IP: *.kielce.tpsa.pl 02.12.01, 08:08
... Sorry, że zawracam głowę, ale czytałem właśnie post o stronach SŁOWA LUDU.
Zgadzam się, że jednym z mankamentów jest jej aktualizacja, ale coś chyba tam
drgnęło, bo coś poprawiono, i jest 'względnie aktualnie'. Może to pod wpływem
właśnie tego postu ?

No i sobie pomyślałem, że można by robić raz np. na 3 miesiące ranking
najlepszych i najgorszych stron w mieście (zwłaszcza dotyczy to instytucji,
które powinny w jakiś'tam sposób promować miasto/województwo), z tym, że nie
byłby to ranking dla samego rankingu.

Pisząc/gadając na tym forum nie mamy w zasadzie żadnej siły sprawczej. Wyniki
takiego rankingu (zwłaszcza, gdy wzięło by w nim udział 'kilka' osób) mogłyby
byc jakąś'tam' presją wywieraną na owe instytucje w celu doprowadzenia swoich
stron do ładu i porządku. A gdyby jeszcze np. Gazeta odważyła się raz na np.
owe 3 miesiące publikowac jego wyniki (+ np. rozsyłanie wyników samym
zainteresowanym zarówno tym '+' jaki i '-'), może przyniosło by to jakieś
rezultaty ...???

Bredzę ??? Wypowiedzcie się co myślicie .... Warto się wysilić, czy też nie
bardzo ?

Sorry, ale jak widzę www.kck.com.pl/Wnetrza/index.htm, to sam nie wiem,
czy to niedopatrzenie, czy lekceważenie... a może nieświadomość.

No i forma (nie treść) www.um.kielce.pl/ też mnie przeraża ... zero
spójności.
Edytor zaawansowany
  • kex 02.12.01, 09:53
    Pomysł godny realizacji!
    Podpisuję się rękami i nogami.

    Tak, niech to będą rankingi miesięczne.
    I tak sobie myślę, że GW Kielce, powinna objąć patronatem tą akcje i co miesiąc przyznawać wyróżnienia dla tych
    którzy mają fajne strony.

    Myślę sobie też tak, że akcja ta mogla by dać następujące efekty:
    1. zachęcani dobrymi opiniami innych oglądalibyśmy i poznawali fajne kieleckie strony
    2. ci którzy mają strony www - może zaczeliby na nie patrzeć i może wreszcie coś tam zmieniać (bo qrde nie
    chce mi się oglądać stron, gdzie jak byk jest napisane "Ostatnia aktualizacja styczen 2000"
    3. przy okazji można by kopnąć w tylek iluś tam ludzików, którzy udając speców, wieszają w sieci straszny
    chłam, robią to nieudolnie, kopiują czyjeś pomysły, mało tego - jeszcze robią to na pirackim oprogramowaniu.
    4. no i na koniec już, można by zmusić wiele firm i instytucji do tego by wreszcie stworzyli swoje strony!

    To ja od siebie tyle
    pozdrawiam :)
  • dm_ 02.12.01, 10:11
    kex napisał(a):

    > Pomysł godny realizacji!
    > Podpisuję się rękami i nogami.
    >
    > Tak, niech to będą rankingi miesięczne.
    > I tak sobie myślę, że GW Kielce, powinna objąć patronatem tą akcje i co miesiąc
    > przyznawać wyróżnienia dla tych
    > którzy mają fajne strony.
    >
    > Myślę sobie też tak, że akcja ta mogla by dać następujące efekty:
    > 1. zachęcani dobrymi opiniami innych oglądalibyśmy i poznawali fajne kieleckie
    > strony
    > 2. ci którzy mają strony www - może zaczeliby na nie patrzeć i może wreszcie co
    > ś tam zmieniać (bo qrde nie
    > chce mi się oglądać stron, gdzie jak byk jest napisane "Ostatnia aktualizacja s
    > tyczen 2000"
    > 3. przy okazji można by kopnąć w tylek iluś tam ludzików, którzy udając speców,
    > wieszają w sieci straszny
    > chłam, robią to nieudolnie, kopiują czyjeś pomysły, mało tego - jeszcze robią t
    > o na pirackim oprogramowaniu.
    > 4. no i na koniec już, można by zmusić wiele firm i instytucji do tego by wresz
    > cie stworzyli swoje strony!

    kex.......jestem pod wrazeniem, jak mowi wielki brachol :)
    Yohagi... byl moment ze strona Echa-dnia chyba zostala nagrodzona 'Złotą Kupa"
    przez www.wp.pl

    Ale teraz odnosnie topic'u
    Mamy typowac najlepsze i najgorsze?
  • Gość: Monika IP: *.mancafe2.mancomplex.pl 02.12.01, 12:40
    Pomysł dobry!Podoba się
    Pozdrawiam Monika
  • sherman 03.12.01, 08:08
    Popieram ten pomysł. Mam nadzieję, że coś się zmieni w stronach www naszego
    regionu. Strona Urzędu Wojewódzkiego jest nawet całkiem całkiem, ale strona
    Urzędu Miasta w Kielcach, to kompletna kompromitacja. Wstyd, że moje miasto
    promuje taka strona. I nie dziwię się, że w naszym mieście nie ma prawie w
    ogóle nowych inwestycji.

    Pozdrawiam

    Sherman
  • dm_ 03.12.01, 09:36
    acha, w dziale nie 'podoba mi sie' prym wiedzie :
    www.chemar.com.pl/
  • jjarm 03.12.01, 10:34
    TO, TO JEST TRAGEDIA;-(
    > <a href="http://www.teatr-zeromskiego.com.pl//">www.teatr-
    zeromskiego.com.pl//</a>
    > www.kielce.uw.gov.pl/ue.htm
    tuaktualnosci z czerwca 2000 roku!!!!

    > www.siph.com.pl/
    co jeszcze? widzialem strone Przedsiebiorstwa Rozwoju Regionu - nie pamietam juz
    adresu...a moze na szczescie;-)
    duzo by mowic na ten temat;-))
  • dm_ 03.12.01, 09:41
    NIE PODOBA MI SIE
    www.plastyk.kielce.pl/

    wstyd, zeby szkola plastyczna miala taka strone !!!!!!
    jakies krecące sie gif'y - skrzynka pocztowa przy:"Napisz do nas:"
    to robota typowego webmajstera :(( brakuje tylko biegających pieskow i
    motylkow , ech.....:(
  • dm_ 03.12.01, 09:43
    PODOBA MI SIE:
    www.wsd-kielce.com.pl/
    lekka, ladna, bez zbednych pierdól, mozna znalezc potrzebne informacje o szkole.
  • Gość: pm IP: 195.116.245.* 03.12.01, 11:18
    Są OK:
    www.nomi.com.pl
    www.radiofama.com.pl
    www.cersanit.com.pl

    :-)
    ... o innych poźniej
  • dm.na.chwilke 03.12.01, 11:37
    Gość portalu: pm napisał(a):

    > Są OK:
    > www.nomi.com.pl

    :))

    > www.radiofama.com.pl

    fajna, :)

    > www.cersanit.com.pl

    :))

  • jjarm 03.12.01, 12:05
    dm_ napisał(a):
    > NIE PODOBA MI SIE
    > www.plastyk.kielce.pl/
    > wstyd, zeby szkola plastyczna miala taka strone !!!!!!
    > jakies krecące sie gif'y - skrzynka pocztowa przy:"Napisz do nas:"
    > to robota typowego webmajstera :(( brakuje tylko biegających pieskow i
    > motylkow , ech.....:(

    eee tam, trzeba miec dusze artysty aby_pojac_to_piekno ;-))
    nie chodzisz do plastyka dlatego nie odbierzesz wlasciwie przekazu tej formy
    prezentacji;-)

    pozdrawiam
    jjarm
  • jjarm 03.12.01, 12:19
    > dm_ napisał(a):
    > > NIE PODOBA MI SIE
    > > jakies krecące sie gif'y - skrzynka pocztowa przy:"Napisz do nas:"
    > > to robota

    a one takie piekne sa... te "krecioly" i zamykajace sie skrzynki;-)
    www.kielce.uw.gov.pl/uw/oi/private/kontakt.html
    www.kielce.uw.gov.pl/uw/oi/index.htm

    a tu przetargi? nic nie mamy do zaoferowania?
    www.kielce.uw.gov.pl/przetargi.html

    turystyka to nasza mocna strona! ;-) a ten tekst po lewej stronie:
    "ZAPRASZAMY do zwiedzania KIELC i okolic"
    www.um.kielce.pl/um_polish/turystyka/turys.html
    duzo informacji o turystyce w regionie-to w koncu MIEJSKI OSRODEK INFORMACJI
    TURYSTYCZNEJ......
  • Gość: Rafi IP: *.radiopogoda.pl 03.12.01, 16:22
    Yahagi, to jest jeden z lepszych wątków na tym forum w ostatnim czasie.
    Gratuluję pomysłu!

    Bardzo mi się spodobała strona www.kielce.pl/

    Szczególnie widokówki. Fajnie popatrzeć na Kielce z blisko trzystukilometrowej
    perspektywy.
  • dm_ 03.12.01, 16:38
    Gość portalu: Rafi napisał(a):

    > Yahagi, to jest jeden z lepszych wątków na tym forum w ostatnim czasie.
    > Gratuluję pomysłu!

    zgadza sie

    > Bardzo mi się spodobała strona www.kielce.pl/

    hmm :(((
    podoba ci sie mowisz...:(
  • kex 03.12.01, 17:32
    Gość portalu: Rafi napisał(a):

    >
    > Bardzo mi się spodobała strona www.kielce.pl/

    Łeeeee
    :)
    no nie, no może zdjecia może Ci sie podobają?
    a nie strona :)

    Jednym słowem: mnie sie nie podoba :)
    nie!
    :)
  • dm_ 03.12.01, 17:44
    kex napisał(a):

    > Łeeeee
    > :)

    łeeeee
    :)))

    > no nie, no może zdjecia może Ci sie podobają?
    > a nie strona :)

    zdjecia oddaja piekno naszego miasta, nic wiecej:))))

    > Jednym słowem: mnie sie nie podoba :)
    > nie!
    > :)

    mnei tez, nic a nic, łe :)
    tak na marginesie, kex. tx:)
  • drs 03.12.01, 19:13
    Gość portalu: Yahagi napisał(a):

    > ... Sorry, że zawracam głowę, ale czytałem właśnie post o stronach SŁOWA LUDU.
    > Zgadzam się, że jednym z mankamentów jest jej aktualizacja, ale coś chyba tam
    > drgnęło, bo coś poprawiono, i jest 'względnie aktualnie'. Może to pod wpływem
    > właśnie tego postu ?
    >
    > No i sobie pomyślałem, że można by robić raz np. na 3 miesiące ranking
    > najlepszych i najgorszych stron w mieście (zwłaszcza dotyczy to instytucji,
    > które powinny w jakiś'tam sposób promować miasto/województwo), z tym, że nie
    > byłby to ranking dla samego rankingu.
    >
    > Pisząc/gadając na tym forum nie mamy w zasadzie żadnej siły sprawczej. Wyniki
    > takiego rankingu (zwłaszcza, gdy wzięło by w nim udział 'kilka' osób) mogłyby
    > byc jakąś'tam' presją wywieraną na owe instytucje w celu doprowadzenia swoich
    > stron do ładu i porządku. A gdyby jeszcze np. Gazeta odważyła się raz na np.
    > owe 3 miesiące publikowac jego wyniki (+ np. rozsyłanie wyników samym
    > zainteresowanym zarówno tym '+' jaki i '-'), może przyniosło by to jakieś
    > rezultaty ...???
    >
    > Bredzę ??? Wypowiedzcie się co myślicie .... Warto się wysilić, czy też nie
    > bardzo ?
    >
    > Sorry, ale jak widzę <a href="http://www.kck.com.pl/Wnetrza/index.htm,">www.kck
    > .com.pl/Wnetrza/index.htm,</a> to sam nie wiem,
    > czy to niedopatrzenie, czy lekceważenie... a może nieświadomość.
    >
    > No i forma (nie treść) www.um.kielce.pl/
    > też mnie przeraża ... zero
    > spójności.
    Cześć to ja /sorry za dłuższą przerwe/.Twój pomysł jest b.dobry,może to być jakis
    czynnik opiniotwórczy pod jednym wszak warunkiem,że decydenci to przeczytaja/choć
    wątpie/lub GW to będzie drukować.Ja w tej chwili za wielu typów nie podam,ale
    strona np.Główna strona Kielc jest wydana okropnie,mało,a wlaściwie brak
    katualizacji/trochę wstyd jak na miasto wojewódzkie.Jesli chodzi o prase lokalna
    typu SL lub Echo to jest pewna poprawa w SL ,ale ja bym tak stron nie ustawiał
    czytanie tej gazety to droga przez mękę,dobrze,że choc powiększyli druk,ja bym
    nie ustawiał jej do czytania stronami a zgrupował tematycznie artykuły z
    odpowiednimi odnosnikami,byloby szybciej i prościej,poza tym ladowanie sie stron
    to koszmar,podobny dziennik w Lublinie posiada lepszą chyba winietę poza tym
    takie nowinki jak forum,czaty to chyba powinno juz tu być,jeśli chodzi o Echo to
    tragedia,ubóstwo,ubóstwo i jeszcze raz...jednym słowem nie wysilil się.Co do
    pochwał to dobre strony Echo Investment,EXBUD/szkoda ,że to przeszłość/,strony
    oficjalne urzędu woj i marszałkowskiego mogłybyby być.Denerwuje mnie brak stron
    www mojego Śniadka nie wiem jak to jest w innych L.O.Dobre strony Akademii Św.
    Pozdrawiam.

  • Gość: dm IP: *.djm.com.pl 03.12.01, 20:21
    drs, moze chociaz tym sie pocieszysz:))))
    republika.pl/mlimh/
  • Gość: Pietro IP: *.kielce.sdi.tpnet.pl 03.12.01, 22:14
    Mnie się podobała w czasie wyborów www.mariazuba.pl

    wiecie dlaczego ?????

    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    V


    Bo sam ją robiłem !!!!

    hehehe..
    nO oFFeNce
  • Gość: Yahagi IP: *.kielce.cvx.ppp.tpnet.pl 03.12.01, 22:30
    Widzę, że trochę jednak chwyciło ...: ))

    > Ale teraz odnosnie topic'u
    > Mamy typowac najlepsze i najgorsze?

    No tak to sobie wyobrażałem... ale to oczywiście tylko propozycja wstępna,
    przecież nie musi tak być. Mogłoby być to na przykład tak, że każdy biorący
    udział w głosowaniu zgłasza 3 propozycje pozytywne i 3 negatywne ... no i
    ewentualnie jakieś zgłoszenia w formie ‘uwagi’. Ja np. taką ‘uwagę’ dałbym
    właśnie www.kck.com.pl/Wnetrza/index.htm, bo nie wiem, czy to
    niedopatrzenie spowodowało brak zdjęć, (umieszczenie ich w fizycznie innym
    katalogu, albo co...), czy inne przyczyny. Ogólnie uważam że strona mogłaby być
    lepiej dopracowana graficznie, no ale w tym momencie uważam za największą
    bolączkę brak zdjęć i to można szybko poprawić.

    No i wyobrażam sobie, że aby taki ‘SĄD NAD STRONAMI’ miał sens, to każdy
    zgłaszający powinien krótko uzasadnić co mu się podoba/nie podoba pod danym
    adresem. Żeby nie było, że to kumoterstwo, jakieś nieuzasadnione uprzedzenia,
    czy coś innego. Tylko zastanawiam się nad częstotliwością takiego SĄDU. W ciągu
    miesiąca nie wiem czy może zdarzyć się w lokalnym WWW tyle, aby zmiany te były
    widoczne. Dlatego proponowałem SĄD kwartalny.

    Myślę, że na forum można by ogłaszać raz na określony czas zbieranie głosów
    (chyba na e-mail byłoby rozsądniej), potem kapituła SĄDu publikowałaby ranking
    na forum (+ ewentualnie link do jakiejś ‘trwałej’ stronki z wynikami). Gdyby
    GAZETA odważyła się publikować w oficjalnej wersji takie wyniki, to już byłoby
    super, bo byłby to naprawdę bodziec dla niektórych ‘webmasterów’ do odrobiny
    wysiłku. Dotyczy to zwłaszcza oficjalnych instytucji, które w jakimś stopniu
    powinny promować region, a zdarza im się robić coś odwrotnego. A myślę, że
    bezstronny SĄD internautów byłby rzetelną podstawą do ostudzenia samo-zachwytu
    niektórych. No a oprócz tego, gdyby jeszcze prezes jakiejś takiej instytucji
    dostał maila z informacją, że strona kierowanego przezeń urzędu jest
    _najbrzydszą_ stroną w województwie i piszą już o tym gazety – musiałaby to
    wywołać reakcję. Ocena pozytywna byłaby chyba powodem do dumy i gdyby SĄD był
    rzetelny i poważny, można by się było taką oceną np. pochwalić ...: )

    Żeby było jasne: nie chodzi o to, aby wywalić z roboty tych,
    którzy ‘szydełkują’ jakieś WWW, nawet jeżeli są to synowie/córki prezesów
    itd. ... Raczej cel takiego rankingu, to poprawienie estetyki tego co mamy w
    lokalnej sieci,
    bo niektóre dzieła są zdecydowanie poniżej poziomu akceptowalnego. Jeżeli ktoś
    ma robić ‘totalną chałę’, albo ma taką ‘chałę’ nie aktualizowaną od roku, to –
    uważam- niech lepiej całkiem usunie WWW... Wtedy nie będzie powodu do wstydu.

    No ale przydałoby się jeszcze trochę pomysłów (również skorygowanie moich).
    Może należałoby gdzieś umieścić stronkę z lokalnymi adresami ?? (jest gdzieś
    taka ?). No nie wiem.... Zaproponujcie coś jeszcze. Może jakaś wyjątkowa nazwa
    dla nagród ? Może GAZETA coś podpowie ? Jacyś chętni do 'kapituły' ? Ja
    proponuję aby wziął w niej udział 'Pietro' (nie oglądałem calej Marii Zuby, ale
    zapowiada się naprawdę interesująco). Zachęcam do współpracy....





  • Gość: Pietro IP: *.kielce.sdi.tpnet.pl 04.12.01, 16:58
    Dobry pomysł z tym rankingiem. O ile mi wiadomo , "Gazeta" od czasu do czasu
    prezentuje jakąś nową witrynę krótko ją recenzując, więc być może trzeba bedzie
    się skontaktować z tym człowiekiem od recenzji i wspólnie coś zdziałać. Będzie
    można oceniać zarówno pod względem technicznym jak i merytorycznym.
    np. oficjalna strona miasta www.kielce.pl <<w zasadzie to oficjalny adres
    miasta>> powinien koniecznie miec wersję angielska i niemiecką itd. Dlaczego ??
    Jeśli chcemy pozyskać jakiś investorów to chyba powinni mieć bezpośredni dostęp
    do informacji o mieście we własnym języku.
    Ostatnio "surfowałem" ( nie lubie tego słowa ) po stronkach miast naszych
    wschodnich i południowych sąsiadów jak Smolensk, Murmansk , Tuła czy Frydek-
    Mistek większość dodatkowo miała stronki w wersji co najmniej angielskiej.
    Heh .. To tyle jeśli chodzi o oficjalna stroną miasta.

    dzięki że zakfalifikowanie mnie do kapituły, choć webmaster jestem ciągle
    początkojący choć powoli się rozkręcam z nowymi projektami.

    jeśli chodzi o katalog stronek to cos tam jest na www.kielce.com
    chodz jedynie strona "TUNELU" jest tam do zaakceptowania. No wkońcu to Flash.
  • dm_ 04.12.01, 08:49
    Gość portalu: Pietro napisał(a):

    > Mnie się podobała w czasie wyborów www.mariazuba.pl
    >
    > wiecie dlaczego ?????
    >
    >
    > Bo sam ją robiłem !!!!
    >
    > hehehe..
    > nO oFFeNce

    umowmy sie Pietro, ze nie podajemy tych stron ktore robilismy osobiscie ( osobno
    rzecz jasna, bo razem nie mielismy przyjemnosci wykonywac ten trudny zawod),

    Ok?
    pzdr.
  • Gość: Pietro IP: *.kielce.sdi.tpnet.pl 04.12.01, 17:01

    > umowmy sie Pietro, ze nie podajemy tych stron ktore robilismy osobiscie ( osobn
    > o
    > rzecz jasna, bo razem nie mielismy przyjemnosci wykonywac ten trudny zawod),
    >
    > Ok?
    > pzdr.

    Ok in 100%.

    czyli Koleżanka tesh trudni się włebmastergiem ???
  • dm_ 04.12.01, 17:37
    Gość portalu: Pietro napisał(a):
    >
    > czyli Koleżanka tesh trudni się włebmastergiem ???

    tez,
    a dokladniej grafika komputerowa;)))))
    sorry pierto, ale nie podobami sie zwrot 'webmastering'
    Moze to glupie z mojej strony, ale mam drgawki na dzwięk tego slowa:))))
    pozdr
  • Gość: Yahagi IP: *.kielce.tpsa.pl 04.12.01, 18:49
    > Dobry pomysł z tym rankingiem. O ile mi wiadomo , "Gazeta" od czasu do czasu
    > prezentuje jakąś nową witrynę krótko ją recenzując, więc być może trzeba
    > bedzie się skontaktować z tym człowiekiem od recenzji i wspólnie coś
    > zdziałać. Będzie można oceniać zarówno pod względem technicznym jak i
    > merytorycznym.

    Dobry pomysł... chociaż prawdę pisząc nie zetknąłem się w GW z jakąkolwiek
    prezentacją WWW.. ale może nie trafiłem na odpowiedni numer. Myślę, że gdyby
    dogadać się z takim kimś, to problem 'upublicznienia' wyników mielibyśmy być
    może z głowy...

    > dzięki że zakfalifikowanie mnie do kapituły, choć webmaster jestem ciągle
    > początkojący choć powoli się rozkręcam z nowymi projektami.

    Proponuję zaprosić jeszcze 'dm_' do osądu i już... spotkać się gdzieś na
    kawie/piwie (ale tylko jeden raz...nie więcej) ustalić wszystkie szczegóły ...
    i zaproponowac finalną formę SĄDU na forum.

    > jeśli chodzi o katalog stronek to cos tam jest na www.kielce.com
    > chodz jedynie strona "TUNELU" jest tam do zaakceptowania. No wkońcu to Flash.

    Może i jest fajna, tylko że nie chce mi się załadowac..... buu...

    No i jeszcze do dm_ : no to jak .... zgadzasz się na udział w
    kapitule ...???..:))
  • dm_ 04.12.01, 19:24
    Gość portalu: Yahagi napisał(a):

    >
    > No i jeszcze do dm_ : no to jak .... zgadzasz się na udział w
    > kapitule ...???..:))

    ale coz moze znaczyc moje zdanie??:)
    spotkac sie....zawsze.:)) (musze spytac meza czy moge):)
    kawe uwielbiam:)
  • Gość: Yahagi IP: *.kielce.tpsa.pl 04.12.01, 19:37
    > > No i jeszcze do dm_ : no to jak .... zgadzasz się na udział w
    > > kapitule ...???..:))
    >
    > ale coz moze znaczyc moje zdanie??:)

    Ano bardzo wiele... jakieś zasady wypada dopracować.

    > spotkac sie....zawsze.:)) (musze spytac meza czy moge):)
    > kawe uwielbiam:)

    Noo... to jesteśmy prawie umówieni... Jeszcze tylko jakąś datę zaproponuj
    (najlepiej wieczorem) no i już... Gdyby mąż miał obiekcje - zabieraj go ze sobą.

    Pietro: bywasz wieczorami dyspozycyjny ?

    Do All: gdyby ktoś chciał, no to tez może się zjawić i dorzucić swoje 3 grosze.
    Zaproszenie jest dalej otwarte.
  • dm_ 04.12.01, 19:44
    Gość portalu: Yahagi napisał(a):

    >
    > Noo... to jesteśmy prawie umówieni... Jeszcze tylko jakąś datę zaproponuj
    > (najlepiej wieczorem) no i już... Gdyby mąż miał obiekcje - zabieraj go ze sobą

    Raczej bedzie chcial isc ze mna :)), Zreszta on w temacie, jest b.dobrym
    grafikiem.
    ktos z wyborczej MUSI byc OBOWIAZKOWO !!!
    MIKO, KEX, wy sie odezwijcie !!!
    Sprawa bardzo istotna, moim skromnym zdaniem




  • yahagi 04.12.01, 20:08

    > Raczej bedzie chcial isc ze mna :)), Zreszta on w temacie, jest b.dobrym
    > grafikiem.
    > ktos z wyborczej MUSI byc OBOWIAZKOWO !!!
    > MIKO, KEX, wy sie odezwijcie !!!
    > Sprawa bardzo istotna, moim skromnym zdaniem
    >

    Fajnie będzie poznac grafików :)
    Właśnie, gdyby ktoś z gazety był, też byłoby dobrze... no jeszcze jakies
    terminy.. i miejsca też ....:)
  • dm_ 04.12.01, 20:15
    yahagi napisał(a):

    > Fajnie będzie poznac grafików :)

    a nam Ciebie:)))))

    > Właśnie, gdyby ktoś z gazety był, też byłoby dobrze... no jeszcze jakies
    > terminy.. i miejsca też ....:)

    czy moze byc termin przyszlotygodniowy?
    A miejsce..... hmm...nie jestem obeznana w miejscowych knajpkach itp. niestety
    nei jestem bywalcem :)))))
  • Gość: Yahagi IP: *.kielce.tpsa.pl 04.12.01, 20:24
    > a nam Ciebie:)))))

    :))

    > czy moze byc termin przyszlotygodniowy?

    np. 10-go ....(poniedziałek) ... wieczor, godzina 20...(?)

    > A miejsce..... hmm...nie jestem obeznana w miejscowych knajpkach itp. niestety
    > nei jestem bywalcem :)))))

    No nie wiem... ja bywam w JAZZie...ale może ktoś coś innego zapropounje...:))
  • kex 04.12.01, 20:29
    Macie moje błogosławieństwo :)
    i pomoc - rownież
    :)
  • Gość: Yahagi IP: *.kielce.tpsa.pl 04.12.01, 20:33
    ...rozumuiem że w poniedziałek mozemy na Ciebi liczyć (?)....:))
  • dm_ 04.12.01, 21:18
    Gość portalu: Yahagi napisał(a):

    > ...rozumuiem że w poniedziałek mozemy na Ciebi liczyć (?)....:))

    yohagi
    poczekaj, zanim uzgodnimy ze 10 itd, to umowmy sie na 100%, ze wszyscy chca itd,
    ale o 20 to nie wiem komu dzieci sprzedam :(((((
  • Gość: Pietro IP: *.kielce.sdi.tpnet.pl 05.12.01, 18:12
    Witam!
    Co do spotkania to siem piszę tylko muszę wcześniaj znać termin, żeby nie
    przegapić jakiegoś osiedlowego picia ;)
    Co do knajpy to może górne piętro CKM'u czyli "Kulturalna".
    Może w piątek ok. 17 - 18 ??? żeby pózniej ew. resztę wieczoru mieć free jak
    ktoś ma jakiejś inne wyjścia.

    Jak komuś nie pasuje to niech rzuci inny termin to się dostosuję.
  • Gość: Pietro IP: *.kielce.sdi.tpnet.pl 05.12.01, 18:16
    Sorki nie zauważyłem tego terminu poniedziałkowego.
    Cofam Piątek bo poniedziałek mi PASI
  • Gość: szaran IP: *.poz.zigzag.pl 05.12.01, 09:35
    >
    > No i sobie pomyślałem, że można by robić raz np. na 3 miesiące ranking
    > najlepszych i najgorszych stron w mieście (zwłaszcza dotyczy to instytucji,
    > które powinny w jakiś'tam sposób promować miasto/województwo), z tym, że nie
    > byłby to ranking dla samego rankingu.

    Jak do tej pory prezentowane byly jedynie strony firm i instytucji kieleckich. A
    co z innymi miastami, ktore tez wchodza w sklad woj. swietokrzyskiego? Tam tez
    mozna znalezc kilka perelek, ktore mimo ze robione przez osoby prywatne promuja
    miasta. Przyklady? Prosze bardzo: Starachowice - www.sse.pl , Pinczow -
    www.pinczow.com, Staszow - www.staszow.com ..

    Pozdrawiam
  • Gość: Wojtek D IP: *.kielce.cvx.ppp.tpnet.pl 15.12.01, 12:17
    Ciekawy temat podjeliście... Co do patronatu Gazety Wyborczej Agora SA
    chciałbym oświadczyć, że tak debilnych internetowych analfabetów jak oni w
    życiu nie widziałem. W opublikowanym przez GW niedawno katalogu stron
    CYBERKIELCE (24.10.2001) było tyle błędów i nieistniejących, nieaktualnych
    podanych stron, że włosy mi się na głowie zjeżyły. Pomijam fakt, ze adres mojej
    strony free.art.pl/makrofotografia/, który im wysłałem pocztą
    elektroniczną zmienili na jakieś www. free.art.pl/makrofotografia/. To są
    debile, internetowi analfabeci !!! Wysłałem do nich listy ze sprostowaniem i
    nawet nie odpowiedzieli. Chamstwo. Tak więc jestem przeciw patronatowi GW.
    reporter@klub.chip.pl
  • Gość: Wojtek D IP: *.kielce.cvx.ppp.tpnet.pl 15.12.01, 12:17
    Rzeczywiście strona Urzędu Miasta w Kielcach jest na poziomie HTML 1.0 w stylu
    z początku lat 90' Wygląda na to, że nie mają WEBmastera.... a w Kielcach 35000
    bezrobotnych nie ma co robić.... Podobnie jest z www.chemar.com.pl (zadłużenie
    firmy 40 mln złotych) - prosze aby ktoś wysłał do nich list z prośbą aby
    zamiast publikować tandetę lepiej całkowicie ją zlikwidowali. Jeden z kolegów
    piszących o stronach Przedsiebiorstwa Rozwoju Regionu zrobił błąd - powinno
    być.: Przedsiębiorstwo Niedorozwoju Regionu. Na koniec zasadnicza uwaga - nie
    wolno kompromitować nieudaczników (nie wszyscy muszą mieć talent) lepiej
    promować najzdolniejszych twórców i najlepsze strony. reporter@klub.chip.pl
  • jjarm 20.12.01, 15:23
    Gość portalu: Wojtek D napisał(a):
    >Na koniec zasadnicza uwaga - nie
    > wolno kompromitować nieudaczników (nie wszyscy muszą mieć talent) lepiej
    > promować najzdolniejszych twórców i najlepsze strony. reporter@klub.chip.pl

    W kwestii zdolnosci i talentu:

    Twoja strona ktora reklamujesz i pare slow o Tobie:

    free.art.pl/makrofotografia/mojewww.html

    na samym dole:
    ".... Chętnie wykonam zdjęcia pornograficzne małym dzieciom - widze lukę w
    internecie, podrobię dokumenty, pieczątki, porobię na czarno - mam referencje,
    praktyka i sukces gwarantowane. "

    talent i zdolnosci to i moze masz tylko do czego?








  • kielczanin 20.12.01, 14:44
    Kochani Forumowicze, oceńcie krytycznie, to co ruszyło: www.plus.kielce.pl
    :-)
  • prr 20.12.01, 15:09
    kielczanin napisał(a):

    > Kochani Forumowicze, oceńcie krytycznie, to co ruszyło: www.plus.kielce.pl
    > :-)

    Moze Cię rozczaruje "kielczaninie" ale ta strona jest do dupy.
    Może w IE wygląda dobrze (ale tez nie) ale w NN --------->>> K_O_S_Z_M_A_R
    Pozatym, swf ładuje sie bardzo długo.
    Animacja jest prostacka, jakiś uczniak to robił.?
    Moje odczucia są takie jak przedstawiłem, jeśli uraziłem to przepraszam.
    Ktos zna php, a może korzysta z gotowca, ale to nie wystarczy.
  • prr 20.12.01, 15:10
    prr napisał(a):

    > kielczanin napisał(a):
    >
    > > Kochani Forumowicze, oceńcie krytycznie, to co ruszyło: www.plus.kielce.pl
    > > :-)
    >
    > Moze Cię rozczaruje "kielczaninie" ale ta strona jest do dupy.
    > Może w IE wygląda dobrze (ale tez nie) ale w NN --------->>> K_O_S_Z_M
    > _A_R
    > Pozatym, swf ładuje sie bardzo długo.
    > Animacja jest prostacka, jakiś uczniak to robił.?
    > Moje odczucia są takie jak przedstawiłem, jeśli uraziłem to przepraszam.
    > Ktos zna php, a może korzysta z gotowca, ale to nie wystarczy.

    na dowód moich słów wyslę ci pict. jak to wygląda w NN.
  • kielczanin 20.12.01, 15:17
    prr napisał(a):

    > prr napisał(a):
    >
    > > kielczanin napisał(a):
    > >
    > > > Kochani Forumowicze, oceńcie krytycznie, to co ruszyło: www.plus.kiel
    > ce.pl
    > > > :-)
    > >
    > > Moze Cię rozczaruje "kielczaninie" ale ta strona jest do dupy.
    > > Może w IE wygląda dobrze (ale tez nie) ale w NN --------->>> K_O_
    > S_Z_M
    > > _A_R
    > > Pozatym, swf ładuje sie bardzo długo.
    > > Animacja jest prostacka, jakiś uczniak to robił.?
    > > Moje odczucia są takie jak przedstawiłem, jeśli uraziłem to przepraszam.
    > > Ktos zna php, a może korzysta z gotowca, ale to nie wystarczy.
    >
    > na dowód moich słów wyslę ci pict. jak to wygląda w NN.

    zbyt trudna jest dla mnie ta mowa. ja nie jestem informatykiem, tylko gościem,
    który od czasu do czasu zagląda do netu.
    Nie uraziles mnie niczym, bo poprosilem o krytyczne uwagi, a nie o slodzenie :-)
  • prr 20.12.01, 15:38
    kielczanin napisał(a):

    >
    >
    > zbyt trudna jest dla mnie ta mowa. ja nie jestem informatykiem, tylko gościem,
    >
    > który od czasu do czasu zagląda do netu.
    > Nie uraziles mnie niczym, bo poprosilem o krytyczne uwagi, a nie o slodzenie :
    > -)

    Pracuje w banku i surfuje sobie i ogladam strony kieleckie i jestem tym zalamany!
    nie jestem informatykiem i nie musze nim byc zeby stwierdzic co jest dobre a co złe.
  • kielczanin 20.12.01, 15:46
    dzieki za ocene !
    :-)
  • kielczanin 20.12.01, 18:07
    kielczanin napisał(a):

    > dzieki za ocene !
    > :-)

    Może jeszcze ktos inny, kto nie zajmuje sie zawodowo tworzeniem stron www oceni
    to co zostało zrobione dla Plusa ? bardzo proszę :-)
    Nie chodzi tylko o techniczna strone stronki, ale o to co jest i co ma byc...
  • jjarm 20.12.01, 18:31
    kielczanin napisał(a):
    > Może jeszcze ktos inny, kto nie zajmuje sie zawodowo tworzeniem stron www oceni
    > to co zostało zrobione dla Plusa ? bardzo proszę :-)

    pewnie jest ich wielu;-)


    > Nie chodzi tylko o techniczna strone stronki, ale o to co jest i co ma byc...

    Trudno mi powiedziec bo ja ogladam wlasnie po Netscapem i nie widac zbyt wiele
    , jesli uda sie wejsc gdzies glebiej to wszystko sie zlewa, wiec nie moge sie
    szerzej wypowiedziec;-) powiem jedno, strona musi byc optymalizowana nie tylko i
    wylacznie pod Internet Explorera ale takze pod inne przegladarki ktorych sie uzywa
    (a dla niektorych to juz sztuka:-), jesli sie robi www i zapomina o tak
    podstawowej sprawie to...

    Strona ogolnie jest zbyt ciezka i przeladowana, brak detekcji flasha - jesli ktos
    nie ma to wedruje na www.macromedia.com - nie ogladajac Waszej, itd.

    Zalozmy ze bedzie Internauta ktory ma Internet Explorera i z domu powiesi sie na
    modemie to dlugo bedzie czekac na zaladowanie serwisu.


  • kielczanin 20.12.01, 19:52
    jjarm napisał(a):

    dzieki jjarm za uwagi :-)
    a ja z uporem maniaka poproszę o opinie ludzi nie związanych z tworzeniem
    stron www.
    :-)
  • jjarm 20.12.01, 20:17
    kielczanin napisał(a):
    > jjarm napisał(a):
    > dzieki jjarm za uwagi :-)
    > a ja z uporem maniaka poproszę o opinie ludzi nie związanych z tworzeniem
    > stron www.
    > :-)

    to ja przepraszam, nie doczytalem ze mialo byc "kto sie nie zajmuje"
    sorki;-)
  • marta31a 01.02.19, 18:32
    masakra i tyle
  • Gość: Yahagi IP: *.kielce.cvx.ppp.tpnet.pl 20.12.01, 15:49
    ... jeśli masz czas grzebać w lokalnych WWW - no to zapraszamy do współpracy....
    :))
  • prr 20.12.01, 15:52
    Gość portalu: Yahagi napisał(a):

    > ... jeśli masz czas grzebać w lokalnych WWW - no to zapraszamy do współpracy...
    > .
    > :))

    bardzo czesto grzebe i jestem przerazony. Nieliczne sa dobre!
  • kielczanin 20.12.01, 19:55
    prr może od czasu do czasu sprawdziłbyś swoją pocztę na Gazeta,pl ; bo cos
    obiecałeś i ani widu ani słychu.. :-) dzięki
  • Gość: Wojtek_D IP: *.kielce.cvx.ppp.tpnet.pl 21.12.01, 07:43
    jjarm@poczta.gazeta.pl dn 20-12-2001 napisał.:
    Twoja strona ktora reklamujesz i pare slow o Tobie:
    free.art.pl/makrofotografia/ na samym dole jednej ze stron:
    ".... Chętnie wykonam zdjęcia pornograficzne ..."
    talent i zdolnosci to i moze masz tylko do czego?
    ****************************************************
    Szanowny kolego, na moich stronach jest ponad 120 ciekawych fotografii, wiele
    wierszy, sa także reprodukcje malarza Eschera, informacje o znanych ludziach
    regionu, sondy, formularze a ty sobie wyrwałes jedno zdanie z kontekstu i
    robisz ze mnie jakiegoś przestepcę. Jeżeli twoi kumple z AWSu doprowadzili
    Polske do kryzysu i nie ma pracy to trzeba sie bedzie zając innymi rzeczami
    niezgodnymi z prawdą. A zapis na moich stronach rzeczywiście będe musiał
    zmienić bo takie świry jak ty i księżulki się mnie od czasu do czasu czepiają.
  • dm_ 21.12.01, 10:37
    Gość portalu: Wojtek_D napisał(a):
    > Szanowny kolego, na moich stronach jest ponad 120 ciekawych fotografii, wiele
    > wierszy, sa także reprodukcje malarza Eschera, informacje o znanych ludziach
    > regionu, sondy, formularze a ty sobie wyrwałes jedno zdanie z kontekstu i
    > robisz ze mnie jakiegoś przestepcę. Jeżeli twoi kumple z AWSu doprowadzili
    > Polske do kryzysu i nie ma pracy to trzeba sie bedzie zając innymi rzeczami

    bylam rowniez na twojej stronie wojtek - to zdanie moze i wyrwane z kontekstu ale
    w calosci (na stronie) oddaje ten sam sens!
    masz jakies zachwianie osobowosci chyba!
    Uwazasz to moze za doskonaly dowcip ale jestes w blędzie. Jak to przeczytalam to
    mnie obrzydzenie wzielo do twojej strony jak i do ciebie.
    To, za masz fotografie, reprodukcje malarza Eschera i wiersze nie czyni Cie
    lepszym i nie upowaznia do zamieszczanie takich zdan. Wstrętne!

    pozdr

  • kex 20.12.01, 20:47
    To dla kielczanina - bo prosił:)

    Hmm, no ja tam znawcą nie jestem, zajżałem tam sobie jednak przed chwilą - troszke jest tak, że wczesniej
    przeczytałem uwagi do tej strony napisane przez wypowiadające sie na tym forum osoby.
    Chyba maja racje!

    Rozumiem, ze jest to nowy projekt strony. Więc jest przemyślana jej budowa i wszystkie zawarte tam informacje.
    Czy tak?
    Chyba nie!

    Kiedyś, ktoś już napisał na tym Forum, że często ludzie wieszający swoje strony, no nie do końca myślą o tych
    którzy będą te strony przeglądać. Strona plus.kielce - chyba tak właśnie została zrobiona.

    Czemu tam się wszystko zlewa?
    Dlaczego, nie wyświetlaja się wszystkie elementy?
    Czy to na 100% jest ukończona strona?
    O jej - no szarpneły mną emocje - chyba plus powiesił jednak niedokończoną stronę - ej "profesjonaliści" - nie robi
    się tak!
    Nie nie ogladam - nie chce się denerwować!

    - poza tym ładny niebieski kolor :)

    pozdrawiam
    kex


Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.