Dodaj do ulubionych

jak zarobic szybko pieniadze

31.05.10, 20:49
Proste, pewne sposoby zarobienia pieniędzy: ptc.like.pl/

pieniądze
pieniądze za darmo
jak szybko zarobić
jak szybko zarobić pieniądze
jak prosto zarobić
jak zarobić pieniądze
jak zarobic szybko pieniadze
jak zarobic przez internet
jak zarobić w internecie
jak zarobić
Edytor zaawansowany
  • longer666 01.06.10, 23:09
    www.zielonymail.com/pages/index.php?refid=longer666
    centrumreklamy.com/pages/index.php?refid=longer666

    Klikasz w bannery, od każdego bannera dostajesz kilka groszy. Miesięcznie bez
    większego wysiłku wyciągam 600zł ;] Kase przelewasz sobie na konto gdy chcesz,
    ale suma nie moze byc mniejsza niż 15 zł, co nie jest problemem ;)
  • real.vici 06.06.10, 19:38
    Hi, fajne, ja zapraszam na www.kasiora.like.pl
  • neobux 16.06.10, 08:47
    Zarabiaj z neo www.neobux.com/?rh=766963746F72733332
    W 100% wypłacalny bux.
    Sprawdź, oto wypłata:
    i753.photobucket.com/albums/xx174/big_foto/payment/neobux_01.jpg
  • big-nick 01.07.10, 13:30
    Zainwestuj swoje kliki: forum.gazeta.pl/forum/f,97917,JM_Gold.html
  • neobux 09.07.10, 17:19
    Jak prosto zarobić w NeoBux: neobux.like.pl/
    Zobacz więcej: forum.gazeta.pl/forum/f,98288,neobux.html

    Jak zarobić więcej?
    Dowiedz się: makemoney.com.pl/
  • neobux 09.07.10, 17:26
    Jak prosto zarobić w NeoBux: neobux.like.pl/
    Zobacz więcej: forum.gazeta.pl/forum/f,98288,neobux.html

    Jak zarobić więcej?
    Dowiedz się: makemoney.com.pl/
  • mesqueunclubfcb 28.07.10, 16:25
    Miesięczny zarobek za free? Tak! Miesięczny zarobek dają nam sztabki: srebrna 5
    $ i złota 10 $. Srebrną sztabkę możemy zdobyć za 1000 obejrzanych reklam lub 50
    zaproszonych znajomych. Potem możemy zdobyć kolejnych 50 poleconych lub 1000
    obejrzanych reklam i dostać kolejne 5$ miesięcznie. Te pieniądze co zarobisz i
    jeszcze nie wydasz, możesz zainwestować i kupić złotą za 50 $ i zarabiać 10 $
    miesięcznie. Sztabek nie musisz zdobywać, możesz je po prostu kupić za swoje
    pieniądze. Zarabiać będziesz normalnie. Reklamy możesz klikać raz na 24h. Co do
    wypłaty to czas oczekiwania na wypłatę wynosi 7 dni, chyba ze zrobisz upgrade
    swojego konta to dostaniesz ja na drugi dzień. Pieniążki za sztabki doliczane są
    30 dnia każdego miesiąca do Twojego konta. Ciekawa inwestycja. Polecam, serwis
    100 % wypłacalny.
    O serwisie:
    JmGold.com – powstał na przełomie 2009/2010 roku. JmGold.com to nie jest kolejny
    bux, to innowacyjny program, w którym klikasz w linki.
    Statystyki:
    Jeśli chodzi aktualne statystyki to przez ostatnie 3 miesiące zarejestrowało się
    prawie 23 tysiące internautów, zostało im wypłacone ponad $9000. Dodatkowy
    smaczkiem jest nieograniczona ilość sztabek, podobnie jak Twoja comiesięczna
    wypłata z JmGold.com.
    Dowody wypłat:
    img32.imageshack.us/img32/3950/jmgold.jpg (nie mój)
    Serwis w 100% wypłacalny! Ja zarabiam, a ty?
    www.jmgold.com/?ref=0777
  • maxiu123321 03.08.10, 21:43
    PRZECZYTAJ DO KOŃCA - WARTO!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Dołącz do systemu \"Mini Kasa\"

    Ta strona zarobi dla Ciebie od 4000 do 15000 zł!
    Zamykając ja \"wyrzucasz\" ta kwotę.

    Jeśli grasz w LOTTO to lepiej sprawdź nasz system. Jest pewniejszy!

    Nie przejmuj się ze tekst jest troszkę długi! Warto przeczytać!

    To nie żaden żart!

    Nie wierzysz? To oczywiste, kto da 15000 zł za nic? A jednak. Po
    pierwsze nie za nic, bo wkład wynosi 5 zł po drugie potrzebujesz
    troszkę pracy dosłownie 20 - 30 minut jednorazowo (np. dziś albo
    jutro!). Zarobisz jak każdy, kto bierze w tym udział ok. 15000 zł w
    okrągły miesiąc! (ja dokładnie zarobiłem 25435 zł w miesiąc, bo
    poświęciłem 3 godzinki a nie 30 minut! Oplacalo sie.). Ten sposob
    wymyslil Roberto T. Kiyosaki - najbogatszy inwestor na swiecie,
    ktory w dodatku nie ma pracy... i tak sie rozeszlo az trafilo do
    mnie i do Ciebie! Opowiem jakie to latwe i proste, ale Jeśli nie
    masz teraz 5 minut zeby spokojnie o tym przeczytać zapisz ta strone
    i wroc kiedy bedziesz miec czas: ) Tak wiec pomysl czy warto sie
    troszkę zaangazowac zanim pochopnie \"wyrzucisz\" tyle forsy (co
    miesiac 15000 zl lub wiecej).

    To zalezy od Ciebie. Gdy opowiedzialem o tym kolegom, wysmiali
    mnie... A jednak wzialem w tym planie udział. Pomyslalem, przeciez
    wystarczy jedna osoba abym odzyskal moj wkład. A potem to juz czysty
    zysk nie robiac przy tym nic. Moi znajomi wyciagneli sie jak
    zobaczyli moje konto, a mowilem od razu wejdzcie w to, wiadomo nawet
    znajomi czasami sa nieufni. Hehe, teraz sie z tego smieja. Jak sobie
    przypomne ich miny, jak opowiadali o tym gdy zajrzeli na konta.
    Zreszta mi tez geba opadla jak zobaczylem konto! A moje konto wciaz
    roslo i dalej rosnie. Jak tak dalej pojdzie zostane milionerem z
    jednego internetowego biznesu - czy jest to mozliwe?! Nawet teraz
    jak to pisze, dziwi mnie ile osob musi ciezko pracowac by utrzymac
    dom, swoje dzieci lub po prostu zbiera na kino lub komputer.
    Dziekuje teraz temu, kto wyslal mi ta wiadomosc i przedstawil mi ten
    pomysl, dziekuje ze naklonil mnie do tego, aby zrobic jeden maly
    skok w bok od szarego zycia i zainwestowac pieniadze po to by
    wlozone - pracowaly dla mnie - a nie ja na te pieniadze. Nigdy nie
    zarobilem mniej niz 14 000 zl z kazdej okazji.

    Teraz udowodnie Ci, iz jest to LEGALNY BIZNES! Nie potrzebujesz
    niczego sprzedawac! Nie potrzebujesz rozmawiac o tym z przyjaciolmi,
    rodzina lub z nikim innym (chyba, ze chcesz). W dodatku, Jeśli
    jestes niesmialy(a) to problem masz z glowy - bo nie musisz miec
    bezposredniego kontaktu z drugim czlowiekiem. Ktokolwiek, kto trzyma
    reke na pulsie moze osiagnac sukces i wzbogacic sie o kilkadziesiat
    tysiecy zlotych. Jeśli wierzysz, ze każdy ma swoje piec minut to po
    prostu zrob krok po kroku tak jak jest to napisane ponizej! To Twoja
    szansa na zmiane Twojej przyszlosci!

    To jest NAJTANSZA, NAJSZYBSZA I NAJPROSTSZA droga do zarobienia
    prawdziwych pieniedzy przez Internet w tak KROTKIM czasie. OK. to
    zaczynamy, bo sie rozgadalem. Ten program dziala i niewazne z
    jakiego kraju jestes albo w jakim przebywasz. NIE wazne ile masz
    lat. I na dodatek NIE bedziesz potrzebowac specjalnej wiedzy lub
    talentu.

    Wszystko czego potrzebujesz to:
    - Konto w banku (najlepiej z mozliwoscia obslugi przez Internet, ale
    nie koniecznie),

    - Okolo 20-30 minut twojego czasu jednorazowo!

    Jezeli masz chociaz 13 lat, to mozesz zalozyc swoje wlasne konto w
    banku. Nie wierzysz? Proponuje ci mBank. znajdz oferte izzyKonto.
    Zobaczysz, ze majac zaledwie 13lat mozesz miec juz wlasne prawdziwe
    konto w banku.

    KROK 1

    Niezaprzeczalne prawo natury jest takie, zeby zarobic musisz cos od
    siebie dac! Wiec pierwsze co musisz zrobic to zainwestowac TYLKO 5
    ZL. Jak mowi Robert T. Kiyosaki- \"Jeśli nic nie zainwestujesz - nic
    wiekszego nie zyskasz!\". Im szybciej zainwestujesz tym szybciej
    zaczniesz zarabiac z powiekszajaca sie rzesza ludzi! Tak wiec,
    przelej 5 zl na PIERWSZE znajdujace sie ponizej konto bankowe z
    notka mowiaca (tytulem):

    \"Prosze, dodaj mnie do swojej listy mailowej.\"
    lub
    \"Dobrowolna wplata na system Mini-Kasa\"

    CHCE, ZEBYS WIEDZIAL(A), ZE JEST TO PO TO, ABY UTRZYMAC TEN PROGRAM
    LEGALNYM!

    To naprawdę proste! Gdy przelejesz 5zl na pierwsze konto z ponizszej
    listy, to mozesz juz sie szeroooko usmiechnac :). Nie wiem czy
    wiesz, ale juz czerpiesz z tego programu wielkie korzysci. Nawet nie
    zdajesz sobie z tego sprawy.

    Oto obecna lista:

    1. Nr konta: 10 1090 1766 0000 0001 0453 6589

    2. Nr konta: 59 2030 0045 1130 0000 0727 1200

    3. Nr konta: 87 1940 1076 5501 8698 0000 0000

    4. Nr konta: 58 1160 2202 0000 0000 7354 7100

    5. Nr konta: 86 1140 2017 0000 4902 1024 5936

    PAMIETAJ! Wplac 5 zl na konto nr.1 i jako nazwe odbiorcy wpisz
    \"xxx\" ze wzgledu na ochrone danych, a jezeli dobrze przepiszesz
    numer konta to pieniadze i tak dojda!

    KROK 2

    Gdy juz przelales 5 zl na konto znajdujace sie na 1. miejscu listy
    (wraz z Ta dodatkowa notka - TO BARDZO WAZNE!), nastepna rzecza,
    ktora musisz zrobic to zrobic kopie tej strony (tekstu na niej
    zawartego),pozniej konto nr.1 skasuj, a na dole (na 5. miejscu)
    dopisz swoje konto przesuwajac konta nr 2 , 3 , 4 , 5 do przodu. NIE
    WPISUJ SWOJEGO NUMERU KONTA NA 1. POZYCJE, PONIEWAZ SAM NA TYM
    STRACISZ (CZYTAJ DALEJ). NIE BADZ ZACHLANNY! Robisz to wszystko po
    to by wyslac ten caly tekst ponownie (korzystajac z twojej ksiazki
    mailowej albo reklamowac na swojej stronie WWW- tak jak ja zrobilem)
    do np. 40 osob (zapamietaj, ze 40 osob to dobra liczba do
    wzbogacenia sie, ale mozesz zareklamowac to w darmowy sposob w
    Internecie przez co wiecej ludzi to zobaczy i mozesz wiecej zarobic!

    POTRZEBUJESZ DOWODOW? Tutaj sa przykladowe 4 osoby, oczywiscie NIE
    sa to wszystkie, ktore braly udział w tym programie i ktore
    zainwestowaly nic innego jak 5 zl i 30 minut swojego czasu.

    \"Jaki wspanialy plan! Zrobilem wszystko co mi poradziliscie z
    jakies 3 tygodnie temu i co prawda nie udalo mi sie uzbierac 15 000
    o ktorych mowiliscie, ale te 9 135zl tez mnie powalily, a jest
    jeszcze tydzien!\"

    Tomasz Watorek, Warszawa

    Czesc. Tu Justyna! No coz, co moge powiedziec? DZIEKUJE BARDZO
    BARDZOOO MOCNO wyslalam 40 maili tak jak mowiliscie i w sumie
    zapomnialam o ocalej tej sprawie bo tak naprawdę nie wierzylam w to,
    a te 5 zlotych to jeszcze nikogo nie uratowalo. Ale jak zobaczylam
    moje konto po kilku tygodniach to sie zalamalam! W tym dobrym
    znaczeniu! Bylo tam prawie 15 000 zlotych! I jak ja to teraz wydam
    tak szybko? Przeciez za kolejnych 30 dni bede miec tego wiecej!
    Dziekuje jeszcze raz!\"

    Justyna Tojan, Strzelce Opolskie

    \"Bylem zaskoczony kiedy zobaczylem moje konto! Przez 3 tygodnie na
    moim koncie znalazlo sie 9 440zl. Na poczatku myslalem, ze to jakis
    blad wkradl im sie do kompow. Ale potem wyplacilem pieniadze i
    kupilem sobie super kompa! Nareszcie! Dzieki, dzieki, dzieki!\"

    Ryszard Bodler, Gdansk

    \"Mam 14 lat i wzialem udział w tym planie (dla scislosci mam konto
    w banku od 13 lat), powysylalem maile, zrobilem strone i ogolnie
    zapomnialem o tym. Po miesiacu sprawdzalem w Internecie stan mojego
    konta i normalnie spadlem z krzesla. Na moim koncie bylo ok. 15000
    zl (bylem wtedy tak podniecony, ze zapomnialem dokladnie ile bylo
    wtedy kasy na koncie). Bardzo, bardzo dziekuje!\"

    Marcin Kosztyn, Bialystok

    Kilka miesiecy temu, każdy z tych ludzi robil dokladnie to samo co
    Ty teraz w tej chwili, czytal to i sie zastanawial.

    A tutaj troszkę matematyki:

    Kiedy wyslesz swoje maile (lub rozpowszechnisz ta strone w inny
    sposob, bedziesz na 5 miejscu listy. To najlepsza pozycja po to by
    zarobic powazne pieniadze! Żaden inny program nie daje tak wysokich
    i realnych pieniedzy z roznych powodow, ktore wytlumacze ponizej.
    Jak dlugo bedziesz wysylac ta wiadomosc do ludzi, ktorzy beda
    zainteresowani programem, m
  • big-nick 20.08.10, 02:19
    Nowe sprawdzone programy: najlepszeptc.like.pl
  • big-nick 20.08.10, 02:21
    Nowe sprawdzone programy: najlepszeptc.like.pl
  • urszula_89 14.09.10, 17:18
    Zarobić można w różny sposób. Kokosów się na tym nie zbije, ale zawsze coś:)

    puzz.waw.pl/?p=S6a1okbevl3P - układanie puzzli. Wypłatę dostajesz gdy znajdziesz osoby, które się dzięki tobie zapiszą do programu:)

    www.surfbar.pl/ref=32672 - naliczanie punktów za "oglądanie" reklam. Masz małe okienko na dole strony, czasami program sprawdza czy jesteś na kompie:)

    pulsreklamy.pl/pages/ptp.php?refid=urszula89 - czytanie maili oraz klikanie w banery

    imperiumreklamy.com/pages/ptp.php?refid=urszula89 - podobnie jak wyżej:)

    www.zielonymail.com/pages/ptp.php?refid=urszula89 - to samo
    zlotoweczka.com/pages/ptp.php?refid=urszula89 - to samo
  • japoneczka09 27.05.13, 21:45
    Strony których używam do dorobienia sobie paru groszy to;

    www.neobux.com/?rh=6A61706F6E65637A6B61
    www.clixsense.com/?4766670
    Działają na rynku od pięciu lat,są to strony zagraniczne ale jak ktoś ma problem z językiem angielskim można użyć przeglądarki Google chrome ,tłumaczy ona całe strony.
    Zarabiam tam na wyświetlaniu reklam które trwają od 3 do 15 sekund w zależności od wartości reklamy.
    Ale to nie koniec możliwości zarobku na tych stronach,zarabiać również można na wypełnianiu ankiet w języku polskim,oferty w języku polskim mini pracy we wszystkich możliwych językach.
    Sa to strony gdzie nie ma żadnych opłat,rejestracja jak i wykonywanie zadań, mini prac i tasków są całkowicie darmowe.
    Istnieje również możliwość wynajmowania poleconych ,rozszerzanie członkostwa i wiele innych.
    Jest tez możliwość wygrania pieniędzy jak i złote członkostwo,nagród jest wiele i wygrywa się codziennie o czym świadczą wpisy na polskim forum które tez posiadają te strony.
    Minimalna suma do wypłaty to tylko 2$,kwotę tę można osiągnąć w jeden dzień.
    Przelewy realizowane są natychmiast,od razu po zleceniu mamy na koncie paypal,payza i innych(założenie i prowadzenie konta paypal jest całkowicie darmowe)Z tych kont pieniążki wędrują prosto na nasze konta w Polsce.
    Moje potwierdzenia wypłat znajdują się na moim blogu,nie są to jednak wszystkie wypłaty ponieważ moim celem było pokazanie że są co strony wypłacalne oraz uczciwe.

    praca-zarabiaj-online.blogspot.com/p/blog-page.html

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka