• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego

Tabletki antykoncepcyjne a ciąża Dodaj do ulubionych

  • 15.06.07, 12:41
    Prze 6 lat bralam tabletki antykoncepcyjne.Od 7 miesięcy odstawiłam tabletki,
    ponieważ po ślubie (pobieramy się w lipcu) będziemy od razu stara się o
    dziecko. Niestety - wiem,ze blahy powod - miesiączka wypada mi w dniu ślubu i
    na częś podrozy poslubnej, wiec ginekolog przepisal mi 2 opakowanie tabletek
    antykoncepcyjnych, ktore mam brac jedn apo drugiej, zeby nie miec okresu w
    tym czasie.
    Jak sadzicie, czy te 2 opakowania beda mialy duzy wplyw na poczecie? I po
    jakim czasie od skonczenia tych 2 opakowan najbezpieczniej rozpoczac starania
    o dziecko?
    Edytor zaawansowany
    • 15.06.07, 12:44
      Ja brałam tabletki i plastry 10 lat, bardzo szybko zaszłam w ciążę, ale nie ma
      reguły, niektóre z nas mają po nich zaburzenia hormonalne. Lekarze mają różne
      zdanie, jedni radzą starać się od razu po ostawieniu tabletem, inni każą
      odczekać co najmniej 3 cykle, aby organizm wrócił do normy.
      Zacznij łykać Folik już teraz, weź spokojnie te dwa opakowania, jak zaleca
      lekarz, zrób sobie jeden cykl przerwy i zacznijcie starania.
    • 15.06.07, 15:01
      hej
      mam identyczna sytuacje jak Tywink
      tez musze 2 opakowania łykac (wlasnie skonczylam 1 teraz czekam na @ pozniej
      drugie biore ost juz i mam skonczyc branie tabletek teoretycznie po slubie w
      lipcu)
      pytalam lekarza o ewentualne negatywne skutki ale mowil ze nie bedzie mialo to
      wpływu na starania o dziecko i ze droga wolna.
      nie mowil tez o odczekaniu cyklu jak pisze agnerek - mowil ze jak skoncze ost
      opakowanie to mamy zielone swiatlo.
      folik łykam od miesiaca

      powodzenia!
      • 15.06.07, 15:20
        Miło wiedziec, że nie jestem samasmileMi ginekolog powiedzial,ze jedyny mozliwa
        konsekwencja starania się o dziecko zaraz po tabletkach to mozliwosc ciazy
        mnogiej - ale to w sumie nie dla kazdego problem miec bliżniakismileA kiedy slub?
        Ja mam 7 lipca - to juz za 3 tygodniesmile
        • 15.06.07, 15:23
          Mi ginekolog powiedzial,ze jedyny mozliwa
          > konsekwencja starania się o dziecko zaraz po tabletkach to mozliwosc ciazy
          > mnogiej
          moze i tak mi nie mowil nic o tym
          mnoga to moze byc jak sie bierze ciurkiem np 5 lat a nie 2 mieswink)) (ja bralam
          przez 3 lata od 2 nie bralam teraz ale z okazji slubu musialam hehe)

          Ja mam 7 lipca - to juz za 3 tygodniesmile
          ja tezwink

          • 15.06.07, 16:23
            Akurat ja jestem przypadkiem, że to bzdura smile Wielu lekarzy pytałam i każdy się
            z tego śmiał. Brałam tabletki 10 lat, jak większość moich koleżanek i żadna z
            nas nie urodziła bliźniąt. Tabletki odstawiłam na prawie rok przed poczęciem i
            jestem teraz w ciąży bliźniaczej, to akurat sprawa genetyczna - mam w rodzinie
            bliźnięta smile
            • 18.06.07, 17:39
              A ile masz par bliźniąt w rodzinie jeżeli można spytać?
        • 15.06.07, 16:45
          annakienzler napisała:

          > Miło wiedziec, że nie jestem samasmileMi ginekolog powiedzial,ze jedyny mozliwa
          > konsekwencja starania się o dziecko zaraz po tabletkach to mozliwosc ciazy
          > mnogiej - ale to w sumie nie dla kazdego problem miec bliżniakismileA kiedy slub?
          > Ja mam 7 lipca - to juz za 3 tygodniesmile

          Ja miałam taką samą sytuację jak Ty, właśnie na dzień ślubu (7 października
          2006) wypadała mi miesiączka i wzięłam opakowanie po opakowaniu i potem jeszcze
          jedno, odstawiałm w połowie listopada zeszłego roku a na początku lutego juz
          udało mi się zajść w ciążę wink
          PS.Życzę wszystkiego dobrego na Nowej Drodze życia
          • 18.06.07, 09:44
            ost tabletke powinnam przyjac 11 lipca pozniej 7 dni przerwy i @
            ale ja chce juz na dzien po slubie odstawic tj: 8 lipca (czyli 4 dni wczesniej)
            imoje pyt czy tak mozna i czy @ pojawi sie normalnie po ost tabletce czy lepiej
            odczekac do 11 lipca a pozniej po 4 dniach @? dodam ze mi nie na reke na druga
            wersja bo wtedy bede miala @ w podrozy poslubnej a nie chjce brac 3 opakowania
            tabletek tylko chcialam skonczyc 8 lipca a nie 11 - mozna taksamemu sobie
            przerwca branie i dostac normlanie @?
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.