Dodaj do ulubionych

narty z dzieckiem - gdzie najlepiej???

02.01.11, 15:09

Chodzi o Polskie góry. Chcemy wyskoczyć tak na jeden dzień. Ja chętnie wybrałabym sie do Małe Ciche ,ale szczerze mówiąc nie pamiętam jakie tam są warunki dla dzieci. Młody ma 7 lat ,próbował coś jeździć rok temu ,zastanawiam sie teraz czy wziąśc mu instruktora a jesli tak to jakie są mniej więcej ceny? I jak to w ogóle jest? zostawia sie dziecko z instruktorem a samemu można iść jeździć? I takie łupie pytanie - jeśli załużmy zostawiam dziecko a jemu podczas jeżdżenia zachce sie np siku to co wtedy? instruktor dzwoni po rodzica? Pytam bo ja z synem jeszcze na nartach nie byłam ,sama jestem początkująca smile

Dziękuje za wszelkie rady

--
Ostatnio też była tu jedna pani (a może nawet dwie!!!), co pod zwierzęcymi
nikami tropiły pewną ptaszynę-jakieś takie pacynki czy cośsmile
ledzeppelin3
Edytor zaawansowany
  • clio_1 02.01.11, 18:07
    właśnie wróciliśmy z Krynicy - małżonek jeździł na słotwinach, syn nauczył się jeździć smile mało ludzi, kolejek nie było, instruktor indywidualny 60 zl/h

--
    What the world needs now is love sweet love
  • miaowi 02.01.11, 18:58
    W szczyrku na pewno można. Np na Białym Krzyżu instruktor chętnie weźmie dzieciaka i pojeździ smile
  • heca7 02.01.11, 19:01
    Białka. Instruktor na stoku z dzieckiem a Ty w knajpie z widokiem na stok obokwink
    --
    Dzieciaki 2002
    forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=21428
  • sowa_hu_hu 02.01.11, 19:05

eee nie nie nie ja tez chce na stoku smile

60zł indywidualnie to duzo ,wiecie ile kosztuje godzinakiedy jest kilkoro dzieci?

--
    ledzeppelin3
  • lusitania2 02.01.11, 19:09
    sowa_hu_hu napisała:

>
    > 60zł indywidualnie to duzo ,wiecie ile kosztuje godzinakiedy jest kilkoro dziec
    > i?
    >

sowa, zabierz dzieciaka na górkę saneczkową koło domu.
    Nie ma co cudowac i wymyślać niestworzone kombinacje. Nie stać was na jeżdżenie na nartach i tyle.
  • sowa_hu_hu 02.01.11, 19:17