Kolejowa konkurencja kusi samorząd Dodaj do ulubionych

  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • Wynika z wypowiedzi Zdzisława ze wejdzie Arriva ale w jakiej formie
    to zobaczymy
    • Gość: Arrivederci IP: *.internetdsl.tpnet.pl 15.01.09, 17:57
      1. Arriva nie ma taboru. Jak wygra to będzie burdel przez kilka miesięcy jak w
      kujawsko-pomorskim. Chyba, że marszałek zakupi w końcu obiecane szynobusy. Ale
      bez kilkunastu ezt Kielce - Kraków czy Kielce - Katowice nie ma o czym mówić.
      Tam muszą być 3-6 wagonowe składy a nie pojedyńcze "tramwaje".

      2. Jeśli Wrzałka poważnie myśli o Arrivie proponuje na początek ich wpuścić
      komercyjne na Skarżysko - Tomaszów - Łódź i Kielce - Busko. Niech się wykażą.
      Można ich wpuścić od najbliższej korekty rozkładu jazdy.

      3. Jeśli Arriva proponuje 12,93 zł/pockm to PKP zejdzie do 10.50 zł/pockm jak w
      przetargu na Bydgoszcz - Chełmża. I jedynie to będzie sukcesem Wrzałki, że PKP
      obniży cenę za pockm prawie o połowę.

      Dlatego warto ogłosić przetarg z 4 zadań:

      1) Na linie zelektryfikowane - 50% kursów
      2) Na linie zelektryfikowane - 50% kursów
      3) Na linię niezelektryfikowaną - na odcinek Skarżysko - Końskie (szynobus)
      4) Na linię niezelektryfikowaną - na odcinek Skarżysko - Końskie - Tomaszów z
      kursami do Łodzi

      Ad. zad 1 i 2 - 50% oznacza 50% kursów na wszystkich trasach Sędziszów - K-ce -
      Włoszczowa i Kielce - S-ko - Ostrowiec, w tym wspólne relacje typu Kielce -
      Kraków, K-ce - Katowice i K-ce - Częstochowa.


      SIWZ musi zawierać:

      1) Wspólny bilet z przewoźnikami PR i ew. KM, docelowo też z IC
      2) Honorowanie biletów sieciowych (miesięcznych, i wszelkich ofert
      promocyjnych: weekendowych, regiokarnetów etc.)
      3) Posiadanie odpowiedniej ilości sprawnego i dopuszczonego na torach PLK taboru
      4) Wzajemna sprzedaż biletów

      A jak jeszcze pomyśleć o pasażerach:
      1) Relacje szynobusowe Ostrowiec - Kielce i Kielce - Ostrowiec
      2) Dogadać się z sejmikiem mazowieckim i Kolejami Mazowieckim i przywrócić ze
      2-3 pary pociągów obsługiwanych naprzemiennie Kielce - Radom (na zmianą KM i PR
      czy Arriva).
      3) Relacje Skarżysko - Sędziszów
      4) Warto dogadać się z Rzeszowem i pomyśleć o pociągu Kielce - Staszów -
      Tarnobrzeg - Kolbuszowa - Rzeszów.
      5) Dobudować brakujące 2km toru i wybudować przystanek Busko Miasto, wtedy można
      Arrivę wpuścić na Kielce - Busko.
      6) Na konwencie marszałków postawić propozycję biletu regionalnego, ważnego u
      wszystkich przewożników prowadzących przewozy regionalne (Arriva, KD, KM, SKM,
      PR, WKD)
      • Gość: łącznicowy IP: *.internetdsl.tpnet.pl 15.01.09, 18:10
        A co z łącznicą w Gosiewie ????
        • Gość: ktos IP: 94.196.210.* 15.01.09, 19:09
          Oczywiscie pod warunkiem ze beda takie same sklady jak w UK czyli czyste,
          pachnace z klima i toaleta ktorej nie trzeba sie bac.Pozdrawiam
          Ps.I tak pewnie wygra PKP ze swoim "nowoczesnym" taborem:-(























          • Gość: aron IP: *.lublin.enterpol.pl 15.01.09, 19:38
            6 wagonów z Kielc do Katowic? Po co?
            Relacja Kielce - Ostrowiec? Po co? Busem i PKSem jest 2 razy
            szybciej.
            • Gość: wykidajloooo IP: *.internetdsl.tpnet.pl 15.01.09, 20:06
              > Po co? Busem i PKSem jest 2 razy
              > szybciej.

              Nie sądzę. Poza tym ciasno, niebezpiecznie i nie wejdziesz z plecakiem, nie
              wpominając o wózku czy rowerze. Busami to sobie jeździj po Partaczewie.
              • Gość: aron IP: *.lublin.enterpol.pl 17.01.09, 02:32
                ja nie mam nic przeciwko. Jak macie kasę to uruchamiajcie sobie
                pociągi 6-wagonowe albo i 10-wagonowe z Kielc do Katowic i szynobusy
                z Kielc do Ostrowca. Tylko żeby potem nie było że nie ostrzegałem.

                Na Śląsku linia GLiwice - Bytom przyniosła kilka milionów złotych
                strat. Jeżeli chcecie powtórki w Świętokrzyskim to proszę bardzo.
          • Gość: spagi IP: 195.14.4.* 11.05.09, 15:34
            Jeżdże w arrivie w kujawsko -pomorskim i te pociagi sa super, nawet
            te sprawiajace wrażenie starych (duńskie) w środku sa po prostu
            klasa. A do buska powinna pójśc arrive, bo wtedy zarobią. tam
            mieszka od cholery kolejarzy, którzy na pkp pr maja albo 80, albo 99
            % zniżki. teraqz jeżdżą busami bo nic nie ma, a pociagiem jeździło
            by z buska, szarbkowa, stawian-pińczowskich, kij, włoszczowic,
            dębskiej woli, NIdy, Brzezin. Wystarczy odpowiedni marketindg i
            dogadanie sie z PKP PLK. do buska smiało można by jeździć 80 KM/h.
            Mozna tez pociagnąc skomunikowanie BUSEM od stacji KIJE (najlepiej
            busem Arrivy w cenie biletu) do PIńczowa. Ludzie uniknęliby korków,
            a kupa ludzi codziennie dojeżdża do pracy do kielc, a ile ludzi do
            szkoły. Region Gmin , KIJE, PIŃczów i BUSKO został odcięty od Kielc,
            Droga niby świeżo po remoncie. równie dobre mogłoby być
            łączenie/dzielenie składów we włoszczowicach w kierunku buska i
            Tarnobrzega. Pamietam jak w piątki jechał pociag do Połańca przez
            staszów to zawsze było w nim duzo ludzi. potrzebna jest komunikacja
            z centrum chmilnika do stacji, centrum staszowa do stacji.
            możliwości jest wiele a arriva nie takich rzeczy dokonała w kujawsko
            pomorskim, gdzie ludzie są bardzo zadowoleni z Arrivy, a na stacji w
            bydgoszczy kolejki do kas po bilety miesięczne. pewne jest to , że
            gdyby arriva wygrała chełmżę byłoby jeszcze lepiej (skomunikowanie
            do grudziądza), ale oczywiście musiało coś być nie na rzeczy. skoro
            na trasie z wierzchucina do laskowic goga jeździć ludzie, albo z
            czerska do laskowić, lub laskowic do grudziądza i brodnicy, to
            dlaczego nie mogą jeździć z kliec do Buska Zdroju. przepieknego
            uzdrowiska. ludzie maja juz dfosyć Busów i autobusów. mądre
            rozegranie sprawy z samorzadami BUSKA< KIEKLC< MORAWICY< KIJ NOWIN,
            PIŃCZOWA na Bank przyniosłoby sukces tej komunikacji. Ale tam tylko
            Arriva, bo za duzo byłych kolejarzy tam mieszka. A ile ludzi
            wykwalifikowanych (po doświadczeniu w PKP) mogłoby tam pracować?
            Sukces pewein, tylko arriva musi walczyć, a na trasie do Buska jest
            w stanie udowodnć profesjonaliz, tylko zgodnie z sugestia, którą
            napisałem, bo to daje szansę i gwarancje sukcesu, a ludzie pociagu
            potrzebują - to nie jest bajka. chcemy koleji do Buska.
      • Gość portalu: Arrivederci napisał(a):


        > 1) Wspólny bilet z przewoźnikami PR i ew. KM, docelowo też z IC
        Nawet PR nie mają wspólnego biletu z IC

        > 1) Relacje szynobusowe Ostrowiec - Kielce i Kielce - Ostrowiec
        A po co? Kto będzie jechał z Kielc do Ostrowca 2 godziny?

        > 3) Relacje Skarżysko - Sędziszów
        > 4) Warto dogadać się z Rzeszowem i pomyśleć o pociągu Kielce - Staszów -
        > Tarnobrzeg - Kolbuszowa - Rzeszów.
        A może dać w końcu kasę na remont torów do Sandomierza i nie opóźniać inwestycji?

        --
        Mężczyźni są z Marsa a kobiety ze Snickersa
        • Gość: kolejarz IP: *.internetdsl.tpnet.pl 15.01.09, 22:46
          > A może dać w końcu kasę na remont torów do Sandomierza i nie opóźniać inwestycj
          > i?
          >

          Kielcom też się przyda dojazd do Tarnobrzega i Rzeszowa. To można uruchomić od
          zaraz.
          • Ale remont trasy na Sandomierz jest potrzebna większej ilości osób.Nie prowadzi
            przez Kielce(bo już dawno była by w remoncie),ale za to przez bardzo gęsto
            zaludniony teren.Trasa przez Staszów wiedzie przez pola rolniczego
            południa.Reprezentujesz typowe kieleckie myślenie-nie dać tam,gdzie jest
            potrzebne większej ilości ludzi tylko tam,gdzie będzie korzyść dla Kielc.Ilu
            będziesz miał pasażerów ze Staszowa?Trasa od Tarnobrzega do Kolbuszowej nawet
            nie jest jeszcze przejedna.Wymaga remontu,zanim będzie można wznowić ruch
            pasażerski.Uruchomić można do Tarnobrzega,ew dalej do Sandomierza.
            --
            Mężczyźni są z Marsa a kobiety ze Snickersa
            • I trasa na Kolbuszowa nie jest zelektryfikowana-wymagałaby zmiany lokomotywy
              (gdyby nadawała się do ruchu pasażerskiego)
              --
              Mężczyźni są z Marsa a kobiety ze Snickersa
              • Gość: kolejarz IP: *.internetdsl.tpnet.pl 16.01.09, 17:44
                pathos_phobos napisał:

                > I trasa na Kolbuszowa nie jest zelektryfikowana-wymagałaby zmiany lokomotywy
                > (gdyby nadawała się do ruchu pasażerskiego)

                I tak by wymagała. A zmiana lokomotywy połączona ze zmianą czoła będzie trwała
                dużo krócej - ok 7 min zamiast 20 w porywach do 40min. A jadąc z Kielc od strony
                Chmielowa pociąg zmieni czoło. Linia Rzeszów - Kolbuszowa - Ocice jest w
                zasadzie gotowa. Poza tym nic nie stoi na przeszkodzie, aby prócz pociągów
                osobowych były pociągi pospieszne Rzeszów - Tarnobrzeg - Warszawa przez Staszów
                - Kielce (te mogą być od zaraz) i przez Sandomierz i Wąchock (tu trzeba prócz
                zmiany lokomotywy w Tarnobrzego zmieniać też czoło w Skarżysku).
                • Ty twierdzisz,że się znasz na kolei????
                  Mówisz,że można uruchomić trasę Kolbuszowa-Ocice?
                  Przez Sandomierz Rzeszów chce uruchomić IC po wybudowaniu drugiego toru i
                  elektryfikacji do Ocic oraz Remontu trasy z Sandomierza do Skarżyska.
                  Na razie możecie sobie otworzyć połączenie przez Staszów do Tarnobrzega.O ile
                  będziecie mieć klientów.A w międzyczasie niech Kielce nie przeciągają remontu
                  trasy na Sandomierz.
                  PS-wiesz,gdzie się znajduje dworzec pkp w Staszowie?
                  Gość portalu: kolejarz napisał(a):

                  > A zmiana lokomotywy połączona ze zmianą czoła będzie trwała
                  > dużo krócej - ok 7 min zamiast 20 w porywach do 40min.
                  O jakie 40 min ci chodzi?
                  --
                  Mężczyźni są z Marsa a kobiety ze Snickersa
                  • Gość: kolejarz IP: *.internetdsl.tpnet.pl 16.01.09, 19:37
                    pathos_phobos napisał:

                    > Ty twierdzisz,że się znasz na kolei????
                    > Mówisz,że można uruchomić trasę Kolbuszowa-Ocice?

                    Obudź się ! Remont całego odcinka został ukończony w zeszłym roku. Pociągi
                    Rzeszów - Kolbuszowa jeżdżą jakiś czas.

                    Relacja z remontu Kolbuszowa - Ocice:
                    podkarpackakolej.net/aktualnosci.php?y=2008&m=8
                    > Przez Sandomierz Rzeszów chce uruchomić IC po wybudowaniu drugiego toru i
                    > elektryfikacji do Ocic oraz Remontu trasy z Sandomierza do Skarżyska.

                    Ale zanim to nastąpi można jeździć przez Chmielów - Staszów - Kielce. Kielcom
                    jest potrzebne sensowne połączenie do Tarnobrzega, Rzeszowa i w Bieszczady.
                    Zapewniam Cię, że przy dobrym rozkładzie obłożenie będzie dobre.

                    > PS-wiesz,gdzie się znajduje dworzec pkp w Staszowie?

                    Wiem, byłem tam nie raz.

                    Dlatego warto pomyśleć już. A po remoncie linii Skarżysko - Sandomierz puścić
                    tamtędy pociągi Warszawa - Skarżysko - Stalowa Wola Rozw. - Przemyśl.
                    • Gość portalu: kolejarz napisał(a):

                      > Obudź się ! Remont całego odcinka został ukończony w zeszłym roku. Pociągi
                      > Rzeszów - Kolbuszowa jeżdżą jakiś czas.

                      Jeżdżą 2 lata.Zakończono prace przy infrastrukturze,ale to nie oznacza
                      automatycznie,że trasa nadaje się do uruchomienia dla pociągów pasażerskich.

                      > Ale zanim to nastąpi można jeździć przez Chmielów - Staszów - Kielce.
                      IC po starych,nieremontowanych torach,jednotorowej trasie,która nawet w
                      najdalszych planach nie jest planowana do prędkości powyżej 80 km/h?

                      Kielcom
                      > jest potrzebne sensowne połączenie do Tarnobrzega, Rzeszowa i w Bieszczady.

                      To kto wam zabrania?Można nawet przez Skarżysko,po przystosowaniu torów do
                      prędkości 120 km/h.zawsze szybciej,niż przez Staszów 60 km/h

                      > Zapewniam Cię, że przy dobrym rozkładzie obłożenie będzie dobre.

                      Wyliczenia takie jak w Obicach (3 mln pasażerów rocznie z woj. 1 200 tys?)

                      >
                      > Wiem, byłem tam nie raz.

                      Czyli wiesz,Jak baaaardzo daleko jest od miasta i w jakich polach leży?
                      >
                      > Dlatego warto pomyśleć już. A po remoncie linii Skarżysko - Sandomierz puścić
                      > tamtędy pociągi Warszawa - Skarżysko - Stalowa Wola Rozw. - Przemyśl.
                      Powrócą,jak kiedyś były.A czemu ciebie cholera bierze,że IC może jechać przez
                      Sandomierz,a nie Kielce?


                      --
                      Mężczyźni są z Marsa a kobiety ze Snickersa
                      • Gość: kolejarz IP: *.internetdsl.tpnet.pl 16.01.09, 19:57
                        pathos_phobos napisał:

                        > Jeżdżą 2 lata.Zakończono prace przy infrastrukturze,ale to nie oznacza
                        > automatycznie,że trasa nadaje się do uruchomienia dla pociągów pasażerskich.

                        To pociągi pasażerskie wymagają innych torów? Pośpieszny może wyjechać w trasę
                        choćby i dziś.



                        .
                        >
                        > To kto wam zabrania?Można nawet przez Skarżysko,po przystosowaniu torów do
                        > prędkości 120 km/h.zawsze szybciej,niż przez Staszów 60 km/h

                        Po niewielkich naprawach przez Staszów będzie 80km/h, a nawet jadąc 60km/h
                        będzie szybciej niż przez Sandomierz 0 km/h ;>


                        >
                        > Czyli wiesz,Jak baaaardzo daleko jest od miasta i w jakich polach leży?

                        To popatrz sobie na googlomapę - jest dużo lepiej niż w Busku. A poza tym od
                        czegoś jest komunikacja miejska ;) Ja dalej mam na dworzec niż od centrum
                        Staszowa i idę spacerkiem 12 minut ;)


                        > Powrócą,jak kiedyś były.A czemu ciebie cholera bierze,że IC może jechać przez
                        > Sandomierz,a nie Kielce?
                        >

                        Bo chcę jechać do Tarnobrzega, Rzeszowa i w Bieszczady jak człowiek.
                        • Gość portalu: kolejarz napisał(a):

                          > pathos_phobos napisał:

                          > To pociągi pasażerskie wymagają innych torów? Pośpieszny może wyjechać w trasę
                          > choćby i dziś.
                          >
                          No to czemu nie jeżdżą?

                          > > To kto wam zabrania?Można nawet przez Skarżysko,po przystosowaniu torów d

                          > Po niewielkich naprawach przez Staszów będzie 80km/h, a nawet jadąc 60km/h
                          > będzie szybciej niż przez Sandomierz 0 km/h ;>
                          >
                          Po zakończeniu modernizacji,matołku.czytaj ze zrozumieniem.


                          > To popatrz sobie na googlomapę - jest dużo lepiej niż w Busku.
                          Skoro jest dużo lepiej,niż w Busku,no to całe szczęście.Tym mnie przekonałeś.

                          A poza tym od
                          > czegoś jest komunikacja miejska ;) Ja dalej mam na dworzec niż od centrum
                          > Staszowa i idę spacerkiem 12 minut ;)

                          Wyjedź z tych Kielc i popatrz realnie.Komunikacja miejska w
                          Staszowie????????Poza tym co innego spacer po kilecekiej ulicy a co innego przez
                          bezdroża,poboczem,bez chodnika.I z bagażami.
                          >
                          >

                          > Bo chcę jechać do Tarnobrzega, Rzeszowa i w Bieszczady jak człowiek.

                          Typowy kielcok-bo ja chcę,to tak musi być
                          Wiesz,ty naprawdę pieprzysz głupoty.
                          --
                          Mężczyźni są z Marsa a kobiety ze Snickersa
                          • Gość: kolejarz IP: *.internetdsl.tpnet.pl 16.01.09, 20:42
                            > Typowy kielcok-bo ja chcę,to tak musi być
                            > Wiesz,ty naprawdę pieprzysz głupoty

                            Poczytaj najpierw swoje wypociny.

                            Połaczenie Kielce - Staszów - Tarnobrzeg - Rzeszów jest potrzebne np. studentom
                            i pracownikom. Na kieleckich uczelniach studiuje wiele osób ze Staszowa,
                            Tarnobrzega i Rzeszowa.

                            > Wyjedź z tych Kielc i popatrz realnie.Komunikacja miejska w
                            > Staszowie????????Poza tym co innego spacer po kilecekiej ulicy a co innego prze
                            > z
                            > bezdroża,poboczem,bez chodnika.I z bagażami.

                            Na przykład dużo mniejszy Żychlin posiada komunikację miejską na dworzec, który
                            jest ładnych parę km od miasta. Czyli można. Prywaciarzy od groma, jest też PKS.
                            • Gość: aron IP: *.lublin.enterpol.pl 17.01.09, 02:38
                              tylko że busy mają kilka przystanków na terenie Staszowa a PKP tylko
                              1 i to daleko od centrum.

                              Ale oczywiśćie - jak macie kasę to uruchamiajcie sobie pociągi
                              Kielce - Staszów. Tylko żeby potem nie było płaczu że pieniądze
                              poszły w błoto, a pociągami nikt poza kolejarzami i ich rodzinami
                              nie chce jeździć.
                            • Gość: aron IP: *.lublin.enterpol.pl 17.01.09, 02:45
                              nikt kto nie ma zniżek na PKP nie będzie jeździł ze Staszowa do
                              Kielc z przesiadką na pociąg, skoro ma kilkanaście bezpośrednich
                              połączeń busem z kilku przystanków na terenie miasta. Ale jak macie
                              kasę to pociągi uruchamiajcie. Tylko żeby potem nie było płaczu, ze
                              miliony poszły w błoto.
                              • uruchomcie sobie jeszcze pociąg Kielce - Skarżysko - Końskie - Łódź

                                rozkład macie tu
                                pkskrasnik.webpark.pl/kildpkprozklad.txt
                                ciekawe ile osób tym pociągiem pojedzie? 10? No może 11.
                                --
                                Jak komuś nie podoba się w busie to won z busa.
                                kolejlublin.blox.pl/html
                                • Gość: kolejarz IP: *.internetdsl.tpnet.pl 17.01.09, 18:22
                                  > uruchomcie sobie jeszcze pociąg Kielce - Skarżysko - Końskie - Łódź
                                  >
                                  > rozkład macie tu
                                  > pkskrasnik.webpark.pl/kildpkprozklad.txt

                                  Aby raz aronek coś mądrego napisał.
                                  W sam raz rozwiązanie dla Arrivy na MR/MRD, ale trzeba do tego przekonać jeszcze
                                  antykolejowego łódzkiego marszałka. Taki pociąg jako osobowy przyspieszony na
                                  odcinku Tomaszów - Łódź, nie byłby głupi. Doskonale zapełnił by lukę
                                  Łódź-Tomaszów-Opoczno, oraz dojazdy Końskie - Skarżysko. Na trasie
                                  Skarżysko-Kielce zamiast oddzielnych osobówek.

                                  Z czasu przejazdu można uszczknąć ok. 20 minut (odpada zmiana lokomotywy w
                                  Skarżysku i Tomaszowie, odcinek Żakowice-Łódź jest po remoncie). Więc czas
                                  będzie konkurencyjny dla autobusów i wszelkiego busiarstwa (macie szczęście, że
                                  nie ma już tak dużych korków w Tuszynie...)

                                  > ciekawe ile osób tym pociągiem pojedzie? 10? No może 11.

                                  Gdyby dobrze rozreklamować to na w/w odcinkach będzie nieźle, jeszcze dać
                                  promocję nie tylko Kielce - Skarżysko, ale też Kielce - Łódź i Skarżysko - Łódź.
                                  • 1. prędzej zobaczysz Gosiewskiego na paradzie gejów niż złotówkę
                                    dotacji do tych pociągów od łódzkiego marszałka
                                    2. czas jazdy jest wybitnie niekonkurencyjny wobec busów i PKSów -
                                    duża część trasy to jednotor i może się zdarzyć że to co
                                    zaoszczędzisz na wymianie lokomotyw to będziesz musiał odczekać na
                                    jakiejś mijance
                                    3. słaba częstotliwość - raptem co 3 godziny jak busy i PKSy śmigają
                                    co godzinę. Oczywiście można próbować układać pociągi częściej, ale
                                    wtedy też trudniej się będzie minąć na jednotorze no i nie wiem czy
                                    dasz radę się wepchać z takimi częstymi pociągami na i tak już
                                    zapchany odcinek Gałkówek - Łódź Fabryczna

                                    tak że jak macie zbędną kasę to uruchamiajcie, żeby tylko potem nie
                                    było że nie ostrzegałem

                                    --
                                    Jak komuś nie podoba się w busie to won z busa.
                                    kolejlublin.blox.pl/html
                      • inforail.pl/text.php?from=tag&id=20664
                        inforail.pl/text.php?id=20779&from=tag
                        Zobacz,że nic,co powiesz nie zmieni faktu,ze trasa Rzeszów-Tarnobrzeg-Skarżysko
                        będzie jedna z głównych w rejonie,a Staszów pozostanie kolejowym zaściankiem.
                        --
                        Mężczyźni są z Marsa a kobiety ze Snickersa
    • Boshe, tylko nie to badziewie co się w Walii ciągle spóźnia...:/straszne.
    • Gość: Paul IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.01.09, 20:12
      Jestem pewien, że znajdzie się tysiąc powodów aby uchronić ciepłe
      posadki kolejowych bonzów. Co najwyżej poleci trochę szaraczków z
      bezpośredniej obsługi pociągów P.R., ale oni i tak najczęściej są ze
      wsi i się nie liczą.
    • Gość: dg IP: *.internetdsl.tpnet.pl 16.01.09, 16:24
      Zamiast pięknie i cudownie wyjdzie jak zwykle. Kaszana.
    • Do wszystkich, którymi wstrząsnęła tragedia w Barczy - artykuł o ocalonym z wypadku dziecku - wejdź, przeczytaj, pomóż www.echodnia.eu/apps/pbcs.dll/article?AID=/20090116/REPORTAZ/257767488
    • Gość: fulwia IP: 77.223.216.* 16.01.09, 16:59
      "Musimy sobie odpowiedzieć, czy chcemy wpuścić konkurencję. Jeżeli ogłosimy
      przetarg na krótki okres, np. na trzy lata, i na wszystkie linie, to Przewozy
      Regionalne mają największe szanse. Ale jeżeli przetarg będzie na dłużej i na
      kilka linii, wtedy szanse wejścia konkurencji rosną - tłumaczy Zdzisław Wrzałka."
      Tak się ustawia przetargi i manipuluje? A może by zacząć od pytania o to, kto
      zapewni najlepszą obsługę pasażerom, a nie: KTO MA WYGRAĆ?
      Ale jak widać, VICE pomyślał o warunkach przetargu, a nie o tym co potrzebne
      pasażerom. To nie jego zmartwienie.
    • Gość: Ślimak IP: 194.117.241.* 17.01.09, 20:51
      Nie przejmujcie się betonem kolejarzem. Jego bredni i tak nikt nie słucha. Mogę
      wam zagwarantować, że do Staszowa i dalej nie będzie uruchamianych pociągów, jak
      również nie będzie żadnej łącznicy do Włoszczowej. Miejmy nadzieję, że znajdą
      się środki finansowe na modernizację linii 25 Skarżysko - Rzeszów przez
      Kolbuszową zgodnie z projektowaną dokumentacją. Po za tym koleś nie wiem czy
      wiesz, że żywo zainteresowany jest Marszałek łódzki jak również śląski
      wpuszczeniem na tory konkurencji. Więc jak dobrze pójdzie to niewiele pociągów
      Ci zostanie, na których będziesz mógł podróżować prawie za friko.
      • Po tej dyskusji właśnie widać,że koleś gada jak potłuczony.Jest oderwany od
        rzeczywistości,jakby od dawna był klientem sklepu dopalacze.pl
        --
        Mężczyźni są z Marsa a kobiety ze Snickersa
      • Gość: kolejarz IP: *.internetdsl.tpnet.pl 18.01.09, 17:18
        > Nie przejmujcie się betonem kolejarzem. Jego bredni i tak nikt nie słucha. Mogę
        > wam zagwarantować, że do Staszowa i dalej nie będzie uruchamianych pociągów, ja
        > k
        > również nie będzie żadnej łącznicy do Włoszczowej.

        Jedno nie wyklucza drugiego.

        > Miejmy nadzieję, że znajdą
        > się środki finansowe na modernizację linii 25 Skarżysko - Rzeszów przez
        > Kolbuszową

        Sam jesteś beton, linia 25 to Łódź Kaliska - Dębica ;)
    • Gość: pstryczek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.01.09, 21:42
      Pamietacie Veolię i MPK - będzie dokładnie tak samo, trochę
      zamieszania i tyle. Skończy się tak jak w MPK z tym, że tym razem w
      P.R. PKP nie założą, żadnej spółki, ale dyrekcja po raz kolejny
      wyżebrze w U.M. wyższe dotacje, a jeszcze na dodatek zażąda podwyżek
      i super pakietu socjalnego z tytułu zmiany właściciela, a potem
      wszyscy razem pójdą na jakąś imprezę urządzoną za nasze wspóne
      pieniądze. Sprawa jest oczywista skoro ktoś inny chce jeździć po
      torach taniej to trzeba z tego skorzystać, o ludzi nie ma się co
      martwić kolejarze dostaną pracę w Arrivie, a że troche kolejowych
      bonzów ucierpi, cóż już się nachapali.
    • Gość: karol IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.01.09, 17:47
      miło by wreszcie skoczyć wieczorem do łodzi,do teatu do w-wy, bo narazie to jak
      nie załapiesz się o 18 do kielc ,to następny 6 rano.oprócz kursów praca,brakuje
      kursów do centrów uniwersyteckich.PkP też bzdetnie uważa,że dodatkowe kursy to
      tylko od 22 06 do 28 08,przecież już od maja do pażdziernika trwa sezon i w
      górach i nad morzem ALE PO CO się postarać zawsze można zastrajkować o większe
      płace.Oni dla nas czy my dla nich?

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Zadaj pytanie na Forum

Za darmo

Na każdy temat

Tysiącom użytkowników

Zapytaj

Bestsellery

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.