biala lista ginekologow Dodaj do ulubionych

  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • Kogo polecacie? Kobiety wspomagajmy sie!
    • Gość: xyz IP: *.tkdami.net / *.tkdami.net 09.01.06, 21:38
      jw
    • Gość: Agnieszka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.01.06, 23:27
      Ja od pół roku chodzę do doktora Krzysztofa Lanckorońskiego. Przyjmuje
      państwowo w przychodni nr.18, ul.Prusa 1, na Barwinku, I piętro, pokój 42.
      Dzwoni się na komórkę: 692-875-550 i umawia się na konkretny dzień i godzinę.
      Przyjmuje: pon-pt 7.30-14.00 (rejestracja do godziny 12.30), środa 12.00-18.00
      (rejestracja do 16.00). Czasem jak ma dużo pacjentek, to sekretarka wyłancza
      telefon, dlatego lepiej zadzwonić dzień wcześniej. Leczy też w szpitalu na
      Prostej na oddziale Ginekologicznym. ja jestem z niego zadowolona. Wyleczył mi
      grzybicę pochwy 4 stopnia i polipa na szyjce macicy. Przyjemny, miły, młody -
      gdzieś 35 lat. poleciła mi go koleżanka, której prowadził ciążę. Mam nadzieję,
      że choć trochę pomogłam. Pozdrawiam. Aga
      • Gość: azaaa IP: 82.139.30.* 09.01.06, 23:42
        Anna Anisiewicz, przyjmuje prywatnie na Śląskiej. Miła, sympatyczna, rzeczowa,
        pracuje w szpitalu na Czarnowie. Z czystym sumieniem polecam.
      • Gość: azaaa IP: 82.139.30.* 09.01.06, 23:42
        Anna Anisiewicz, przyjmuje prywatnie na Śląskiej. Miła, sympatyczna, rzeczowa,
        pracuje w szpitalu na Czarnowie. Z czystym sumieniem polecam.
      • Gość: lula IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.01.06, 20:03
        dr Lackoronski niezle sie trzyma bo on ma 43 lata ale polecam go z całą
        odpowiedzailnością
        • Gość: Agnieszka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.01.06, 22:53
          Naprawdę dr. Lanckoroński ma 43 lata. No to fajowo. A ja mu dałam 35. Jest
          bardzo sympatyczny. No i przyjmuje bezpłatnie.
          • Uprzedzam odrazu, ze bedzie to pean na czesc pani dr :).
            Uwielbiam ja! Dzieki niej mam dzic dziecko. W 4 miesiacu zaczelu sie problemy,
            a potem byloby coraz gorzej...gdyby nie p. dr Kowalik. Ustawila mi leki, jak
            byla potrzeba (a byla kilka razy - ladowalam u niej w szpitalu, gdzie sie mna
            zajmowala - co dzien przychodzila zapytac jak sie czuje). W dniu, kedy
            rodzilam, miala dyzur na patologii ciazy, aje jak po,lozna zadzwonila i
            powiedziala, ze rodze....to przyszla ( a byl to juz koniec dyzuru) i odebrala
            porod. Zulepnie za darmo i bezinteresownie!
            Potem dowiedziala sie ze powiedziala mojej mamie :"Dziewczynom trzeba pomagac."
            Malo jest juz takich lekarzy.
            W podejsci do poacjenta na pierwszy rzut oka ewydaje sie byc oachla.
            Przeczywiscie, nie jest wylewna i nie trzyma za raczke - woli dzialac...a jak
            dziala, dzieki niej juz 7 miesiecy jestem mama :).
            Dodam tylko, ze nadal jestem jej pacjentka i bedejuz chyba zawsze. Tak naprawde
            to ta kobieta ofiarowala mi dziecko.
    • Gość: ss IP: *.internetdsl.tpnet.pl 10.01.06, 04:35
      Walkiewicz - Pernal -= ksiązka telefoniczna - polecam goraco - sprawdzona przez
      wiele moich koleżanek
      • ciezko kogokolwiek polecić, zalezy kto czego oczekuje od lekarza. ja chodzę do
        grażyny polak- z czarnowa- spoko babka, podobno dobry jest tez rafal
        rudziński.leżałam troche na czarnowie i muszę przyznać ze to najprzyjemniejszy
        lekarz z tego szpitala. i do tego delikatny- bo to tez nie bez znaczenia!
        zwłaszcza jeśli jest się po cesarce.
    • Gość: milka IP: *.tkdami.net / *.tkdami.net 11.01.06, 20:42
      ja tez polecam walkiewicz-pernal rewelacja o wszystkim opowie nie trzeba za
      jezyk ciagnac zawsze jest "na czasie" z karta pacjenta i przypomina o badaniach
      nie to co niektore panie z przychodni... polecam a co z ginekologiem z ronda?
      zna ktos?
      • Gość: monikas IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.01.06, 11:41
        chodzi Ci zapewne o Grześka Świercza - no jezeli chodzi o mnie to po prostu
        uwielbiam tego faceta, nie dość że jest doskonałym fachowcem, to na dodatek ma
        ogromne poczucie humoru, jest miły i przystojny, polecam każdej babeczce
        • Gość: megi IP: 82.139.11.* 12.01.06, 14:13
          Polecasz go jako ginekologa, czy jako faceta?
          • Gość: monikas IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.01.06, 20:21
            jakoginekologa oczywiście- jak w temacie
            • Gość: Diego IP: .55.216.* / *.pl 12.01.06, 20:48
              Na osiedlu Świętokrzyskim mieszka jakiś murzyn ginekolog i pracuje w jakimś
              szpitalu ale duszę ma białą jak aniołek.
              • Gość: baba IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.01.06, 22:07
                jeśli jest taki tylko jeden od lat xxx to musiał chodzic po szpitalu jak moja
                mama lezała na patologii z siostra-podobno chowałam sie wtedy pod łózko przed
                nim:))
              • Gość: m IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.01.06, 19:27
                pewnie chodzi o Christofera Ananga (mam nadzieje ze nie pokrecilam nazwiska).
                tez slyszalam o nim wiele dobrego, mialam okazje go poznac , co prawda nie jako
                lekarza :) ale jest naprawde fajny. wiele kobiet bardzo go chwali, wital na
                swiecie moja siostre, dosyc skomplikowany porod ale dal sobie swietnie rade.
                moja mam do tejo pory mile go wspomina.
    • Ja polecam Grzegorza Wydrzyńskiego lekarza pracującego na Kościuszki. Iealniy
      jak któras w ciaży, a jak to ciaza patologiczna to ideał. Najlepszy na
      Kościuszki spec od cesarek. Wiem co pisze bo ciąże przelaęzłam w szpitalu albo
      w domu cała na lekach. Uwieńczona sukcesem, cesarka robiona przez Grzesia.
      Przyjmuje prywatnie w Kielcach na Warszawskiej 154 i w Suchedniowie
      tel dla zainteresowanych 502250922
      Jak ktos chce szczegóły to na gg
      --
      Pozdrawiam
      Edyta
      gg5895723
      • Gość: mloda IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.01.06, 21:56
        a moze zna ktoras z was jakas mila kobiete, ktora powaznie traktuje mlode
        dziewczyny (18 lat) ??? nie wspominajcie tylko o dr wojcik :/ moze to tylko
        moje wypaczone odczucia ale strasznie niemila z niej kobieta ... :/
        • Gość: uff IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.01.06, 20:17
          prywtanie jest miła, ale lekarzem jest okropnym. Moim dwóm koleżankom
          stwierdziła ciąże pozamaciczne - potem okazało się, że to co innego. Koszmar -
          "lekarz"...
    • A ja z całą odpowiedzialnością polecam Piotra Niziurskiego.Przede wszystkim
      poświęca ci tyle czasu ile go potrzebujesz i ze stoickim spokojem odpowiada na
      każde nawet najbardziej dziwne twoje pytania. Przyjmuje prywatnie - 70 zł w
      tym obowiązkowo robi usg, oraz na fundusz. Miły, wesoły a zarazem
      odpowiedzialny lekarz, dbający o pacjentkę. Prowadził mi ciążę, przyjechał do
      mnie do porodu - bo go o to prosiłam, a gdy okazało się, że mój synek ma
      problemy zdrowotne - sam dopytywał pediatrę o szczegóły.Ja jestem bardzo
      zadowolona z niego jako lekarza.
      • Gość: lula IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.01.06, 20:53
        a ja polecam lekarzy z Prostej wbrew wszystkim opinia i caly personel taam
        pracujacy SWIERCZA KOŁODZIEJSKIEGO GRELEWSKIEGO
    • Gość: mala IP: *.tkdami.net / *.tkdami.net 22.02.06, 23:01
      Iena Walkiewicz-Penalewelacja swietny specjal;ista ginekolog pracuje tez w
      szpitalu wojskowym na ogrodowej za cytlge z badaniem zalacilam chyba 40zl!
    • Gość: czyścioszek IP: *.tkdami.net / *.tkdami.net 02.06.06, 23:58
      jak można na forum "chwalić "się jakąś grzybicą pochwy. Wiecie co???
      żałuję ,że syfa nigdy nie podłapałem bo też wychwalałbym "penicylinę"!!!
      Są fora specjalistyczne na których bezwstydne babska mogą sobie o wszystkim
      gawędzić i nikomu to nie przeszkodzi.Jestem oburzony,a przez was dziś nie
      dotknę swej żony!!!
    • Gość: Ona IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.06.06, 18:58
      Przyjmuje w tym nowym budynku przy rondzie - chodze prywatnie.
    • Gość: Nabari IP: 82.139.11.* 04.06.06, 10:35
      Polecam W.Rokitę. Sympatyczny,miły człowiek i bardzo dobry lekarz.

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Zadaj pytanie na Forum

Za darmo

Na każdy temat

Tysiącom użytkowników

Zapytaj

Bestsellery

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.