Dodaj do ulubionych

Nowa Huta-czy ktos tam mieszka?

04.04.03, 20:54
Witajcie. Poszukuje mamus z Starej Nowej Huty. Bede tam prawdopodobnie
mieszkac po wakacjach i przeraza mnie to, bo mam wrazenie, ze tam nie ma
zadnych mam z malymi dziecmi. Odezwijcie sie prosze.
Ewa
Edytor zaawansowany
  • irszka 04.04.03, 22:23
    Jest i to mnostwo!
    Ja juz nie mieszkam w hucie,mieszkałam na szkolnym,ale bardzo czesto bywam u
    rodzicow!
    Pozdrawiam,Irena
  • ewusian 05.04.03, 19:26
    Dzieki bardzo. Skoro Ty mowisz ze w hucie mieszka duzo maluchow, to mnie to
    pociesza.
    Odzywajcie się jeszcze, bo chcialabym wiedziec czy bede miala z kim chodzic na
    spacerki.
    Ja bede mieszkac w Centrum A.
    Pozdrawiam
    Ewa
  • irszka 05.04.03, 21:21
    To bardzo blisko szkolnego!
    Jak bedzie ciepło to mozemy sie umowic na spacerek nad zalew!
    Pozdrawiam,Irena
  • edie28 13.05.03, 11:38
    Hej,
    Ja też mieszkałam n Szkolnym smile, moi rodzice dalej tam mieszkają.
    Teraz mieszkam na Złotym Wieku !!

    Jest potwornie duuuużo mam z małymi dziećmi. Jak nie miałam dziecka tego tak
    nie widziałam, ale teraz jak wychodzę na spacer z moją córką to nie mogę
    uwierzyć jak dużo jest dzieci smile) !!!

    Nie jest tak źle w Hucie, mieszkam tu od urodzenia i wcale nie narzekam. Jest
    dużo więcej alejek, parków i zieleni, że aż chce się wychodzić na spacer.
    Na pewno więcej niż w innych dzielnicach.

    Pozdrawiam,
    Edyta z Kają (14 m-cy)
  • truskawkam73 09.04.03, 10:30
    Hejka smile))
    Ja mieszkam na osiedlu Wysokim w Nowej Hucie. Jestem mamą 7-letniego Mateuszka
    i 2-miesięcznego Kacperka. Mój numer gg: 5996616, piszcie smile)
  • irszka 09.04.03, 21:34
    A wiesz ze ja sie urodziłam na Kalinowym....tuz obok i mieszkałam tam przez 16
    lat...a po tem przeprowadzilismy sie na szkolne...a teraz mieszkam na
    Michałowskiego..
    pozdrawiam..
    Irena
  • truskawkam73 10.04.03, 15:20
    Witajm smile
    Mój mąż jest z Kalinowego, a na Wysokim mieszkamy od grudnia ubiegłego roku,
    przedstem na Hutniczym.
    Pozdrawiam smile)
  • bubcia3 10.04.03, 15:32
    Ja mieszkam na II Pulku Lotniczego. Moj numer GG 146327.Moze tak wspolny
    spacerek. JoannaP
  • gkasiag 05.05.03, 23:19
    ja tez miszkam na 2 pulku. w ktorym bloku mieszkasz? moze sie umowimy na
    spacerek z mlodzieza?
    --
    Kasia G.
  • irszka 10.04.03, 20:57
    Nie zła wymiana..moze sie znamy?Ja na kalinowym mieszkałam w 7 ,koło poczty.
    A na hutniczym moja mam bardzo długo pracowała w Pingwinku....napewno ja
    kojarzysz..
    papa
  • truskawkam73 11.04.03, 17:47
    Na Hutniczym mieszkałam trzy lata do grudnia ubiegłego roku. A mój mąż też
    mieszkał koło poczty na Kalinowym hihi - pewnie się znacie smilePozdrawiam
  • irszka 11.04.03, 21:25
    No nie..zaczynam pekac z ciekawosci..
    podaj chociaz inicjały meza..
    ciekawska..
  • truskawkam73 12.04.03, 09:32
    Irszka, czy masz gg ? Jeśli nie, to napisz na adres: chylamon@poczta.fm. Sama
    płonę z ciekawości hihi, mąż mieszkał w bloku nr 3 .Pozdrawiam serdecznie
    Monika smile))
  • cesarus 12.04.03, 21:29
    Ja też mieszkam w nowej hucie. Na Krakowiaków. Mam blisko do zalewu, gdzie
    prawie codziennie spaceruję. Może ktoś się dołączy? Mam 3-miesięcznego synka.
    ania
  • truskawkam73 26.04.03, 16:02
    Cezarusku, daj namiary na siebie, chętnie się spotkamy ja i moja pociecha smile
  • cesarus 05.05.03, 21:48
    przeprawszam, że nie odpisałam wcześniej, ale właśnie zaliczylismy pierwszy i
    mam nadzieję, że ostatni pobyt w szpitalu. Już jesteśmy mam nadzieję zdrowi.
    Swoją drogą z daleka od Prokocimia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Kontaktuj się ze mną na : cesarus@poczta.onet.pl
    pozdrawiam gorąco
    ania
  • emesze 12.04.03, 21:59
    Ja już wkrótce przeprowadzam się na Kazimierzowskie. Mam 15- miesięcznego
    Mikołaja.

    Pozdrawiam
    E
  • truskawkam73 13.04.03, 00:32
    Hello smile)
    Kazimierzowskie to rzut beretem w Wysokiego hihi, a i na Krakowiaków prawie
    bywam -często można mnie spotkać na Placu Bieńczyckim. Chętnie się spotkam,
    tylko jak się skontaktujemy ?
    Pozdrawiam Monika
  • sylwiakrakow 14.04.03, 17:47
    CZESC DZIEWCZYNY.JESTEM MAMA 7 TYGODNIOWEGO WIKTORA I MIESZKAM NA
    JAGIELLONSKIM.CHETNIE UMOWIE SIE NA POPOLUDNIOWE SPACERKI.TO MOJ NR
    KOM.603476245 CZEKAM NA SMSY POZDRAWIAM SYLWIA
  • truskawkam73 15.04.03, 22:09
    Irszka, co z tobą, odezwij się smile) Sylwia, gdzie dokładniej mieszkasz ?
    Pozdrawiam emamusie smile)
  • irszka 16.04.03, 22:20
    Przepraszam zmogła nas pie.....grypa.
    Ale juz dobrze.
    Mysle dziewczyny ze umowimy sie juz po swietach na ten spacer..
    pozdrawiam i zycze miłych swiat!
    Irena
  • truskawkam73 01.05.03, 22:27
    No i czemu milczycie ? buuuuuuu.........
  • anax2 09.05.03, 14:23
    Ja jestem z płaszowa ale opiekuję sie dzieckiem na 2 półku lotniczeko
    pozdrawiam Ania
  • gkasiag 09.05.03, 22:01
    wow, w ktorym bloku?
    --
    Kasia G.
  • truskawkam73 09.05.03, 22:08
    To rzut beretem ode mnie smile Ile ma dziecko ?
  • anax2 11.05.03, 10:50
    truskawkam73 napisała:

    > To rzut beretem ode mnie smile Ile ma dziecko ?
    opiekuję sie dzieckiem w bloku 55. dziecko ma 2 lata.Bardzo chętnie się z wami
    spotkam bo wiecie jak to w pracy.na spacerkach troszke mi się nudzi.
    anax gg 2969354
  • olga32 18.05.03, 23:27
    Witam!
    Ja mieszkam w Hucie od urodzenia, czyli jakies 27 lat (!!!) i nie jest
    tak zle. Moze pociesze Cie ze mieszkam wlasnie na Centrum A.
    Pozdrawiam
    Ola
  • anax2 19.05.03, 19:23
    hej co się z wami dzieje.Najpierw tyle postów a teraz nic.Może się spotkamy.
    Ja proponuję na 2 półku lotniczego pod gazownią we czwartek o godz 11,00
    (oczywiśćie jak nie będzie padać)
    pozdrawiam i oczekuję na znaczną grupke
  • truskawkam73 19.05.03, 22:58
    Ja postaram sie byc na czwartkowym spacerku, ale dajcie mi 15-minutowa rezerwe
    na spoznienie, roznie to u nas bywa z wybieraniem sie do wyjscia hihi. Aniu,
    ja mieszkalam od urodzenia na Skarpie smile) moze sie znamy ? Pozdrawiam
    serdecznie i lece karmic smile)
  • anax2 21.05.03, 13:43
    Wygląda na to że będziemy we dwie truskaweczko.Ale chętnych zapraszamy.
    Do zobaczenia jutro.No chyba że będzie padać.I coś się na to zanosi.
    Pozdrawiam Ania
  • anax2 22.05.03, 10:42
    Nici z naszego spotkania.Szkoda że taka brzydka pogoda.
  • truskawkam73 22.05.03, 15:11
    Hello Kochane Nowohutczanki smile) Anax, nie martw sie - co sie odwlecze to nie
    uciecze, czeka nas jeszcze wiele spacerków w piekne, sloneczne dzionki.
    Pozdrawiam serdecznie smile
  • anax2 28.05.03, 10:15
    No to kiedy spotkanie.
  • cesarus 28.05.03, 21:58
    dawno mnie tutaj nie było. Jakoś czasu mi brak.......
    pozdrawiam wszystkich i ciebie truskawko! sorry za milczenie!!!!!
    odezwij się, jakoś postaram się abyśmy się razem spotkały. Zresztą nie tylko z
    tobą.
    Faktycznie coś się nas mało zrobiło!
    pozdrawiam ania
  • truskawkam73 29.05.03, 20:06
    Hej kochane dziewczyny smile Jestem otwarta na Wasze propozycje. Ja wychodze z
    domu codziennie ok. 11-11:30. W razie czego podaje moj numer komorki:
    600680737. Chadzacie czasem na Tomex ? Pozdrawiam serdecznie smile)
  • anax2 30.05.03, 19:55
    Ja tez czasem lubie sobie pooglądać ciuszki na tomexie.Ale na taki spacer
    wolałabym się wybrać gdzieś o 10.Bo mały między 11 a 12 śpi i by był strasznie
    marudny.Niestety nie lubi spać w wózku.Chętnie bym się wybrała w poniedziałek
    na tomex.zadzwonie do ciebie w poniedziałek o 9,00 jak ci nie pasuje to napisz.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka