Dodaj do ulubionych

Tae bo - aerobik i wszchodnie sztuki walki

IP: *.* 30.10.02, 13:26
Witam wszystkie mamy!!Czy któraś z was chodzi gdzieś na aerobik, albo coś podobnego? Jeżeli tak, to mogłybyście się dowiedzieć czy w waszych klubach prowadzą zajęcia z Tae Bo? (połączenie aerobiku i wschodnich sztuk walki). Widziałam to na kasecie video i strasznie mi się spodobało. Podobno można przy tym wspaniale spalić tłuszczyk, no i świetna zabawa. Od półtorej roku planuję się gdzieś zapisać, ale dopiero informacja o wprowadzeniu tae bo do lubelskich klubów sportowych stanowi dla mnie odpowiedną motywację (musze zgubić pociążowe kilogramy). Wiem, że Karate Kyokushin prowadzi takie zajęcia, ale nie odpisali mi na maila.Dzięki za wszelkie informacjePozdrawiamKasia
Obserwuj wątek
        • Gość edziecko: dorcia:)) Re: Kto chce sie zapisac na aerobik albo cos podobnego? IP: *.* 01.11.02, 00:16
          Hej Renia :hello:To ja sie zglaszam.Dokladnie o tym samym myslałam. Od kilku juz miesiecy miała ochote sie gdzieś zapisać. Ale teraz juz zdecydowałam ze od listopada na pewno. Tylko musze najpiewr podjechac do miasta zeby sobie cos kupic bo zupełnie nie mamm w czym cwiczyc. Ja raczej zapisze sie do Sportess na krasnickich (mieszkam rzut beretem i dlatego).Co ty na to? pozdrawiamdorcia
          • Gość edziecko: wyroślaczka Re: Kto chce sie zapisac na aerobik albo cos podobnego? IP: *.* 01.11.02, 09:57
            HejTeż chciałam do Sportesse, na tae bo (mówię wam - świetna zabawa), ale czy wiecie, że tam miesięcznie płaci się 2x więcej niż w większości lubelskich klubów? W internecie wyczytałam, że 120 zł, a gdzie indziej jest po 60. Ja mam blisko swietny klub - Drago na Juranda - kilka osób mi go poleciło. Płaci się 60 zł i można chodzić do bólu na co się chce - aerobik, fitness, calanetics itd., ale tae bo chyba nie ma :(PozdrawiamKasia
            • Gość edziecko: Maciejka Re: Kto chce sie zapisac na aerobik albo cos podobnego? IP: *.* 01.11.02, 18:26
              chodziłam do Drago i bardzo mi sie podobało. Szczególnie polecam step i callanetics u Agnieszki takiej czarnej. Jest strasznie fajna, dynamiczna, ale nie popisuje się tylko spokojnie uczy układów. u innych zdarzało się, ze nie nadąrzałam za wygibasami instruktorki. Faktycznie tanio i bez ograniczeń, a teraz podobno jest promocja i kosztuje to 50 zł. miesięcznie. Na nadbystrzyckiej jest też klub PACO. Chodzi tam moja kumpela i bardzo jej się podoba. Instruktorki korygują błędy, co jest ważne jak się chce mieć efekty. A koło mnie na Jutrzenki jest nowy klub Pro Fit i tam płaci się najtanij, jeśli się zapłaci od razu za 3 miesiące - tytlko 100 zł. Mam zamiar się tam zapisać. Podzielę się wrazeniamiBuzi MaciejkaMaciuś mnie maltretuje. wiec sorki za literowki i inne kwiatki
              • Gość edziecko: q1313q Re: Kto chce sie zapisac na aerobik albo cos podobnego? IP: *.* 02.11.02, 16:02
                Dorcia, chcialabym do Sportess tylko ze w tym momencie mam cienko z pieniazkami i ta opcja odpada niestetysad((Z kolei tam, gdzie Maciejka dla mnie ciut za daleko, chociaz to wlasciwie nie az taki problem...Kurcze, bardzo chce sie gdzies zapisac...Mam kolezanke, co kiedys byla instruktorka aerobiku. Popytam ja jeszcze i dam znac. Moze ona cos wymysli, tzn. bedzie wieddziala, gdzie jest fajnie i nie daje po kieszeni :-)Pozdrawiam.Lekko przejedzona Renia marzaca o wygibasach :-)))
                • Gość edziecko: Maciejka Re: Kto chce sie zapisac na aerobik albo cos podobnego? - do Reni, ale nie tylko IP: *.* 02.11.02, 19:15
                  Reniu!A moze skoro odległości nie są dla Ciebie przerazające zrobisz sobie sama przegląd klubów. Zawsze mozna iść na jedne zajęcia i zobaczyc jak tam jest. W Drago takie jedno wejscie kosztuje 8 zł. Nie za bardzo się to opłaca finansowo, to fakt, ale w ten sposób mozna przez miesiąc sprawdzić co najmniej 4 kluby i od nastepnego miesiąca chodzic tam, gdzie jest najfajniej. Ja pewnie bym chodziła do Drago, bo sie przyzwyczaiłam, ale zależy mi na czymś jak najbliżej domu. Drago jest stosunkowo blisko, ale pod warunkiem, ze ide przez wąwóz. A szczerze mówiąc, teraz, kiedy o 16 już jest ciemno troche się boję pomykać sama po opustoszałym wąwozie... Coś mi się zdaje, że ja tak naprawde zapiszę się gdzieś od stycznia. Na razie mamy straaaszny dół finansowy, a w grudniu troche się nie opłaca, bo pewnie pojadę wcześniej na święta, więc nie wykorzystam karnetu. Ale od stycznai mam mocne postanowienie poruszenia mięśni do głębi.Buziaki!!!Maciejka
                • Gość edziecko: dorcia:)) Re: Kto chce sie zapisac na aerobik albo cos podobnego? IP: *.* 05.11.02, 14:09
                  ja dlatego chce do sportess bo mam 200 m, i nie musze męża prosić o samochód no i z małą zawsze ktos chętniej zostanie jak tylko na godzinke wylecę pocwiczyc.Wiem że jest tam najdrożej ale cóż ja nie mam czasu zeby gdzies dojeżdzać... Janeczka.. a na ten basen na Krasnickich to tylko ze skierowaniem można chodzic?? Tzn chodzi mi o to czy jak by ktos chcial zapłacić to czy moze skorzystać (zainetresował mnie bo znów bym miala bardzo blisko i ja chetnie zawsze na basen.Ja musze znów odłozyc zapisanie sie na aerobic bo sie rozchorowałam i leci mi z nosa..pa podrawiam dorka
    • Gość edziecko: janeczka Re: Tae bo - aerobik i wszchodnie sztuki walki IP: *.* 02.11.02, 19:03
      Ja wybierałam zawsze inny sposób. Co prawda mój kręgosłup nie jest idealny, więc robię tak. Proszę o skierowanie lekarza rodzinnego do por. rehabilitacyjnej(przeważnie dstaje na cały rok) i chodzę sobie na basen w szptalu na al. Krasnickiej. Tam chodzę też na gimnastykę(dają wycisk), hydromasaże i inne takie. Oczywiście nic za to nie płacę.Teraz znów będę musiała sobie poćwiczyć, bo gorzej z moją kondycją.
      • Gość edziecko: Elik Re: a może joga? IP: *.* 05.11.02, 09:29
        W tym tygodniu zaczynam ćwiczyć jogę. Może ktoś chętny?Miałam dłuższą przerwę, ale polecam zwłaszcza jeśli ktoś ma problemy z kręgosłupem. Znajoma z pracy uniknęła dzięki ćwiczeniom operacji. Ja nie cierpię skakać na komendę i dlatego wybrałam jogę( miedzy innymi) ;)Pozdrawiam, Elik.
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka