Dodaj do ulubionych

Drogie w eksploatacji czy ???

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.02.04, 16:22
Niech ktoś fachowo mi odpowie jakie są najgorsze punkty w 105Na-
wiadomo,wysoka podłoga,układ elektroniczny ,ale co jeszcze
Edytor zaawansowany
  • pavlack 05.02.04, 17:23
    Przede wszystkim słaba konstrukcja...
    --
    pavlack@skrzynka.pl | GG: 1305319
    www.komunikacja.z.pl | www.pkt-gorecko.z.pl
    We are electric!!!
  • Gość: Voith IP: 5.2.* / *.chello.pl 05.02.04, 20:15
    POLSKA KONSTRUKCJA - WYSTARCZY?

    105 była chyba pierwszym niezżynanym i nie jakiejś licencji tramem Polskiej Pordukcji
  • Gość: jurko44 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.02.04, 20:19
    a hasło "Teraz Polska" to co. A poważnie jak polski stwór to części powinny
    być tanie
  • Gość: Michał Wojtaszek IP: *.krakow.cvx.ppp.tpnet.pl 05.02.04, 20:25
    > POLSKA KONSTRUKCJA - WYSTARCZY?

    Ukradli Czechosłowakom wagon i zrobili na ich podstawie 13N. A później
    postanowili zrobić coś zgodnie z polską myślą techniczną no i wyszła im
    stopiątka.
    >
    > 105 była chyba pierwszym niezżynanym i nie jakiejś licencji tramem Polskiej
    > Pordukcji

    Wszystko wcześniej też nie miało licencji.

    Michał Wojtaszek
  • Gość: Voith IP: 5.2.* / *.chello.pl 05.02.04, 20:28
    no ja sie nie znam, w takim razie nie na licencji tylko na pomyśle :D
  • Gość: Michał Wojtaszek IP: *.krakow.cvx.ppp.tpnet.pl 05.02.04, 20:49
    > no ja sie nie znam, w takim razie nie na licencji tylko na pomyśle :D

    ku... na pomyśle!! W latach 50-tych Warszawa kupiła dwie Tatry T1, z czego
    jedna w drodze do Warszawy zahaczyła o Chorzów, gdzie rozebrano ją na części i
    tak powstało wszystko od 11N do bulwy ;P

    Michał Wojtaszek
  • Gość: Voith IP: 5.2.* / *.chello.pl 05.02.04, 20:54
    to sam to nazwij bo ja już do Ciebie siły nie mam
  • Gość: kmk IP: *.internetdsl.tpnet.pl 10.02.04, 22:21
    A wszystko zaczęło się w latach 30-tych w USA ... od tramwaju PCC....
    można powiedezieć że konstrukcja 105-tki jest z przed 70 lat :D
  • Gość: Michał Wojtaszek IP: *.krakow.cvx.ppp.tpnet.pl 05.02.04, 20:22
    > Niech ktoś fachowo mi odpowie jakie są najgorsze punkty w 105Na-
    > wiadomo,wysoka podłoga,układ elektroniczny ,ale co jeszcze

    1) Energozerne
    2) Słaba konstrukcja
    3) Brak piasecznicy

    Na temat zalet niech się wypowie Misiek K :D

    Michał Wojtaszek
  • Gość: jurko44 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.02.04, 20:35
    Ale zamiast piasecznicy miały mieć jakiś płyn przeciw poślizgowy
  • Gość: Michał Wojtaszek IP: *.krakow.cvx.ppp.tpnet.pl 05.02.04, 20:50
    > Ale zamiast piasecznicy miały mieć jakiś płyn przeciw poślizgowy

    Dobrze to określiłeś "miały mieć". Inna rzecz, że nic nie słyszałem na ten
    temat.

    Michał Wojtaszek
  • balsen 08.02.04, 02:14
    No dobra, a popatrzcie na to:

    www.home.autocom.pl/balsen/buda.jpg
    przecież to Tatra T5 z tego co kojarze, w barwach budapesztańskich - nie
    sądzicie że 105 wiele zaczerpnął z tego tramu?!?
  • Gość: Kermitou IP: *.net.autocom.pl 08.02.04, 11:52
    Jak już coś to one są bardziej podobne do 111N :P
    Masz może jakiś ich opis i więcej fotek ???
  • balsen 08.02.04, 22:27
    opisu raczej nie, ale wejdź np na
    www.tramways.com
    i daj na np. Hungary, tam jest więcej fotek

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka