Dodaj do ulubionych

O poliestrze

23.01.14, 12:30
Uwaga, ostrzegam, że w temacie materiałów jestem zupełnie zielona :o)
Zaczęłam się ostatnio zastanawiać, czy poliester jest naprawdę tak straszny, jak mi się zwykle wydaje? Mam w pamięci straszne lsniące koszule a la non-iron, w ktorych można się jedynie spocić jak mysz. Natomiast w necie spotykam się czasem z bardzo pozytywnymi recenzjami poliestrowych ciuchów, np. Extra Petite (która zwykle sprawia wrażenie zwracającej uwagi na jakość) zachwala je jako świetną alternatywę dla jedwabiu, bo można je po prostu wrzucić do pralki. No i mam teraz dysonans poznawczy :o) To ściema z tym fajnym poliesterem, czy może poliester poliestrowi nierówny? A jeżeli nierówny, to na co zwracać uwagę?
Pytam, bo sporo fajnych ciuchów sobie odpuściłam właśnie ze względu na poliester wysoko w składzie.

--
Jak 100krotna mam raczej niewielki biust, ale i u mnie równoważy go duża pupa ;)
Edytor zaawansowany
  • yaga7 23.01.14, 12:39
    Dobry wątek, sama miałam założyć parę razy :)

Ja osobiście nie rozumiem tej nagonki na poliester, serio. Owszem, swego czasu poliester kojarzył mi się tylko z fartuszkami szkolnymi z czasów PRL, sama taki miałam, albo z podomkami z podobnych czasów - ale takiej to nie miałam ;)

Natomiast te ciuchy poliestrowe, które mam obecnie, nie przypominają ani w dotyku, ani w wyglądzie tego syfu, więc nie mam nic przeciwko nim.

Aczkolwiek nie mam pojęcia, na co zwracać uwagę przy zakupach.

--
    Wyprzedaż allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=470059
  • pierwszalitera 23.01.14, 12:53
    > Ja osobiście nie rozumiem tej nagonki na poliester, serio. Owszem, swego czasu
    > poliester kojarzył mi się tylko z fartuszkami szkolnymi z czasów PRL, sama taki
    > miałam, albo z podomkami z podobnych czasów - ale takiej to nie miałam ;)