Dodaj do ulubionych

Związkowcy w Krakowie: Grabarczyk grabarzem kolei

03.02.11, 12:36
Zdaje sie ze zwiazkowcy nie maja zbyt wiele do zaoferowania w tej dyskusji, jedyne co sluchac do "dajcie kase" i "drodzy pasazerowie robimy to dla was". Jakos im nie wierze -zwiazki to synonim uwstecznienia, kompletnie nic konstruktywnego z punktu widzenia zwyklego podroznego.
Edytor zaawansowany
  • Gość: matejko IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.02.11, 13:25
    Ci związkowcy to chyba pozapominali skąd pochodzą, sami do tego doprowadzili,gdzie są CI co tę kolej rozwalili? kilkanaście lat grabieży i są efekty, wielu z nich jeszcze działa w spółkach i związkach, czekają ,może się jeszcze uda coś wyrwać.
  • Gość: reformator IP: *.dynamic.chello.pl 03.02.11, 15:28
    włacznie z torami podkładami do ostatniej pie...nej śrubki

    i obciąć dotacje z budżetu centralnego jak i wojewódzkich do ZERA

    a jeszcze kataster im przypie...ć za nieruchomości 2% wartości rocznie
  • Gość: Bartek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.02.11, 19:18
    drogi sprzedać drogowcom, zero dotacji i 2 % katastru, ok?
  • tbarbasz 03.02.11, 13:28
    Prosta prawda - kolej jest przedsiębiorstwem usługowym. Ma przewozić ludzi i towary realizując zapotrzebowanie rynku.
    Jeśli ma zaś być utrzymywana ze względów IDEOLOGOCZNCYH to musi być Państwowa (SNCF, FS itp.) bo tylko Państwo może się bawić w dopłaty, przedsięwzięcia ideologiczne.

    Jak usługa kolei jest w porządku - to i klienci są (patrz Intercity Kraków-Warszawa). Pociągi nie narzekają na brak pasażerów. Ale dobra kolej jest DROGA (bilety po 111 zł w II klasie) - i cudów nie ma! Trzeba klientom zaproponować coś atrakcyjnego - np. firmom kurierskim sprawny przewóz towarów nocnymi wahadłami w głównych relacjach - w taki sposób naprawdę oszczędzi się drogi! Ile ciężarówek je przemierza nocami dla róznych firm??? Ale to wymaga sprawności i wyjścia do klienta!
    Raaz się przejechałem pociągiem (po odbiór samochodu) z Krakow do Katowic.Rany Boskie - w porównaniu z "Krakusem" to absolutne dno! Smród, bród, ubóstwo. Kupiłem bilet I klasy - ale jej nie było... 27 zł i 77 km w 2 godziny! W obskurnym wagonie. Prędkość handlowa poniżej 40 km/h w pociągu pospiesznym. Wolne żarty!
    Busem przez A4 jadę za 12 złotych - około godziny. Jaką macie frekwencję na linii Kraków-Wieliczka? Pasażerowie juz nieprędko wrócą - wyciągnięcie kolejnej kasy nie pomoże!
    Albo IDEOLO albo rentownie!
  • Gość: kol IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.02.11, 13:28
    biedny Grabarczyk pogrzebał kolej, szybki bill, całe lata było tak CACY,
  • Gość: kibic IP: *.ghnet.pl 03.02.11, 13:43
    a czego sie spodziewasz po związkach zawodowych.Że sami uderzą si najpierw w piersi? całymi latami było tylko dawać bo jak nie to strajk.A w zamian nic.
  • Gość: pasażer IP: *.su.krakow.pl 03.02.11, 14:11
    Wasz czas juz minął związkowcy! Weźcie sie do roboty.
  • Gość: Marek IP: *.dynamic.chello.pl 03.02.11, 14:28
    Za komuny było źle , teraz też, to o co w końcu walczycie? Nie nachapaliście się przez te 30 lat, czy może dla was już nie wystarczyło.
  • Gość: ed IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.02.11, 14:28
    swego czasu korzystalem z szynobusow PKP (Placz Kolego i Plac) i dobrze zapamietalem pewien motyw ; dokladnie tak jak teraz "walczyli o przezycie" i NA KAZDYM SIEDZENIU I KAZDEMU WSIADAJACEMU DO PRZEDZIALU KONDUKTOR WRECZAL ULOTKE ZE TO NIBY NIE PRZETRZYMAJA, ZADAJA BLA BLA BLA, koniec koncow kasy dostali mniej i zlikwidowali PRAWIE WSZYSTKIE kursy szybnobusow, pomojam fakt ze byly kiepsko zorganizowane i o zlych godzinach, O ICH ZNIKNIECIU DOWIEDZIALEM SIE CZAKAJAC NA TEGO KTORYM ZAZWYCZAJ JEZDZILEM NA PERONIE .............SPRAWDZILEM W NECIE, BYL (PO 5 DNIACH OD LIKWIDACJI KURSU) , BA ZADZWONILEM DO INSTYTUCJI W PKP KTORA AKTUALIZUJE DANE I MAJAC OTWARTA STRONE RECYTUJE PANI POLACZENIA Z PYTANIEM JAK TO JEST ZE JE JESZCZE WIDAC ? ......... PANI BEZCZELNIE STWIERDZILA ZE TO JEST NIEMOZLIWE I RZUCILA SLUCHAWKA , PO 30 MINUTACH POLACZENIA ZNIKLY............
    DZIWI MNIE FAKT ZE KIEDY WALCZA O PIENIADZE NA DZIALALNOSC TO WSZYSCY O TYM WIEDZA ZE TO "ODBIJE SIE NA KLIENTACH", SZKODA TYLKO ZE W TEN SAM SPOSOB NIE PRZYKLADAJA SIE DO BIEZACEJ INFORMACJI I OBSLUGI KLIENTA
    DLATEGO ZYCZE IM SERDECZNIE ZEBY POSIEDZIELI NA BEZROBOCIU PRZYNAJMNIEJ PRZEZ ROK MOZE WTEDY DOCENIA TYCH KLIENTOW Z KTORYCH ZYJA ...................
  • urbanizm 03.02.11, 15:14
    1. Niedofinansowanie z budżetu, tyczy się to szczególnie wielkich wydatków na infrastrukturę.
    2. Związki zawodowe o skrajnie roszczeniowym podejściu
    3. Przeciętna kadra menedżerska.

    --

    600 [url=http://www.kj.org.pl/index.php?option=com_content&view=article&catid=20%3Abarometr&id=268%3Abarometr-rozwoju-malopolski-nr-52011&lang=pl]Świetny artykuł m.in. o budżecie Krakowa/url]
  • Gość: Łobziak IP: *.adsl.inetia.pl 03.02.11, 16:35
    Banda nieudolnych aparatczyków z nadania politycznego. Bez wizji, jakiegokolwiek spójnego pomysłu na zmiany, chęci ich przeprowadzenia, jęczący tylko na brak dodatkowych przychodów z budżetu. Nie potrafiących zapanować nad kosztami, polityką firmy, mobilizacją pracowników. Nie tylko nie umiejących poradzić sobie z panującym bałaganem organizacyjnym, ale konsekwentnie go zwiększających poprzez decyzje podejmowane "ad hoc" z dnia na dzień. Byle przetrwać jeszcze chwilę.

    Zarządzający ma mieć wieloletnią wizje rozwoju, a nie tłumaczyć w mediach, że tak po prostu jest, musi być i zapewne będzie. Jeśli ma takie cechy osobowościowe to nie powinien odpowiadać za kupkę śrubek w magazynie, a co dopiero za spółkę z miliardowymi obrotami.

    Don't manage, Lead!
  • Gość: ABC IP: *.tktelekom.pl 04.02.11, 06:42
    te aparatczyki to nominowani "fachowcy"między innymi Pana H.S. który od 20lat dzielnie trwa reformując kolej razem z kolegami za konkretna kasę.GŁUPA RŻNIECIE TO TEZ ZAJĘCIE
    to nie my to oni /zz były na Syberii w tym czasie/ nic nie dzieje się na PKP bez przyzwolenia zz wszystkie decyzje restrukturyzacyjne jak i obsadzanie stanowisk jest na polecenie zz .ale jak by co to oni protestują ale tak naprawdę myślą o sobie i kolegach .....
  • Gość: s IP: *.aster.pl 03.02.11, 17:26
    dofinansować kolej w tekim stanie ? .. aby za co mieli zrobić jeszcze większy syf niż jest ?
  • Gość: ff IP: 03.02.11, 17:29
    sami rozwalili PKP a teraz krzyczą: dajcie!
  • Gość: hoxy krk IP: *.dynamic.chello.pl 03.02.11, 17:57
    zamiast ciągle protestować lub świetowac ze sztandarami zróbcie rachunek sumienia i zastanówcie sie co oferujecie i za jakie pieniądze, podrózny ma w d...e wasze gierki chce za przyzwoite pieniadze w czystym wagonie dojechać do celu, i przede wszystkim o czasie. zamiast tego szuka 5 peron w katowicach przez 2 tygodnie, albo informacji w głownym tunetu "antrerola" w Krakowie bo budynek jest zamknięty na noc. Podzielcie sie jeszcze na kilka spólek zeby łatwiej zrzucać odpowiedzialność na innych.
  • Gość: Serpico IP: *.centertel.pl 03.02.11, 18:23
    Nie Grabarczyk pogrzebał kolej tylko nowi dyrektorzy pochodzenia solidarnościowego którzy potworzyli różne spółki z nowymi gabinetami sekretarkami i całym dworem przydupasów, a nie myśleli o pasażerach czy prawidłowym funkcjonowaniu kolei.
  • Gość: nj;l IP: *.aster.pl 03.02.11, 18:32
    A niech strajkują . Zobaczymy kto będzie płakał skoro większość nie korzysta z usług kolei . Ja nie znam ani jednej osoby ,która obecie korzysta z kolei.Tylko wcześniej trzeba przygotować podróznych do skutków strajku żeby nie było zaskoczenia z dnia na dzień i niech strajkują .Ciekawe kto im da na życie . Dosyć już tego pasożytnictwa i oddłużania kosztem poziomu zycia społeczeństwa . Kolej kiedyś miała koszmarne długi i nie płaciła składek na ZUS ale krewny znajomego dostał 50 tys nagrody jubileuszowej za pracę na PKP . Czy to jest normalne ? Rozpędzić to całe towarzystwo . Dosyć już dojenia społeczeństwa . G....no nas obchodzi kolej .Zobaczcie na forum , same krytyczne wypowiedzi bo ileż można słuchac tylko małao i mało i dawać i dawać . Koniec z tym bo większość Polaków tak sobie życzy .
  • Gość: west IP: *.proxy.aol.com 04.02.11, 03:01
    Należy w jak najszybszym czasie przywrocić wcześniejszą strukturę kolei jako jednego przedsiębiorstwa państwowego. Zlikwidować wszystkie spółki pasożytujące na PKP. Pierwszym krokiem powinno być przywrócenie wcześniej istniejących połączeń; zastosowanie szynobusów w przypadku mniejszej liczby pasażerów. Wprowadzenie jednolitych taryf przewozowych na obszarze całego kraju. Budowa i remont lokomotyw i wagonów zamiast doprowadzanie firm je produkujących do bankructwa, likwidacji i wyprzedaży za bezcen majątku. Właściwa organizacja przewozów osobowych przez dostosowanie rozkładów jazdy do potrzeb ludności oraz towarowych przez odpowiednią koordynację przewozów. Utrzymanie oraz remont szlaków kolejowych. Usunięcie wszelkich zwiazków zawodowych i zwiększenie indywidualnej odpowiedzialności pracowników za powierzone obowiązki. To są służby mundurowe podobnie jak wojsko i policja.
  • Gość: John IP: *.tktelekom.pl 04.02.11, 07:20
    oto przykład działania zz dla pracowników odsyłano pracowników na świadczenia przed emerytalne i mimo uzyskania wieku emerytalnego i wymaganego stażu uprawniającego do świadczeń emerytalnych dla prac. PKP KOMISJA TRÓJSTRONNA PODPISAŁA DOKUMENT POZBAWIAJĄCY TYCH ŚWIADCZEŃ w/w pracowników .Takich przykładów zabierania nabytych przywilejów można wyliczyć kilkanaście.......

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka