wizycie lekarz powiedzial
    ze dziecko mi strasznie napiera glowka na szyjke;/
    teraz tez czuje taki ucisk w dole ze jakbym mogla to z zaciśnietymi nogami bym
    chodzila wizyte mam w poniedzialek niewiem czy czekac czy szybciej gdzies
    szulkac lekarza
  • 29.07.09, 19:02
    Wlasnie wrocilam od lekarza, powiedzial ze tak moze byc i nie jest
    to nic zlego smile) Acha termin mam na 15.09.
  • 29.07.09, 19:11
    acha no to masz spokojna glowe a ja nadal sie denerwuje bo bardzop mi to dokucza
    a niemowil ci moze co jest tego powodem?ucisk dziecka czy cos?
  • 29.07.09, 19:24
    Ja jestem w 32 tyg i rowniez odczuwam takie klucie,mowilam swojemu
    lekarzowi to mi kazal brac buscopan i nospe,szczerze to bol sie
    nasila w nocy,tak jak piszecie nie mpoge sie przekrecic z boku na
    bok bo kluje najbardziej .Gin mi powiedzial ze dzidzia naciska na
    szyjke i to dlatego i ze maly sie juz ulozyl glowka w dol(czy to nie
    za wczesnie,termin mam na 27 wrzesnia).A czy wy tez tak czesto
    oddajecie mocz,bo ja mam odrazu parcie na pecherz.W nocy siusiam 3-4
    razy.
  • 29.07.09, 20:12
    maly sie juz ulozyl glowka w dol(czy to nie
    > za wczesnie,termin mam na 27 wrzesnia).A czy wy tez tak czesto
    > oddajecie mocz,bo ja mam odrazu parcie na pecherz.W nocy siusiam 3-4
    > razy.

    W tym tc ponoć to norma, że dziecko układa się główką w dół.
    Również często siusiam, a czasem młode tak przyciśnie mi pęcherz ,że
    nieprzyjemnie zaboli i ledwie zdążę do wc...;/
  • 29.07.09, 20:57
    moje malenstwo juz od 2 miesiecy glowka 2 dol.... czasem jak zalkuje
    to az sie kolana uginaja i isc sie nie da.... bole w podbrzuszu
    owszem.... od wczoraj do tego doszedl bol krzyza.... nieciekawy...
    spac nie mozna... mi lekarz nic nie zapisal... twardnienie brzucha
    tez jest ale bezbolesne jak narazie wiec powiedzial ze nie ma co sie
    martwic..... w zasadzie to klocie i pobolewania w podbrzuszu mam juz
    ok od 30 tyg..... ale szyjka sie nie skraca-wiec powiedzial ze jest
    oki... tylko ze z bolem trzeba wytrzymac.... (podobno moga byc
    silniejsze uncertain) na poczatku tez bylam przerazona bo przy pierwszej
    ciazy nic mi nie dolegalo a teraz ciagle cos.... trzymajcie sie
    dziewczyny... juz duzo nam nie zostalo...
    --
    http://www.bejbej.nazwa.pl/zasuwaczki/9339.png

    [/url]
    http://www.bejbej.nazwa.pl/zasuwaczki/9342.png
  • 12.02.10, 20:42
    Hej jestem w 34t/c od dwuch dni odczuwam kłócia w dole brzucha.
    Najbardziej kłóje gdy siedze lub wstaje z łóżka.Czym to jest
    spowodowane??termin mam na17 marzec.Czy te bóle oznaczaja
    wczesniejsze rozwiazane>>???
  • 30.07.09, 19:52
    ja sie zaczynam bac czy to nie objaw zblizajacego sie porodu,bo dziennie mi
    dokucza niemoznosc chodzenia ,ucisk w dole ,klucie juz mam dosc normalnie nieraz
    nie potrafie wstac z fotela ,dokucza mi to juz od poniedzialku wieczora ,po
    niedzieli ide do lekarza i zobacze gorzej jak juz tam jest otwór,dziewczyny a
    dziecko kiedy sie ustawia w kanal rodny???na jaki czas przed porodem????
  • 30.07.09, 20:07
    na to z tego co slyszalam nie ma reguly... niektore malenstwa
    wczesniej, niektore pozniej... moja corcia w ogole sie nie chciala
    wstawic w kanal rodny...... mimo ze szyjka byla skrocona i rozwarcie
    na 5cm.... nie wiem od czego to zalezy....
    --
    http://www.bejbej.nazwa.pl/zasuwaczki/9339.png

    [/url]
    http://www.bejbej.nazwa.pl/zasuwaczki/9342.png
  • 31.07.09, 11:45
    właśnie wróciłam od gina i... u mnie, co nie znaczy że u Was też kłucia w dole
    brzucha oraz jego twardnienie oznaczają, że dzidzia szykuję się do przyjścia na
    świat, mam już miękką i skróconą szyjkęsad (35 tc, 5d)...
  • 31.07.09, 17:07
    i cos jeszcze ci lekarz gadał?moze tak juz byc ze szyjka miekka i wogole
    malenstwo chce juz wyjsc?czy skierowal cie do szpitala na podtrzymanie?
  • 31.07.09, 17:30
    agusia1812 napisała:

    > i cos jeszcze ci lekarz gadał?moze tak juz byc ze szyjka miekka i wogole
    > malenstwo chce juz wyjsc?czy skierowal cie do szpitala na podtrzymanie?

    niestety to za wcześnie na miękką i skróconą szyjkęsad Na podtrzymanie przepisał
    mi 3 x nos-pę forte i 3 x magnez, do tego najlepiej leżenie. W poniedziałek mam
    zgłosić się do szpitala, w celu ustalenia terminu cc.
  • 31.07.09, 17:49
    MI TU POLOZNA GADA ZE BYLE DO 36TYG WYTRZYMAC BO JESTEM NA FENOTEROLU BO MI
    TWARDNIEJE BRZUCH I ZE POTEM JAKBY MNIE COS WZIELO TO MOGE URODZIC WIEC TY TEZ
    JUZ CHYBA POWOLI MOGLABYS
  • 31.07.09, 19:51
    no tak, byleby tylko cesarkę zdążyli mi zrobićwink
  • 01.08.09, 07:40
    ja ide do lekarza w srode, ciekawe co tym razem powie-ostatnio
    szyjka byla podtrzymana wiec jak widac reguly na to nie ma.....
    piszcie co u was i jak sie tocza sprawy, bedzie razniej.....
    --
    http://www.bejbej.nazwa.pl/zasuwaczki/9339.png

    [/url]
    http://www.bejbej.nazwa.pl/zasuwaczki/9342.png
  • 02.08.09, 07:50
    właśnie odszedł mi czop śluzowy...
  • 02.08.09, 11:00
    osz kurde i co teraz???
  • 03.08.09, 11:17
    mi przy pierwszej odszedl czop a po chyba 5 dniach bylam juz na
    porodowce... ale bez paniki czytalam ze wypowiedzi dziewczyn ze
    jeszcze 2 tygodnie chodzily, nie ma reguly na to... zalezy od
    organizmu smile
    --
    http://www.bejbej.nazwa.pl/zasuwaczki/9339.png

    [/url]
    http://www.bejbej.nazwa.pl/zasuwaczki/9342.png
  • 03.08.09, 13:20
    hej wam,ja wrocilam od lekarza ,jeszcze przez 10dni mam brac fenoterol potem
    odstawic dokladnie 13 sierpnia i gadal lekarz ze potem gdyby cos to moge urodzic
    choc termin mam na 10 wrzesien,ale tak mnie uciska w dole masakrycznie ze watpie
    ze donosze
  • 05.08.09, 12:55
    genetka i jak jeszcze jestes w domku.... ?? jak sie czujesz? a Ty
    agusia? skorczy nie ma? ja ostatnio przez poltora godziny mialam
    dosc bolesne skorcze.... ale przeszly, dzis do lekarza-ciekawe co mi
    powie.... pozdrawiam... trzymajcie sie
    --
    http://www.bejbej.nazwa.pl/zasuwaczki/9339.png

    [/url]
    http://www.bejbej.nazwa.pl/zasuwaczki/9342.png
  • 06.08.09, 13:30
    hej mi wczoraj co pare minut twardnial brzuch faszerowalam sie nospa obym
    jeszcze z 2 tyg wytrzymala ,ucisk przy chodzeniu dalej czuje ,,,
    a genetka moze w szpitalu bo cosik sie nie odzywa,mam nadzieje ze wszystko
    dobrze sie skonczylowink
  • 05.08.09, 14:17
    ja jestem w 28 tyg ciazy i rowniez odczuwam straszne klocie w dole brzucha
    oczywiscie nogi mi czasem tak puchna ze ledwo chodze i brzuch mi czasem
    strasznie twardnieje i pecznieje ale ja jestem w 28 a Wy 34 nie za wczesnie mam
    takie objawy..
  • 07.08.09, 09:19
    nie masz co sie martwic... ja tez duzo wczesniej mialam klucia i
    twardnienie.... w 28 tyg juz pojedyncze skorcze(nie sa regularne
    wiec nic na nie nie musze brac na szczescie)..... a genetka chyba
    zeczywiscie w szpitalu skoro nic nie pisze.... ja bylam u lekarza i
    powiedzial ze klucie twardnienie bol w podbrzuszu jak najbardziej
    naturalne... malenstwo napiera na dolne partie brzuszka i stad to
    sie bierze... rozwarcia nie mam i szyjka tez utrzymana... wiec
    jeszcze pochodze troche z dzidzia w brzuszku... smile pozdrawiam
    --
    http://www.bejbej.nazwa.pl/zasuwaczki/9339.png

    [/url]
    http://www.bejbej.nazwa.pl/zasuwaczki/9342.png
  • 07.08.09, 22:23
    Witajcie Dziewczyny!
    Wczoraj wróciłam ze szpitala... rozpakowanasmile
    W niedzielę tj 02.08.2009 urodziłam moją Małą Kruszynkę- Kingęsmile
    Trzymajcie się Dzielnie!
    Pozdrowionka i "głaski" dla Waszych Brzuszków!

  • 08.08.09, 19:50
    Genetka to Gratulacje.... smile skoro juz w domciu jesteście to znaczy
    ze wszystko oki.... smile trzymaj sie cieplutko i zdrowka dla Kini... smile
    --
    http://www.bejbej.nazwa.pl/zasuwaczki/9339.png

    [/url]
    http://www.bejbej.nazwa.pl/zasuwaczki/9342.png
  • 09.08.09, 18:06
    heh genetka moje szczere gratulacje wnioskuje ze wszystko poszlo szybko i
    szczesliwie napisz czy wszystko ok z dzidzia i ty jak sie czujesz?to urodzilas w 34?
  • 11.08.09, 09:44
    hej... na moje to ganetka jest zajeta malenstwem i pewnie
    zmeczona.... a Ty agusia jak sie trzymasz, z tego co pamietam
    niedlugo odstawiasz lek big_grin w zasadzie z jednej strony tez bym
    chciala troche wczesniej o juz strasznie mnie mecza te bole i do
    tego masakrycznie puchnace nogi... ledwo chodze.... Tobie tez tak
    puchna...? mi nic nie pomaga uncertain POzdrowionka
    --
    http://www.bejbej.nazwa.pl/zasuwaczki/9339.png

    [/url]
    http://www.bejbej.nazwa.pl/zasuwaczki/9342.png
  • 11.08.09, 18:55
    hej ja odstawiam z piatku na sobote bo zaczynam 36tydzien,mi tez jakos od dwoch
    dni puchna stopy i bola,a dodatkowo jestem potfornie zmeczona nieraz mi sie
    pokazuja takie mroczki przed oczami,dodam iz mam niskie cisnienie i niewiem czy
    to od tego czy z innego powodu
    tobie pokazuja sie takie mroczki nieraz ?czy wogole ci sie nie zdazylo?
  • 11.08.09, 20:54
    dokladnie.... tez mam mroczki czasem.... przy za szybkim wstawaniu
    kreci sie w glowie... mimo iz u mnie cisnienie prawidlowe.... pewnie
    przez ta pogode tak sie dziejeuncertain a zmeczona to na maksa jestem...
    jakbym ze 2 dni nie spala... ciagle bym tylko spala ( ale moja
    pieciolatka mi na to nie pozwala) wiec leze sobie na lozeczku i
    wypoczywam...... trzymaj sie i daj znac jakby cos sie dzialo wink
    pozdrawiam smile
    --
    http://www.bejbej.nazwa.pl/zasuwaczki/9339.png

    [/url]
    http://www.bejbej.nazwa.pl/zasuwaczki/9342.png
  • 11.08.09, 21:41
    Cześć,
    Dzięki za gratulacje.
    Wszystko poszło tak szybko,że nie zdążyłam się wystraszyć; od godziny 7 zaczęły odchodzić mi wody, około 11 godziny dotarłam do szpitala, o 12:53 zrobiono mi cc i już byłam ze swoją KruszynkąsmileUrodziłam dokładnie ostatniego dnia 36tc.
    Obie z Kingą czujemy się ok, starszy braciszek ( 3 latka) Kingusi jest nią zachwycony.

    Trzymam za Was Dziewczyny Kciuki!

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.