Dodaj do ulubionych

Argentyt Dąbki aktualne opinie

08.04.16, 13:30
Napiszcie prosze, jak tam aktualnie jest. Jakie warunki w pokojach, jedzenie, organizacja pobytu? Bede wdzieczna za wszystkie opinie.
Edytor zaawansowany
  • mala2011 14.04.16, 12:02
    Witam! Bylismy w argentycie w zeszłym roku w lipcu więc moze nie zupelnie aktualne informacje. Nam sie podobało,byłam z dwójką dzieci, pokój trzyosobowy po małym przemeblowaniu był fajny, łazienka też łądna i czysto. Jedzenie typowo sanatoryjne , głodni nie chodzilismy. Dwa lata temu bylismy w dukacie i dukat na pewno fajniejszy pod wzgledem animacji, w argentycie swietica dla dzieci czynna do 13- z reguły jakies prace tematyczne plastyczne, moim dzieciom sie podobało i po zabiegach szły tam na poł godz. Mielismy super pogodę wiec spokojnie to wystarczyło, większosc czasu spędzalismy na plaży. Nawet ciężko mi porównać gdzie mi się bardziej podobało. Jesli nie ma się jakis wygórowanych wymagań to można miło spedzić czas. W tym roku dostalismy dukat na lipiec więc zobaczymy jak bedzie. Jak masz jakies wątpliowosci i pytania to pytaj.
  • ollasja 14.04.16, 17:18
    No właśnie ja byłam w zeszłym roku w Dukacie i mam bardzo dobre wspomnienia. W sumie byłam nawet miło zaskoczona standardem, bo nie spodziewałam się, że sanatorium na NFZ może wyglądać aż tak dobrze! Warunki fajne, tylko jedzenie nie zawsze nam odpowiadało, szczególnie pod koniec turnusu wyraźnie odpuścili...
    Ja także jadę z dwójką dzieci (i jeszcze w ciąży), dlatego na kilka dni zostanie z nami mój mąż - czy pomieścimy się w tej trójce z dostawką? Niestety w recepcji nie chcą w ogóle rezerwować pokoju, chciałam dopłacić i wziąć np. apartament (bo to nasze jedyne wakacje będą), ale nie ma takiej opcji.

    Z animacji korzystać specjalnie nie zamierzamy - podobnie jak w zeszłym roku (myślę, że to nas uchroniło przed chorobami). Chciałabym raczej dopytać o:
    -jak wyglądają zabiegi tzn. jakie są, jaka jest organizacja (czy do południa się wyrabia?), czy jest gimnastyka?
    -jak oceniasz jedzenie, bo w internecie znalazłam straszne opinie, że niesmaczne i że go za mało (!)
    -jak ze sprzetami typu radio, TV, czajnik, naczynia w pokoju?
    -czy tam jest parking

    Jeśli miałabyś jakieś dobre rady, co zabrac ze sobą - w kwestii wyposażenia pokoju, to będę wdzięczna.

    Ja do Dukatu zabrałabym przedłużacz lub rozgałęźnik (bo można było albo zapalić lampkę albo słuchać radia)...

  • mala2011 15.04.16, 09:26
    Nam też Dukat bardzo się podobał i jak poczytałąm opinie w zeszłym roku o argentycie to się załamałam. Zupełnie niepotrzebnie. Jedzenie wydaje mi się typowo sanatoryjne, porcjowane, sniadania tradycyjne ser zołty biały wędlina,masło, pomidory i ogórki płatki mleko dżem na ogólnym stole można do woli wiec dziwie się że są osoby które narzekają, pytanie co jedzą w domach. Obiady no więc zdarzały się takie ,że dzieciaku nie chciały jeść i były srednio smaczne ale rzadko, nas ratowały zupy moim zdaniem bardzo dobre choc i tu też co niektórzy narzekali, do obiadu z reguły jakiś owoc drożdżowka jogurt, kolacja powtórka ze śniadania i z reguły coś na ciepło naleśnik jakieś leczo , dla mnie kolacje chyba najsłąbsze, ale nawet nam to było na rękę bo był czas żeby na gofry czy inne rzeczy pójść...glodni nie byliśmy, nawet bywało że z naszych porcji mąż się najadł bo też był przez jakiś czas i tu inaczej niż w dukacie można wykupić dostawkę bez jedzenia , jak było coś co zostawało a on lubił to mu zabieraliśmy poprosytu a tak zywił się na mieście, bo stawka zywieniowa na dobę chyba była 55 zł więc duzo. w pokoju trzyosobowym są 3 tapczaniki i po przemeblowaniu dwa zsuneliśmy i spaliśmy tam w trójkę , jedno zostało wolne nawet. Jest jeszcze jeden duży mankament jeśli chodzi o pokoje to brak balkonu w żadnej trójce nie ma balkonu, na początku bardzo nam to przeszkadzało bo cały sprzet plażowy z reguły tam trzymaliśmy w dukacie ale w końcu się i do tego przyzwyczailiśmy, mam wrazenie że jak ktoś jest malkontentem to zawsze znajdzie coś do narzekania. Mieliśmy jedną mamę której nie podobało sie nic, raz poprosiła o zważenie kotleta schabowego bo twierdziła ze za mały, potem obrała go z panierki i samą panierkę dała do ważenia, a potem zrobiła z tego aferę.
    Na zabiegach standard gimnastyka, inhalacje-można miec inhalator swój i robić w pokoju, my chodzilismy na zabiegowy bo nie chciało mi sie bawic z myciem inhalatora, no i mata albo lampy, panie bardzo miłe i sprawnie wszystko idzie, my zaczynaliśmy po sniadaniu i koło 11 już mieliśmy koniec, wszyscy do obiadu sie wyrabiali.W pokoju są kubki i jakieś talerzyki chyba- ja zawsze biore dla dzieciaków swoje plastikowe , tv i radio są - za tv chyba jakas opłata 20 zł za cały pobyt i tym też można byłoby sie oburzyć tylko po co...jak omuś za drogo albo nie potrzebuje to nie płaci i nie ma proste...czajnika w pokoju nie ma ale jest na korytarzu i spokojnie wystarcza, nigdy kolejek do niego nie było wink parking jest miejsc dużo i płatny jak wszędzie. Mi w argentycie podobała sie atmosfera taka jakaś rodzinna ten teren wokół budynków też fajny dzieciaki tam biegały i można nawet było z okna na nich popatrzeć no i przede wszystkim nie wiało tak mocno jak przy dukacie. w dukacie miała wrażenie ze na placu zabaw zawsze wiało tu w zwiazku z tym że to już jakby w lesie nie było z tym problemu. Ja tam uważam że narzekać zawsze można tylko po co sobie psuć odpoczynek trzeba korzystać i tyle. A i jeszcze jedno a propo chorowania dzieci - wiadomo jak najwiecej na spacerach a najmniej w kulkach, i taka rada była w argentycie taka pani doktor co wszystkim jak leci stwierdzała angine siedzenie w pokoju i diete kleikowa do tego antybiotyk a duzo z tych dzieci było poprostu lekko przeziebione, niestety jej decyzji nie szło podważyć no i trzeba było kilka dni z dzioeckiem siedzieć w pokoju. Polecam nie spieszyć się za bardzo z wizytą u lekarza jak się coś zaczyna dziać, to my znamy najlepiej własne dzieci i ich reakcje, podstawow leki zabrać z domu i tyle. Kiedy jedziesz w tym roku?
    My w tym roku mamy skierowanie już tylko na młodszą cóerkę syn ma 8 lat, zabieram go też . i mam pytanie może orientujesz się jak wyglada w dukacie duża dwójka? bo taką mamy zarezerwowaną z dostawką dla młodego...
  • ollasja 16.04.16, 09:17
    Bardzo dziekuje za wyczerpujaca odpowiedz. Niestety my mielismy trojke, w dwojce nie bylam nawet goscinniesad gdzies czytałam ze dwojki sa malutkie, ale sloro dokladaja dostawki, to nie moze byc az tak zle wink w trojce tez laczylismy łóżka i bylo od razu wiecej przestrzeni smile
  • mala2011 16.04.16, 11:00
    Podobno są większe i mniejsze dwójki , zarezerwowaliśmy większą- zobaczymy...latem mam nadzieje będzie mało okazji do siedzenia w pokoju..
  • ollasja 16.04.16, 15:14
    Mysle ze jak tylko pogoda dopisze, grunt zeby byly wygodne łóżka, bo do pokoju wraca sie tylko na spanie. Ja te z Dukata wspominam jako mega wygodne. Aha! My jedziemy od połowy czerwca smile
  • agaludwik1974 29.04.16, 15:33
    mala2011 jak to zrobiłaś, że dostałaś lipiec w Dukacie bo ja dostałam w Cegielskim i jak próbowałam pytać czy jest możliwość zamiany to Pani prawie zaczęła na mnie wrzeszczeć, oczywiście w skierowaniu prosiłam o Dukat, jadę pierwszy raz z córką 4-letnia i trochę się obawiam wspólnych prysznicy na korytarzu

  • mala2011 30.04.16, 09:36
    Tak zostało nam przydzielone... w zeszłym roku byliśmy w Argentycie...po wysłaniu wniosku dzwoniłam do NFZ i chciano nam dać termin już w marcu -podobno mało chetnych- ale pediatra poradziła żeby jednak odczekać 12 miesięcy po ostatnim sanatorium, tak więc poprosiłam o termin najwcześniej w czerwcu no i dostałam taki przydział. Pozdrawiam!
  • liloo_oo 01.06.16, 10:54
    Mam pytanie czy w Argentyt jest dostępna jakaś Kuchnia z lodówką?
  • jula397 06.06.16, 13:48
    W Argentycie nie ma osobnej kuchni ani lodówki dla kuracjuszy- jak porozmawiasz z paniami ze stołówki to przechowają w lodówce jedzenie i podgrzeją w mikrofali. My byłyśmy w maju i jedna mama przechowywała tak parówkiwink
  • czesiagwp 23.07.16, 12:16
    Czy ktoś może jedzie samochodem do Dąbek w dniu 30.07.2016r. My jedziemy do Argentytu -2 osoby. Fajnie byłoby się zabrać /koszty na pół. pozdrawiam czesiag@wp.pl

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka