Dodaj do ulubionych

Gdzie kupić w Zielonej tanią chinkę sztuczną

IP: *.* 17.12.02, 09:22
Poszukiwana choinka sztuczna, wysokość 80-100 cm,gęsta i niedroga. Kto widział, bądź słyszał niech da namiary :) :) :)Chodzi mi konkretnie o hipermarkety, bo tam najtaniej :):hello: Haga
Edytor zaawansowany
  • Gość edziecko: lea IP: *.* 17.12.02, 11:09
    Haga :)... a ja się zastanawiałam jaką sztuczną chinkę Ty chcesz kupić :what:głupia nie pomyślałam, że to literówka - myślę o co chodzi, czy ja aż taka ciemna jestem i nie znam się na sztucznych chinkach ? ... ubaw miałam niezły - dzięki:lol: :lol: :lol:całuski dla Ciebie i Szymka :love: lea
  • Gość edziecko: Horska IP: *.* 19.12.02, 20:56
    Upsss :lol:ale sie porobiło, wyszlo na to,że chcę kupić chinkę na święta i to na dodatek sztuczną, heheheAle po co mi ona ? :crazy::hello: Haga
  • Gość edziecko: Bromba IP: *.* 20.12.02, 08:47
    Nie no, moze jakby ja ladnie wystroic i postawic w kacie, to moze by sie jednak nadala :lol:
  • Gość edziecko: lea IP: *.* 20.12.02, 11:42
    ... hihi szkoda, że sztuczna, bo i by może pomogła w pracach domowych ?:lol: :lol: :lol:lea :hello:
  • Gość edziecko: Bromba IP: *.* 20.12.02, 12:54
    :lol:> ...wysokość 80-100 cm,gęsta i niedroga. Lea, to jest mysl! Zywa to ja tez chce, ale wyzsza, bo jakby byla wyzsza to by pozawieszala firanki bez stolka! :lol:A tak powaznie, Haga, to nie mam pojecia, gdzie w Zielonej sztuczne sa niedrogie. Ja preferuje zywe. :) Ale wybor marketow nie jest az taki obezwladniajacy: Auchan, Intermarche, Tesco - prawie jeden obok drugiego, wiec mozesz w krotkim czasie przejsc sie od jednego do drugiego i porownac ceny, wybor jest ogromny (zielone, srebrne, biale). Aaa!, i co roku byly jeszcze choinki w hangarze kolo Centrum Biznesu (nie wiem jak w tym roku: czy tez bedzie stal hangar), ale jak tam wychodzilo cenowo, to nie wiem. Pozdrawiam, :hello:Bromba
  • Gość edziecko: Horska IP: *.* 20.12.02, 13:59