WSB Chorzów Dodaj do ulubionych

• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • Hey :) jestem studentką I roku filologii włoskiej na UŚ, od przyszłego roku
    chciałabym się podjąć drugiego kierunku w trybie zaocznym i stoję przed
    wyborem uczelni.
    Jakie są Wasze opinie na temat WSB? :) Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedź. :)
    • Gość: zbych IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.02.08, 00:17
      Ja skonczylem na wsb licencjata i jesli masz porownanie z panstwowa uczelnie to
      ogromnie zaskoczysz sie in plus. Na wsb widac ze ludzie tam pracujacy ( glownie
      chodzi o wykladowcow ) sa dla studenta i sie staraja. Chcialbym to samo
      powiedziec o panstwowej uczelnie gdzie teraz studiuje ( AE Katowice ) ale wielce
      sie na tej akademii zawiodlem. Nikt mi juz nie powie ze na platnych jest
      latwiej, jest poprostu lepsza organizacja i o niebo lepsze poszanowanie dla
      studentow.
      • Gość: lily.joy IP: *.zwm.osi.pl 27.02.08, 12:04
        No tak, u nas, żeby wybłagać się o jeden głupi wpis do indeksu, to trzeba się
        nieźle nagimnastykować. A na końcu jeszcze i tak Ci zrobią łaskę heh. Jeśli jest
        tak jak mówisz, to tym bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że wybór tej
        uczelni nie będzie błędem. Thx :)
        • Gość: lily.joy IP: *.zwm.osi.pl 27.02.08, 13:39
          Jeszcze jedno pytanie, jak to jest z czesnym. Czy wykręcają takie numery jak na
          innych uczelniach, że dowolnie zwiększają sobie jego wysokość?
          • Gość: Zbych IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.03.08, 15:41
            Nie nie nie, nigdy takie praktyki nie mialy miejsca... co do finansow to z gory
            wiesz wszystko.
            • Gość: adek IP: *.rm.polsl.pl 19.03.08, 10:25
              Bylam tam jeden semestr ale nie mam nic do zarzucenia. Rewelacyjna
              organizacja, wykładowcy z najlepszych uczelni - wybitni specjalisci,
              no a uzyc się trzeba nawet dużo :)