Dodaj do ulubionych

A propos postulatów

07.11.02, 20:00
Fajnie by było, gdyby udało nam się ponownie ( "młodsi" forumowicze tego nie
pamiętają) wysłać jakąś petycję do gazet i MPK celem zmian w kursowaniu
niektórych linii. Nie zapomniajcie jednak, że MPK ma podpisane umowy z
miastem na ściśle określoną ilość wozokilometrów w roku. Wg przyszłorocznych
planów ilość przejechanych kilometrów ma jeszcze spaść. Tak więc proponując
reformę należy od razu zaznaczyć gdzie można by ewentualnie obciąć kursy.
Inaczej MPK spławi nas stwierdzeniem, że nie ma pieniędzy.
Mało tego, proponując np. zlikwidowanie linii 428 należy pamiętać, że kursy
stworzonej ewentualnie na jej miejsce nowej linii lub zwiększenie
częstotliwości innej musi się sumować do zlikwidowanych kursów np. 428.

Na forum możemy dyskutować o tym, co należy poprawić bez dbania o sprawy
finansowe. Wysyłając natomiast listy do prasy i MPK musimy, moim zdaniem
wszystko skalkulować. Chyba, że ewentualne nowe linie będą dochodowe.

Moje propozycje to ( naturalnie często zazębiają się z pomysłami innych):

1."15" przez al. Pokoju - koszt zmian praktycznie zerowy lub
zmiejszenie częstotliwości kursowania "5" do co 20 minut ( składy 2*105 Na) i
puszczenie "14" co 10 minut ( GT6 i 2* 105 Na).

Z wypowiedzi na forum i moich obserwacji wynika, że al. Pokoju koniecznie
potrzebuje wzmocnienia kursów do Dworca. Linia "5" natomiast w znacznej
mierze pokrywa trasy inncych tramwajów kursujących co 10 minut
( "1", "4", "3", "19"), a jej zatłoczenie pod Dworcem w kierunku Huty lub pod
Kleparzem w kierunku Krowdrzy wynika z tego, że kursuje ona odpowiednio
przez "4" i "3".

2. Na 24 UFO, a na "3" NGT6 (lub wersja mieszana)
3. Puszczenie linii "7", "11", "18" do 22- giej przynajmniej co 40 minut (
choć nie wiem, gdzie zaoszczędzić składy).

W kwestii autobusów:
1. 125 przez Most Kotlarski ( częstotliwość jak obecnie)
115 przez Most Kotlarski ( częstotliwość co 30 minut po szczycie, co 24 w
szczycie)
415 - linia na trasie 115 z tym, że skrócona do Nowego Kleparza (
częastotliwość taka jak "115" na przemian z tą ostatnią, jak obecnie "125"
i "425").
Uważam, że na odcinku N. Kleparz Witkowice wystarczy "115" o podanej wyżej
częstotliwości.
425 - przez Dąbie i Meissnera z obecną częstotliwością.

Na tych manewrach ze "115" oszczędzamy ze 4 autobusy, które można albo
przeznaczyć na dodatkowe wzmocnienie komunikacji z os. Lipska ( np. z Placem
Bohaterów Getta) albo na wydłużenie "153" do Rżąki.

2. "148" co godzinę - obserwuję tę linię codziennie i póki co ( oprócz sobót)
nie ma potrzeny na zwiększenie częstotwliwości.

Zaoszczędzony jeden autobus powiniem iść na przedłużenie "109" przez Mateczny
lub Dietla i Krakowską do Placy Bohaterów Getta lub puszczenie tej linii
przez PBG do Płaszowa, przy jednoczesnej likwidacji "127"

3. Połączenie "108" i "166". Koszt dla MPK zerowy, a korzyści spore.

4. Należy się też zostanowić, czy rentownymi ( jak 204) nie byłyby linie 173
i 163 przedłużone do Wieliczki. Tu potrzebne byłyby dodatkowe wozokilometry -
myślę jednak, że mogłyby być to kursy cochodowe, tak więc nie musiałaby być
na to podpisana specjalna umowa z miastem.

Na razie tyle. Nie ejst to rewolucyjne, ale myślę, że takie propozyjce po
przeredagowaniu można by przesłać do MPK i gazet.


Obserwuj wątek
    • pavlack Re: A propos postulatów 07.11.02, 20:07
      malopolanin napisał:
      > 2. "148" co godzinę - obserwuję tę linię codziennie i póki co ( oprócz sobót)
      > nie ma potrzeny na zwiększenie częstotwliwości.

      Ja też widuję go codziennie i dzisiaj na Stella Sawickiego w kierunku
      Mistrzejowic autobus był pełniutki (godz. ok. 15) - tzn. miejsca siedzące
      wszystkie zajęte, i gdzieś ok. 20-30 osób stało.
      Co wy wszyscy macie na punkcie tego 148, że tak chcecie je ograniczać?

      --
      pavlack@skrzynka.pl
      GG: 1305319
      • malopolanin Re: A propos postulatów 07.11.02, 20:13
        pavlack napisał:


        >
        > Ja też widuję go codziennie i dzisiaj na Stella Sawickiego w kierunku
        > Mistrzejowic autobus był pełniutki (godz. ok. 15) - tzn. miejsca siedzące
        > wszystkie zajęte, i gdzieś ok. 20-30 osób stało.
        > Co wy wszyscy macie na punkcie tego 148, że tak chcecie je ograniczać?
        Ja go widzę od Selli - Sawickiego do os. Lipska i nie zdarzyło się ( oprócz
        soboty), by więcej niż połowa miejsc siedzących była zajęta. Skoro jest kryzys
        komunikacji to nie widzę powodu, by utrzymywać taką częstotliwość pewnych
        linii, wprawiając w wściekłość pasażerów innych ( zobacz "163", "174" w
        godzinie szczytu) i uniemożliwiając częstsze puszczenie innych.
        Gdyby zsumować puste kursy "148", "425" po godzianch szczytu, czy "428" to
        stworzylibyśmy za to niezłą linię.
        • pavlack Re: A propos postulatów 07.11.02, 23:04
          malopolanin napisał:

          > Ja go widzę od Selli - Sawickiego do os. Lipska i nie zdarzyło się ( oprócz
          > soboty), by więcej niż połowa miejsc siedzących była zajęta.

          To my musimy widywać dwie różne linie chyba. Zawsze jak ja widzę to jest pełny.

          > Skoro jest kryzys
          > komunikacji to nie widzę powodu, by utrzymywać taką częstotliwość pewnych
          > linii, wprawiając w wściekłość pasażerów innych ( zobacz "163", "174" w
          > godzinie szczytu) i uniemożliwiając częstsze puszczenie innych.

          Trasę 148 zmieniono na prośbę mieszkańców mojej dzielnicy (Czyżyny), żeby mieli
          możliwość szybszego dojechania do M1/Al. Pokoju. Co prawda mieszkańcy
          sugerowali, żeby zmienic trasę 129 i przedłużyć go do Ronda Dywizjonu 308, ale
          MPK zrobiło inaczej.
          Skoro mieszkańcom udało się wywalczyć ten autobus, to nie widzę powodu, żeby go
          zabierać. MPK musi "dogadzać" wszystkim swoim potencjalnym klientom, nie tylko
          pasażerom np. 163/174.
          Ja też moge powiedzieć, żeby zabrali Melona z 287, którym do Marszowca jeździ
          tylko kilka osób, i stworzyli linię na trasie Stella - Sawickiego - Bora
          Komorowskiego - Olsza II żebym mógł do szkoły dojechać. Ale będzie to bezsens,
          więc tak nie zrobię.

          MPK jest dla każdego mieszkańca Krakowa, nie tylko dla wybranych!

          > Gdyby zsumować puste kursy "148", "425" po godzianch szczytu, czy "428" to
          > stworzylibyśmy za to niezłą linię.

          428 akurat jeździ zawsze pełne (przynajmniej w kierunku do Mistrzejowic,
          odcinek Rondo Młyńskie -> Wiślicka)
          Co do 425 się zgodzę.

          --
          pavlack@skrzynka.pl
          GG: 1305319
          • malopolanin Re: A propos postulatów 08.11.02, 07:44
            pavlack napisał:


            >
            > To my musimy widywać dwie różne linie chyba. Zawsze jak ja widzę to jest
            pełny.

            Różnimy się w ocenie faktów, więc zastawny tą sprawę na boku.

            >
            > Trasę 148 zmieniono na prośbę mieszkańców mojej dzielnicy (Czyżyny), żeby
            mieli
            >
            > możliwość szybszego dojechania do M1/Al. Pokoju. Co prawda mieszkańcy
            > sugerowali, żeby zmienic trasę 129 i przedłużyć go do Ronda Dywizjonu 308,
            ale
            > MPK zrobiło inaczej.
            > Skoro mieszkańcom udało się wywalczyć ten autobus, to nie widzę powodu, żeby
            go
            >
            > zabierać. MPK musi "dogadzać" wszystkim swoim potencjalnym klientom, nie
            tylko
            > pasażerom np. 163/174.

            Nikt nie chce likwidować tej linii tylko ograniczyć częstotliwość. Jeśli
            dzisiaj marna frekwencja się zwiększy, to nic nie stoi na przeszkodzie, by
            puścić tę linię nawet częściej.
            Jak wspomniałeś, MPK jest dla wszystkich mieszkańców i nie widzę powodu, by
            robić, poza liniami "prowincjonalnymi", gdzie autobus jest naprawdę jedynym
            środkiem transportu, puste przebiegi na jednych liniach, kosztem "sardynek" na
            innych.

            > Ja też moge powiedzieć, żeby zabrali Melona z 287, którym do Marszowca jeździ
            > tylko kilka osób, i stworzyli linię na trasie Stella - Sawickiego - Bora
            > Komorowskiego - Olsza II żebym mógł do szkoły dojechać. Ale będzie to
            bezsens,
            > więc tak nie zrobię.

            Tu akurat nie możesz nic powiedzieć, gdyż za kursy autobusów strefowych
            finansują władze gmin. Gdyby Zielonki miały kasę, to 287 mógłby jeździć nawet
            co 5 minut wożąc powietrze. I MPK nic by nie zmieniło.

            >
            > MPK jest dla każdego mieszkańca Krakowa, nie tylko dla wybranych!
            >
            > > Gdyby zsumować puste kursy "148", "425" po godzianch szczytu, czy "428" to
            >
            > > stworzylibyśmy za to niezłą linię.
            >
            > 428 akurat jeździ zawsze pełne (przynajmniej w kierunku do Mistrzejowic,
            > odcinek Rondo Młyńskie -> Wiślicka)

            Tylko wtesy gdy jedzie przed 128 ( co zdarza się raz na trzy kursy).

            > Co do 425 się zgodzę.
            >
            Cieszę się :)
            • pavlack Re: A propos postulatów 08.11.02, 16:43
              malopolanin napisał:

              >
              > Różnimy się w ocenie faktów, więc zastawny tą sprawę na boku.

              OK

              > Nikt nie chce likwidować tej linii tylko ograniczyć częstotliwość. Jeśli
              > dzisiaj marna frekwencja się zwiększy, to nic nie stoi na przeszkodzie, by
              > puścić tę linię nawet częściej.

              Jeśli autobus będzie jeździł co godzinę, to nikomu się nie będzie chciało na
              niego czekać. Większośc ludzi po prostu przychodzi na przystanek i jak widzą,
              że autobus będzie za godzinę to im sie odechciewa czekać i idą do tramwaju np.

              > Jak wspomniałeś, MPK jest dla wszystkich mieszkańców i nie widzę powodu, by
              > robić, poza liniami "prowincjonalnymi", gdzie autobus jest naprawdę jedynym
              > środkiem transportu, puste przebiegi na jednych liniach, kosztem "sardynek"
              na
              > innych.

              Już mówiłem, że on nie jeździ pusty. Dzisiaj np. go widziałem i wszystkie
              miejsca siedzące były zajęte.
              A poza tym, jak zmniejszysz częstotliwość do godziny, to i tak nic nie
              odzyskasz, bo linia ta jedzie w jedną stronę ok. 25 minut, więc w dwie wychodzi
              50 minut. Do tego trzeba doliczyć czas na przerwy dla kierowcy (po ok. 7-10
              minut na każdej pętli)

              >
              > > Ja też moge powiedzieć, żeby zabrali Melona z 287, którym do Marszowca jeź
              > dzi
              > > tylko kilka osób, i stworzyli linię na trasie Stella - Sawickiego - Bora
              > > Komorowskiego - Olsza II żebym mógł do szkoły dojechać. Ale będzie to
              > bezsens,
              > > więc tak nie zrobię.
              >
              > Tu akurat nie możesz nic powiedzieć, gdyż za kursy autobusów strefowych
              > finansują władze gmin. Gdyby Zielonki miały kasę, to 287 mógłby jeździć nawet
              > co 5 minut wożąc powietrze. I MPK nic by nie zmieniło.

              Akurat wziąłem to jako przykład. Mogła to być inna linia miejska, którą jeździ
              kilka osób.

              >
              > >
              > > MPK jest dla każdego mieszkańca Krakowa, nie tylko dla wybranych!
              > >
              > > > Gdyby zsumować puste kursy "148", "425" po godzianch szczytu, czy "42
              > 8" to
              > >
              > > > stworzylibyśmy za to niezłą linię.
              > >
              > > 428 akurat jeździ zawsze pełne (przynajmniej w kierunku do Mistrzejowic,
              > > odcinek Rondo Młyńskie -> Wiślicka)
              >
              > Tylko wtesy gdy jedzie przed 128 ( co zdarza się raz na trzy kursy).

              Dlatego gdy zlikwidujemy 428 musimy dołożyc coś na 128.

              >
              > > Co do 425 się zgodzę.
              > >
              > Cieszę się :)

              Ja też :-)

              --
              pavlack@skrzynka.pl
              GG: 1305319
      • merphy Re: A propos postulatów 07.11.02, 20:15
        A ja chce 15 na Al.Pokoju :D:D:D ...
        zgadzma się można by było takie coś napisać ..ale żeby było realne .. tu
        możemy sibie marzyć o UFACH ... a tam już musza być realia :)
        • malopolanin Re: A propos postulatów 07.11.02, 20:17
          merphy napisał:

          > A ja chce 15 na Al.Pokoju :D:D:D ...
          > zgadzma się można by było takie coś napisać ..ale żeby było realne .. tu
          > możemy sibie marzyć o UFACH ... a tam już musza być realia :)

          Więc dlatego część z tych postulatów przedstawionych w wielu wątkach przez Was
          i w tym przeze mnie możźe być zrealizowana. Trzeba tylko konsekwentnie wyznawać
          zasadę "coś za coś".
    • malopolanin Re: A propos postulatów 07.11.02, 20:55
      Ja z tą petycją całkiem poważnie. Niech każdy zgłosi tu postulaty typu " coś za
      coś" lub "zero kosztów" i jeśli nie będze za dużo rozbieżności to redagujemy i
      ślemy. Wyjdziemy w ten sposób poza krąg rozważań teoretycznych.
      • Gość: Yzb Re: A propos postulatów IP: *.ksk.net.pl / 192.168.3.* 07.11.02, 21:07
        malopolanin napisał:

        > Ja z tą petycją całkiem poważnie. Niech każdy zgłosi tu postulaty typu " coś
        za
        >
        > coś" lub "zero kosztów" i jeśli nie będze za dużo rozbieżności to redagujemy
        i
        > ślemy. Wyjdziemy w ten sposób poza krąg rozważań teoretycznych.

        Jak juz mowilem, ka juz mam w polowie zredagowane. Przez weekend zrobie reszte
        a na razie piszcie, piszcie, piszcie :) co chcecie zrobic. BYLE NIE O
        TRAMWAJACH!!! Tramwaje sa przerobione na wszystkie strony. Jedyne uwagi jakie
        przyjmuje to napelnienie 4 i 5 na poszczegolnych odcinkach trasy Dworzec -
        Wzgorza.
        • malopolanin Re: A propos postulatów 07.11.02, 21:12
          Gość portalu: Yzb napisał(a):

          > malopolanin napisał:
          >
          > > Ja z tą petycją całkiem poważnie. Niech każdy zgłosi tu postulaty typu " c
          > oś
          > za
          > >
          > > coś" lub "zero kosztów" i jeśli nie będze za dużo rozbieżności to redaguje
          > my
          > i
          > > ślemy. Wyjdziemy w ten sposób poza krąg rozważań teoretycznych.
          >

          > TRAMWAJACH!!! Tramwaje sa przerobione na wszystkie strony. Jedyne uwagi jakie
          > przyjmuje to napelnienie 4 i 5 na poszczegolnych odcinkach trasy Dworzec -
          > Wzgorza.

          Trzeba uwazgędnić też kwestię "15" bo nie tworzy to wielkiego zamieszania. ok ?
            • malopolanin Re: A propos postulatów 07.11.02, 21:58
              Gość portalu: Yzb napisał(a):

              > malopolanin napisał:
              >
              > > Trzeba uwazgędnić też kwestię "15" bo nie tworzy to wielkiego zamieszania.
              >
              > ok ?
              >
              > 15 2x105 co 20 minut Al. Pokoju. To juz dawno ustalone :)

              W ostateczności, jak będzie GT6 to nie będziemy płakać:) No i kursy tak
              ustawione, by między 14, a 15 było po 10 minut przerwy.
              • Gość: Yzb Re: A propos postulatów IP: *.ksk.net.pl / 192.168.3.* 07.11.02, 22:14
                malopolanin napisał:

                > > 15 2x105 co 20 minut Al. Pokoju. To juz dawno ustalone :)
                >
                > W ostateczności, jak będzie GT6 to nie będziemy płakać:) No i kursy tak
                > ustawione, by między 14, a 15 było po 10 minut przerwy.

                Bedziemy plakac. To drugie jest rowniez oczywiste. Dobra ide robic,
                przeszkadzacie mi co chwile :D
                • Gość: Yzb Re: A propos postulatów IP: *.ksk.net.pl / 192.168.3.* 07.11.02, 22:32
                  Gość portalu: Yzb napisał(a):

                  > malopolanin napisał:
                  >
                  > > > 15 2x105 co 20 minut Al. Pokoju. To juz dawno ustalone :)
                  > >
                  > > W ostateczności, jak będzie GT6 to nie będziemy płakać:) No i kursy tak
                  > > ustawione, by między 14, a 15 było po 10 minut przerwy.
                  >
                  > Bedziemy plakac. To drugie jest rowniez oczywiste. Dobra ide robic,
                  > przeszkadzacie mi co chwile :D

                  Hmm... a teraz przyszlo mi do glowy cos innego. Rozwazam aktualnie takie
                  warianty 15 i 12:
                  15a) 2x105 co 20 minut przez Al. Pokoju 10-minutowy odstep do 14
                  12a) BRONOWICE/WIDOK - Basztowa - Rondo Mogilskie - Wieczysta - Plac
                  Centralny - Andersa - OS. PIASTOW 10-minutowy odstep do 5

                  15b) GT6 co 20 minut przez Wieczysta 10-minutowy odstep do 5
                  12b) BRONOWICE/WIDOK - Basztowa - Rondo Mogilskie - Al. Pokoju - Kocmyrzowska -
                  OS. PIASTOW 2x105 co 20 minut 10-minutowy odstep do 14

                  Prosze o opinie w miare szybko
                  • malopolanin dwa warianty 08.11.02, 07:30
                    Jeśli coś, to a.
                    Wpadłem za to na inny pomysł. Chodzi mianowicie o przygotowanie jednocześnie
                    dwóch wariantów: rewolucyjnego ( nad którym pracujesz) i ewolucyjnego ( z
                    niewielkimi zmianami, jeśli chodzi i tramwaje to np. tylko zmiana trasy "15"
                    lub ogranicznie kursowania "5" i puszczenie "14" częściej+ przetasowania w
                    taborze+ uruchomienie linii "7", "11", "18" wieczorem).
                    Oczywiście w obu wariantach planowane zmiany trzeba uzasadnić.
                    • Gość: Yzb Re: dwa warianty IP: *.ksk.net.pl / 192.168.3.* 08.11.02, 15:18
                      malopolanin napisał:

                      > Jeśli coś, to a.
                      > Wpadłem za to na inny pomysł. Chodzi mianowicie o przygotowanie jednocześnie
                      > dwóch wariantów: rewolucyjnego ( nad którym pracujesz) i ewolucyjnego ( z
                      > niewielkimi zmianami, jeśli chodzi i tramwaje to np. tylko zmiana trasy "15"
                      > lub ogranicznie kursowania "5" i puszczenie "14" częściej+ przetasowania w
                      > taborze+ uruchomienie linii "7", "11", "18" wieczorem).
                      > Oczywiście w obu wariantach planowane zmiany trzeba uzasadnić.

                      Na 11 jest to calkowicie nieuzasadnione, bo jak jezdzilo jeszcze wieczorem, to
                      ok. 20 jak bylo 5 osob to byl tlok. Nie raz widzialem JEDNA osobe. Patrzylem
                      na odcinku Dietla - Korona, wiec do Lagiewnik bylo tak samo a do Rakowic to
                      nie wiem.
                      Ja mam zreszta lepszy pomysl. Biorac pod uwage, ze Twoje postulaty sa czesto
                      takie same lub podobne jak moje - zrobmy jeden projekt i na przyklad w
                      niektorych miejscach zrobmy 2 warianty, a takze zaznaczmy zmiany, ktore
                      uwazamy za najistotniejsze dla nas.
    • _hektor Re: A propos postulatów 07.11.02, 21:03
      > 2. Na 24 UFO, a na "3" NGT6 (lub wersja mieszana)

      skąd weździesz 11 trójskładów? moim zdaniem powinno się zostawić w spokoju ngt6
      na 24, mpk i tak ich nie zdejmie, bo to jest 'szybki tramwaj' i ma jeździć nowy
      tabor,

      163-puścić przez most wandy. trudno, że będzie stać na przejazdach kolejowych,
      na nowohuckiej też przecież stoi w korkach.
      • malopolanin Re: A propos postulatów 07.11.02, 21:10
        _hektor napisał:

        > > 2. Na 24 UFO, a na "3" NGT6 (lub wersja mieszana)
        >
        > skąd weździesz 11 trójskładów? moim zdaniem powinno się zostawić w spokoju
        ngt6
        >
        > na 24, mpk i tak ich nie zdejmie, bo to jest 'szybki tramwaj' i ma jeździć
        nowy
        >
        > tabor,

        Dlatego dopisałem "wersja mieszana" :)
        >
        > 163-puścić przez most wandy. trudno, że będzie stać na przejazdach
        kolejowych,

        Ale trzeba wtedy zwiększyć częstotliwość kursowania "174" lub/i puścić "163" z
        MW przez R. Czyżyńskie i Plac Centralny.
        > na nowohuckiej też przecież stoi w korkach.
        • Gość: Yzb Re: A propos postulatów IP: *.ksk.net.pl / 192.168.3.* 08.11.02, 15:28
          malopolanin napisał:

          > > > 2. Na 24 UFO, a na "3" NGT6 (lub wersja mieszana)
          > >
          > > skąd weździesz 11 trójskładów? moim zdaniem powinno się zostawić w spokoju
          > ngt6

          Wagony wolne sa - mielismy dowod na dzien przed Wszystkich Swietych. NGT6
          jezdza teraz koszmarnie zapchane.

          > > na 24, mpk i tak ich nie zdejmie, bo to jest 'szybki tramwaj' i ma jeździć
          > nowy
          > > tabor,

          Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

          > Dlatego dopisałem "wersja mieszana" :)

          Wersja mieszana to najgorsze co moze byc. Patrz obecnie 13, 444 i cos jeszcze
          podobnie madrego sie znajdzie. Np. 179 w weekndy.
    • malopolanin Yzb 07.11.02, 21:38
      Pomyśl jeszcze nad nad koncepcją 125, 115 i 425. Wg mnie należy zminimalizować
      kursowanie tych linii przez Dąbie, by połączyć szybciej os. Lipska z centrum.
      Taki 425 zupełnie wystarczy.
      • Gość: Yzb Re: Yzb IP: *.ksk.net.pl / 192.168.3.* 07.11.02, 21:54
        malopolanin napisał:

        > Pomyśl jeszcze nad nad koncepcją 125, 115 i 425. Wg mnie należy
        zminimalizować
        > kursowanie tych linii przez Dąbie, by połączyć szybciej os. Lipska z
        centrum.
        > Taki 425 zupełnie wystarczy.

        Juz wymyslilem tez wszystko. Jak opublikuje to sobie porownacie z tym co
        jezdzi teraz i najwyzej cos jeszcze pozmieniacie. Tylko jak tu ktos muwil,
        robimy wszystko, zeby jak najmniej zwiekszac wozokilometry. Linie pospieszne i
        expresowe sobie odpuszczamy (poza linia przez Aleje zamiast czesci 444).
        Zreszta zobaczycie. Juz sie za to zabralem bo mi sie uczyc nie chce :)
        • Gość: Tom19 A propos postulatów IP: *.ramtel.com.pl / 192.168.4.* 07.11.02, 23:47
          A co tym sądzicie?:
          1. 103-Prokocim AM-Wielicka-Nowohucka-m.Kotlarski-Lubicz-Pawia-al.29listopada-
          Opolska-Prądnicka-Azory co 15min w szczycie,sob i św. co 20 (bez dodatkowych
          kursów)
          2. 104 zmiana z 179 :Kurdwanów-Kamieńskiego-Dietla-Stradom-Piłsudskiego-
          Czarnowiejska-Kijowska-Prądnik Biały kursowanie jak teraz
          2. 133 kosztem 444 Rżąka-Wielicka-aleje-Majora-Prądnik Czerwony co 16min w
          szczycie,20 sob i św.
          3. 144 po dawnej trasie Kurdwanów-Prądnik Biały co 16minut w szczycie,20 w
          sob i św

          4.153 przez most Wandy-Rybitwy-Półanki-Mała Góra-Wielicka-Teligi-Prokocim
          Nowy co 20min. w szczycie,sob i św. co 30
          5. 163 jak teraz tylko że co 30min.w szczycie,40 po szczycie , sob i św.
          6. 174 jak teraz tylko że co 15min.w szczycie,20 po szczycie , sob i św.
          7. 194 -przedłużenie 439 do Piasków lub Kurdwanowa
          7. 203 Wieliczka-Mała Góra-Teligi-Wielicka-Nowohucka-do Mistrzejowic kursy jak
          163
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka