Dodaj do ulubionych

Grudniowe testowania.

11.11.08, 18:14
Dziś nawiedziła mnie @ i totalnie mnie rozczarowała.
Stosowałam testy owu ale niestety mimo tego nie wyszło.
Zaczynam 3cs i mam nadzieję, że ostatni. Testować będę 9 grudnia.
Edytor zaawansowany
  • kala.online 13.11.08, 08:17
    ja tez bede testoac w grudni al na samym poczatku pomozcie mi to
    przetrwac bo to juz 4csi jakos nic sie nie dzieje dodam ze mamy juz
    dziecko z pierwsza ciaza tez staralismy sie okolo pol roku i sie
    udalo zobaczymy teraz
    mam do was pytanie czy werzycie w to ze mozna dziewczynke miec na
    poczatku dni plodnych a chlopca w samym centrum dni plodnych prosze
    odpowiedzcie mi czy to sa tez mity
  • 2green 13.11.08, 09:32
    Hej dziewczyny, to mój 3cs i 7 dc. Powinnam testować 5 grudnia. Mam
    nadzieję, że @ się nie pojawi. Ostatnie 2 cykle przyszła przed
    terminemsad
    Małymi kroczkami zaczynami starankasmile
    Pozdr.
  • felice74 03.12.08, 10:22
    witam wszystkie testujace i starajace siesmileja od dwoch miesiecy
    staram sie...jeszcze bez testowania....dzis 3 dzien po terminie,@sie
    nie pojawila...chyba jednak jutro kupie test?...pozdrawiam
  • agata-gryfino 28.11.08, 14:22
    ja bym nie wierzyla w takie gadanie, przykladem jest synek w moim
    brzuchu
    --
    [url=http://zasuwaczki.bejbej.pl/]

    http://zasuwaczki.bejbej.pl/suwaki.php?id_suwaka=2006
  • ang80 11.12.08, 04:25
    Czesc Dziewczyny. Jestem tutaj zupelnie nowa, ale bardzo mnie
    zainteresowalo to, co piszecie. My sie staramy z mezem 2 m.Jutro
    bede robila test, bo @ sie spoznia o 3 dni. Trzymajcie
    kciuki....Pozdrawiam serdecznie smile
  • myshha 13.11.08, 09:12
    Moja szefowa miała trzech chłopców i bardza chciała urodzić
    dziewczynkę. Wiem, że stosowała specjalną dietę /dużo o tym
    znajdziesz w necie/ oraz celowali przed spodziewaną owu. Jej się
    udało smile
  • kala.online 13.11.08, 09:51
    dzieki za odowiedz ja tez celuje przed owulacja ale jak do tej pory
    nie wyszlo moze teraz mi sie uda a to juz ten tydzien ostatnie dni
    na proby i dopiero w grudniu zobaczymy
  • agnieszkahal 13.11.08, 10:30
    to i ja się dopisuję
    to mój 7 dc 3 cs testować powinnam coś koło 7.12 jeśłi @ nie
    przyjdzie dzisiaj zaczynamy nie starac sie ale tym razem daję na luz
    i po prostu będe się kochać z męzem i nie myśleć o niczym innym smile

    pozdrawiam i oby wszystkie te starające się i testujące w grudniu
    miałe dwie piękne kreseczki
    --
    smile
  • viktoria_84 13.11.08, 11:11
    Witam wszystkie starające się!
    Ja również dopisuję się. Myślałam, że listopad okaże się szczęśliwy ale cóż...
    Mimo 3dniowego opóźnienia @ przyszedł.
    To mój 2cs i 3dc więc starania jeszcze przed nami.
    Testować będę coś koło 10.12. A mój miś ma urodzinki 11.12 więc to byłby
    najpiękniejszy prezent jaki mogłabym mu daćsmile
    Więc ten cykl jest szczególny bo bardzo mi zależy!
    3mam kciuki za wszystkie.

    p.s. a wspomagacie się jakoś, np. w testy owulacyjne itp??
  • ritta76 13.11.08, 14:14
    Dziś mój 3 dc (viki - jedziemy na tym samym wózku smile) i zastanawiam
    się czy znów stosować testu owu bo ostatnio jakoś zawiodły.Mam
    nadzieję, że to one a nie ja czy mój M. Zobaczę jeszcze ten cykl i
    jeśli nadal nic (wrrrr) to chyba pójdę zrobić hormony a mojego M
    wyślę na zbadanie żołnierzyków. Boże, co ja kraczę...będzie dobrze.
    I u Was i u mnie.
  • patianiolek 13.11.08, 14:28
    Witajcie
    ja również będę testować ok. 9.12 (o ile @ mnie wcześniej nie
    nawiedzi).
    Ja dopiero zaczynam staranka - to mój 6dc, 1cs. Ale mam już synka
    (ma dwa latka), a teraz celujemy w dziewczynkę. I ja także stosuję
    zasadę, że przed owulacją, ale narazie w żadne testy się nie
    uzbroiłam, tylk tempkę zamierzam mierzyc i śluz sprawdzać. A jak się
    w tym cyklu nie uda w ten sposób, to w następnym kupuję testy owu.
    Mój synek wyszedł nam za pierwszym razem, właściwie
    niespodziewanie... A jak będzie tym razem - zobaczymy smile
  • ruufinka 13.11.08, 15:37
    dopisuje się jak najbardziej i mam nadzieje że szczęśliwie będziemy
    testowac na dni świąteczne mi przypada testowanie na około 13
    cgrudnia więc staranki dopiero przedemną smile
  • iga.77 13.11.08, 16:02
    I ja do was dolaczam. Dzis moj 12dc. Testowac mam zamiar na poczatku
    grudnia, fajny bylby prezent mikolajkowysmile Nie powiem wam, ktory to
    cykl staran, bo juz przestalam liczyc.....staramy sie prawie dwa
    lata, jestesmy po wstepnych badaniach, ktore wykazaly, ze wszystko
    ok. Zostalismy skierowani do kliniki bezplodnosci rozwiac reszte
    watpliwosci (nawet nie czuje, kiedy rymuje) hyhy. Teraz czekam na
    list ze szpitala z terminem wizyty. Mimo trudnosci nie trace
    nadziei. Pomyslnych staranek!
  • magd.a84 13.11.08, 16:13
    cześć dziewczyny,

    ja też się dołączam, testuje 6 grudnia, może będziemy mieć
    niespodziankę na mikołajki wink

    W poniedziałek wyjeżdezamy na urlop, więc może zmiana
    klimatu ...... wink

    pozdrawiam
  • viktoria_84 13.11.08, 17:12
    Ja nie zamierzam używać żadnych testów itp. No może tylko zmobilizowałabym się
    do mierzenia temperaturki ale nie jestem w tej dziedzinie specjalistka więc
    jeśli któraś znalazłaby chwilę to chętnie się dokształcę w tej dziedziniesmile wiem
    tylko tyle, że powinna wzrosnąć z chwilą wejścia w fazę owulacyjną i utrzymać
    się w podwyższonych stopniach aż do terminu spodziewanej @ jeśli doszłoby do
    zapłodnienia, a jeśli nie to na dzień przed @ powinna wrócić do normy, mniej
    więcej tak t wygląda, prawdawink?
    postaram się obserwować śluz (choć w poprzednim cyklu go nie byłosad) i mam
    nadzieję, że znów poczuję kiedy mam owulację.
    p.s. RITTA przestań krakaćwink wszystko jest z wami w porządku, tylko jak się
    bardzo chce to zawsze psychika nam mącismile
    POZDRAWIAM!
  • 2green 13.11.08, 20:09
    Dziewczęta, ale mamy aktywny wąteksmile U mnie starania rozpoczęte,
    zastanawiałam się nad testami owu ale w tym cyklu sobie odpuszczę.
    Mam nadzieję, że powiedzie się bez testów. Mam bardzo nieregularne
    cykle i wiem, że powodem jest odstawienie taletek anty. Ostatnio
    schudłam kilka kg czy myśicie, że to też mogło wpłynąć na cykle?

    Zaciskam kciukaski za nas wszystkiesmile
  • viktoria_84 13.11.08, 23:50
    moim zdaniem to, że schudłaś mogło mieć wpływ na rozregulowanie, ale to tylko
    przejściowe więc spokosmile pewnie już wszystko wróciło do normy.

    Ja w tym cyklu jestem pozytywnie nastawiona bo przecież to grudzień nadchodzi i
    Mikołaj rozdaje wszystkim prezenty hehebig_grin

  • 2green 14.11.08, 09:09
    Witam dzisiajsmile viktoria_84 dzięki za miłe słowa. Zmobilizowałaś się
    do codzinnych pomiarów tempki? Ja niestety nie, za mało
    samodyscypliny mam w sobiesmile Dziewczyny jak wasze starania?
    Miłego dzionka
  • ruufinka 14.11.08, 11:16
    no hejka działania przed nami widzę a Mikołaj tuż tuż więc trzeba by
    zacząć listy do NIego pisać smilesmilesmile co sądzicie ???
  • kala.online 14.11.08, 11:28
    witajcie wszystkie mam dzis 11dc wszystko moze byc dzis a przewaznie
    ta moja upragniona corcia(synka juz mam)wiec dlatego upragniona
    corcia dziewczyny zyczcie mi dzis powodzenia trzymam i za was kciuki
    pozdrowienia dla wszystkich
  • wepio 14.11.08, 16:16
    Witamsmile

    Dołączam do grudniowych testowań. Dziś nieszczęsny 1 dc, starania od wiosny.
    Będę testować 12 grudnia. Mam już dwie córki, a z celowaniem w synka będzie
    trudno bo w owu i tuz po mój małżonek w podróży, więc ogólnie szanse na ten
    miesiąc marne... ale może właśnie z nienastawiania powstaja niespodzianki.
    W tym właśnie zakończonym cyklu moja psychika zafundowała mi wszelki ciązowe
    objawy z mdłościami włącznie, więc az było to podejrzane hi, hi. Teraz postaram
    się nie schizować. a co będzie zobaczymy....
  • stelmaria 14.11.08, 17:08
    witam wszystkich

    dzisiaj mój 18dc przy 8cs, jak na razie nieźle się trzymam po 1 poronieniu w 11
    tygodniu rok temu. Miejmy nadzieję, że to mój ostatni cykl starań, staram się
    nie zwariować chociaż o to baaardzo trudno. Obiecałam sobie, że nie będę
    testować zbyt wcześnie, choć zahaczam jeszcze o listopadowe testowania, niemniej
    postaram się dopiero 3 grudnia (chyba, że @ przyjdzie wcześniej). Trzymajcie
    kciuki za moją silną wolę!!!

    Pozdrowionka
  • ritta76 14.11.08, 19:08
    Dziewczęta, musimy ostro brać się do roboty bo faktycznie Mikołaj
    ominąć Nas nie może i prezenty musowo muszą być smile.
    Dziś mój 4dc, do działań jeszcze mam ciut czasu, biorę folik i
    staram się nie nakręcać. Moje cykle od kiedy się staramy totalnie
    pofiksowały. Zawsze miałam 28/29 dni a tu raz 34, raz 32 a ostatni -
    kiedy wydawał mi się, że trafiliśmy - jak w zegarku 28 dni. Ehhh i
    bądź tu mądry. Ale prawda jest chyba taka, że w staraniach musi brać
    udział wszystko z wyjątkiem głowy smile.
    Miłego weekendu!!!!
  • stelmaria 15.11.08, 10:03
    Dzień dobry wszystkim!

    Co za piękny dzień się zapowiada, słoneczko świeci, nadzieja wzrasta...
    Wczoraj miałam bardzo dziwny sen, jakiś chyba smutny obudziłam się z płaczem, aż
    się przeraziłam. Poczytałam tu i ówdzie i dowiedziałam się że gdy się we śnie
    płacze to będę się cieszyć na jawie.
    Uf mam nadzieję, że z wiadomego powodu smile
  • kala.online 15.11.08, 10:41
    wiesz co (stelmaria) ja wczoraj tez mialam taki sen ale nigdy nie
    bralam tego pod uwage mam nadzieje e sie sprawdzi tez bym chciala
    sie cieszyc z wlasnie tego powodu bede testowac 02.12 (ale Mikolaj
    bylby dla mnie laskawy) mam nadzieje dziewczyny ze nam sie uda
  • stelmaria 15.11.08, 11:13
    jak dobrze pójdzie to będę testować dzień po tobie kola.online, ale jeszcze
    dłuugi czas przede mną, dłuuugie wieczory, mam nadzieję, że TV ma w swoim
    repertuarze kilka pozycji godnych oglądnięcia (tak żeby nie myśleć).
    Mam bardzo długie cykle po 34,35 dni i to czekanie straaasznie mi się ciągnie .
    Pozdrawiam
  • kala.online 15.11.08, 12:20
    stelmaria wiesz moje cykle sa za to dokladnie co 28 dni nieraz
    pojawia sie w 27 ale zaczekam z toba do testowania do 3.12 mozemy
    sie powspierac jak masz ochote to napisz na moja poczte nik taki sam
    z checia z kims popisze a tak na marginesie uda nam sie!!!!!! nie
    poddajmy sie
  • patianiolek 15.11.08, 11:30
    Ja będę testować 9 grudnia. Jeśli któraś też zamierza w tym dniu, to
    zbierzmy się, będzie nam raźniej smile
  • viktoria_84 17.11.08, 13:57
    Cześć dziewczyny.
    Ja mam testować 10grudnia, ale znając mnie pewnie nie wytrzymam tak dluuugo. Tym
    bardziej, że zaopatrzyłam się w testy o wyjątkowej czułości 10mlU.
    Weekend minął a mnie jakaś chandra złapałasad Otóż boję się, że ponownie zrobił
    mi się torbiel na jajniku (przez to pewnie poprzednia @ mi się spóźniła i nie
    miałam owulacji). Boję się, że przez tą prawdopodobną torbielkę znów nie dojdzie
    do owulacji a co za tym idzie upragnionej ciążycrying
    Dziewczyny, jak myślicie, czy możliwa jest owulacja przy torbielu jajnika??
    p.s. dla pewności zaopatrzyłam się nawet w testy owulacyjne (choć miałam tego
    nie robić). Noi mierzę temperaturkę, tylko ciekawa jestem co z tego wyniknie...
  • myshha 18.11.08, 10:27
    Witam, dopisuję się do Waszej ekipy grudniowych testowań. To mój 2
    cs, 1 dc. Jak się uda, to będę testować w Wigilię. A co, zrobię
    prezent rodzince smile Dwa lata temu grudzień okazał się szczęśliwym
    miesiącem: zaszłam w ciążę w 1 cs!!! Dziś mamy 14 miesięcznego synka
    a teraz chciałabym córeczkę. Moja mama twierdzi, że to zbyt wcześnie
    na drugie dziecko, ale czuję że tego chcę, oboje z mężem chcemy.
    Zresztą już dawno ustaliliśmy, żeby dzieci były w niedługim odstępie
    czasu.
    W poprzednim cyklu prawdopodobnie nie było owulacji, miałam trochę
    smutnych przeżyć i sądzę, że wpłynęło to na cykl.
    Teraz czekam aż skończy się @ i zabieramy się do roboty.
    Życzę powodzenia kobietki!!!
  • viktoria_84 18.11.08, 10:35
    Witaj myshhasmile
    To rzeczywiście byłby piękny prezent wigilijnysmilesmile 3mam kciuki.
    Ja będę testować na dzień przed urodzinami mojego misia więc też chciałabym
    zrobić mu taki najpiękniejszy prezent.
    Ale coś czuję, że się nie uda przez ten ból lewego jajnika (to chyba torbiel)sad
    POWODZENIA WSZYSTKIM STARAJĄCYM SIĘsmilesmile
  • dominisia1980 18.11.08, 14:59
    Myshha, a liczyłam, że zatestujemy w tym miesiącu razem...
    Ja niestety nie mam tak jak ty regularnych cykli, więc każdy dzień
    spóźnienia @ daje mi niepotrzebnie nadzieję. Dziś mam 31 dc, ale coś
    czuję, że za parę dni dołączę tutaj do was do grudniowego testowania.
    Ja mam synka o 4 misiące starszego niż twój i też myślę, że
    najwyższa pora na rodzeństwo dla niego. Choć wiekszość moich
    znajomych, któe mają dzieci w podobnym wieku dziwią mi się, że "już"
    mam ochotę na drugie dziecko. Nawet niektóre próbowały mi to wybić z
    głowy, ale mój instynkt jest silniejszy. Wiem, że nie będzie łatwo z
    dwójką małych dzieci, ale taka niewielka różnica wieku wydaje mi się
    dla dzieci idealna. I ciesze się, że jest na forum więcej dziewczyn
    podzielających moje zdanie.
  • patianiolek 18.11.08, 17:41
    Skąd ja to znam...
    Mam synka, który ma obecnie ponad 2 latka (27 miesięcy) i tez słyszę
    opinie, że "już"? "Nie za wcześnie"...
    Chociaż z drugiej strony kilka osób też mnie namawiało, aby właśnie
    teraz postarać się o drugie dziecko, bo im dłużej się to odwleka,
    tym potem trudniej jest się zdecydować...
    Ale staram się o dziecko nie dlatego, że ktoś mnie tak przekonał...
    ja chciałam już dawno, ale musiałam przekonać mojego męża, a to nie
    było łatwo, bo on najchętniej czekałby jeszcze i czekał i pewnie do
    tej pory nie mielibyśmy żadnego dziecka jakbym go słuchała...
  • myshha 18.11.08, 20:01
    Znając siebie, to jakbym czekała z drugim dzieckiem, to junior byłby
    jedynakiem. Jak już odnalazłam się w roli mamy malutkiego brzdąca,
    to nie chciałabym z niej wypaść i wrócić dopiero po kilku latach.
    Poza tym marzę o zmianie pracy, a wiadomo jak to jest na początku u
    nowego pracodawcy. Najpierw cię sprawdzają więc musisz się wykazać.
    dać z siebie wszystko. Teraz pracuję bo muszę /opłaty, kredyt itp./
    ale nie sprawia mi to żadnej satysfakcji. Jedynym plusem jest dobra
    umowa, która chroni mnie, jak zajdę w ciążę. Ehhh, damy radę
    kobietki !!
  • 2green 18.11.08, 22:26
    Hej dziewczyny, nie zaglądałam do wątku kilka dni. Jest nas coraz
    więcej. U mnie dzisiaj 12dc. Zauważylam dzisiaj tzw. płodny śluz
    (tak przynajmniej mi się wydaje)smile Staram się nie nakręcać ale to
    wcale nie jest takie proste ale Wy to same wiecie. Mam nadzieję, że
    zrobię swojemu M mikołajkowy prezent.
    Trzymam kciuki za Wszystkiesmile
  • patianiolek 19.11.08, 09:44
    Witam
    To jedziemy na tym samym wózku smile U mnie też dziś 12 dc, i pobolewa
    mnie lewy jajnik jak przed owulką smile ale niestety nie zatestuję z
    Tobą w Mikołajki, bo mam strasznie rozregulowane cykle i poczekam do
    9-tego. Trzymam kciuki
  • 2green 19.11.08, 18:01
    Hej, ja również mam pokićkane cykle. Obie również celujemy w
    dziewczynkęsmile - oby celnie.

    Pozdr.
  • patianiolek 20.11.08, 09:49
    O no to super smile To trzymam kciuki w takim razie, oby nam się
    powiodło. Fajnie by było, jakbyśmy tak równiutko zaciążyły, hehe i
    jeszcze obie dziewczynki smile
  • mampka 28.11.08, 08:31
    KOchana, mam to samo. Po poronieniu natychmiast spadłam w hierarchi
    firmy, to co robię jest nieciekawe. Chcę jak najszybciej ewakuować
    się z firmy a po macierzynskim chyba poszukam czegos nowego. Zawsze
    to łatwiej wytłumaczyć niż ciążę na okresie próbnym smile
    Testujemy po świętach (jak luteina zadziała), buziaki dla wszytskich
    Mampka
  • megi231 19.11.08, 08:35
    Witam wszystkie dziewczynysmile Ja co prawda dopiero na @ czekam która
    ma sie zjawić ok 25 listopada ale juz pozwole sobie zapisać sie do
    wassmile Mam nadzieje że nie macie nic przeciwkosmile Poprzednia ciąże
    straciłam w sierpniu w 6 tyg - na szczescie obyło sie bez zabiegu -
    macica oczysciła sie sama wiec w grudniu ponownie zabieramy sie z
    mezem do roboty. Testowanie bedzie przypadało na 24 grudnia - cudnie
    by bylo gdyby sie udało - byłby to swietny prezentsmile Czas pokażesmile
    Tymczasem czekam na @.
    --
    Areczek ma już
  • myshha 19.11.08, 17:19
    Megi, w takim razie testujemy razem! Dziś mój 2dc, brzuszysko boli
    jak diabli, ale nie taki ból wytrzymywałam smile
  • megi231 19.11.08, 18:34
    Myshha to jakie ty długie masz te cykle ze bedziesz tez we Wigilie
    testowć?? Czy po prostu bedziesz cierpliwie czekac nawet po terminie
    @ ?
    --
    Areczek ma już
  • myshha 19.11.08, 20:49
    Moje cykle trwają 30-33 dni, ale obiecałam sobie, że zatestuję
    dopiero w Wigilię, chyba że @ mnie wyprzedzi. Mam nadzieję, że moja
    wola okaże się na tyle silna abym wytrzymała, ale 100 % pewności nie
    gwarantuję wink
  • dominisia1980 20.11.08, 09:11
    Dziewczyny, jednak dołączam do was. Co prawda @ jeszcze nie mam, ale
    zrobiłam dziś test i niestety wyszedł negatywny. Termin @ był
    wczoraj więc do dzisiejszego poranka troche się łudziłam, że się
    udało. No ale niestety...
    Teraz czekam na @ i w grudniu biorę się ostro do roboty.

    A najgorsze jest to, że ten negatywny test nie rozczarował mojego
    męża. Niby udało mi się go przekonać że już czas na drugie dziecko,
    ale podchodzi do tego zupełnie spokojnie, a raczej obojętnie. Może
    on potrzebuje troche czasu, sama już nie wiem. Na pierwsze dziecko
    czekaliśmy 3 lata i on bardzo przezywał każde niepowodzenie.
    Myślałam, że tym razem bedzie podobnie. A jdnak nie!
    Troche mi smutno z tego powodu
  • patianiolek 20.11.08, 09:53
    Dominisia - nie martw się, faceci tacy są... mojego też długo
    przekonywałam do tego, że juz czas na drugie dziecko. A jak tylko
    spóźniał mi się @ i chciałam zrobić test, to jego tekst
    był: "poczekaj jeszcze na @".
  • dominisia1980 20.11.08, 11:01
    A mój wczoraj wieczorem, jak mu powiedziałam, że może rano zrobię
    test bo już się niecierpliwię to powiedział: "poczekaj jeszcze 2
    tygodnie z tym testem". Czujecie? 2 tygodnie? Chyba bym jajko
    prędzej zniosła niż miałabym czekać na testowanie 2 tyg po terminie
    @!
    No coż, faceci chyba troche inaczej do tego wszystkiego podchodzą. I
    stwierdziłam, że chyba nie ma sensu wciągać go w szczegóły tylko po
    prostu działać i tyle.
  • szczesciara08 20.11.08, 11:17
    Cześć kobietki. Zapisuje się do grudnia ponieważ cykle co @ to
    wydłużają się o tydzień. Więc testowanie będzie około 6 grudnia.
    A mój Mąż też ma takie podejście Poczekają z tydzeń z tym tesem... a
    ja mało się nie skręciłam ale i tak był negatywny..
    to nasz 6cs.
    Mimo tak brzydkiej pogody mam świetny humor życzę i Wam tego.
  • patianiolek 20.11.08, 15:30
    Mój wprawdzie nie każe mi czekać 2 tygodnie, ale tydzień tak...
    Więc ja poprostu testuję bez jego wiedzy. Jeśli wyjdzie pozytywny to
    dopiero mu powiem smile
    A tłumaczę mu tak - im wcześniej wykryję ciążę, tym lepiej, bo
    trzeba będzie pójść do lekarza, porobić badania, pobrać witaminki
    itd. A tak jak będę czekać to jak mnie zaboli głowa, to nawet nie
    wiem, czy mogę wziąść jakieś lekarstwo czy nie...
  • ritta76 20.11.08, 11:36
    Witajcie, trochę mnie nie było, urwanie głowy miałam.
    Dziś mój 10 dc i od dziś chyba jakieś przytulanka się zaczną. Nie
    wiem dlaczego ale wydaje mi się to zbyt piekne by udało się w tym
    miesiącu...nie wiem, może przez tą pogodę człowiek taki zdołowany.
    A facetami się nie przejmujcie.... na szczęście jesteśmy
    kobietami smile i damy sobie radę!
    Pozdrowionka!
  • viktoria_84 20.11.08, 12:37
    Cześć dziewczyny.

    Dziś mój 10dc tyle, że ostatnio cykle mam długie bo po 30dni t co najmniej.
    Także na prawdziwe staranie jeszcze czekam ale już coraz bliżejsmile Nawet
    zaopatrzyłam się w testy owulacyjne tyle, że jeśli chodzie o nie to spotkałam
    się z opiniami, że nie ma co na nich polegać. A wy jak myślicie??
    Ja je kupiłam tylko dlatego, że boję się że mam torbiela i że nie będę miała
    owulacji w tym m-cy, ale zobaczymy...

    Co do facetów to oni już tacy są. Po prostu my podchodzimy do tego bardziej
    emocjonalnie niż oni, także nie ma co się nimi przejmowaćsmile
    Ja już też przestałam z moim dzielić się wszystkimi myślami bo kiedyś usłyszałam
    od niego, że już chyba w jakąś manie popadłamsmile On chce dzidziusia ale nie myśli
    o tym ciągle, po prostu uda się to się uda a jak nie to trzeba będzie jeszcze
    poczekać. Tak mi nie dawno powiedział. Także nie przejmujcie się facetami bo oni
    już tacy sąsmile
    POZDRAWIAM!

    P.S. a jak tam Wasze staranka??
  • aniolek_aga1 20.11.08, 13:40
    To bedzie moj pierwszy miesiac testowania. Po kilku miesiacach
    wahania - decydowac sie na dzidziusia czy nie, podjelismy decyzje.
    Probowalismy 1,5 roku temu przez 3 cykle i sie nie udalo, pozniej z
    przyczyn od nas niezaleznych nie moglismy jakis czas i teraz znow
    ponawiamy.
  • patianiolek 20.11.08, 15:34
    Dziś mój 13 dc, staranka w toku smile
    A mierzycie może tempkę? Bo ja już zwariowałam. Patrząc na śluz, to
    dopiero zaczyna mi się płodny, a tempka wzrosła mi już 3 dni temu i
    ciągle się utrzymuje na poziomie 36,9-37 i co ja mam myśleć o tym?
    Była ta owulka czy nie? Bo jakoś wydaje mi się, że jeszcze nie...
  • 2green 21.11.08, 09:37
    U mnie dzisiaj 15dc. Za nic nie mogę się połapać w obserwacji śluzu.
    Raz mi się wydaje, że to już, innym razem, że nie koniecznie.
    Temperatury nie mierzę bo zesfiksujesmile Odczuwam dziwne bóle w
    bodbrzuszu ale też nie wiem czy to na @ czy na owu. Ostatnio @
    przychodzi w najmniej spodziewanym momencie. Pocieszam się tylko
    tym, że nie bolą mnie piersi i może to być owu. Swojemu M też nie
    mówię o swoich "fanaberiach" bo ostatnio mi wspomniał, że nie
    powinnam się nakręcać (pewnie ma racje).
    Pozdr.
  • patianiolek 21.11.08, 09:58
    Słuchajcie, wczoraj odkryłam bardzo fajną stronkę, można na niej
    wpisywać swoje obserwacje i rysować wykresik
    Pierwsze 30 dni jest gratis, potem konto się blokuje, no chyba że
    zapłacicie za korzystanie z niego.
    Ale przez te 30 dni można sobi cykl poobserwować i nawet można
    poradzić się eksperta co do wykresu, dni płodnych itd.
    Super - sama korzystam i już skorzystałam z rady eksperta smile
    Jestem bardzo zadowolona więc polecam
    Tylko trzeba się zarejestrować, ale nie podaje się tam imienia i
    nazwiska, tylko login, e-mail i hasło, także myślę że warto. Trzeba
    kloknąć po prawej stronie w zielone pole "załóż konto na 28 dni"
    Aha - oto link:
    28dni.pl/
  • weronika6616 21.11.08, 10:17
    Witam

    Mam pytanie czy można temp mierzyć termometrem elektrycznym?
  • viktoria_84 21.11.08, 10:52
    weronika6616 ja mierzę temp. termometrem elektronicznym i jestem bardzo
    zadowolona bo nie muszę czekać 5min. gdyż on mierzy temp. o wiele szybciej i
    moim zdaniem jest dokładniejszy. Ale to tylko moja subiektywna wypowiedź.
    pozdrawiam.
  • weronika6616 21.11.08, 11:31
    Ja w tym miesiącu byłam u gina i powiedział, że mój pęcherzy ma 18 mm. 2 dni
    późnej chyba miałam owulacje, ale temp wzrosła dopiero 4 dni później. Dziś mam
    33dc i 17 dzień po owulacji i zastanawiam się czy w ogóle warto robić test,bo
    zwykle mam cykle między 30-35 dni.
  • patianiolek 21.11.08, 13:15
    Nie powinno się mierzyć elektronicznym, rtęciowy jest lepszy do tego
    celu. Poza tym w ciągu całego cyklu mierzymy o stałej porze, tym
    samym termometrem i w tym samym miejscu
  • myshha 21.11.08, 11:06
    Gdzieś tam czytałam, że temperaturę należy mierzyć tylko i wyłącznie
    termometrem rtęciowym, bo niby dokładniejszy i bardziej wiarygodny
    niż termometr elektroniczny. W szpitalu położna też to
    potwierdziła.U mnie się sprawdza, jest różnica nawet pięciu kresek
    pomiędzy jednym a drugim. Mój ślubny żartował, żeby mierzyć dwoma
    jednocześnie...
  • agnieszkahal 21.11.08, 11:43
    ja dziś mam 14 dc więc starania w toku smile jak sę @ wcześniej nie
    pojawi to zatestuję 6 lub 7 grudnia smile
    --
    smile
  • viktoria_84 21.11.08, 14:32
    U mnie dziś 11dc i suchutko, więc jeszcze chyba nie wkroczyłam w okres płodny.
    Co do termometru to najważniejsze aby mierzyć tym samym o tej samej godzinie.
    Ciekawe czy mikołaj będzie dla nas łaskawysmilesmile
    p.s. czy u Was tez śnieg dziś pada? Patrzę za okno i nie wierzę!
  • ritta76 21.11.08, 19:07
    A u mnie się coś pokićkało....Dziś mój 11 dc, staranka planowałam
    zacząć wczoraj ale nie wyszło bo do dziś jeszcze plamię, piersi
    okrutnie mnie bolą, brzuch mnie boli jak na okres...Ehh
    Dziś kupiłam testy owu no i z nich wynika, że najprawdopodobniej
    jest owulacja (miesiąc temu test pokazał dopiero w 18 dc). Zrobiłam
    w razie czego też test ciążowy, bo kto wie, ale tak jak myślałam -
    nic.I bądź tu mądry. Ostatnio się zastanawiam - czy wpadka jest w
    ogóle możliwa?? smile
    W każdym bądź razie, tak czy inaczej dziś przytulano.
    Na dworze zimno strasznie i ma podobno dziś sypnąć...Byle do lata smile
    No, na szczęście dziś piątek.
    POZDRAWIAM!
  • patianiolek 21.11.08, 20:38
    Plamienia czasem mogą pojawiać się w czasie owulacji, to normalne...
    Więc możliwe, że ta owulacja u Ciebie jest właśnie teraz bądź będzie
    w najbliższym czasie. A jak długie masz cykle?
  • kala.online 22.11.08, 08:11
    dziewczyny a ja mam znowu problem moze mi ktoras pomoze go rozwiac
    mialam testowac 2.12 (dodam ze mialam zawsze bardzo regularne cykle)
    ale moja owulacja najwyrazniej przesunela sie o 7 dni wczesniej bo
    mialam dni plodne okolo 8dc teraz mam 19dc od trzech dni bola mnie
    strasznie piersi nie moge nic jesc bo nic mi nie smakuje a moja
    ulubiona kawa ma calkiem inny smak ze niebardzo mi sie jej chce i
    jeszcze na dodatek teraz mam sluz dziwny jakiego jeszcze nie mialam
    jest bialy i gesty wiem ze to sluz nie plodny ale jak mialam dni
    suche to nie mialam zadnego i byly naprawde suche gdzies wyczytalam
    ze taki sluz moze oznaczac ze jestem w ciazy oto link do tego
    artykulu
    abc-dziecko.pl/topics50/132.htm
    do testowania jeszcze musze sie wstrzymac moze uda mi sie do 2.12
    wytrzymac ale juz sama gubie sie w tym wszystkim moze mi ktoras
    pomoze rozwiac te watpliwosci a moze ktorejs tez sie tak trafilo jak
    mi prosze o odpowiedz
  • patianiolek 22.11.08, 08:40
    Chyba za bardzo Ci nie pomogę, ale moim zdaniem najlepiej będzie jak
    zaczekasz jednak do terminu @, czyli do 2.12. Albo poczekaj jeszcze
    przynajmniej tydzień, jak już nie będziesz mogła wytrzymać. Ja wiem,
    łatwo się pisze... ale nawet jeśli to ciąża, to może być jeszcze
    zbyt mała, aby test ją wykrył.
  • weronika6616 22.11.08, 08:48
    Ja się już na 100 % wpisuje na grudniowe testowania. Dziś robiłam test i wyszła
    I krecha a na dodatek wszystko wskazuje, że dziś przyjdzie @. Tak naprawdę to
    jest mi szalenie smutno i boje się, że ze mną coś nie tak. Raz mam okres 13 dni
    po owulacji a tym razem miła 18 dzień i czekam.sad
  • megi231 22.11.08, 09:44
    U mnie okres powinien byc za 3 dni - i w sumie to juz sie nie moge
    doczekac zeby w końcu rozpocząc nowy cyklsmile ale juz od dwóch dni
    boli mnie podbrzusze wiec @ lada chwila sie chyba zjawi. W tym m-cu
    bede sie wspomagała testami owu - ale za bardzo nie licze na ich
    skutecznośc ale może akuratsmile Pozdrawiam wszystkie testujące w
    grudniusmile)
    --
    Areczek ma już
  • olkka1 22.11.08, 16:01
    U mnie 7 dc.W tym miesiącu wspomogę się testami owulacyjnymi.Mam nadzieję ze one
    pomaga.Jest to mój 5 cykl starań.Testować będę 16 grudnia.Trzymam kciuki za
    wszystkie testujące w grudniu.


  • ritta76 22.11.08, 20:38
    Dziś mój 12 dc, zrobiłam test owu i kompletnie nic. Wczoraj w 11 dc
    niby coś tam test owu pokazał, dziś już zero. Coś mi się nie chce
    wierzyć, że owulacja była w 11 dc bo nigdy nie miałam krótszych
    cylki niż 28 dni. No chyba, że rzeczywiście pofiksował mój organizm.
    W poprzednim cyklu testy owu dopiero w 16/17 dc coś pokazały, we
    wszystkie dni płodne były przytulanka a @ przyszła co do minuty a
    długość cyklu idealne 28 dni. Ehhh, mówię Wam....zaczynam powoli
    wątpić czy ze mną lub moim mężem wszystko ok.
    Na dodatek z planowanego wczorajszego przytulanka wyszły nici bo mi
    się mąż przeziębił.
    I jeszcze jedno, bo już zgłupiałam, komórka jajowa w przciwieństwie
    do plemnika żyje parę godzin i teoretycznie jesli nie dojdzie w
    przeciągu tego czasu do zapłodnienia to nici z fasolki. No więc
    jeśli wczoraj w 11 dc miałam owu to mogę sobie podarować ten cykl
    staran?
  • patianiolek 22.11.08, 23:07
    Komórka jajowa jest zdolna do zapłodnienia przez 24 godziny. Więc
    moim zdaniem jeszcze dzisiaj jakbyś się z mężusiem poprzytulała, to
    może jeszcze coś by z tego wyszło (o ile owulka rzeczywiście była
    wczoraj)

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.