Dodaj do ulubionych

105km piechotą w 24h

IP: 213.199.233.* 03.06.04, 19:45
Grupa Turystyczna Kor-Bol ZAPRASZA wszystkich chętnych na wyprawę:
„105 km piechotą w 24h”
Termin: koniec lipca 2004
Trasa: Szlak czerwony im. Edmunda Massalskiego: Gołoszyce - Kuźniaki (105 km)
Opis: W pierwszych dniach lipca 2004 planujemy przejść główny szlak naszych
domowych Gór Świętokrzyskich w czasie krótszym niż 24h. Projektem chcemy
zainteresować również kielecki PTTK oraz lokalne media. Niestety nie udało
się zarejestrować wyprawy w Księdze Rekordów Guinnessa z powodu lokalnego
charakteru wyczynu.
Zapraszamy wszystkich chętnych!!
Kontakt 0602873385 i kor-bol@wp.pl
Edytor zaawansowany
  • Gość: kor-bol@wp.pl IP: 213.199.233.* 04.06.04, 09:46
    Idziemy w ostatnich dniach lipca a nie w pierwszych dniach lipca jak to
    napiałem w opisie! :) Przepraszam za pomyłke!
  • wijas38 04.06.04, 14:49
    Hej, fajny pomysł, aczkolwiek do księgi się nie nadaje.
    Moi kumple: Małrycy (obecnie Echo Dnia) i Tadziu (obecnie Policja) zrobili to
    20 lat temu.
    Życzę powodzenia !!!
    ps pierwsze dni lipca lepsze - dłuższy dzień...

    wijasek
  • Gość: kor-bol@wp.pl IP: 213.199.233.* 04.06.04, 15:30
    Wiemy że nie podejmiemy tej próby jako pierwsi!Wielu już przeszło ten szlak i
    to w czasie zdecydowanie krótszym niż 24 h! :)
    Tak to prawda lapiej na poczatku lipca ale wtedy dopiero bedzie to możliwe!
    Pozdrawiam i zapraszam z nami!
  • Gość: kiel IP: *.wl.kielce.octava.net.pl 05.06.04, 21:20
    jak jeszcze troche ZTM
    "zreformuje" autobusy
    to wiele z nas będzie mogło
    codziennie trenować ;)))
  • Gość: dlaczego? IP: *.acn.waw.pl 05.06.04, 23:09
    Zastanawiam sie po kiego grzyba isc 105km na piechote.
    Czy wy macie juz konkretnie nasrane do gara?
    Nie macie co robic?
    Jak meczy Was nadmiar energii to moze jakis las posprzatajcie.
  • wojciech.domagala 06.06.04, 10:39
    Chciałem tylko dodać informację skromną, że kiedyś też chodziłem szlakami -
    teraz też chodzę ale mniej - więcej jeżdżę. Szlaki turystyczne są fatalnie
    oznakowane. Stare dziadki odpowiedzialne za to gniją w biurach... Dali by mi
    puszkę farby i kogoś z samochodem...

    *** 54 kilometry ***

    Mój rekord to >>> 54 km <<< z Sielpi do Kielc przez Grzymałków i Oblęgorek. Po
    przejściu 54 kilometrów zniszczyłem buty ;-))) Zacząłem marsz około 6.00 a
    wróciłem do domu na 20.00 ;-)))

    --
    --
    pozdrawiam serdecznie
    ----
    wojciech.domagala@gazeta.pl
    ------
    plfoto.com/uzytkownik.php?authorname=wojtekd
  • Gość: świt IP: 213.199.233.* 06.06.04, 12:14
    Gratuluje tych 54 km! :)
    Ładny czas! 14h 54km!! To można by pokusić sie o setke!! :)
    Tyle , że lepiej wziąść naprawde solidne i mocne buty!!

    Pozdrawiam i zapraszam z nami!
  • Gość: świt IP: 213.199.233.* 06.06.04, 12:09
    > Zastanawiam sie po kiego grzyba isc 105km na piechote.

    A nie zastanawiałeś się po co ludzie biegają np maratony?? Przecież można
    posadzić dupe w samochód i przejechać te 42km!! :)
    Niektórzy po prostu lubią robić takie rzeczy i chwała im za to! :) nam za to :)
    Napewno ty też lubisz coś robić poza wpisywaniem się na forum Gazety! :)Może
    pływasz a może grasz w warcaby albo może w ping-pong'a! :)
    ZAPRASZAM Z NAMI może uda ci się zrobić coś ciekawego!

    > Jak meczy Was nadmiar energii to moze jakis las posprzatajcie.

    A las to juz nie jeden sprzątaliśmy!!A jak tam to stoii u Ciebie?? :)

    Pozdrawiam
  • wojciech.domagala 06.06.04, 13:03
    W tym wieku nie chce mi się chodzić na długich dystansach... Kiedyś chodziłem w
    wieku technikalnym na dystansach czterdzieści parę kilometrów... Kilkanaście
    takich plenerów-długodystansowych, całodniowych zaliczyłem... Teraz się nie
    chce... Okazjami... PKSami... MINIBUSami...

    Chyba, że jakaś młoda ładna pupcia z długimi włosami blond będzie przedemną
    pięć metrów szła ;-) a ja będę za nią krok w krok ;-)))

    Pozdrawiam

    ***
  • Gość: świt IP: 213.199.233.* 06.06.04, 13:50
    DOBRE :)
    Chyba, że jakaś młoda ładna pupcia z długimi włosami blond będzie przedemną
    > pięć metrów szła ;-) a ja będę za nią krok w krok ;-)))

    Niestety dysponujemy tylko męskimi tyłkami! :)

    Pozdrawiam
  • wojciech.domagala 06.06.04, 14:13
    Naprawdę tylko faceci ? a czemu dziewczyn niema ?
  • Gość: kor-bol@wp.pl IP: 213.199.233.* 06.06.04, 14:35
    Niestety! :(
    Też nad tym ubolewamy! ;( Niestety nie znamy żadnej , która odważyła by się z
    nami iść!! :D

    I tu apel do Kobiet!

    Zapraszamy was niewiasty do udziału z nami w rajdzie!No chociaż na 1/2 części
    trasy!! :)A jeśli nie to liczymy na GORĄCY doping na trasie wzdłuż szlaku
    czerwoneg!!:D A tak poważnie to miło by nam było maszerować w asyście kobiet!
    Więc zapraszamy wszystkie chętne!!
  • Gość: Roman IP: *.ustronie.pw.edu.pl / *.internetdsl.tpnet.pl 06.06.04, 13:38
    Znalazłem Waszą stronę (trochę nie łatwo)
    home.elka.pw.edu.pl/~gfigiel/index.html i znalazłem tam inne projekty.
    Możecie napisać parę szczegółów o organizacji takich imprez? Mój adres:
    piekrom@wp.pl
  • Gość: tormentor IP: *.kielce.msk.pl 06.06.04, 16:05
    No no... prosze prosze.... bardzo ciekawa idea!!!! Ja się na to piszę i just
    zaczynam trenować (włąśnie chodze w kułko po pokoju:)) ZTylko właśńie... jakieś
    laski by sie przydały :) hehe. Pozdro dla wszystkich twardzieli którzy
    podejmą się wyzwania!!!
  • Gość: wałek IP: 213.199.233.* 07.06.04, 21:59
    siemka korbolanci!
    tormentor wskakuj w piżame, a twardzi na start.
  • bartosz.switek 09.06.04, 21:23
    > siemka korbolanci!
    > tormentor wskakuj w piżame, a twardzi na start.
    -ale żeś sie wałek wpisał! :)
    Sam jesteś korbolant!
  • Gość: Dominisia IP: *.kielce.cvx.ppp.tpnet.pl 07.06.04, 19:59
    Bardzo ciekawy pomysł chłopcy!! :) Może pójde z wami jak mnie ktoś na barana
    weżmie! :)
  • wojciech.domagala 07.06.04, 20:36
    Mogę Cię nieść na rękach przez 5 kilometrów.

    Pozdrawiam Serdecznie
  • Gość: Włóczykij IP: *.ustronie.pw.edu.pl / *.internetdsl.tpnet.pl 08.06.04, 20:34
    Ja się piszę na wyprawę... Jeżeli znajdzie się nas więcej to może zorganizujemy
    dyżury dla kobiet po 5 kilometrów i wtedy może chociaż Dominika z nami pójdzie??
    Pozdrawiam
    Włóczykij
  • bartosz.switek 09.06.04, 21:20
    Heh heh!!
    Ok ja się zgadzam! Dominisia napisz do nas (kor-bol@wp.pl) to stworzymy liste :)
    noszących! :)A tak powaznie to skontaktuj sie z nami!!

    > Ja się piszę na wyprawę...
    To zapraszm do Gacka celem ustalenia szczegołów Włóczykiju z USA :)
  • bartosz.switek 09.06.04, 21:49
    > Dniem będziesz szła razem z nami...

    Z nami?? :)
    Miło mi że kolega się zdecydował!! :) Tylko prosze zabrać porządne buty! :)
  • Gość: Tormentor IP: *.kielce.msk.pl 10.06.04, 19:30
    Z tą lektyką to musze przyznać ze zajefajny pomysł!!! 100 km w 24h nie da się
    zapisać do rekordów guinesa, ale 100km w 24h z lektyką na garbiach to jusz by
    było coś!!! ( iMoze by nas wpisali)

    Pozdro!!
  • wojciech.domagala 11.06.04, 07:57
    Czy zdecydowała się w końcu jakaś dziewczyna ? no może być w ostateczności...
    kobieta ;)
  • bartosz.switek 27.06.04, 15:32
    Jest chętna i bardzo napalona ( na rajd oczywiście) :) Czekamy na kolejnie
    zgłoszenia od kobiet!! Będziemy was nieść jeśli zajdzie taka potrzeba tylko
    BŁAGAM zgłaszjcie się kobietki. :)
  • Gość: zbych IP: *.autocom.pl 08.06.04, 19:19
    Świetny pomysł! Trzeba promować region!!
  • Gość: buba IP: *.ustronie.pw.edu.pl / *.internetdsl.tpnet.pl 10.06.04, 15:12
    kurde fajny pomysl
    nabralem ochoty sprobowac czegos takiego
    pozdrawiam
  • Gość: gość IP: *.aster.pl / *.acn.pl 12.06.04, 20:57
    Proponuje zrobić checpointy na trasie. Kto gdzie dojdzie to będzie dobrze
    NP 1 choeckpoint dla borusia. drugi dla amatorów. trzeci dla wyjadaczy a meta
    tylki dla twardzieli. Każdy chętny niech spróbuje nas rozpromować. Dzięki z góry.
  • Gość: wałek IP: 82.160.68.* 20.06.04, 14:41
    Bartku myśle że dla ciebie najlepsze będą "gumoślady".
    I nie czepiaj się moich butów ( w twoim żargonie "upinaczy").
  • wojciech.domagala 20.06.04, 17:10
    Pozwólcie dzieciom chodzić boso.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka