Dodaj do ulubionych

O rany!Ale fajnie:D :D :D :D

05.05.05, 16:05
Hej.Wiecie co?Byłam dziś u ginekolożki(jeżdżę do niej tak co 2,3
miesiące).Gdy zaczęłam jeździć,to ona od razu zdecydowała się na hormony,bo
nie miałam miesiączki.No i tak sobie żyłam z tą miesiączką wywoływaną
hormonami i tylko mnie martwiło,że muszę ciągle brać te leki(choć żadnych
skutkó ubocznych nie było).A dzisiaj-HURRA!Powiedziała,że mogę spróbować
odstawić jeden z dwóch leków.Rany,cieszę się strasznie,a jednocześnie boję,bo
co będzie,jak nie będę miała teraz okresu bez tego leku?....
Ale,trzeba myśleć pozytywnie:D Postanowiłam jeszcze troszkę przytyć,jeść
więcej tłuszczy(bo,szczerze mówiąc,właśnie z nimi się ograniczam trochę),mieć
dobry humorek(to akurat mi przychodzi ostatnio łatwo)i....może się uda!Uda
się na pewno,tylko 3majcie kciuki.
A może znacie jeszcze jakieś sposoby na tę miesiączkę,by ona była,mimo
niebrania leków?


A tak w ogóle,to życie jest cudowne.Teraz mam wolne,bo maturki w moim
liceum,jutro robię w domu imprezę.Ale super!:D KOCHAM ŻYCIE!:D
Stokrotkowe buziaki.Pa

--------------------
dziś 20:30---->"Oficer"w TVP1:D
Obserwuj wątek
    • grubcia5 Re: O rany!Ale fajnie:D :D :D :D 05.05.05, 16:21
      hmmm no ja mam taki problem ze tez ostatniej miesiaczki nie mialam...ostatnia
      jak byla byla tez taka jakas dziwna...strasznie uboga...i nie wiem co mam
      zrrobic, to znaczy no w sumie wiem musze isc do lekarza ale sie martwie...bo w
      sumie jem juz normalnie nie jestm wychodzona bo przy wzrosie 160 waze 47
      kilo...wiec czemu ? mialam przez jakis miesiac ataki i wymiotowalam ale tez z
      kolei od miesiaca ani jednago? wiec czemu miesiaczki nie ma??
      • stokrotka_88 Re: O rany!Ale fajnie:D :D :D :D 05.05.05, 19:15
        właśnie taki jest nasz organizm,że nic z nim nie wiadomo:P To rzeczywiście
        dziwne,co piszesz.Bo ja miesiączki takiej bez leków to nie miałam już od bardzo
        dawna,ale wtedy to było przez moją wagę.Teraz muszę przytyć,to moze będzie.Ale
        Twoja waga jest OK.,więc nie wiem czemu....Pogadaj z jakimś lekarzem,pewnie to
        wynik twojej choroby.Bo mi się tak wydaje,że wszystko co teraz się dzieje,jest
        odzwierciedleniem tego,co było wcześniej.Więc Twój teraźniejszy brak miesiączki
        jest pewnie spowodowany tym wcześniejszym(ataki itp.),a potem miesiączka
        wróci,bo będzie to odzwierciedlenie dobrych chwil z teraz.
        Tak mi się wydaje.Trochę trudno mi było to napisać,ale chyba
        rozumiesz?:P Nie martw się miesiączka na pewno wróći.Ale na wszelki wypadek
        radzę Ci zrobić USG. buziaki.Trzymaj się.PA
      • stokrotka_88 Re: O rany!Ale fajnie:D :D :D :D 19.05.05, 19:11
        No więc ja biorę Duphaston i Estrofem.To są hormony,nie wiem nic wiecej.Gdy
        zaczęłam brać miesiączka wystąpiła od razu(oczywiście dzięki lekom).Teraz mam
        nadzieję,że po odstawieniu też będzie.Dzień próy to dla mnie ok.27
        maja.Ups...Już niedługo.Oby się udało!JA wierzę całym sercem i pragnę tego,a wy
        trzymajcie kciuki,pliz:D

        -------------
        A dziś nie ma "Oficera"tylko głupie finały do Eurowizji...Eh!:D
          • presxxl Re: O rany!Ale fajnie:D :D :D :D 19.05.05, 19:59
            fiona, pamietasz co mowilam???? trzeba wierzyc, ze wszystko bedzie dobrze:)
            oczywiscie... nic samo sie nie stanie, ale z tego co piszesz, to podjelas juz
            walke z tym swinstwem, teraz wiec musimy poczekac na efekty... sciskam mocno i
            trzymam kciuki, za stokrotke rowniez:)
            • fiona84 Re: O rany!Ale fajnie:D :D :D :D 19.05.05, 20:12
              ;)) Wiem, wiem ;) Dzieki dziewczyny, naprawde... ;)) Nie chce zapeszac, ale
              chyba jest wyjscie z tej sytuacji... Dzwonilam dzisiaj do przychodni, znalazlam
              ja nawet na planie miasta... pojde w poniedzialek. Pojde, wierze, ze terapia
              pomoze! Powiem o wszystkim facetowi... Na pewno bedzie mial za zle, ze
              trzymalam to w tajemnicy przez tyle lat... A jesli zareaguje nie tak, jak sobie
              to wyobrazam? Nabierze...nie wiem...obrzydzenia, czy czegos w tym stylu? Jesli
              nie zrozumie? No bo, badz co badz, zdrowemu czlowiekowi naprawde trudno
              zrozumiec, ze mozna sie najesc i pedzic do lazienki to zwrocic! Jesli odejdzie,
              to lepiej niech to zrobi teraz, niz po slubie... Ehh, w koncu powiem komus
              prawde... Az sama sobie nie potrafie uwierzyc...
              • stokrotka_88 UDAŁO SIĘ!!!!!!!!OKRES!!!!!!!HURRA!!!!!!! 29.05.05, 20:34
                O Boże,dziewczyny,dzięki za kciuki!!!!!!Udało się.Dziś dostałam okres!!!!!Po
                tym zmniejszeniu.Jejku!!!!!!Miałam gorsze momenty i myślałam,że jednak nic z
                tego okresu po zmniejszeniu dawki nie będzie,a tu taka miła niespodzianka!!!!!
                Ależ się cieszę!!!!!Dziękuję,kochany Boże!!!!!!
                Dziś normalnie jak zobaczyłam,to z radości zaczęłam skakać.To już chyba u
                mnie tak najgorzej nie jest.....;P Teraz oczywiście dalsze staranie....Nadal
                walczę do końca,by już raz na zawsze ostatecznie pozbyć się any.I już zawsze
                mieć okres!!!!


                Hehe...Nawet opłaciło sie przecierpieć ten zespół napięcia
                przedmiesiączkowego ze zmiennymi,płaczliwymi nastrojami.Po prostu super.Tak się
                cieszę:D
                • fiona84 Re: UDAŁO SIĘ!!!!!!!!OKRES!!!!!!!HURRA!!!!!!! 29.05.05, 21:13
                  ;))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Ciesze sie twoim szczesciem!!! Widzisz,
                  moze byc ok, tylko trzeba zrobic twarde przyzeczenia i sie ich trzymac...
                  Super! ;)))) Teraz potrzymaj kciuki za mnie... Jutro odbieram wyniki badan
                  hormonalnych... Ehhh, jak ci fajnie!!! :)
                  • stokrotka_88 Re: UDAŁO SIĘ!!!!!!!!OKRES!!!!!!!HURRA!!!!!!! 29.05.05, 22:07
                    No wiesh,to nie koniec.Ja dostałam okres,ale to po zmiejszeniu dawki.Nadal
                    jednak biorę.Sztuką jest dostać,a nie brać.No i ja właśnie do tego dążę,bo za
                    każdym razem jak się uda zmniejszam dawkę.Uda się,na pewno:D Wierzę we mnie i w
                    Ciebie!!!!!!I kciuki 3mam.Będzie dobrze.Nie tam.Będzie super;D

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka