Dodaj do ulubionych

ŚWIĘTOKRZYSKIE STOKI W TVN METEO!!!

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.11.05, 16:54
www.wici.info/modules.php?name=News&file=article&sid=6152
Świętokrzyskie stoki w TVN Meteo
Dlaczego o tym, ze w Kielcach i okolicy są świetne stoki narciarskie w Polsce
wie niewiele osób? Dlatego, że kuleje promocja. Tymczasem
dziennikarka "Słowa:" w kilka minut potrafiła zorganizować bazpłatną reklamę
stoków w TVN Meteo.

Jak promują się inni?
- Mamy stronę internetową i punkt informacyjny, do którego dzwonią ludzie z
całej Polski - powiedział Łukasz Chmiełowski z Biura Promocji Zakopanego.-
Informacje o warunkach na stokach bezpłatnie podaje stacja TVN Meteo.
Przypuszczam, że chętnie poinformują także o waszych stokach...

Odnalezienie szefa redakcji TVN Meteo, którą jest częścią TVN 24, zajęło nam
kilkanaście minut. Zapytaliśmy czy telewizja ta mogłaby informować także o
kieleckich stokach narciarskich.

- Oczywiście, że tak. Rzecz w tym, że nikt się do nas z taką propozycją nie
zgłosił. Zwykle samorządy przygotowują pakiety informacji, z których
korzystamy. Im łatwiej jest wszystko zebrać niż nam kontaktować się z
właścicielami pojedynczych stoków - wyjaśnił nam Tomasz Jaros, szef TVN
Meteo, któremu krótko opowiedzieliśmy o naszych stokach. - Proszę o
przesłanie mailem dalszych informacji, postaram się je wykorzystać. Szykujemy
cykl o polskich stokach, a u was jest już na czym pojeździć.

- Okazuje się, ze gdyby miał to kto przygotować informacje o kieleckich
stokach, to w sezonie ukazywałyby się one w telewizji. I to całkiem darmo!.

- Z przygotowaniem i przesłaniem do TVN pakietu informacji nie będzie żadnego
problemu. - zapewniła Małgorzata Wilk-Grzywna, dyrektor biura zarządu
Regionalnej Organizacji Turystycznej Województwa Świętokrzyskiego.

Miejmy więc nadzieję, że promocja Kielc i miasta w TVN Meteo w tym roku
będzie.

A jak jest z internetową reklamą naszych stoków? Tylko trzy z nich -
Telegraf, Skocznia i Krajno - mają swoje strony, ale żeby je znaleźć trzeba
się nieźle w sieci naszukać. Tymczasem adres najszybciej kojarzący się z
regionem www.swietokrzyskiestoki.pl jest wolny i aż się prosi o
zarezerwowanie na informator. Tego jednak my za innych robić już nie
będziemy.

Niestety jest za późno, aby nasze stoki znalazły się w informator "Na Narty",
który ma kilkanaście tysięcy nakładu i jest rozprowadzany przez saloniki
Kolportera, księgarnie MPEiK oraz stacje benzynowe koncernu BP. Szkoda bo
reklama nie jest droga - jedna strona zawierająca komplet informacji o
stokach i mapkę dojazdu lub tras kosztuje 2,5 tys. zł. Wszystkie informacje
ukazują się także na stronie internetowej www.narty.pl.

- Promocja u was kuleje.Gdyby odpowiednio wcześnie ktoś dostarczył nam
podstawowe dane teleadresowe, ukazałyby się w naszym informatorze bezpłatnie,
bo takie publikujemy za darmo - mówi Andrzej Zbieżek z krakowskiego
wydawnictwa Promotor.

Trzy niedrogie sposoby, na dobrą ogólnopolską reklamę stoków narciarskich,
znaleźliśmy dzięki kilku telefonom i podpowiedziom ludzi, którzy się tym
zajmują w innych miastach. Podpowiadamy je urzędnikom tworzącym strategie
promocyjne i właścicielom stoków, którzy chyba jeszcze nie odkryli, że razem
mogą przyciągnąć więcej turystów niż oddzielnie promując wyciągi.

Notatka: Anna Niedzielska Słowo




ŹRÓDŁO: www.wici.info/modules.php?name=News&file=article&sid=6152
Edytor zaawansowany
  • ontologia 30.11.05, 15:30
    No tak wszytsko pięknie tylko jak zwykle jest jeden problem nie do
    przezwyciężenia. Trzeba chcieć. Ale to w końcu przede wszytskim problem
    właścicieli stków. Jak nie chca więcej zarobić...
  • Gość: hitchkok IP: *.internetdsl.tpnet.pl 30.11.05, 21:17
    Mysle, ze w pakiecie informacji wysyłanych do TVN Meteo nie powinni jedynuie
    podawać cen bo ludziom głowy oszronieja na sama mysl o zakupie karnetu.

    Poki co na weekend taniej wyjdzie pojechac w polskie Tatry, poszalec na
    dluzszych lepiej przygotowanych (i z sympatydczniejsza obsluga!!!!) stokach niz
    tutaj.

    wierze jednak, ze wlasciele stokow wezma sobie te slowa do serca. Mam nadzieje,
    ze nie bedzie juz gburnych obslugujacaych, oblodzen, oszczednosci na
    ratraku...no i ze beda ceny na poziomie 20 zl za 20 wjazdowy karnet!
  • Gość: x IP: *.satbit.pl / 81.219.210.* 30.11.05, 22:15
    To wina właścicieli wyciągów, że nie ma ich w TV i informatorach. Nie dbają o
    promocję bo ceny są wysokie, więc i tak zarabiają. Moim zdaniem powinno być
    tak: ceny wyższe w weekendy, niższe w ciągu tygodnia i nagłośnienie o tym. A
    ponadto zobaczcie jak działa strona wyciągu na Telegrafie: kamera nie zawsze
    czynna, informacje o stanie stoku nieaktualne, jednym słowem strona kiepska,
    ale to patrz wyżej, zarabiają w weekend i mają w nosie narciarzy.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.