Dodaj do ulubionych

Wrze w kieleckim PKS

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.10.07, 22:41
Znowu te prostaki po zawodówkach z solidarności jak w MPK wypełzły z
kanałów i mają najwięcej do powiedzenia.
Obserwuj wątek
    • Gość: sesnor Re: Wrze w kieleckim PKS IP: 194.181.128.* 08.10.07, 23:15
      Wszyscy -tak zarząd jak i ludzie z załogi muszą zdać sobie sprawę z
      jednej prostej rzeczy - moje biuro podróży gdy organizuje wycieczki
      woli brac autokary z sasiedniego Ostrowca niz wynajmować je pod
      nosem - w Kielcach. Koszt troszkę wyzszy, ale też i bardzo podobny,
      a poziom obsługi klienta nieporównywalny. Kto nie wierzy niechaj
      sprawdzi. Najlepszy przykład:

      Chciałem wynając autokar na zielona szkołę - na maj. Zamówiłem
      autokar w styczniu. Powiedziano mi w PKS Kielce, ze jak chce
      zarezerwować na maj - to muszę sie skontaktować pod koniec
      kwietnia "bo teraz nie wiedzą czy na czerwiec nie bedą mieli
      dłuzszych, agranicznych tras i czy będą mieli jakiś autokar wolny"
      ZApytałem, czy ktos juz wynajął autokar na ten okres "nie, jest pan
      pierwszy" Jak normalny klient nie czeakłem do kwietnia by
      usłyszeć "sorry, ale nie mamy juz autokaru"...narażajac sie
      jednocześnie na nieprzyjemnosci ze strony szkoły, która zleciła
      organizację zielonej szkoły

      Zadzwoniłem do Ostrowca -bo najblizej- tam przysłano mi faks, ze
      autokar jest zarezerwowany itp.

      A wy się dalej kłóćcie i przepychajcie. ZApomnicie o klientach, a
      jak klienci zapomną o Was - to Wasze kłótnie stana sie początkiem
      Waszego końca.
      • Gość: Pstryku Serdecznie Re: Wrze w kieleckim PKS IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.10.07, 23:40
        Na dworcu PKS Skarżysko-Zachodnie jest kosmiczny nieskończony syf i
        burdel. Czegoś takiego od 30 lat nigdzie nie widziałem ?!!! to
        powinni zamknąć i zaorać w Skarżysku. A autobusy powinny być
        skasowane 10 lat temu ze względu na stan techniczny zagrażający
        życiu pasażerów.

        W kieleckiej informacji PKS siedzi kobieta, która jest przekonana,
        że do Szydłowca jedzie się przez Daleszyce, a do Szydłowa przez
        Skarżysko.
    • peterpopara Re: Wrze w kieleckim PKS 09.10.07, 08:02
      O widzę że następny człeczyna, co ludzi nie szanuje. Więcej pokory "chłepcze" a
      przy okazji i kultury. Kto wie może Tobie zdarzy się pracować w takich
      warunkach, to byłby dopiero paradoks.
      • Gość: eberhardt_mock Re: Wrze w kieleckim PKS IP: *.pol-aqua.com.pl 09.10.07, 08:13
        Sytuacji rynkowej PKS i fatalnego zarządzania nie poprawiają
        takie "kwiatki" jak p. Zaborski. Ten pan pracował wiele lat w PKS
        Skarzysko gdzie był przewodniczącym Solidarności. PKS S-ko juz nie
        istnieje, więc gdzieś się musiał podziać, a co innego mógłby robić ?
        Przecież nie siądzie "za kółko".... Chociaż jako trener karate i
        utytułowany zawodnik w windykacji jest jak najbardziej na miejscu....
      • Gość: politolog kto mieczem wojuje od miecza ginie IP: *.kielce.net.pl 09.10.07, 08:19
        Brawo , wreszcie sami oczuliście związkowe prymitywy do czego prowadzą wasze
        przwileje! Nie mozecie zwolnić pijawek i nierobów co niszczą waszą pracę bo.....
        są związkowcami i nie mozna ich zwolnić:))))))) hhahahhahahha dobrze wam tak!
        zbankrutujcie se tearaz i na kuroniówke to sie moze wreszcie nauczycie że
        związki zawodowe to najwieksza zakała i przyczyna wszelkich kłopotów pracowników
        - niskich płac itd.. a jeszcze bardziej zawinili bezrobotnym bo to przez nich
        albo stracili prace albo nie mogą jej dostać. to są czytste fakty. W W. Brytani
        w latyach 70-tych były potęzne Związki zawodowe i... ponad 20% berobocie, Tacher
        wzięła ich za te pijawkowe dupy i pogoniła w cholere skutek - całkowita
        likwidacja bezrobocia i bardzop silny wzrost płac. A ty narodzie głupi dalej
        głosuj na socjalistów i związkowców i klep biede do końca życia:)))
        • Gość: cixem Re: kto mieczem wojuje od miecza ginie IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.10.07, 15:46
          zz solidarność i socjaliści????
          trochę ci sie pomieszało w tym zacietrzewieniu.
          Ale masz rację z tymi związkami. siedzi sobie kilku nierobów, żerują na zwykłych
          pracownikach i są nietykalni. dodatkowo często torpedują działania ludzi dobrej
          woli, bo na jakiekolwiek ważne dla firmy decyzje muszą wyrazić swoją zgodę, a
          jeśli zz nie po drodze z zarządem to często na przekór się przeciwiają.
    • Gość: pracownik Wrze w kieleckim PKS IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.10.07, 15:45
      Ludzie Prezes przyniesiony w teczce, na drugi konkurs to nawet opis
      w wymogach zmienili bo by nim nie został,Radę nadzorczą wymienili na
      idiotów którzy dają majątek wysrzedawać. Słowa Pani Przewodniczącej
      Katanowskiej do poprzednich zarządów że wydmuszkę z firmy robią. A
      co ona emerytka od roku tam robi i 5 tys bierze. Kolejny oszołom
      Zwierzyński co przewozy rozkłada i już nik tym pks nie jeździ, umowy
      na kontrakty międzynarodowe pozrywał bo nie opłacalne a sam nic nie
      zrobił. Flagowe auto pks nowe volvo przydzielił związkowcom i
      obrysowali całe na wynajmie i też zarabia 5 tys. zl. A ci którzy
      zaborskiego wyganiają to by lepiej inspekcje pracy zawiadomili bo
      pracują w warunkach nie godnych człowieka. Moczoń i Rębosz to też
      nie powinni już dawno tam być, pijaczyny jedne szczególnie ten drugi
      na trasie do zielonej góry skubie kase.
    • Gość: były pracownik Wrze w kieleckim PKS IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.10.07, 15:50
      Masz rację i firmą powinien się prokurator zająć bo zeszły rok
      geniusze mimo sprzedaży działki to ponad 2 mln. strat zaliczyli a
      wtym roku już prawie 2 mln strat. Ogólnie ponad 12 mln strat a durny
      prezes inwestycje będzie robił. Niech się kodeksu spółek nauczy co w
      takiej sytuacji powinien zrobić a nie majątek wysprzedawać.
      Prokurator czas do pracy.
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka