Dodaj do ulubionych

Kolejowa konkurencja kusi samorząd

15.01.09, 17:15
Wynika z wypowiedzi Zdzisława ze wejdzie Arriva ale w jakiej formie
to zobaczymy
Edytor zaawansowany
  • Gość: Arrivederci IP: *.internetdsl.tpnet.pl 15.01.09, 17:57
    1. Arriva nie ma taboru. Jak wygra to będzie burdel przez kilka miesięcy jak w
    kujawsko-pomorskim. Chyba, że marszałek zakupi w końcu obiecane szynobusy. Ale
    bez kilkunastu ezt Kielce - Kraków czy Kielce - Katowice nie ma o czym mówić.
    Tam muszą być 3-6 wagonowe składy a nie pojedyńcze "tramwaje".

    2. Jeśli Wrzałka poważnie myśli o Arrivie proponuje na początek ich wpuścić
    komercyjne na Skarżysko - Tomaszów - Łódź i Kielce - Busko. Niech się wykażą.
    Można ich wpuścić od najbliższej korekty rozkładu jazdy.

    3. Jeśli Arriva proponuje 12,93 zł/pockm to PKP zejdzie do 10.50 zł/pockm jak w
    przetargu na Bydgoszcz - Chełmża. I jedynie to będzie sukcesem Wrzałki, że PKP
    obniży cenę za pockm prawie o połowę.

    Dlatego warto ogłosić przetarg z 4 zadań:

    1) Na linie zelektryfikowane - 50% kursów
    2) Na linie zelektryfikowane - 50% kursów
    3) Na linię niezelektryfikowaną - na odcinek Skarżysko - Końskie (szynobus)
    4) Na linię niezelektryfikowaną - na odcinek Skarżysko - Końskie - Tomaszów z
    kursami do Łodzi

    Ad. zad 1 i 2 - 50% oznacza 50% kursów na wszystkich trasach Sędziszów - K-ce -
    Włoszczowa i Kielce - S-ko - Ostrowiec, w tym wspólne relacje typu Kielce -
    Kraków, K-ce - Katowice i K-ce - Częstochowa.


    SIWZ musi zawierać:

    1) Wspólny bilet z przewoźnikami PR i ew. KM, docelowo też z IC
    2) Honorowanie biletów sieciowych (miesięcznych, i wszelkich ofert
    promocyjnych: weekendowych, regiokarnetów etc.)
    3) Posiadanie odpowiedniej ilości sprawnego i dopuszczonego na torach PLK taboru
    4) Wzajemna sprzedaż biletów

    A jak jeszcze pomyśleć o pasażerach:
    1) Relacje szynobusowe Ostrowiec - Kielce i Kielce - Ostrowiec
    2) Dogadać się z sejmikiem mazowieckim i Kolejami Mazowieckim i przywrócić ze
    2-3 pary pociągów obsługiwanych naprzemiennie Kielce - Radom (na zmianą KM i PR
    czy Arriva).
    3) Relacje Skarżysko - Sędziszów
    4) Warto dogadać się z Rzeszowem i pomyśleć o pociągu Kielce - Staszów -
    Tarnobrzeg - Kolbuszowa - Rzeszów.
    5) Dobudować brakujące 2km toru i wybudować przystanek Busko Miasto, wtedy można
    Arrivę wpuścić na Kielce - Busko.
    6) Na konwencie marszałków postawić propozycję biletu regionalnego, ważnego u
    wszystkich przewożników prowadzących przewozy regionalne (Arriva, KD, KM, SKM,
    PR, WKD)
  • Gość: łącznicowy IP: *.internetdsl.tpnet.pl 15.01.09, 18:10
    A co z łącznicą w Gosiewie ????
  • Gość: ktos IP: 94.196.210.* 15.01.09, 19:09
    Oczywiscie pod warunkiem ze beda takie same sklady jak w UK czyli czyste,
    pachnace z klima i toaleta ktorej nie trzeba sie bac.Pozdrawiam
    Ps.I tak pewnie wygra PKP ze swoim "nowoczesnym" taborem:-(























  • Gość: aron IP: *.lublin.enterpol.pl 15.01.09, 19:38
    6 wagonów z Kielc do Katowic? Po co?
    Relacja Kielce - Ostrowiec? Po co? Busem i PKSem jest 2 razy
    szybciej.
  • Gość: wykidajloooo IP: *.internetdsl.tpnet.pl 15.01.09, 20:06
    > Po co? Busem i PKSem jest 2 razy
    > szybciej.

    Nie sądzę. Poza tym ciasno, niebezpiecznie i nie wejdziesz z plecakiem, nie
    wpominając o wózku czy rowerze. Busami to sobie jeździj po Partaczewie.
  • Gość: aron IP: *.lublin.enterpol.pl 17.01.09, 02:32
    ja nie mam nic przeciwko. Jak macie kasę to uruchamiajcie sobie
    pociągi 6-wagonowe albo i 10-wagonowe z Kielc do Katowic i szynobusy
    z Kielc do Ostrowca. Tylko żeby potem nie było że nie ostrzegałem.

    Na Śląsku linia GLiwice - Bytom przyniosła kilka milionów złotych
    strat. Jeżeli chcecie powtórki w Świętokrzyskim to proszę bardzo.
  • Gość: spagi IP: 195.14.4.* 11.05.09, 15:34
    Jeżdże w arrivie w kujawsko -pomorskim i te pociagi sa super, nawet
    te sprawiajace wrażenie starych (duńskie) w środku sa po prostu
    klasa. A do buska powinna pójśc arrive, bo wtedy zarobią. tam
    mieszka od cholery kolejarzy, którzy na pkp pr maja albo 80, albo 99
    % zniżki. teraqz jeżdżą busami bo nic nie ma, a pociagiem jeździło
    by z buska, szarbkowa, stawian-pińczowskich, kij, włoszczowic,
    dębskiej woli, NIdy, Brzezin. Wystarczy odpowiedni marketindg i
    dogadanie sie z PKP PLK. do buska smiało można by jeździć 80 KM/h.
    Mozna tez pociagnąc skomunikowanie BUSEM od stacji KIJE (najlepiej
    busem Arrivy w cenie biletu) do PIńczowa. Ludzie uniknęliby korków,
    a kupa ludzi codziennie dojeżdża do pracy do kielc, a ile ludzi do
    szkoły. Region Gmin , KIJE, PIŃczów i BUSKO został odcięty od Kielc,
    Droga niby świeżo po remoncie. równie dobre mogłoby być
    łączenie/dzielenie składów we włoszczowicach w kierunku buska i
    Tarnobrzega. Pamietam jak w piątki jechał pociag do Połańca przez
    staszów to zawsze było w nim duzo ludzi. potrzebna jest komunikacja
    z centrum chmilnika do stacji, centrum staszowa do stacji.
    możliwości jest wiele a arriva nie takich rzeczy dokonała w kujawsko
    pomorskim, gdzie ludzie są bardzo zadowoleni z Arrivy, a na stacji w
    bydgoszczy kolejki do kas po bilety miesięczne. pewne jest to , że
    gdyby arriva wygrała chełmżę byłoby jeszcze lepiej (skomunikowanie
    do grudziądza), ale oczywiście musiało coś być nie na rzeczy. skoro
    na trasie z wierzchucina do laskowic goga jeździć ludzie, albo z
    czerska do laskowić, lub laskowic do grudziądza i brodnicy, to
    dlaczego nie mogą jeździć z kliec do Buska Zdroju. przepieknego
    uzdrowiska. ludzie maja juz dfosyć Busów i autobusów. mądre
    rozegranie sprawy z samorzadami BUSKA< KIEKLC< MORAWICY< KIJ NOWIN,
    PIŃCZOWA na Bank przyniosłoby sukces tej komunikacji. Ale tam tylko
    Arriva, bo za duzo byłych kolejarzy tam mieszka. A ile ludzi
    wykwalifikowanych (po doświadczeniu w PKP) mogłoby tam pracować?
    Sukces pewein, tylko arriva musi walczyć, a na trasie do Buska jest
    w stanie udowodnć profesjonaliz, tylko zgodnie z sugestia, którą
    napisałem, bo to daje szansę i gwarancje sukcesu, a ludzie pociagu
    potrzebują - to nie jest bajka. chcemy koleji do Buska.
  • 15.01.09, 20:12
    Gość portalu: Arrivederci napisał(a):


    > 1) Wspólny bilet z przewoźnikami PR i ew. KM, docelowo też z IC
    Nawet PR nie mają wspólnego biletu z IC

    > 1) Relacje szynobusowe Ostrowiec - Kielce i Kielce - Ostrowiec
    A po co? Kto będzie jechał z Kielc do Ostrowca 2 godziny?

    > 3) Relacje Skarżysko - Sędziszów
    > 4) Warto dogadać się z Rzeszowem i pomyśleć o pociągu Kielce - Staszów -
    > Tarnobrzeg - Kolbuszowa - Rzeszów.
    A może dać w końcu kasę na remont torów do Sandomierza i nie opóźniać inwestycji?

    --
    Mężczyźni są z Marsa a kobiety ze Snickersa
  • Gość: kolejarz IP: *.internetdsl.tpnet.pl 15.01.09, 22:46
    > A może dać w końcu kasę na remont torów do Sandomierza i nie opóźniać inwestycj
    > i?
    >

    Kielcom też się przyda dojazd do Tarnobrzega i Rzeszowa. To można uruchomić od
    zaraz.
  • 15.01.09, 22:54
    Ale remont trasy na Sandomierz jest potrzebna większej ilości osób.Nie prowadzi
    przez Kielce(bo już dawno była by w remoncie),ale za to przez bardzo gęsto
    zaludniony teren.Trasa przez Staszów wiedzie przez pola rolniczego
    południa.Reprezentujesz typowe kieleckie myślenie-nie dać tam,gdzie jest
    potrzebne większej ilości ludzi tylko tam,gdzie będzie korzyść dla Kielc.Ilu
    będziesz miał pasażerów ze Staszowa?Trasa od Tarnobrzega do Kolbuszowej nawet
    nie jest jeszcze przejedna.Wymaga remontu,zanim będzie można wznowić ruch
    pasażerski.Uruchomić można do Tarnobrzega,ew dalej do Sandomierza.
    --
    Mężczyźni są z Marsa a kobiety ze Snickersa
  • 15.01.09, 22:56
    I trasa na Kolbuszowa nie jest zelektryfikowana-wymagałaby zmiany lokomotywy
    (gdyby nadawała się do ruchu pasażerskiego)
    --
    Mężczyźni są z Marsa a kobiety ze Snickersa
  • Gość: kolejarz IP: *.internetdsl.tpnet.pl 16.01.09, 17:44
    pathos_phobos napisał:

    > I trasa na Kolbuszowa nie jest zelektryfikowana-wymagałaby zmiany lokomotywy
    > (gdyby nadawała się do ruchu pasażerskiego)

    I tak by wymagała. A zmiana lokomotywy połączona ze zmianą czoła będzie trwała
    dużo krócej - ok 7 min zamiast 20 w porywach do 40min. A jadąc z Kielc od strony
    Chmielowa pociąg zmieni czoło. Linia Rzeszów - Kolbuszowa - Ocice jest w
    zasadzie gotowa. Poza tym nic nie stoi na przeszkodzie, aby prócz pociągów
    osobowych były pociągi pospieszne Rzeszów - Tarnobrzeg - Warszawa przez Staszów
    - Kielce (te mogą być od zaraz) i przez Sandomierz i Wąchock (tu trzeba prócz
    zmiany lokomotywy w Tarnobrzego zmieniać też czoło w Skarżysku).
  • 16.01.09, 19:16
    Ty twierdzisz,że się znasz na kolei????
    Mówisz,że można uruchomić trasę Kolbuszowa-Ocice?
    Przez Sandomierz Rzeszów chce uruchomić IC po wybudowaniu drugiego toru i
    elektryfikacji do Ocic oraz Remontu trasy z Sandomierza do Skarżyska.
    Na razie możecie sobie otworzyć połączenie przez Staszów do Tarnobrzega.O ile
    będziecie mieć klientów.A w międzyczasie niech Kielce nie przeciągają remontu
    trasy na Sandomierz.
    PS-wiesz,gdzie się znajduje dworzec pkp w Staszowie?
    Gość portalu: kolejarz napisał(a):

    > A zmiana lokomotywy połączona ze zmianą czoła będzie trwała
    > dużo krócej - ok 7 min zamiast 20 w porywach do 40min.
    O jakie 40 min ci chodzi?
    --
    Mężczyźni są z Marsa a kobiety ze Snickersa
  • Gość: kolejarz IP: *.internetdsl.tpnet.pl 16.01.09, 19:37
    pathos_phobos napisał:

    > Ty twierdzisz,że się znasz na kolei????
    > Mówisz,że można uruchomić trasę Kolbuszowa-Ocice?

    Obudź się ! Remont całego odcinka został ukończony w zeszłym roku. Pociągi
    Rzeszów - Kolbuszowa jeżdżą jakiś czas.

    Relacja z remontu Kolbuszowa - Ocice:
    podkarpackakolej.net/aktualnosci.php?y=2008&m=8
    > Przez Sandomierz Rzeszów chce uruchomić IC po wybudowaniu drugiego toru i
    > elektryfikacji do Ocic oraz Remontu trasy z Sandomierza do Skarżyska.

    Ale zanim to nastąpi można jeździć przez Chmielów - Staszów - Kielce. Kielcom
    jest potrzebne sensowne połączenie do Tarnobrzega, Rzeszowa i w Bieszczady.
    Zapewniam Cię, że przy dobrym rozkładzie obłożenie będzie dobre.

    > PS-wiesz,gdzie się znajduje dworzec pkp w Staszowie?

    Wiem, byłem tam nie raz.

    Dlatego warto pomyśleć już. A po remoncie linii Skarżysko - Sandomierz puścić
    tamtędy pociągi Warszawa - Skarżysko - Stalowa Wola Rozw. - Przemyśl.
  • 16.01.09, 19:48
    Gość portalu: kolejarz napisał(a):

    > Obudź się ! Remont całego odcinka został ukończony w zeszłym roku. Pociągi
    > Rzeszów - Kolbuszowa jeżdżą jakiś czas.

    Jeżdżą 2 lata.Zakończono prace przy infrastrukturze,ale to nie oznacza
    automatycznie,że trasa nadaje się do uruchomienia dla pociągów pasażerskich.

    > Ale zanim to nastąpi można jeździć przez Chmielów - Staszów - Kielce.
    IC po starych,nieremontowanych torach,jednotorowej trasie,która nawet w
    najdalszych planach nie jest planowana do prędkości powyżej 80 km/h?

    Kielcom
    > jest potrzebne sensowne połączenie do Tarnobrzega, Rzeszowa i w Bieszczady.

    To kto wam zabrania?Można nawet przez Skarżysko,po przystosowaniu torów do
    prędkości 120 km/h.zawsze szybciej,niż przez Staszów 60 km/h

    > Zapewniam Cię, że przy dobrym rozkładzie obłożenie będzie dobre.

    Wyliczenia takie jak w Obicach (3 mln pasażerów rocznie z woj. 1 200 tys?)

    >
    > Wiem, byłem tam nie raz.

    Czyli wiesz,Jak baaaardzo daleko jest od miasta i w jakich polach leży?
    >
    > Dlatego warto pomyśleć już. A po remoncie linii Skarżysko - Sandomierz puścić
    > tamtędy pociągi Warszawa - Skarżysko - Stalowa Wola Rozw. - Przemyśl.
    Powrócą,jak kiedyś były.A czemu ciebie cholera bierze,że IC może jechać przez
    Sandomierz,a nie Kielce?


    --
    Mężczyźni są z Marsa a kobiety ze Snickersa
  • Gość: kolejarz IP: *.internetdsl.tpnet.pl 16.01.09, 19:57
    pathos_phobos napisał:

    > Jeżdżą 2 lata.Zakończono prace przy infrastrukturze,ale to nie oznacza
    > automatycznie,że trasa nadaje się do uruchomienia dla pociągów pasażerskich.

    To pociągi pasażerskie wymagają innych torów? Pośpieszny może wyjechać w trasę
    choćby i dziś.



    .
    >
    > To kto wam zabrania?Można nawet przez Skarżysko,po przystosowaniu torów do
    > prędkości 120 km/h.zawsze szybciej,niż przez Staszów 60 km/h

    Po niewielkich naprawach przez Staszów będzie 80km/h, a nawet jadąc 60km/h
    będzie szybciej niż przez Sandomierz 0 km/h ;>


    >
    > Czyli wiesz,Jak baaaardzo daleko jest od miasta i w jakich polach leży?

    To popatrz sobie na googlomapę - jest dużo lepiej niż w Busku. A poza tym od
    czegoś jest komunikacja miejska ;) Ja dalej mam na dworzec niż od centrum
    Staszowa i idę spacerkiem 12 minut ;)


    > Powrócą,jak kiedyś były.A czemu ciebie cholera bierze,że IC może jechać przez
    > Sandomierz,a nie Kielce?
    >

    Bo chcę jechać do Tarnobrzega, Rzeszowa i w Bieszczady jak człowiek.
  • 16.01.09, 20:09
    Gość portalu: kolejarz napisał(a):

    > pathos_phobos napisał:

    > To pociągi pasażerskie wymagają innych torów? Pośpieszny może wyjechać w trasę
    > choćby i dziś.
    >
    No to czemu nie jeżdżą?

    > > To kto wam zabrania?Można nawet przez Skarżysko,po przystosowaniu torów d

    > Po niewielkich naprawach przez Staszów będzie 80km/h, a nawet jadąc 60km/h
    > będzie szybciej niż przez Sandomierz 0 km/h ;>
    >
    Po zakończeniu modernizacji,matołku.czytaj ze zrozumieniem.


    > To popatrz sobie na googlomapę - jest dużo lepiej niż w Busku.
    Skoro jest dużo lepiej,niż w Busku,no to całe szczęście.Tym mnie przekonałeś.

    A poza tym od
    > czegoś jest komunikacja miejska ;) Ja dalej mam na dworzec niż od centrum
    > Staszowa i idę spacerkiem 12 minut ;)

    Wyjedź z tych Kielc i popatrz realnie.Komunikacja miejska w
    Staszowie????????Poza tym co innego spacer po kilecekiej ulicy a co innego przez
    bezdroża,poboczem,bez chodnika.I z bagażami.
    >
    >

    > Bo chcę jechać do Tarnobrzega, Rzeszowa i w Bieszczady jak człowiek.

    Typowy kielcok-bo ja chcę,to tak musi być
    Wiesz,ty naprawdę pieprzysz głupoty.
    --
    Mężczyźni są z Marsa a kobiety ze Snickersa
  • Gość: kolejarz IP: *.internetdsl.tpnet.pl 16.01.09, 20:42
    > Typowy kielcok-bo ja chcę,to tak musi być
    > Wiesz,ty naprawdę pieprzysz głupoty

    Poczytaj najpierw swoje wypociny.

    Połaczenie Kielce - Staszów - Tarnobrzeg - Rzeszów jest potrzebne np. studentom
    i pracownikom. Na kieleckich uczelniach studiuje wiele osób ze Staszowa,
    Tarnobrzega i Rzeszowa.

    > Wyjedź z tych Kielc i popatrz realnie.Komunikacja miejska w
    > Staszowie????????Poza tym co innego spacer po kilecekiej ulicy a co innego prze
    > z
    > bezdroża,poboczem,bez chodnika.I z bagażami.

    Na przykład dużo mniejszy Żychlin posiada komunikację miejską na dworzec, który
    jest ładnych parę km od miasta. Czyli można. Prywaciarzy od groma, jest też PKS.
  • Gość: aron IP: *.lublin.enterpol.pl 17.01.09, 02:38
    tylko że busy mają kilka przystanków na terenie Staszowa a PKP tylko
    1 i to daleko od centrum.

    Ale oczywiśćie - jak macie kasę to uruchamiajcie sobie pociągi
    Kielce - Staszów. Tylko żeby potem nie było płaczu że pieniądze
    poszły w błoto, a pociągami nikt poza kolejarzami i ich rodzinami
    nie chce jeździć.
  • Gość: spagi IP: 195.14.4.* 25.05.09, 14:45
    dlatego trzeba wpóscić arrivę i będzie pozamiatane
  • 25.05.09, 17:01
    Gość portalu: spagi napisał(a):

    > dlatego trzeba wpóscić arrivę i będzie pozamiatane

    Zapytam po raz kolejny - czym Arriva będzie jeździć? Taboru im obecnie brakuje
    na obecnych trasach.
  • Gość: aron IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 25.05.09, 17:27
    arriva ma duzo taboru w innych krajach, np. w Danii
  • Gość: aron IP: *.lublin.enterpol.pl 17.01.09, 02:45
    nikt kto nie ma zniżek na PKP nie będzie jeździł ze Staszowa do
    Kielc z przesiadką na pociąg, skoro ma kilkanaście bezpośrednich
    połączeń busem z kilku przystanków na terenie miasta. Ale jak macie
    kasę to pociągi uruchamiajcie. Tylko żeby potem nie było płaczu, ze
    miliony poszły w błoto.
  • 17.01.09, 09:07
    uruchomcie sobie jeszcze pociąg Kielce - Skarżysko - Końskie - Łódź

    rozkład macie tu
    pkskrasnik.webpark.pl/kildpkprozklad.txt
    ciekawe ile osób tym pociągiem pojedzie? 10? No może 11.
    --
    Jak komuś nie podoba się w busie to won z busa.
    kolejlublin.blox.pl/html
  • Gość: kolejarz IP: *.internetdsl.tpnet.pl 17.01.09, 18:22
    > uruchomcie sobie jeszcze pociąg Kielce - Skarżysko - Końskie - Łódź
    >
    > rozkład macie tu
    > pkskrasnik.webpark.pl/kildpkprozklad.txt

    Aby raz aronek coś mądrego napisał.
    W sam raz rozwiązanie dla Arrivy na MR/MRD, ale trzeba do tego przekonać jeszcze
    antykolejowego łódzkiego marszałka. Taki pociąg jako osobowy przyspieszony na
    odcinku Tomaszów - Łódź, nie byłby głupi. Doskonale zapełnił by lukę
    Łódź-Tomaszów-Opoczno, oraz dojazdy Końskie - Skarżysko. Na trasie
    Skarżysko-Kielce zamiast oddzielnych osobówek.

    Z czasu przejazdu można uszczknąć ok. 20 minut (odpada zmiana lokomotywy w
    Skarżysku i Tomaszowie, odcinek Żakowice-Łódź jest po remoncie). Więc czas
    będzie konkurencyjny dla autobusów i wszelkiego busiarstwa (macie szczęście, że
    nie ma już tak dużych korków w Tuszynie...)

    > ciekawe ile osób tym pociągiem pojedzie? 10? No może 11.

    Gdyby dobrze rozreklamować to na w/w odcinkach będzie nieźle, jeszcze dać
    promocję nie tylko Kielce - Skarżysko, ale też Kielce - Łódź i Skarżysko - Łódź.
  • 17.01.09, 20:07
    1. prędzej zobaczysz Gosiewskiego na paradzie gejów niż złotówkę
    dotacji do tych pociągów od łódzkiego marszałka
    2. czas jazdy jest wybitnie niekonkurencyjny wobec busów i PKSów -
    duża część trasy to jednotor i może się zdarzyć że to co
    zaoszczędzisz na wymianie lokomotyw to będziesz musiał odczekać na
    jakiejś mijance
    3. słaba częstotliwość - raptem co 3 godziny jak busy i PKSy śmigają
    co godzinę. Oczywiście można próbować układać pociągi częściej, ale
    wtedy też trudniej się będzie minąć na jednotorze no i nie wiem czy
    dasz radę się wepchać z takimi częstymi pociągami na i tak już
    zapchany odcinek Gałkówek - Łódź Fabryczna

    tak że jak macie zbędną kasę to uruchamiajcie, żeby tylko potem nie
    było że nie ostrzegałem

    --
    Jak komuś nie podoba się w busie to won z busa.
    kolejlublin.blox.pl/html
  • Gość: wykidajloooo IP: *.internetdsl.tpnet.pl 17.01.09, 23:44
    aron, wsiadaj do busa i wracaj do Partaczewa
  • Gość: kolejarz IP: *.internetdsl.tpnet.pl 16.01.09, 20:43
    > Zobacz,że nic,co powiesz nie zmieni faktu,ze trasa Rzeszów-Tarnobrzeg-Skarżysko
    > będzie jedna z głównych w rejonie,a Staszów pozostanie kolejowym zaściankiem.

    Masterplan do 2030 - śmiech na sali. Do 2090 nic nie będzie ruszone.
  • 17.01.09, 11:28
    No oczywiscie,bo bedzie zrobione tylko to,co ty powiesz.
    --
    Mężczyźni są z Marsa a kobiety ze Snickersa
  • Gość: podróżnik IP: *.internetdsl.tpnet.pl 20.01.09, 19:49
    Pociąg Rzeszów - Kielce przez Kolbuszową, Tarnobrzeg i Staszów ma jak
    najbardziej sens. Kielce mają marne połaczenia autobusowe do Tarnobrzega i
    Rzeszowa.
    Warto pomyśleć o obu wariantach połączenia Rzeszowa z Warszawą: przez Sandomierz
    i przez Staszów i Kielce. Dwa sąsiednie miasta powinny mieć połączenie kolejowe.
  • 15.01.09, 19:43
    Boshe, tylko nie to badziewie co się w Walii ciągle spóźnia...:/straszne.
  • Gość: Paul IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.01.09, 20:12
    Jestem pewien, że znajdzie się tysiąc powodów aby uchronić ciepłe
    posadki kolejowych bonzów. Co najwyżej poleci trochę szaraczków z
    bezpośredniej obsługi pociągów P.R., ale oni i tak najczęściej są ze
    wsi i się nie liczą.
  • Gość: dg IP: *.internetdsl.tpnet.pl 16.01.09, 16:24
    Zamiast pięknie i cudownie wyjdzie jak zwykle. Kaszana.
  • Gość: fulwia IP: 77.223.216.* 16.01.09, 16:59
    "Musimy sobie odpowiedzieć, czy chcemy wpuścić konkurencję. Jeżeli ogłosimy
    przetarg na krótki okres, np. na trzy lata, i na wszystkie linie, to Przewozy
    Regionalne mają największe szanse. Ale jeżeli przetarg będzie na dłużej i na
    kilka linii, wtedy szanse wejścia konkurencji rosną - tłumaczy Zdzisław Wrzałka."
    Tak się ustawia przetargi i manipuluje? A może by zacząć od pytania o to, kto
    zapewni najlepszą obsługę pasażerom, a nie: KTO MA WYGRAĆ?
    Ale jak widać, VICE pomyślał o warunkach przetargu, a nie o tym co potrzebne
    pasażerom. To nie jego zmartwienie.
  • Gość: Ślimak IP: 194.117.241.* 17.01.09, 20:51
    Nie przejmujcie się betonem kolejarzem. Jego bredni i tak nikt nie słucha. Mogę
    wam zagwarantować, że do Staszowa i dalej nie będzie uruchamianych pociągów, jak
    również nie będzie żadnej łącznicy do Włoszczowej. Miejmy nadzieję, że znajdą
    się środki finansowe na modernizację linii 25 Skarżysko - Rzeszów przez
    Kolbuszową zgodnie z projektowaną dokumentacją. Po za tym koleś nie wiem czy
    wiesz, że żywo zainteresowany jest Marszałek łódzki jak również śląski
    wpuszczeniem na tory konkurencji. Więc jak dobrze pójdzie to niewiele pociągów
    Ci zostanie, na których będziesz mógł podróżować prawie za friko.
  • 17.01.09, 21:16
    Po tej dyskusji właśnie widać,że koleś gada jak potłuczony.Jest oderwany od
    rzeczywistości,jakby od dawna był klientem sklepu dopalacze.pl
    --
    Mężczyźni są z Marsa a kobiety ze Snickersa
  • Gość: pz IP: 81.219.133.* 18.01.09, 11:43
    >Jest oderwany od
    > rzeczywistości,jakby od dawna był klientem sklepu dopalacze.pl

    a co można na tej stronie kupić? motor:-)
  • Gość: kolejarz IP: *.internetdsl.tpnet.pl 18.01.09, 17:18
    > Nie przejmujcie się betonem kolejarzem. Jego bredni i tak nikt nie słucha. Mogę
    > wam zagwarantować, że do Staszowa i dalej nie będzie uruchamianych pociągów, ja
    > k
    > również nie będzie żadnej łącznicy do Włoszczowej.

    Jedno nie wyklucza drugiego.

    > Miejmy nadzieję, że znajdą
    > się środki finansowe na modernizację linii 25 Skarżysko - Rzeszów przez
    > Kolbuszową

    Sam jesteś beton, linia 25 to Łódź Kaliska - Dębica ;)
  • Gość: pstryczek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.01.09, 21:42
    Pamietacie Veolię i MPK - będzie dokładnie tak samo, trochę
    zamieszania i tyle. Skończy się tak jak w MPK z tym, że tym razem w
    P.R. PKP nie założą, żadnej spółki, ale dyrekcja po raz kolejny
    wyżebrze w U.M. wyższe dotacje, a jeszcze na dodatek zażąda podwyżek
    i super pakietu socjalnego z tytułu zmiany właściciela, a potem
    wszyscy razem pójdą na jakąś imprezę urządzoną za nasze wspóne
    pieniądze. Sprawa jest oczywista skoro ktoś inny chce jeździć po
    torach taniej to trzeba z tego skorzystać, o ludzi nie ma się co
    martwić kolejarze dostaną pracę w Arrivie, a że troche kolejowych
    bonzów ucierpi, cóż już się nachapali.
  • Gość: karol IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.01.09, 17:47
    miło by wreszcie skoczyć wieczorem do łodzi,do teatu do w-wy, bo narazie to jak
    nie załapiesz się o 18 do kielc ,to następny 6 rano.oprócz kursów praca,brakuje
    kursów do centrów uniwersyteckich.PkP też bzdetnie uważa,że dodatkowe kursy to
    tylko od 22 06 do 28 08,przecież już od maja do pażdziernika trwa sezon i w
    górach i nad morzem ALE PO CO się postarać zawsze można zastrajkować o większe
    płace.Oni dla nas czy my dla nich?

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.