Dodaj do ulubionych

Szczepienie WZW "B" a okres

10.02.07, 15:50
Dziewczyny czy szczepienie WZW "B" wpływa zaburzająco na cykl? Jestem w 46
dniu cyklu, biorę bromergon i progesteron ( progest. 7 dzień) i nic. Nawet
nie czuję że będę miała okres. Szczepienie robiłam w 13 dc. To była trzecia
dawka.
Jak myślicie? Czy ona może mieć wpływ?
Dzwoniłam do lekarki i powiedziała że na razie to mam brać przez siedem dni
progesteron i cały czas bromergon. Dalej zobaczymy. Wszystkie ostatnie cykle
( oprócz tego ostatniego) byłam na prochach i miałam 28-30 dniowe cykle.
Ostatni cykl miałam bez progesteronu. Ale zawsze jak zaczynałam brać
progesteron to w trzcim dniu już zaczynał mi się okres albo zaczynał mnie
boleć brzuch czy piersi. Teraz nic a nic.
Zrobiłam test ciążowy w 32 dc i wyszedł negatywny.
O co chodzi?
Pomóżcie. BO boję się że moge mieć jakiegoś guza w sobie, który powoduje
takie opóźnienia.
Nika
Edytor zaawansowany
  • 11.02.07, 10:58
    A co ma piernik do wiatraka,bo nie rozumiem?
    Nie ma żadnego wpływu,to nie hormon czy antybiotyk przecież.
    Nie zamartwiaj się bo nie masz o co.
    Pzdr.Gosia
    --
    Maksio ma już
    "Nudne kobiety mają nieskazitelnie czysty dom"
  • 11.02.07, 10:59
    Chyba nie, ja 2 lata temu brałąm 3 dawki i cykl wyglądał normalnie.
  • 12.02.07, 15:17
    Bardzo dziękuje za pomoc.
    Właśnie dostałam okres. Jutro ide do novum.
    zaczynamy starania od początku.
    Pozdrowienia
    Nika

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.