Dodaj do ulubionych

Zmodernizować 105 tki

01.09.06, 21:26
Na wzór tych z Norymbergii.Mam na myśli dodanie środkowego członu, w postaci
niskiej podłogi.Czy to się opłaca?
Być może,po przeanalizowaniu za i przeciw,może śię opłacić.Zyska się niskie
wejście dla potrzebujących, poprawi się pojemność i wygodę.Przy okazji można
zmienić design.
Mamy w Krakowie doskonałych fachowców od remontów taboru,wprawionych w montaż
Bombardierów,którzy znają się na konstrukcji niskopodłogowców i 105 tek.
Ludzie znajdą pracę a miasto zmodernizowany tabor.
Wiadomo,że 105 tki prędko nie znikną z ulic,więc może warto spróbować je
unowocześnić.Gotowy projekt istnieje w Poznaniu.
Pzdr.

--
"Nikt i nic nas nie przekona,że białe to białe,a czarne to czarne!"
Jarosław Kaczyński
Edytor zaawansowany
  • krakus.mp 01.09.06, 21:36
    www.tramgal.za.pl/poznan/poz9.jpg
    Coś takiego mam na myśli.
    --
    "Nikt i nic nas nie przekona,że białe to białe,a czarne to czarne!"
    Jarosław Kaczyński
  • krakus.mp 01.09.06, 21:38
    www.icpnet.pl/~emark2/tramwaje/start2.html
    Tu lepiej widać.
    --
    "Nikt i nic nas nie przekona,że białe to białe,a czarne to czarne!"
    Jarosław Kaczyński
  • Gość: heh IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.09.06, 12:29
    Wagon, który podajesz jako przykład powstał jakieś 10 lat temu w tylko jednym
    egzemplarzu. I więcej czasu spędza w zajezni niż w normalnym ruchu ze względu na
    dużą awaryjność (wynika ona między innymi z tego, że wagon dwukrotnie dłuższy od
    zwykłej 105Na i proporcjonalnie cięższy ma tyle silników co zwykła stopiątka).
    A zmiana designu - polegająca w zasadzie na wymianie sciany czołowej, jak na
    zdjęciach:

    www.mlyniec.gda.pl/~mach/fotki/805Nm.jpg
    www.trampolska.cba.pl/105Na_bulwa(3).jpg
    www.mlyniec.gda.pl/~mach/fotki/105NaWr(1).jpg

    to moim zdaniem niepotrzebne marnowanie pieniędzy.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka