• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego

Pulmicort Kaszel w ciąży Dodaj do ulubionych

  • 12.08.08, 21:49
    jestem alergikiem gdy sie dowiedziałam ze jestem w ciazy przestalam brac leki na alergie gdzies od maja wszystko było do zniesiena jakos dawalam sobie rade,ale kaszel zaczal mi ostatnio coraz bardziej dokuczac bałam sie o dzidzie to juz 20 tydz i poszłam dzis do alergologa
    stwierdzil ze z oskrzelami jest wszystko ok ale powiedział ze to moze byc poczatek astmy ale nie musi.przepisała mi Pulmnicort mowila ze nie zaszkodzi dzidzi ale w internecie czytałam ze to sterydy i ze ponim moga wystapic nerwowsc ,depresja a ja wlasnie lecze sie na nerwice depresja sama niewiem co robic wzielam dzis go raz niewiem czy nie zaszkodzi dzidzi i boje sie ze nasili sie znow u mnie depresja,moze ktoras z was brala ten lek?boje sie i niewiem co mam robicsad
    Edytor zaawansowany
    • 12.08.08, 21:53
      schowaj ulotke dolekowa głeboko do szuflady i zaufaj
      lekarzowi.Mozesz bezpiecznie brać pulmicort, jest dla Ciebie i
      dzidzi bezpieczny
    • 13.08.08, 07:36
      Ja biorę pulmicort już od kilku lat (astma) i teraz w ciąży (8tc)
      nie przestałam. Mój lekarz-pulmunolog mówi, że jest zupełnie
      bezpieczny. A już napewno bezpieczniejszy od kaszlu, duszności i
      niedotlenienia malucha przez to.
      Poza pulmicortem biore jeszcze jeden wziewny oraz doraźnie do nosa i
      do oczu. Jedyne czego mi w ciąży nie wolno to claritiny.

      --
      www.bobasowo.pl
      • 13.08.08, 09:23
        Dziękuje dzewczyny ,mam jeszcze jedno pytanie Pulmicort to nie antybiotyk?
        • 13.08.08, 10:53
          Pulmicort nie jest antybiotykiem.Jest wziewnym strydem działającym
          głównie w miejscu podania czyli w oskrzelach.
          Ciesz się ciążą i bierz Pulmicort
          • 13.08.08, 13:53
            Dziekuje smilePozdrawiam
            • 18.08.08, 21:30
              witam ja znowu o tym leku mam pytanie?Pisze tam w ulotce ze po karzdym wdechu pozniej trzeba wyplukac buzie ja zapomnialam razsad dopiero jak mi sie przypomniało to wypłukalam ,czy to moze zaszkodzic mi albo dziecku wiem ze to glupie putanie ale juz taka jestem panikarasad odpiszcie prosze
              • 19.08.08, 08:29
                Mi sie zdaża bardzo często zapomniec o płukaniu. To grozi tylko tym,
                że lek wyjaławia gardło i jest większe ryzyko jakichś infekcji. Raz
                dorobiłam się drożdżaków w gardle. Więc lepiej płukac, ale jak sie
                raz czy dwa zapomni to nie tragedia.

                --
                www.bobasowo.pl
              • 19.08.08, 21:32
                Płuczesz buzię, żeby nie mieć w niej potem infekcji- sterydy wyhamowują układ
                odpornościowy na śluzówce, więc jak będziesz o tym zapominać, to mogą rozszaleć
                się bakterie i grzybki. Jak raz zapomnisz to nic się nie stanie, ale staraj się
                pamiętać.
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.