Dodaj do ulubionych

Śląskie atrakcyjne, ale nikt o tym nie wie

11.12.08, 22:01
Na początek proponuję dać ten artykuł na głównej! Już będzie
korzyść. A włądze województwa i aglomeracji katowickiej powinny tą
receptę na sukcers podaną na tacy wykorzystać, wysztarczy tylko
chcieć. No, ale jak mają zamair robić przetargi na dobre pomysły,
takie typowo polskie przetargi, to może za 5 lat coś ruszy :|
--
Zieleń, zabytki, autobany czyli... Katowice na fotografiach (w ilości około mnóstwo). Zaprasza swoboda_t aka 1000city :)

Auto
Edytor zaawansowany
  • Gość: dd IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.12.08, 22:31
    cholera dlaczego reklame o ślasku robią durne krakusy
  • lajkonik6 12.12.08, 10:36
    Gość portalu: dd napisał(a):

    > cholera dlaczego reklame o ślasku robią durne krakusy

    Durne?-Wypraszam sobie. A co Ty zrobiłeś dla Śląska? Nawet nie potrafisz uszanować swojej ziemi pisząc jej nazwę z małej litery,a to już odpowiednio o Tobie świadczy.
    Sam durniem kto w innych durnia widzi.
  • mr.superlatywny 12.12.08, 22:38
    Ja mosz recht, durne, to te lajkoniki niy som:
    w koncu co chwila udaje im sie wkupic(sic) w laski
    regentow slonskich, mimo braku profesjolalizmu
    i podstawowej wiedzy o naszym slonskim Hajmacie.

    Majom tako jakos zyciowo mondros choby. :)
  • settembrini 11.12.08, 23:02
    przeciez instytut badan nad gospodarka rynkowa przeprowadza raport atrakcyjnosci
    inwestycyjnej kazdego roku i odkad pamietam woj. slaskie jest w nim na pierwszym
    miejscu- zatem to nie powinno byc zadne zaskoczenie. pomijanie tego faktu w
    kampaniach promocyjnych swiadczyc moze tylko i wylacznie o braku dlugofalowej
    strategii albo kompletnej ignorancji osob za kampanie odpowiedzialne. faktem
    jest- przywolanie kampanii eskadry o "grubych rybach" i "wicach" wobec niklej
    wiedzy mieszkancow o atrakcyjnosci ekonomicznej budzic moze tylko zazenowanie.
    --
    Stalinogród, O/S
    Miesięcznik śląskich regionalistów
    (Dz.U.R.P. nr 73, poz. 494)
  • Gość: slasak IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.12.08, 23:05
    dupowaty marszałek i wojwoda nic dodać nic ująć
  • Gość: Quantum IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.12.08, 07:39
    Inwestorzy którzy nawiedzili to województwo to ci którzy kupili po preferencyjnych cenach upadające zakłady (tuż po obaleniu komuny), a druga grupa to ci których przyciągnęły ulgi w strefach ekonomicznych.

    Normalny inwestor bez zachęt tutaj raczej nie przyjdzie, bo są przyjemniejsze miasta w Polsce do inwestowania więc wybiera Wrocek, Kraków czy nawet Łódź która ostatnio ma całkiem dobrą prase w zachodnich biznesowych kręgach. A Katowice? Wczoraj był artykuł na interii o inwestorze z Emiratów Arabskich który chce wybudować 3 hotele w Kraku i kupić TS Wisłę. Ten sam inwestor pewnie by klubów ze śląskiego nawet za darmo nie chciał, bo co to za prestiż przyjechać z dziewczyną na mecz do takiej szarzyzny? Czym tu się chwalić przed kumplami? Biznes lubi luksus dlatego bogactwo przyciąga jeszcze większe bogactwo, a bieda biedę.
  • Gość: re IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.12.08, 10:13
    Tak się składa że Wrocław jest jedną wielką strefą ekonomiczną
    podobnie jak Łódź. Specjalne strefy miały wspomóc gospodarzo regiony
    na wschodzie kraju, a tym czasem przyciagają inwestorów tam gdzie
    sytuacja zawsze była lepsza. Więc chwalenie się że w tych miastach
    że ulokował się duży inwestor to raczej powinien być powód do wstydu
    bo nie takie były założenia specjalnych stref. A tymczasem tzw
    ściana wschodnia wciąż kuleje, bo jedynym jej atutem są ulgi jakie
    obowiązują w takiej strefie, tymczasem inwestorzy ciągna tam gdzie
    są duże ośrodki, z dobrą kadrą i drogami.
  • kat.2 12.12.08, 12:14
    Wrocław, Łódż- a jak wyglądają podmiejskie miejscowaści? No, może Kąty ale to
    nie Wrocław!? Tu nie chodzi o promocję Katowic tylko Górnego Ślaska. W
    Katowicach bezrobocie jest w granicach 5% a zarobki wg. średniej, najwyższe w
    kraju. Chodzi o to, by promować region a nie jedno miasto. Katowiczanie nie mogą
    być wybrani w regionie /sam mieszkam w Katowicach/. Często przejeżdżam przez
    Wrocław i prócz promocji... hm, może się komuś narażę, Wrocław wydał więcej kasy
    na promocję, budowę tzw. marki niż na budowę dróg. Kto był to wie o co chodzi.
  • Gość: Slezak s Polska IP: *.tygodnik.com.pl 12.12.08, 10:58
    pisać ale nie wytrzymam! Jako, że pracuję w dużym medium a teraz
    jestem oddelegowany do mniejszego ale bardzo opiniotwórczego, raczej
    wiem co mówię: pijar, pijar i jeszcze raz pijar. Zlokalizować
    synmaptyków regionu, dostarczać im bieżących informacji, dbać o te
    kontakty.... to proste i oczywiste, ale wymaga odrobinę urzędniczej
    wyobrażni ....
  • scher1 12.12.08, 11:00
    To cała ...eskadra z logolajkonikiem ma sukces: jarmark na Wieczorka w
    Katowicach: koguciki na druciku, tłuczki z drewna do łebów i kartofli,
    kręcipierdy i inne badziewia jako volkultur made in wawel.
    No to co się im dziwić, ze tak znakomicie promują swoje własne dziadostwo o
    sobie i o Śląsku w goroliji???
  • Gość: bbb IP: *.chello.pl 12.12.08, 11:47
    sołtysa na taczkę! dość już nieudolności! chcemy mądrych władz!
  • Gość: mw IP: *.wroclaw.dialog.net.pl 12.12.08, 13:32
    A nie przyszło nikomu do głowy, żeby promować cały Śląsk? Górny, Opolski i Dolny? Po pierwsze - udałoby się zmobilizować większy budżet. Po drugie - przekaz byłby spójny i czytelny (dziś mamy zamieszanie pojęciowe dot. Śląska). Po trzecie - jako duży i bogaty region gospodarczy w podobnych rankingach bylibyśmy nie pierwsi. Bylibyśmy bezkonkurencyjni. Nie przyszło nikomu do głowy, że aby SKUTECZNIE wypromować markę "Śląsk" trzeba z niej wziąć wszystko co najlepsze?..
  • airborell 12.12.08, 14:03
    Zacznijmy od tego, że nie ma czegoś takiego jak Śląsk Opolski ;). I nie, nie
    dałoby się promować całego Śląska, bo każdy ciągnąłby w swoją stronę. Nie w tym
    podziale administracyjnym.


    --
    airborell.blox.pl
  • Gość: mw IP: *.wroclaw.dialog.net.pl 12.12.08, 14:20
    OK. - skrót myślowy, równie fałszywy jak "Katowice=Śląsk". Ale nie przesadzajmy
    z tym podziałem administracyjnym. Zakłada się spółkę której udziałowcami są 3
    samorządy wojewódzkie - i wio.
  • mr.superlatywny 12.12.08, 22:40
    > nie ma czegoś takiego jak Śląsk Opolski
    Jasne, brawo.

    Zreszta - Cieszynskiego i "Zaolzia" tyz nie.
  • arnold7 12.12.08, 16:03
    Tylko trzeba uwazac, zeby pod marka Slask nie promowac tych popluczyn po
    carskiej Rosji i dawnym woj. kieleckim, ktore zalegaja na polnocy i wschodzie
    tego smiesznego wojewodztwa.
  • mr.superlatywny 12.12.08, 22:41
    gynau!
  • Gość: AW IP: 213.151.94.* 12.12.08, 19:06
    Co prawda też nie byłą by to promocja całego Śląska (część leży w CR, część w
    woj. lubuskim i kawałeczek w wielkopolskim a do tego połowa woj.śląskiego to
    Malopolska) ale na pewno taka promocja Śląska mialaby dużo więcej sensu niż
    promocja niby-Śląska, czyli woj.śląskiego
  • Gość: hmm IP: *.dip.t-dialin.net 12.12.08, 20:05
    A co wspólnego, oprócz podobnej nazwy, mają województwa śląskie i dolnośląskie?
    Więcej sensu ma współpraca na linii śląskie-małopolskie.
  • mr.superlatywny 12.12.08, 22:41
    nie!
  • mr.superlatywny 12.12.08, 22:33
    > zaczniemy
    > niestety
    > nie udalo sie

    NC
  • wilhelm4 13.12.08, 01:14
    Halo Kraków: to ile trzeba dac w lape,
    zeby dostac takie zlecenie marketingowe ?
  • Gość: as IP: *.punkt.pl 13.12.08, 12:24
    śląsk opolski jest, nauczcie się w końcu

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka