Dodaj do ulubionych

Salon Meblowy Agata Reklamacja

IP: *.dynamic.chello.pl 06.05.11, 15:30
Witam serdecznie... Polecam wszystkim cierpliwym robienie zakupów w Salonie Meblowym Agata jak i korzystanie z usług pracowników oczywiście odpłatnie chodzi tu o montaż mebli. W miesiącu kwietniu nabyłem w salonie meblowym AGATA w Katowicach przy ulicy Rozdzieńskiego łóżko za które zapłaciłem 2 200 zł. Obsługa związana z dostarczeniem i skręceniem jest rewelacyjna i tylko w tym przypadku salon meblowy może się poszczycić. Po dziesięciu dniach spania na tym łóżku ono samoistnie zaczęło się rozkładać na czynniki pierwsze. Budząc się jednego deszczowego dnia rano kiedy schodziłem z łóżka spadłem automatycznie na ziemię, taki bajer opcja standardowa by mieć więcej stresów. Z faktury vat którą dostałem próbowałem dodzwonić się do salonu meblowego ale po 60 minutach skapitulowałem gdzie metodą prób i błędów dodzwoniłem się ale pod zupełnie inny numer. Poprosiłem z działem reklamacji ... W tym dziale poinformowano mnie w pierwszych słowach monologu, że mam złożyć reklamację na piśmie, oczywiście uczyniłem to, jak i sam domowymi sposobami tak mam zabezpieczyć naprawiając łóżko np gumą do żucia czy nićmi by dało się na nim spać. Kolejne stwierdzenie mądrego pana owego działu tyczyło się, na pewno źle skręcił pan łóżko, dlatego zaczęło się samo rozsypywać. Poinformowałem, że łóżko składali wyspecjalizowani pracownicy salonu oczywiście odpłatnie koszt około 100 zł po czym zebrali wszystkie śmieci i wyszli ( kartony plus instrukcję montażu ). Reasumując podczas mojej wizyty w dziale reklamacji która mieści się tak schowana w gąszczu mebli, krzeseł i biurek dowiedziałem się, że czas na określenie swojego stanowiska mimo wady ukrytej salon meblowy ma 14 dni, po tym okresie kolejne 14 dni jak producent dośle nowe elementy na ich wymianę, ale trzeba liczyć na dłuższy czas - pan nie był w stanie stwierdzić czy miesiąc, czy rok, czy może 10 lat. Generalnie pracownik działu reklamacji w owym salonie zachowuje się jak Bóg od którego wszystko zależy. Kiedy zapytałem go czy do czasu kiedy nie dotrą właściwe elementy by łóżko jakoś poprawić jest jakaś szansa by dało się na nim spać. Nie był w stanie określić nawet przybliżonego terminu kiedy pracownik serwisu mógłby się tym zająć. Kiedy zapytałem gdzie mam spać odpowiedział, że nie jest to jego problem, bo takie są procedury, on poleca hotel. Kiedy wyszedłem z działu reklamacji udałem się do działu z łóżkami wybrałem pierwsze lepsze z rzędu i zapytałem w dziale transportu kiedy mógłbym liczyć na transport, dostawę i jego skręcenie, termin max do 48 godzin.
Śmiem jasno stwierdzić, że wielki i licencjonowany salon meblowy AGATA jest nastawiony jedynie na zysk, na to by klient zostawił pieniądze i najlepiej by potem się szybko ulotnił i lepiej by było gdyby zapomniał że w przypadku problemu ma dzwonić licząc na jakąś pomoc.
Dla mnie podejście pracowników salonu meblowego działu REKLAMACJI MEBLI AGATA jest w stu procentach naganne i amatorskie. Wszystkim Wam odradzam obojętnie jakich zakupów gdyż jakoś i dbanie o klienta od a do zet ma wybitnie wiele do życzenia.
Edytor zaawansowany
  • Gość: Sabinka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.05.11, 11:54
    Napiszę tylko że masz cholerną rację !!!
  • Gość: Piotr IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.08.11, 11:26
    To wszystko swieta prawda!Tez mialem nieszczescie zrobic zakupy w tym pseudosalonie meblowym!Pomijajac fakt,ze umowa kupna krepuje klientowi rece w wypadku opoznienia dostawy towaru(oczywiscie w tym czasie "AGATA"obraca naszymi pieniedzmi),to niekompetencja,lekcewazenie klienta po zakupie sa na porzadku dziennym!Zdecydowanie odradzam zakupy w tejze "firmie"!
  • Gość: Greg IP: *.takihost.net 21.08.11, 08:01
    Agata to komis producentów mebli - taki supermarket z katalogami fabryk, które oddają swoją ofertę za pół ceny. Gwarancja? Oni są tylko pośrednikami! Dobre imię tej firmy dawno temu umarło.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka